Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 726 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Het werkt weer

  2. #677

    Standaard

    Hebben andere mensen er ook last van dat DVD profiler veel titels niet (meer) erkend? Ik probeerde namelijk de volgende titels bij mijn profiler toe te voegen:

    Good Bye Lenin C.E.,
    The longest day 60th.....,
    Spartacus S.E.,
    Citzen Kane S.E.

    Maar alle deze titels herkent hij niet Heeft iemand misschien een idee hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen?

    Waarschijnlijk is deze vraag of dit probleem al eens voorbij gekomen, maar ik had nu even geen zin om 20 pagina's terug te lezen :wink:

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Ach, laten we het er op houden dat ik het niet op software en computers heb Die krengen hebben altijd een eigen wil
    Voornamelijk die van jou (met in de achtergrond de wil van de programmeur)...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Hebben andere mensen er ook last van dat DVD profiler veel titels niet (meer) erkend? Ik probeerde namelijk de volgende titels bij mijn profiler toe te voegen:

    Good Bye Lenin C.E.,
    The longest day 60th.....,
    Spartacus S.E.,
    Citzen Kane S.E.
    goodbye lenin CE en Citizen Kane Se zitten in de nieuwe update

    het duurd over het algemeen een goede twee weken voordat nieuwe dvd's in de lijst zijn opgenomen

    geduld is een schone zaak

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Hebben andere mensen er ook last van dat DVD profiler veel titels niet (meer) erkend? Ik probeerde namelijk de volgende titels bij mijn profiler toe te voegen:

    Good Bye Lenin C.E.,
    The longest day 60th.....,
    Spartacus S.E.,
    Citzen Kane S.E.
    goodbye lenin CE en Citizen Kane Se zitten in de nieuwe update

    het duurd over het algemeen een goede twee weken voordat nieuwe dvd's in de lijst zijn opgenomen

    geduld is een schone zaak
    Oke, bedankt! :wink:

  6. #681

    Standaard

    Ligt er weer uit

  7. #682

    Standaard

    Misschien lag ie er heel even uit, want nu 10 minuten later doet ie het gewoon (bij mij tenminste wel )

  8. #683

    Standaard

    Nu doet ie het idd ook weer bij mij

    Zal wel aan mn verbinding liggen oid, internet doet de laatste tijd wel meer vreemd bij mij

  9. #684

    Standaard

    ik heb hier een DVD zonder EAN code en met DISC ID pakt hij hem niet... want kan ik nu doen??

    het gaat om

    Power Unlimted DVD II

  10. #685

    Standaard

    Ga naar DVDs aan bezit toevoegen -> Per Titel toevoegen. Vink nu "profiel van IVS Dowloaden" (onderaan het scherm) uit en je kan de titel toevoegen

  11. #686

    Standaard

    hoi,

    wie weet hoe ik deze 3 profielen in mijn collectie kan veranderen???

    48 HRS
    BLADE 2
    ROCKY

    heb deze in het Engels staan,heb de profielen enige weken geleden zelf in het Nederlands veranderd,maar na het uploaden staan ze nog steeds in het Engels!!!
    Wat kan ik verder nog doen dan?

  12. #687

    Standaard

    Het enige wat je kan doen is controleren of alles echt op nederlands staat bij je

    Dus ook je location. Als het profiel dan nog steeds in het engels eruit komt kan je hem wijzigen en uploaden naar de database. Zou er wel even bij vermelden (als je hem upload) dat je het profiel naar Nederlands hebt gewijzigd)

    (en ik ga het niet nog eens intypen)

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ga naar DVDs aan bezit toevoegen -> Per Titel toevoegen. Vink nu "profiel van IVS Dowloaden" (onderaan het scherm) uit en je kan de titel toevoegen
    hier staat hij 'helaas' niet bij...

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ga naar DVDs aan bezit toevoegen -> Per Titel toevoegen. Vink nu "profiel van IVS Dowloaden" (onderaan het scherm) uit en je kan de titel toevoegen
    hier staat hij 'helaas' niet bij...
    hmm.. misschien een nieuwere versie installeren? ik heb versie 2.2.0. anders weet ik het ook niet

  15. #690

    Standaard

    Ik zie de laatste tijd bij mijn online profiler nogal afwijkingen in de profielen aangaande taal op de DVD (audio tracks). Overal is Japanese DD2 bijgekomen en bij enkel staan zelf Hindi and Spanish DD2. Heeft iemand anders dit probleem ook?
    Bij mijn lokale versie van DVDprofiler lijkt alles OK

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dewallef
    Ik zie de laatste tijd bij mijn online profiler nogal afwijkingen in de profielen aangaande taal op de DVD (audio tracks). Overal is Japanese DD2 bijgekomen en bij enkel staan zelf Hindi and Spanish DD2. Heeft iemand anders dit probleem ook?
    Bij mijn lokale versie van DVDprofiler lijkt alles OK
    Ja, ik ook. Weird.

  17. #692

    Standaard

    En zo is er ook één of andere idiote fransman (fransvrouw?) die een aantal nederlandse uitgaves in het Frans vertaalt!

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    En zo is er ook één of andere idiote fransman (fransvrouw?) die een aantal nederlandse uitgaves in het Frans vertaalt!
    Rare jongens, die Fransen...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  19. #694

    Standaard

    Hij doet weer raar de laatste tijd. Dvdprofiler pakt een aantal dvd's (bv American Beauty bij mij) niet en bij bv Amelie zet ie nogal rare tekens er neer...

    Iemand anders deze problemen ook?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  20. #695

    Standaard

    nee beide titels staan er bij mij gewoon goed in

  21. #696

    Standaard

    hmm ik zie bij jou ook het volgende:

    Am+AOk-lie (Le Fabuleux Destin d'Am+AOk-lie Poulain): Collector's Edition

    Van American Beauty heb ik de Engelse versie en jij de NL, dus dat kan het verschil zijn.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    hmm ik zie bij jou ook het volgende:

    Am+AOk-lie (Le Fabuleux Destin d'Am+AOk-lie Poulain): Collector's Edition
    In mijn collectie ook. Zal wel met een code voor de é te maken hebben.
    Maar ik zag ook dat er diverse titels in andere talen veranderd zijn.
    Changing Lanes is bijv. in het Spaans veranderd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #698

    Standaard

    Voortaan toch beter opletten bij de updates die je accepteerd
    Ik denk dat ik ongeveer 90% van de updates niet accepteer, zodals talen die verkeerd zijn. Dat scheelt een hoop ergenis.
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizzykit
    Voortaan toch beter opletten bij de updates die je accepteerd
    Ik denk dat ik ongeveer 90% van de updates niet accepteer, zodals talen die verkeerd zijn. Dat scheelt een hoop ergenis.
    Dat is inderdaad een goede tip. Ik vergeet ook altijd plaatjes te locken. Heb ik een mooie gescand, komt er na een update weer een lelijke blokkerige overheen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizzykit
    Voortaan toch beter opletten bij de updates die je accepteerd
    Ik denk dat ik ongeveer 90% van de updates niet accepteer, zodals talen die verkeerd zijn. Dat scheelt een hoop ergenis.
    Ik update misschien 1x per jaar als ik in een frivole bui ben. Ik heb er meestal meteen spijt van, want als je de 'wijzigingen' previewed zie je dat het idd 90% onzin is. Ik ben gewoon tevreden met de profiles die er nu in staan en waarom zou ik updaten? Misschien een enkeling ie niet compleet is of een slechte scan heeft. Gewoon lekker zo laten en niets meer aan doen.

    'If it ain't broke, don't try to fix it'
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •