Goedenavond.
Om maar gelijk te beginnen. Ik stop met het ondersteunen van mensen met computerproblemen.
en waarom dan?
Nou afgelopen week bij iemand ADSL geinstalleerd via een ISDN centrale.. al met al toch een leuk klusje zeker met alle aanwezige kabel toestanden.
Alles getest en alles werkte, maar de personen zelf wisten niet eens alle gegevens van hun email e.d.
Ook nog een keer naar de Gamma gereden en voor 15 euro aan spullen gehaald (kabels, splitter e.d.) om de bekabeling aan te sluiten.
Ongeveer 3 uur werk en incl reiskosten dus 45 euro gevraagd. Leek mij wel netjes toch.
Dus op naar huis. De volgende dag telefoon dat alles goed werkte en dat de kids de hele avond op internet hebben gezeten. Oftewel zij blij en ik ook.
Nu komt het.
Krijg ik vandaag een telefoontje met de melding dat IK het niet goed gemaakt zou hebben. Email zou het niet doen.. dat kan natuurlijk, maar wel vreemd. Dus wat dingen navragen maar ik krijg daar geen duidelijk antwoord op. Met de vraag of ik meteen even wil komen (is niet in de buurt ofzo). Ik zeg dat ik daar op dat moment geen tijd voor heb en vraag nog effe door om zo te kijken of ik het probleem kan achterhalen.
Telefoongesprek beeindigd. Krijgt een paar uur later mijn moeder telefoon en gaat die persoon tekeer tegen mijn moeder. De echtgenoot was woest op de achtergrond.
Ik terug gebelt en gevraagt waarom.. Blijkbaar in hun ogen ben ik gelijk een computerbedrijf en moet ik dus ook als zij iets stuk maken gelijk op de stoep staan...
Nou niet als ze zo tekeer gaan..
Wat vinden jullie van dit verhaal?
Grtz en fijne jaarwisseling
Henk