Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 567 worden weergegeven.

Discussie: the matrix box

  1. #401

    Standaard

    kheb net de nl versie MET beeldje binnengekregen, en ik moet zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben, het is een onwijs mooie set als je m zo voor je neus hebt staan, de buste heeft als enige - punt dat de gelijkenis met Neo een beetje beter had gekund.

    maar ja, dat is natuurlijk mijn mening :wink:
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb inmiddels mijzelf antwoord gegeven en de duitse box kost c.a. €70,- incl. verzending en douanekosten.
    Sinds wanneer moeten we import spul betalen voor duitsland, da's toch een eg land?

    Wat betreft de prijs, zolas eerder genoemd bij bol duitsland is tie 55 euro + 8 euro verzend kosten (wel alleen via creditcard te bestellen).
    You are free to do as we tell you!

  3. #403

    Standaard

    FF een vraagje. Hoe hoog (centimeters) is dat doosje waar het spul in zit?

    Past ie wel in je dvdkast?

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb inmiddels mijzelf antwoord gegeven en de duitse box kost c.a. €70,- incl. verzending en douanekosten.
    Sinds wanneer moeten we import spul betalen voor duitsland, da's toch een eg land?

    Wat betreft de prijs, zolas eerder genoemd bij bol duitsland is tie 55 euro + 8 euro verzend kosten (wel alleen via creditcard te bestellen).
    Dan kom je nog op €63,-. Ik was met mijn idee €3,- goedkoper uit en heb dan ook NL subs 8)

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    FF een vraagje. Hoe hoog (centimeters) is dat doosje waar het spul in zit?

    Past ie wel in je dvdkast?
    als je de kunstof versie bedoelt, die is 18,5 cm hoog en 26,5 cm breed en 14 cm diep
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  6. #406

    Standaard

    goed nieuws? iemand de franse release?? volgens deze 2 screen-captures zou er op de franse release ned subs zijn !!





    de franse versie bestaat ook uit een domme beeldjesversie die je hier kunt krijgen en een mooiere versie die we hier al veel gezien hebben..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #407

    Standaard

    Goed nieuws is t nog niet echt. De Franse kost bij de Franse Amazon namelijk € 89,98 en degene met beeldje zelfs € 109,98. En dat is nog zonder verzenden! Er staat op hun website helaas ook niet of hij ook echt Nederlandse ondertitels bevat....

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Goed nieuws is t nog niet echt. De Franse kost bij de Franse Amazon namelijk € 89,98 en degene met beeldje zelfs € 109,98. En dat is nog zonder verzenden! Er staat op hun website helaas ook niet of hij ook echt Nederlandse ondertitels bevat....
    ik denk niet dat de screencaptures eigenlijk kunnen liegen..
    by the way schijnt de gewone, mooie box in parijs rond de 65 euro te kosten...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #409

    Standaard

    Ik heb zojuist (met een online woordenboek ) de duitse 10 disc besteld.

    Kijk toch altijd zonder subs.
    You are free to do as we tell you!

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    goed nieuws? iemand de franse release?? volgens deze 2 screen-captures zou er op de franse release ned subs zijn !!


    de franse versie bestaat ook uit een domme beeldjesversie die je hier kunt krijgen en een mooiere versie die we hier al veel gezien hebben..
    Als ik het zo zie, zijn de menu's in ook in het Frans. Nu hebben ze in Frankrijk vaak goeie menu's, maar op mijn dvd wil ik dat juist niet hebben.

  11. #411

    Standaard

    Hoe zit het trouwens met regio 4? Australische dvd's hebben wel eens nederlands ondertiteling? toch?
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appie1985
    Hoe zit het trouwens met regio 4? Australische dvd's hebben wel eens nederlands ondertiteling? toch?
    Zie mijn bericht op de vorige pagina, ongeveer halverwege.

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ArieDVD
    Als ik het zo zie, zijn de menu's in ook in het Frans. Nu hebben ze in Frankrijk vaak goeie menu's, maar op mijn dvd wil ik dat juist niet hebben.
    Zegt ook niks, vaak staan er menu's op in meerdere talen... :wink:

    En die screenshots kunnen "liegen", ze hoeven tenslotte niet per se van een retail exemplaar te zijn....

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Nou, ik heb nog steeds grote twijfels hoor. Want zo slecht als ze daar afbeelden is mijn orginele Matrix 1 helemaal niet!!!
    Zie http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1544 :wink:

  15. #415

    Standaard Een andere kijk op deze uitgave...

    Weet je wat ik eigenlijk nog het meest storende vindt van de Nederlandse versie van die nieuwe Super Extended Ultimate Matrix Collector's Edition BoxSet met ingebouwde wasverzachter? Dat ze voor de Animatrix DVD gewoon de oude uitgave hebben genomen en een andere opdruk hebben gegeven. Op de R1 uitgave volgt ook deze disk dezelfde menustijl (met die beeldschermen van de architect) als alle andere 9 schijfjes.

    Ik weet ook wel dat er op die R1 uitgave van disk 7, de Animatrix, eigenlijk minder extra's staan maar ik vind zo'n afwijking, als completist, irritant. Ik heb zelf de Nederlandse uitgave en heb de R1 uitgave niet gezien maar volgens thedigitalbits hebben alle 10 disks dezelfde menustijl.

    Disc Seven is virtually identical to the previously released DVD version of The Animatrix... ...save for the fact that the opening menu animation has been changed to fit with the menu scheme used for all of the discs in The Ultimate Matrix Collection. The only other omission here is the Enter the Matrix: In the Making featurette on the production of the videogame.
    Ik vind dat Warner de moeite had moeten nemen om ook dit menu te gebruiken, vertalen (zoals bij alle andere disks) en om te zetten naar een R2 versie. Of had ze allemaal in het Engels gelaten, maar in ieder geval dezelfde stijl.
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Nou, ik heb nog steeds grote twijfels hoor. Want zo slecht als ze daar afbeelden is mijn orginele Matrix 1 helemaal niet!!!
    Zie http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1544 :wink:
    De niweuw transfer is in mijn ogen juist een teruggang

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appie1985
    Hoe zit het trouwens met regio 4? Australische dvd's hebben wel eens nederlands ondertiteling? toch?
    De Australische versie is niet R4/R2 duaal gecodeerd.
    Zie http://www.michaeldvd.com.au
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appie1985
    Hoe zit het trouwens met regio 4? Australische dvd's hebben wel eens nederlands ondertiteling? toch?
    Soms wel, maar is geen zekerheidje hoor...

  19. #419

    Standaard

    nu versta ik er mij echt niet meer uit.
    Na een bestelling van de benelux uitgave bij dvdzone2 kreeg ik na een week een mailtje om te zeggen dat dit een gelimiteerde uitgave was en hun uitgever het niet meer kon leveren...

    Wat wil dit nou weer zeggen? Dat er te weinig gemaakt werden, of dat hier toch nog een gewone digipack versie komt?

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beckero
    nu versta ik er mij echt niet meer uit.
    Na een bestelling van de benelux uitgave bij dvdzone2 kreeg ik na een week een mailtje om te zeggen dat dit een gelimiteerde uitgave was en hun uitgever het niet meer kon leveren...

    Wat wil dit nou weer zeggen? Dat er te weinig gemaakt werden, of dat hier toch nog een gewone digipack versie komt?

    Het is een LIMITED edition. Dus een gelimiteerde oplage. Er zijn er dus niet veel gemaakt en zodoende kan er niet meer geleverd worden als ze niet meer in stock zijn.

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Het is een LIMITED edition. Dus een gelimiteerde oplage. Er zijn er dus niet veel gemaakt en zodoende kan er niet meer geleverd worden als ze niet meer in stock zijn.
    Het zal dan zo'n beetje de eerste keer zijn dat een L.E. hier ook echt aan die criteria voldoet... :wink:

  22. #422

    Standaard

    Ik heb em gisteren bij de Fnac gezien, ik had em veel groter verwacht!

  23. #423

    Standaard

    Ik heb de r1 box bestelt voor 38 euro en deze buste voor 43 euro,omdat ik deze mooier vindt dan die met plexiglas box en zo heb ik toch weer een leuke combi:


  24. #424

    Standaard

    Heb hem toch ook maar aangeschaft. Hij staat wel leuk in je kast, dat viel wel mee, nu nog de tijd om ze te kijken.

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Heb hem toch ook maar aangeschaft. Hij staat wel leuk in je kast, dat viel wel mee, nu nog de tijd om ze te kijken.
    hij staat hier al een week in mn kast met het plastic er nog omheen
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •