Pagina 26 van 35 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 856 worden weergegeven.

Discussie: Superman Returns

  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    verder is het knap dat kogels op zijn pak afketsen maar een stukje rots er wel doorheen komt.
    No offense, maar WAT een STOMME opmerking.
    Denk er nog maar eens over, misschien kom je dan op het antwoord...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    en zodra ie verandert in superman waar haalt ie dan die laarzen tevoorschijn?
    Haha, daar zat ik ook mee.

    hoe verandert hij dan weer terug? Moet hij dan z'n kleren uit zo'n telefooncel of liftschacht rapen? Worden die nooit gejat, als er gewoon een broek, een shirt, een bril en een paar schoenen in een willekeurige telefooncel liggen?:wink:
    *ZUCHT* Sommige mensen zoeken echt naar de kleinste dingen om een film te kunnen afzeiken.

    Spider-Steve, met jou kan ik praten, je lijkt wel de enige hier die alles helder ziet wat Superman Returns betreft.
    Superman Returns

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    en zodra ie verandert in superman waar haalt ie dan die laarzen tevoorschijn?
    Haha, daar zat ik ook mee.

    hoe verandert hij dan weer terug? Moet hij dan z'n kleren uit zo'n telefooncel of liftschacht rapen? Worden die nooit gejat, als er gewoon een broek, een shirt, een bril en een paar schoenen in een willekeurige telefooncel liggen?:wink:
    *ZUCHT* Sommige mensen zoeken echt naar de kleinste dingen om een film te kunnen afzeiken.
    Vandaar de :wink:

    Gefrustreerd?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    verder is het knap dat kogels op zijn pak afketsen maar een stukje rots er wel doorheen komt.
    No offense, maar WAT een STOMME opmerking.
    Denk er nog maar eens over, misschien kom je dan op het antwoord...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    en zodra ie verandert in superman waar haalt ie dan die laarzen tevoorschijn?
    Haha, daar zat ik ook mee.

    hoe verandert hij dan weer terug? Moet hij dan z'n kleren uit zo'n telefooncel of liftschacht rapen? Worden die nooit gejat, als er gewoon een broek, een shirt, een bril en een paar schoenen in een willekeurige telefooncel liggen?:wink:
    *ZUCHT* Sommige mensen zoeken echt naar de kleinste dingen om een film te kunnen afzeiken.

    Spider-Steve, met jou kan ik praten, je lijkt wel de enige hier die alles helder ziet wat Superman Returns betreft.
    als jij zo slim bent leg het da maar uit...omdat het kryptoniet is komt het er wel doorheen? dat is pas een bs uitleg
    maar in jouw beperkte wereld zou het zeker wel een plausiblele uitleg zijn?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    en zodra ie verandert in superman waar haalt ie dan die laarzen tevoorschijn?
    Haha, daar zat ik ook mee.

    hoe verandert hij dan weer terug? Moet hij dan z'n kleren uit zo'n telefooncel of liftschacht rapen? Worden die nooit gejat, als er gewoon een broek, een shirt, een bril en een paar schoenen in een willekeurige telefooncel liggen?:wink:
    *ZUCHT* Sommige mensen zoeken echt naar de kleinste dingen om een film te kunnen afzeiken.
    Vandaar de :wink:

    Gefrustreerd?
    ik denk het, sommige mensen willen gewoon de manco's in een film niet zien
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Spider-Steve, met jou kan ik praten, je lijkt wel de enige hier die alles helder ziet wat Superman Returns betreft.
    Dank u Darko!

    Ik ben geen Superman kenner, maar er zijn denk ik dingen die ze gewoon niet (kunnen) uitleggen zoals de laarzen van Superman en het nooit vinden van de kledij van Clark.

    Waarom een kogel het pak van Superman niet beschadigt en een stukje kryptoniet wel.

    Een kogel kan Superman niet pijn doen, behalve als die van kryptoniet zou gemaakt zijn. (Zie ook in Smallville seizoen 3)

    Kryptoniet is een stukje radio actief Krypton voor zover ik heb gelezen. De straling kan Superman doden, en het pak van Superman is dus ook niet opgewassen tegen die straling. Een gewoon mes zou plooien als Lex daar mee zou willen steken, maar kryptoniet gaat gewoon door het pak.

    Betreffende het einde van Superman Returns:

    Er werd al veel gesproken en geschreven dat Superman gelijkt op Jezus. Jezus was gestorven aan het kruis en zijn lichaam lag in een grot. Superman was nooit dood in deze film, enkel heel erg verzwakt omdat hij New Krypton de ruimte moest insturen, ook al ging hij (Superman) er aan dood!

    Ik vond dit een zeer goed einde! Het kan niet altijd zijn dat een superherofilm moet eindigen met een gevecht tussen de held en de vijand(en) zoals in bijvoorbeeld Hulk, Fantastic Four, Spider-Man en Spider-Man 2.

    Hopelijk is mijn uitleg helder genoeg voor al diegenen die dit lezen. Darko zal het wel begrijpen! En vraag ook eens naar de mening van Gunter R! Deze man is al jaren een fan van Superman terwijl ik eigenlijk maar een filmfan ben en voor het eerst een Supermanfilm in de bioscoop heb gezien.

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  6. #631

    Standaard

    Nou ik heb hem ook laatst gezien, de eerste helft van de film vond ik echt helemaal geweldig! Jammer genoeg kon mij het einde niet bekoren, bij zo'n film hoort juist wel een eindgevecht tussen goed vs kwaad! Voor de rest een toppie film!


  7. #632

    Standaard

    Eindgevecht? Lex Luthor is een gewone man! Geen supervillain!

    Eingevecht kan bijvoorbeeld wél als het Superman vs Zod zou zijn of Superman vs Braniac!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital

    als jij zo slim bent leg het da maar uit...omdat het kryptoniet is komt het er wel doorheen? dat is pas een bs uitleg
    niet zozeer. Volgens bepaalde stripsverhalen wordt het pak van Superman beschermd door de positieve energie die Superman uitstraalt. Alles wat een paar centimeter van Superman's lichaam bevind wordt dus beschermd, dus ook zijn pak. Het enige waar Superman's lichaam niet tegen kan is kryptonite, en dat betekent ook dat het pak het niet kan.

    Goed, ik kan me voorstellen dat de film misschien wat tegenvalt als je bepaalde kennis over superman mist. Wat betreft het [spoiler:fa6d1a1e42]optillen van New Krypton: als je goed kijkt zie je dat hij ook een stuk van de aarde meeneemt wat hem beschermt van het radioactieve straling van kryptonite. Op het moment dat Superman bijne in de ruimte vliegt breekt het kryptonite door het steen heen, en een paar seconden later gooit ie het de ruimte in[/spoiler:fa6d1a1e42]
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #634

    Standaard

    Ik heb hem dan gister eindelijk gezien!

    Ik was zeer verrast door hier allemaal teleurstellende reviews te lezen.

    Actie
    Ik vond de actie meer dan genoeg en goed afgewisseld. Ok er waren maar weinig spectaculaire dingen, maar het moet dan ook het verhaal ondersteunen

    Plot
    Iedereen maar zeuren over plotgaten.. Ja ok, soms. [spoiler:066c79c8f5] Het Kind [/spoiler:066c79c8f5] en die kleren.. tsja Het is nou eenmaal superman! Het zou stom zijn als hij elke keer zijn kleren naar het slot der eenzaamheid zou moeten brengen voordat hij iemand redt. Hij had tenslotte nog geen huis. Ik vond het hele Lex Luthor plot wel leuk, alleen ietwat ongeloofwaardig. Ook was geen enkel verhaallijn de hoofdverhaallijn voor mijn gevoel. Maar goed, het hoort misschien bij superman, maar wanneer hij in metropolis op het eind alles en iedereen redt heb ik zo'n gevoel van: 'Dat had wel wat donkerder gekund'[/spoiler] Het einde duurde te lang, wat denk ik helemaal aan Singer ligt, maar verder had ik er niet echt problemen mee. Soms wat leuke grappen.

    Acteurs

    Kan ik niet veel aan toevoegen. Helemaal top. Hoewel de verloofde van Lois echt een nutbag rol had. Clark Kent is heel leuk en goed, zowel als superman. Kevin Spacey was gewoon geweldig.


    De muziek was geweldig -> Had John Williams veel eigen muziek gebruikt of was het veel John Ottman?


    cijfer: 7.5/10

    Ik kijk uit naar het vervolg waar wat meer tijd mag worden gestoken in het script. Effects waren dik in orde!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  10. #635

    Standaard

    Superman Returns - Bryan Singer (2006)

    Bryan Singer is ook maar een mens, zo blijkt uit deze sentimente en vaak bombastische update van de Superman-franchise. Hoewel ik me zeker heb vermaakt en de film er filmtechnisch fantastisch uitziet, laat 'Superman Returns' me warm nog koud. Het donkere gedeelte van de film duurt veel te kort en gedurende de hele rit is Superman nagenoeg onoverwinnelijk, wat hem als held (voor mij persoonlijk) vrij oninteressant maakt. Toch heb ik het gevoel dat deze Singer-update slechts een opstap is naar een paar mogelijk veel interessante sequels, vermits ook de eerste 'X-Men' mij met hetzelfde gevoel achter liet: leuk vermaak, niet meer, maar ook niet minder. Singer moet misschien toch maar even Christopher Nolan bellen...

    6/10
    YMDB - Mijn Top 20

    I wouldn't take the advice of a lot of so-called critics on how to shoot a close-up of a teapot.
    David Lean

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    De muziek was geweldig -> Had John Williams veel eigen muziek gebruikt of was het veel John Ottman?
    Eh?

    Ottman gebruikt een aantal thema's uit de eerste Superman score.

    Als eerste is daar natuurlijk de Superman March, die de film opent. Let ook op het gebruik van de ostinato. Williams gebruikte het vaak als opbouw of onderliggend motief voor de mars, Ottman bebruikt het ook als motief op zich.

    Ook terugkerend is de Love Theme from Superman, zij het in een iets gewijzigde vorm. De harmonie is iets vereenvoudigd, en als je naar de laatste podcast van Film Score Montly luistert, kun je horen waarom dat een betreurenswaardige keuze is.
    Vroege berichten meldden echter dat dit thema helemaal niet gebruikt zou worden, dus wellicht heeft Ottman als Williams-fan voet bij stuk gehouden en Singer zo weten te overtuigen dit thema alsnog te gebruiken.

    Ook terugkerend is de Krypton fanfare, die in de eerste film direct na de opening credits te horen was.

    Dan is er ook nog het Kent/familie thema, wat in het origineel onder andere te horen was in Leaving Home.

    Ottman gebruikt ook wat materiaal uit The Fortress of Solitude, maar volgens mij is dat niet terug te vinden op het album.

    Ik persoonlijk vind Superman Returns prima muziek om op album te luisteren, maar in de film zelf vond ik het eigenlijk teveel. Het lijkt wel of er amper dynamiek in zit. Of er is geen muziek, of vrijwel het gehele orkest speelt.
    Het gebruik van koor is ook ietsje teveel, zoals in de scène waarin Superman met Lois een stukje gaat vliegen. Een moment van stilte en rust. Maar Ottman laat het volledige koor naar voren komen. Beetje jammer.
    Het wachten is nu op het uitlekken van een 2-CD promo, die ons in staat zal stellen de score buiten de film beter te beoordelen. Ikzelf vond het album behoorlijk goed, en plezierig om naar te luisteren. Maar in de film was het soms net effe ietsje te veel.
    Ottman is op de goeie weg, maar kan zich nog niet helemaal staande houden met een score van dit formaat.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Ik kan je verzekeren dat de superman fans van over de hele wereld reikhalzend uitkijken naar deze versie van Superman II.
    Wanneer komt deze uit
    De Donner cut komt in November uit. Nog niet bekend is of de film onderdeel uitmaakt van een superman DVD pakket, of dat de film los wordt verkocht.
    Momenteel is er trouwens sprake van verschillende DVD pakketten van superman, namelijk een 14 DVD editie en een 8 DVD editie.
    De 14-disc set lijkt geschrapt.

    De Donner Cut van Superman II zal NIET in de 8-dvd set zitten. De 8-disc set wordt de Christopher Reeve Superman Collectie genoemd, en bevat:

    - Superman: The Movie 4-disc Special Edition
    bevat zowel de originele bioscoopversie (voor het eerst op DVD) als de 8 minuten langere Special Edition
    - Superman II 2-disc Special Edition
    - Superman III Deluxe Edition (single-disc)
    - Superman IV: The Quest For Peace Deluxe Edition (single-disc)

    Superman: The Movie zal dus voor het eerst in oorspronkelijke montage op DVD komen, maar wordt wel voorzien van een DD5.1 soundtrack. Of dit de remix is van de SE of één die dichter bij de originele versie ligt is niet bekend.

    Superman II: The Richard Donner Cut is alleen los verkrijgbaar.
    De 14-disc set is in geen enkel persbericht terug te vinden.

    Ook Supergirl zal in november op DVD verschijnen.

    Ik had ook al zoiets gelezen dat die 14 delige set op de tocht stond. Dat Supergirl op dvd uitkomt in November wist ik niet.

    Waar heb je die info vandaan?

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    gedurende de hele rit is Superman nagenoeg onoverwinnelijk, wat hem als held (voor mij persoonlijk) vrij oninteressant maakt.
    do you not get the essence of superman?
    dat is net waarom hij eigenlijk een moeilijke superheld is om iets mee te doen, want hij is nu eenmaal onoverwinnelijk.

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    gedurende de hele rit is Superman nagenoeg onoverwinnelijk, wat hem als held (voor mij persoonlijk) vrij oninteressant maakt.
    do you not get the essence of superman?
    dat is net waarom hij eigenlijk een moeilijke superheld is om iets mee te doen, want hij is nu eenmaal onoverwinnelijk.

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    en gedurende de hele rit is Superman nagenoeg onoverwinnelijk, wat hem als held (voor mij persoonlijk) vrij oninteressant maakt.
    kan me voorstellen dat je dat zo ziet, maar Superman is fysiek misschien wel onoverwinnelijk (op Kryptonite en Doomsday na), hij heeft psychologisch veel te lijden. En dat aspect komt erg goed terug in de film. Hij worstelt met zijn liefde voor Lois Lane, en daarmee ook met zijn dubbele identiteit.

    Binnenkort wordt het verhaal van Doomsday "vertekenfilmd" Doomsday is het monster dat in begin jaren '90 Superman doodde...





    het is één van de best verkochte stripalbums allertijden! Absoluut de moeite waard om er nog 1 op te pikken... hoogstwaarschijnlijk te vinden bij de plaatstelijke striphandel.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Spider-Steve, met jou kan ik praten, je lijkt wel de enige hier die alles helder ziet wat Superman Returns betreft.
    Dank u Darko!

    Ik ben geen Superman kenner, maar er zijn denk ik dingen die ze gewoon niet (kunnen) uitleggen zoals de laarzen van Superman en het nooit vinden van de kledij van Clark.

    Waarom een kogel het pak van Superman niet beschadigt en een stukje kryptoniet wel.

    Een kogel kan Superman niet pijn doen, behalve als die van kryptoniet zou gemaakt zijn. (Zie ook in Smallville seizoen 3)

    Kryptoniet is een stukje radio actief Krypton voor zover ik heb gelezen. De straling kan Superman doden, en het pak van Superman is dus ook niet opgewassen tegen die straling. Een gewoon mes zou plooien als Lex daar mee zou willen steken, maar kryptoniet gaat gewoon door het pak.

    Betreffende het einde van Superman Returns:

    Er werd al veel gesproken en geschreven dat Superman gelijkt op Jezus. Jezus was gestorven aan het kruis en zijn lichaam lag in een grot. Superman was nooit dood in deze film, enkel heel erg verzwakt omdat hij New Krypton de ruimte moest insturen, ook al ging hij (Superman) er aan dood!

    Ik vond dit een zeer goed einde! Het kan niet altijd zijn dat een superherofilm moet eindigen met een gevecht tussen de held en de vijand(en) zoals in bijvoorbeeld Hulk, Fantastic Four, Spider-Man en Spider-Man 2.

    Hopelijk is mijn uitleg helder genoeg voor al diegenen die dit lezen. Darko zal het wel begrijpen! En vraag ook eens naar de mening van Gunter R! Deze man is al jaren een fan van Superman terwijl ik eigenlijk maar een filmfan ben en voor het eerst een Supermanfilm in de bioscoop heb gezien.

    Steve
    Superman lijkt op Jezus ?
    Het moet niet veel gekker worden hier :wink:

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Ik kan je verzekeren dat de superman fans van over de hele wereld reikhalzend uitkijken naar deze versie van Superman II.
    Wanneer komt deze uit
    De Donner cut komt in November uit. Nog niet bekend is of de film onderdeel uitmaakt van een superman DVD pakket, of dat de film los wordt verkocht.
    Momenteel is er trouwens sprake van verschillende DVD pakketten van superman, namelijk een 14 DVD editie en een 8 DVD editie.
    De 14-disc set lijkt geschrapt.

    De Donner Cut van Superman II zal NIET in de 8-dvd set zitten. De 8-disc set wordt de Christopher Reeve Superman Collectie genoemd, en bevat:

    - Superman: The Movie 4-disc Special Edition
    bevat zowel de originele bioscoopversie (voor het eerst op DVD) als de 8 minuten langere Special Edition
    - Superman II 2-disc Special Edition
    - Superman III Deluxe Edition (single-disc)
    - Superman IV: The Quest For Peace Deluxe Edition (single-disc)

    Superman: The Movie zal dus voor het eerst in oorspronkelijke montage op DVD komen, maar wordt wel voorzien van een DD5.1 soundtrack. Of dit de remix is van de SE of één die dichter bij de originele versie ligt is niet bekend.

    Superman II: The Richard Donner Cut is alleen los verkrijgbaar.
    De 14-disc set is in geen enkel persbericht terug te vinden.

    Ook Supergirl zal in november op DVD verschijnen.

    Ik had ook al zoiets gelezen dat die 14 delige set op de tocht stond. Dat Supergirl op dvd uitkomt in November wist ik niet.

    Waar heb je die info vandaan?
    Klik!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  18. #643

    Standaard

    Hmm, ok dat ziet er dan goed uit.
    Ik kan alleen nergens vinden of deze set en de donner cut ook in regio 2 beschikbaar wordt.

    Supergirl is trouwens allang op DVD te verkrijgen. Er zijn 3 verschillende versies uitgebracht.

    In Europa is Supergirl niet verkrijgbaar.

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    In Europa is Supergirl niet verkrijgbaar.
    Supergirl is sinds kort verkrijgbaar in Duitsland (mét Nederlandse ondertitels) en Engeland. Het gaat hier echter om een gestripte versie van de regio 0-DVD's van Anchor Bay. Alleen het audiocommentaar en de bioscooptrailer staan op de DVD.

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    In Europa is Supergirl niet verkrijgbaar.
    Supergirl is sinds kort verkrijgbaar in Duitsland (mét Nederlandse ondertitels) en Engeland. Het gaat hier echter om een gestripte versie van de regio 0-DVD's van Anchor Bay. Alleen het audiocommentaar en de bioscooptrailer staan op de DVD.
    Komt ie hier ook nog uit?

  21. #646

    Standaard

    Nou ja, Warner Bros. is dit jaar dik Superman aan 't pimpen, dus ik zou zeggen, wacht rustig tot november. Rond die tijd zal ook hier vast wel de Christopher Reeve collectie, de Donner cut, en Supergirl uitgebracht worden.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    In Europa is Supergirl niet verkrijgbaar.
    Supergirl is sinds kort verkrijgbaar in Duitsland (mét Nederlandse ondertitels) en Engeland. Het gaat hier echter om een gestripte versie van de regio 0-DVD's van Anchor Bay. Alleen het audiocommentaar en de bioscooptrailer staan op de DVD.
    Komt ie hier ook nog uit?
    Vast wel, het is alleen nog niet bekend wanneer. Even afwachten, zoals Mark Raps ook zegt.

  23. #648

    Standaard

    Zeg maar Marc.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #649

    Standaard

    voor wat betreft speculaties over het einde van de Donnercut versie, dit las ik op wikipedia m.b.t. de donner cut, let met name de dikgedrukte passage:

    Superman turns back time to avoid the devastation of the planet caused by the super-villains. This sequence may be scrapped entirely in the new cut. Certain scenes that were filmed by Donner for this sequence are thus likely to be put in a deleted scenes section on the DVD release. (The website Supermancinema.co.uk has reported that these scenes do indeed feature in the new cut. The site quoted an anonymous source who had claimed to have seen much of the film:- "People will likely be glad to hear the "super-kiss" is gone. They'll likely be less glad to hear how Superman makes Lois forget: he flys around the Earth to turn back time. Yeeeeees, again. This actually serves two purposes. Besides making Lois forget, it also deposits the Kryptonians right back in the Phantom Zone. Truth be told, I'd almost prefer the super kiss. The time travel stunt worked for me in the first movie because he was THAT determined to save Lois, and it led to him rejecting Jor-El's teachings for Jonathan's. Here, it just seems like business as usual." This revelation has largely been recieved negatively by fans. However, at the July ComiCon 2006 convention, reports suggested that Donner had stated that a new ending had been devised. Thus, it is possible that the above revelations may be a deliberately leaked false trail, designed to keep the new ending secret until the release of the film in November 2006. Another controversial rumour is that the film will make efforts to set up an ending that will tie into Superman Returns, in which case Superman's destruction of the Fortress of Solitude would presumably also be excised.)

  25. #650

    Standaard

    Ik heb em gisteravond gezien, en ik ben zeer tevreden
    Echt hele toffe film!

Pagina 26 van 35 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •