De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Walt Disney Classics

    Hoi hoi,
    Ik heb bij het laatste prijzencircus mijn Disney Classics-collectie weer wat uitgebreidt. Heb er nu 40.
    Ik ben nog op zoek naar een aantal:
    - Saludos Amigos
    - Make Mine Music
    - The Adventures Of Ichabod And Mr. Toad
    - Cinderella

    Zijn deze hier al uit op dvd, of komen ze nog ??
    Ik hoop dat iemand me kan helpen

  2. #2

    Standaard

    Saludos amigos en make mine music zijn in nl nog niet uitgebracht, wel in amerika en saludos amigos volgens mij in frankrijk wel met nl ondertiteling.

    Cinderella is nog niet uit komt ergens in oktober dit jaar

    Ichabod is volgens mij gewoon nog te krijgen in de winkel

  3. #3

    Standaard

    Cinderella (assepoester) komt als ik me niet vergis dit najaar in een SE uit op DVD.

    Grt. Deweb

  4. #4

    Standaard

    Thanx.

    Overigens, staan Saludos Amigos en Make Mine Music wel in de planning om in nederland te verschijnen ????

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Die twee titels staan al lang op mijn verlanglijst. Dan is mijn collectie kompleet. Gek trouwens dat Make Mine Music, (ook pas na lange tijd) wel in NL op video is verschenen. Maar dan alleen in NL Ondertiteld. Als ik me het goed kan herinneren zij men toen dat er geen NL gesproken versie van was. Zou dat DE reden zijn dat ze hier nog niet zijn uitgebracht ???
    If it is barok, why fix it ? Cogsworth (Beauty and the Beast)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis de Visser
    Die twee titels staan al lang op mijn verlanglijst. Dan is mijn collectie kompleet. Gek trouwens dat Make Mine Music, (ook pas na lange tijd) wel in NL op video is verschenen. Maar dan alleen in NL Ondertiteld. Als ik me het goed kan herinneren zij men toen dat er geen NL gesproken versie van was. Zou dat DE reden zijn dat ze hier nog niet zijn uitgebracht ???
    Ik denk dat jij op melody time doelt. Make Mine Music is in zijn geheel niet op DVD of video verschenen, wel korte filmpjes eruit.

  8. #8

    Standaard

    Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het nog even nagezocht. Make mine music is inderdaad niet op video verschenen. Toch blijf ik hopen dat BV Nederland deze titels snel op de markt brengt. Ik zie deze titels liever als Tarzan 2 of Assepoester 3!!! Die komen er bij mij dan ook niet in!
    If it is barok, why fix it ? Cogsworth (Beauty and the Beast)

  9. #9

    Standaard

    ichapod ligt hier in heerlen bij zowel de FRS als bij de V&D ... 14,99 probleem is alleen dat ie bij de frs als niet leverbaar op de site staat anders had ik 'm allang voor 8,49 (Free ID + PJR)

  10. #10

    Standaard

    ichabod heb ik bij bol.com gekocht voor 10.44 incl versturen met gebruik van kortingsbon van 4.5 euro )

  11. #11

    Standaard

    Dan zal ik Ichabod eens vlug gaan aanschaffen. Daarna mis ik er nog maar 3

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis de Visser
    Make mine music is inderdaad niet op video verschenen.
    Jawel hoor, maar alleen op huurvideo! Ik heb hem twee maal, onder de naam "De Speeldoos", inclusief alle filmpjes, dus meer dan op de regio 1 dvd, waar de Martins and the Coys uit is geknipt! Moet er maar eens eentje van op eBay zetten

  13. #13

    Standaard

    Wat houdt BV dan tegen om ze hier op de markt te brengen??? Of zijn de echte liefhebbers, zoals er toch vele zijn, minder belangrijk dan de kids. Want ze zullen het niet nalaten om elke sequel op de markt te gooien.
    If it is barok, why fix it ? Cogsworth (Beauty and the Beast)

  14. #14

    Standaard

    ben benieuwd of ze song of the south ooit nog op dvd gaan uitbrengen.
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door michelvanduivenbode
    ben benieuwd of ze song of the south ooit nog op dvd gaan uitbrengen.
    Volgens het laatste nieuws volgend jaar.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door michelvanduivenbode
    ben benieuwd of ze song of the south ooit nog op dvd gaan uitbrengen.
    Volgens het laatste nieuws volgend jaar.
    goed nieuws geweldige muziek
    welkom..... vlieg waar ik wijs

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •