Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb net "The Flying Car" gezien.
    Bedankt voor de tip !!!!
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  2. #27

    Standaard

    Ik weet niet of deze link al gepost was, maar hierin staat Kevin Smith's Jersey Girl diary. Vooral zuigwerk van de man over de grote sterren, maar het blijft leuk.
    Als ik het mij goed herinner heldert hij ook wat op over zijn betrokkenheid tot Scream 3 >>
    http://www.moviepoopshoot.com/jerseygirl/index.html

    Ik heb mijn twijfels over Jersey Girl, maar Smith zal me wel weer verassen.

  3. #28

    Standaard

    Ik zag Dogma gisteren voor het eerste en vond hem erg leuk! Hij leek helaas niet echt op Chasing Amy, maar de film bevat genoeg goeie humor om hem heel amusant te maken: stukken leuker dan bijv. Mallrats en (da's mijn mening dan) Clerks.

    Btw: als (voormalig) katholiek snap ik de rel rondom deze film niet helemaal. De film is inhoudelijk eigenlijk goed genoeg om als uitgangspunt voor een leuke discussie over de christelijke moraal te dienen zonder dat daarbij beledigende dingen gebruikt worden. Ik heb er destijds toen de film uitkwam wel wat dingen over gelezen maar nu ik de film gezien heb vind ik dat wel erg overdreven: er zit (naast de humor) toch wel degelijk een goeie spirituele boodschap in deze film.

  4. #29

    Standaard

    Voor wie de DVD's in een zeer mooie box wil opbergen:


    "The box is constructed from anodized aluminum and the artwork is laser engraved".


    Slurp slurp ....


    (via de viewaskew site)
    3d

  5. #30

    Standaard Re: Filmdiscussie: Dogma/Kevin Smith

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWXData
    Nou heb ik alle Kevin Smiths op DVD... EINDELIJK!
    Wat vind iedereen van de Kevin Smith films, en weet er al iemand wat over Jersey Girl?

    Zelf vind ik Dogma nog de beste.
    als Dogma de beste is dan koop ik de rest dus zeker niet, wat een slechte film (mijn mening). Normaal vind ik Chris Rock wel heel goed.
    Dogma is i.m.h.o. niet de beste. Het was de 1e die ik kocht, en meteen ook weer verkocht.
    Daarna heb ik de rest gezien, en toch maar weer Dogma aangeschaft, maar nu de R1 SE (ik ergerde me vnl. aan de spraak/subs op de R2 die niet gelijk liepen).

    En ik vond hem de 2e keer echt een stuk beter! Maar Chasing Amy vind ik de meest geslaagde (vandaar misschien dat Criterion hem ook heeft uitgebracht, en niet Dogma? )
    3d

  6. #31

    Standaard

    Nu op RTL5: An Evening with Kevin Smith. Gruwelijk grappig!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nu op RTL5: An Evening with Kevin Smith. Gruwelijk grappig!
    Maar wat een abrupt einde zeg. Heb als Kevin Smith-liefhebber ook erg genoten van zijn "college"maar wat weet RTL5 er weer een achterlijke einde aan te breien.
    Gewoon pardoes eruit nadat een organisator meedeelde dat de discussie buiten de zaal zou worden voortgezet.Had graag willen zien hoe Kevin erop reageerde en hoe het verder verliep.

  8. #33

    Standaard

    Wellicht was dit het daadwerkelijke einde was, waarbij misschien de aftiteling van de dvd zijn intrede doet.

    Ik ga 'm in ieder geval bij CDWOW bestellen voor 8.99, want het was onwijs tof
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  9. #34

    Standaard

    Ik denk niet dat dat het daadwerkelijke einde was aangezien de dvd een runtime van 4 uur heeft. Misschien is er verder nog geknipt maar er onbreekt zeker een groot deel van het einde.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Ik denk niet dat dat het daadwerkelijke einde was aangezien de dvd een runtime van 4 uur heeft. Misschien is er verder nog geknipt maar er onbreekt zeker een groot deel van het einde.
    Klopt. Ik las het ook al op IMDB. Die 4 uur was ook nog maar eens een deel van het echte evenement omdat ie in totaal iets van 5,5 uur heeft staan ouwehoeren.

    Het schijnt trouwens dat er binnenkort een vervolg gaat uitkomen. Eentje van zo'n zelfde soort college in Engeland.

  11. #36

    Standaard

    Volgende week komt de 2e helft, heb ik begrepen. Wat een unieke man is het, met even unieke reacties op ludieke vragen en voorstellen (Can I blow you for 5 dollar?)
    3d

  12. #37
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Ik denk niet dat dat het daadwerkelijke einde was aangezien de dvd een runtime van 4 uur heeft. Misschien is er verder nog geknipt maar er onbreekt zeker een groot deel van het einde.
    In de Veronica gids stond ook; an evening with Kevin Smith (1). Dus deel 2 zal ook nog wel een keer uitgezonden worden.
    Neemt niet weg dat het einde uit de lucht kwam vallen. Geen aftitleing of iets van "volgende week deel 2". Toen na de reclame een of andere 06-dating begon wist ik pas dat het afgelopen was
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  13. #38

    Standaard

    Als het goed is komt eht tweede deel vanavond, helaas dacht ik dat vandaag het eerste deel kwam :x

    Bij tvgids.nl kwam hij voor vandaag wel naar boven als ik zocht op films, gisteren niet (bij het hele programma stond ie er wel bij)...dat is best *** sinds ik een groot Smith fan ben...maja, moet ik het maar met deel 2 doen...
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  14. #39

    Standaard

    Ik las ooit in een star wars-magazine een verhaal over een beginnend regisseur die met als onderpand zijn comics-collectie een hilarische film had gemaakt over 2 winkelbedienden. Vanwege die Death Star-dialoog maakte het SW-magazine hier melding van. ik las 't en dacht 'dit moet ik in de gaten houden.' Dat was denk ik begin '95? Misschien iets eerder zelfs, maar dat is verder niet zo belangrijk...
    Iets van een jaar later zag ik toevallig dat de Duitse WDR deze film, Clerks, ging uitzenden. Voor de verandering eens ondertiteld ipv. nagesynchroniseerd... Video ingesteld en opgenomen. Na 1x kijken verkocht... Een film die drijft op grappige situaties en ditto dialogen. In die tijd was er nog geen dvd, dus kochten we bij Virgin en Fame in Amsterdam de import-videos. Ook van z'n andere films natuurlijk... Toen ik 'n dvd-speler kocht, heb ik 't meeste meteen aangeschaft voor een prikkie; helaas waren dat dus de kale RCV-versies. Via internet wel de fatsoenlijke import-versies op de kop getikt. Afgeladen met extra's en niet te duur...

    Ondanks dat Clerks misschien de beste is, heb ik op 't persoonlijke vlak toch het meeste met Chasing Amy.
    Mallrats is bijzonder grappig, Dogma is erg goed, Jay & Silent Bob is niet al te best en Jersey Girl is écht een ongelofelijk verkrampte film. Die Clerks-cartoon blinkt ook uit in saaiheid, de comics zijn over 't algemeen wél leuk.

    Mijn persoonlijke lijstje:

    1. Chasing Amy
    2. Clerks
    3. Dogma
    4. Mallrats
    5. Jay & Silent Bob Strike Back
    en onderaan bungelt Jersey Girl...

    Heb overigens de speciale editie van mallrats in de pre-order staan... ben benieuwd wat 't gaat worden...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Ik denk niet dat dat het daadwerkelijke einde was aangezien de dvd een runtime van 4 uur heeft. Misschien is er verder nog geknipt maar er onbreekt zeker een groot deel van het einde.
    Klopt. Ik las het ook al op IMDB. Die 4 uur was ook nog maar eens een deel van het echte evenement omdat ie in totaal iets van 5,5 uur heeft staan ouwehoeren.

    Het schijnt trouwens dat er binnenkort een vervolg gaat uitkomen. Eentje van zo'n zelfde soort college in Engeland.
    4 uur Kevin Smith

    Heilige hockeystick! Ik vraag mij af of hij wel 4 uur interessant kan blijven...

    ECHT WEL!!!

    Gisteren kón ik gewoon niet zappen, zo boeiend. De man is groter dan Peter Jackson!

    Figuurlijk...wellicht ook letterlijk...
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #41

    Standaard

    Vanavond komt het tweede deel van 00:10 tot 02:25

  17. #42

    Standaard

    Jezus, wat was dat grappig zeg. Het was echt praktisch stand-up, goede stand-up met een hoge grapdichtheid. Ik heb echt twee uur lang in een deuk gelegen gisteren, ik moet maar even kijken of ik hem ergens kan downloaden, want ik moet het eerste deel nu ook heel snel eens zien.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  18. #43

    Standaard

    Ik heb gisteren enkel de tweede helft gezien maar ook dat was ontzettend grappig. Het verhaal over het Prince-project was onnavolgbaar!

  19. #44
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb gisteren enkel de tweede helft gezien maar ook dat was ontzettend grappig. Het verhaal over het Prince-project was onnavolgbaar!
    Chaka Mad!

    Heb net meteen de DVD besteld bij play. 10 euro voor 5 uur en 44 minuten. geen geld
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  20. #45

    Standaard

    Het was geweldig! Jammer dat ik het eerste deel niet gezien heb

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Heb net meteen de DVD besteld bij play. 10 euro voor 5 uur en 44 minuten. geen geld
    Die informatie van play klopt niet, de speelduur is 3 uur en 44 minuten.
    Weet iemand of er een tweede dvd uitkomt, ik zag laatsts een soort trailer van Smith met publiek in Londen.

  22. #47

    Standaard

    Hier is de trailer: http://www.viewaskew.com/tv/evening/evening.mov

    Dus blijkbaar is het wel in productie...

  23. #48

    Standaard

    Heeft hier iemand de animated version van Clerks? Om mijn Kevin Smith collectie compleet te houden heb ik 'em besteld.

  24. #49

    Standaard

    Die heb ik. Het is als je de film in gedachten hebt even wennen. De humor is vaak van een ander soort, bizar en tekenfilmig zeg maar de personages zijn iets anders, vooral Randall en er wordt niet gevloekt en gescholden etc (en Jay & Silent Bob verkopen vuurwerk ffs, fucking Amerkiaanse tv) Maar uiteindelijk komt het erop neer dat het heel grappig is en erg jammer dat er maar 6 afleveringen van zijn gemaakt. Het audiocommentaar is trouwens ook wel leuk.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  25. #50

    Standaard

    Ik heb eindelijk de dvd van An Evening with Kevin Smith gekocht. Echt genieten dit. Ondanks dat ik Chasing Amy heel goed vindt ben ik eigenlijk niet echt een fan, maar dat geouwehoer van hem is gewoon geweldig.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •