De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard IFA2007: Ambilight 2.0: Philips Aurea

    IFA2007: Ambilight 2.0: Philips Aurea



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    maar voor wie zich aan de extra verlichting gaat ergeren is deze gelukkig ook uit te schakelen.

    Ik weet het nog simpeler: niet aanschaffen, tenzij je'm als juke box kunt gebruiken

  3. #3

    Standaard

    Mijn schoonouders hebben zo'n ambilight, maar het nut ervan ontgaat me volkomen... (van de ambilight, niet van de schoonouders...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Hier een animatie Of het nut heeft? Tja, het geeft wel extra sfeer. Of je je er aan gaat ergeren moet in de praktijk blijken, maar ik vind het er wel aardig uitzien. En zoals opgemerkt kan je het uitschakelen. En trouwens: het nut hebben van iets is een nutteloze discussie. Ooit waren er mensen die moesten lachen over het nut van een afstandsbediening. Of over een mobiele telefoon, Internet, breedbeeld tv etc etc etc...
    Dus, tja...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #5

    Standaard

    Ik heb al twee jaar zo,n ambilight bak en zet zelf NOOIT aan.Mijn vrouw zet het soms aan voor de lol of als er vrienden komen om het te laten zien.

    Eigenlijk alleen maar een gimmick een geen echte toegevoegde waarde!!!!!!!
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    Mijn vrouw zet het soms aan voor de lol of als er vrienden komen om het te laten zien.
    Dat is dan ook precies wat Philips voor ogen heeft, ze richten zich met dit product puur op de vrouw en blijkbaar werkt het dus gezien je opmerking

    ...in het verleden nam Philips de vrouw ook wel serieus, maar nu wil het concern haar volgens Provoost bewust aanspreken. In reclamecampagnes en in de ontwerpen van de producten. "We zijn meer op lifestyle gericht, op de zachtere kant." Verleiding en vrouwelijkheid zijn volgens de topman de toverwoorden. "Het is heel spannend om te leren dat vrouwen erg belangrijk zijn."

    Een goed voorbeeldvindt hij de exclusieve campagne rond de Aurea, het nieuwe paradepaardje van Philips. "Het gaat niet zo zeer om de technische specificaties, maar om de beleving." Tijdens de onthulling van de televisie donderdag op de beurs voor consumentenelektronica IFA in Berlijn deed Provoost de technische details af in een paar bijzinnen. Liever had hij het over de een "nieuwe ervaring" in het televisiekijken. Het transparante frame waar licht doorheen schijnt, moet dat bewerkstelligen...
    Z24.nl
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •