Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 127 worden weergegeven.

Discussie: Underworld

  1. #1

    Standaard Underworld

    Schijnt nogal een donkere horror-actiefilm te worden in de stijl van The Crow, The Matrix, Blade en Dark City (aldus aint-it-cool-news). Het gaat over een bloedvete tussen vampieren en weerwolven -met een Romeo & Julia-twist. Kan dus interessant worden (de stijl die de verschillende artikelen en foto's oproepen), maar het kan ook een gigantische zeperd worden (Romeo & Julia met weerwolven en vampieren?).

    Zie o.a.:
    http://us.imdb.com/Title?0320691
    http://www.comingsoon.net/cgi-bin/ar...29247484,49117,
    http://www.comingsoon.net/cgi-bin/ar...46029692,53746,
    http://www.comingsoon.net/cgi-bin/ar...27426436,41701,
    http://joblo.com/upcomingmovies/2003/underworld.htm
    http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=14574
    http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=14576

    Release staat gepland voor najaar 2003.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Klik hier voor de nieuwe trailer: http://www.apple.com/trailers/sony_p...rld/index.html

    De film ziet er erg Matrix uit, maar aan de andere kant ook erg cool!
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me een erg gave film. Maar ik vond de teaser trailer eigenlijk beter. Mij bevalt dat donkere sfeertje wel.

  4. #4

    Standaard

    Is er trouwens al een exacte release-datum bekend?

  5. #5

    Standaard

    De Nederlandse releasedatum is helaas nog nergens bekend, maar in zowel Amerika als in Engeland gaat ie op 19 september in premiere.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  6. #6

    Standaard

    Ik vond de trailer niet echt indrukwekkend, ademde een "rip-off" sfeertje uit. (Blade, Matrix anyone?)

    Ik wacht de recensies wel af.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole
    ... ademde een "rip-off" sfeertje uit. (Blade, Matrix anyone?)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark t
    Schijnt nogal een donkere horror-actiefilm te worden in de stijl van The Crow, The Matrix, Blade en Dark City (aldus aint-it-cool-news).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    Haha, sorry, ik ben altijd wat gehaast.

    Maar in ieder geval, ik ben nog niet onder de indruk.

  9. #9

    Standaard

    Ziet er gaaf uit. Vampieren vs. weervolven... what will they think of next?

  10. #10

    Standaard

    Coole stijl, lijkt me een hele gave film. Met als een hele leuke extra Kate Beckingsale in een Rubber c.q. lederen outfit.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ziet er gaaf uit. Vampieren vs. weervolven... what will they think of next?
    We gaan blijkbaar weer terug naar de ouderwetse horrordagen, waarbij de monsters uit verschillende succesvolle horrorfilms gecombineerd werden voor extra effect (en commerciële kansen :wink: ). Vroeger had je Frankenstein versus the Wolfman en aanverwante films, tegenwoordig krijgen we Alien versus Predator, Freddy versus Jason, en nu dus ook een weerwolven versus vampierenfilm.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    Coole stijl, lijkt me een hele gave film. Met als een hele leuke extra Kate Beckingsale in een Rubber c.q. lederen outfit.
    Kate who?

  13. #13
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Kate who?



  14. #14

    Standaard

    Die kleding op de laatste foto houdt het midden tussen een Schotse kilt en een theedoek... zou ze nou ook geen ondergoed daaronder aan hebben?

    Ahum, sorry... ik liet me even verlei.... ehm ik liet me even gaan.

  15. #15

    Standaard

    lijkt me wel ok deze film, ookal zien de weerwolven er niet echt super uit.. toch heeft het een lekker sfeertje!!!

    kijk trouwens ook uit naar Van Helsing met Hugh Jackman


  16. #16

    Standaard

    film ziet er zalig uit !

    lekkere trailers

    ik kan niet wachten

    hopelijk stelt hij niet teleur

    i love the crow so i'm gonna love this one too
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ziet er gaaf uit. Vampieren vs. weervolven... what will they think of next?
    Is niet helemaal nieuw idd. Een tijd geleden was er bijvoorbeeld Crimson, een comic serie waar dit ook in verwerkt was.


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Is niet helemaal nieuw idd. Een tijd geleden was er bijvoorbeeld Crimson, een comic serie waar dit ook in verwerkt was.
    Volgens mij heb ik daar nog een aantal nummers van in de kast liggen. Was niet helemaal mijn "cup of tea", vooral de tekenstijl vond ik wat minder...

  19. #19

    Standaard

    Ramos is nu begonnen aan een relaunch van SPECTACULAR SPIDER-MAN, ik ben benieuwd. Ik kon zijn tekenstijl wel erg waarderen. Een eigen (aparte) stijl, zoals Madureira en Bachalo dat ook hadden.

    Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.


  20. #20

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Kate was ook te bewonderen in Pearl Harbour. Ik ben wel nieuwsgierig naar Underworld en daarna Van Helsing, o ja Kate speelt in allebei een hoofdrol.
    Kill the blondes and lets have a Kate
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  22. #22

    Standaard

    Het ziet er op zich leuk uit. Een beetje The Crow achtig sfeertje gemixed met de matrix en blade.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Het ziet er op zich leuk uit. Een beetje The Crow achtig sfeertje gemixed met de matrix en blade.

    Don't you just love it already.

    alleen voor kate ga ik al naar de bios hooor!!!
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  24. #24

    Standaard

    Je hebt me overtuigd, ik ga :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Je hebt me overtuigd, ik ga :wink:
    dat dacht ik ook
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •