Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 252 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door cosaBlaze
    Mijn moeder heeft totaal geen verstand van films en huurt bij de videotheek dan altijd van die onbekende low budget actiefilms
    Waarom huur je moeder dan altijd de films??
    als hij nou zijn moeder ff een lijstje meegeeft met aardige titels :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #52

    Standaard

    Avalon - niet zozeer afgezet maar wel in 3 keer moeten bekijken wegens constant interesseverlies.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  3. #53

    Standaard

    Clercks. Vorige week eens gehuurd, maar ergens halverwege afgezet omdat hij totaal niet grappig was. Ik had ergens een goeie review gelezen, maar dat viel dus erg tegen.

    The Waterboy, ook eens gehuurd, maar absoluut niet grappig Het ligt misschien ook aan Adam Sandler, ik vond 'm ronduit vervelend in die film. Zijn de laatste films van hem er eigenlijk mee te vergelijken? Mr Deeds en Anger Management?

    En last but not least, dude where's my car. Zonder commentaar, zo slecht
    "one's never alone with a rubber duck"

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woozle
    Clercks. Vorige week eens gehuurd, maar ergens halverwege afgezet omdat hij totaal niet grappig was. Ik had ergens een goeie review gelezen, maar dat viel dus erg tegen.
    Als je Clerks (van Kevin Smith) bedoelt dan kloppen de goede reviews wel hoor, alleen jij vond er blijkbaar niet veel aan. Kan gebeuren....
    Ik beschouw Clerks als een top 100 kandidaat in mijn lijstje favoriete films

    Sommige luchtvaartmaatschappijen vertonen aan boord ook vaak van die verschrikkelijke films, waarbij al gauw de behoefte ontstaat om te testen of je dat tv-tje ook door 1 van die kleine raampjes kunt gooien.. . Een paar van die vervelende films zijn: I Spy, The Tuxedo, Mr Deeds, Legally Blonde (de oogst van mijn laatste 2 vluchten)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #56

    Standaard

    Als je Clerks (van Kevin Smith) bedoelt dan kloppen de goede reviews wel hoor, alleen jij vond er blijkbaar niet veel aan. Kan gebeuren....
    Ik beschouw Clerks als een top 100 kandidaat in mijn lijstje favoriete films

    Yups was inderdaad clerks, maar ieder zijn smaak

    The Blair Witch project vond ik ook niet zoveel aan. Daar was een aantal jaren geleden zo'n hype rond, maar ik vond' m vrij teleurstellend.

    Seven was heel goed, maar eigenlijk vooral de eerste keer. Ik vond het einde de eerste keer echt wel geweldig, maar als je 'm een tweede keer bekijkt, is hij minder pakkend.
    "one's never alone with a rubber duck"

  7. #57
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woozle

    The Blair Witch project vond ik ook niet zoveel aan. Daar was een aantal jaren geleden zo'n hype rond, maar ik vond' m vrij teleurstellend.

    .
    Wel vrij teleurstellend (omdat ik het geheel anders had verwacht) maar toch zeker wel een aparte film

  8. #58

    Standaard

    De film Afghanistan:
    1 persoon had voor verschillende acteurs de nasynchronisatie ingesproken dus je wist totaal niet wie er aan het woord was. :x
    de gehele film speelde zich in bunkers af onder het volstrekt ontbreken van voldoende licht zelfs geen kunstlicht
    de film werd opgenomen door een amateurcameraman met een amateurcamera die als een dwaas door de bunkers rende.
    Het was op geen enkele wijze te volgen wat er in die bunkers gebeurde!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #59

    Standaard

    En Attack of the killer tomatoes

    Deze werd eigenlijk wel weer leuk door de onnozeligheid
    "one's never alone with a rubber duck"

  10. #60

    Standaard

    dat moet wel Volle maan zijn......wat een ontzettend slechte film is dat zeg....en dan die zogenaamd slim gevonden friese accenten van die acteurs.......bah..........heb hem na 15/30 mins uitgezet
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #61

    Standaard

    Op tv: zoveel films (echt veel)
    Op dvd/video: ook wel de nodige maar zelden omdat ze slecht waren ofzo. Meer omdat ik er dan achter kwam dat ik niet in de stemming was ofzo.
    In de bios: een klein aantal. Zie een andere thread over dat onderwerp.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Op tv: zoveel films (echt veel)
    Op dvd/video: ook wel de nodige maar zelden omdat ze slecht waren ofzo. Meer omdat ik er dan achter kwam dat ik niet in de stemming was ofzo.
    In de bios: een klein aantal. Zie een andere thread over dat onderwerp.

    een dvd eruithalen omdat ik niet in de stemming ben heb ik wel vaak genoeg gedaan maar dat betekent niet dat ik de film niet goed vind maar gewoon dat ik toch ff geen zin heb om hem te kijken op dat moment. maar nogmaals dit was niet het geval bij volle maan....die is gewoon saai.....zelfde geld voor the dentist 2....wat een slechte film was dat
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #63

    Standaard

    Evil Ed!

    Women are meant to be loved, not to be understood.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Feyeroen
    Evil Ed!

    ja ik ook!!!

    en shriek of zo een of andere slappe parodie op scream en zo, die mijn vriendin had gehuurd...
    ze mag nou ook meteen geen films meer huren van me..

    en het leuke is dat ze nog gehoorzaamd ook! vond ik zelf wel apart.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Feyeroen
    Evil Ed!

    ja ik ook!!!
    Goh, ik heb Evil Ed blind gekocht en zie er de humor wel van in .

  16. #66

    Standaard

    misschien moest ik het nogmaals proberen... who knows
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    misschien moest ik het nogmaals proberen... who knows
    dan kun je hem nog eerder afzetten...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #68

    Standaard

    Femme Fatale kom ik zojuist nog achter
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #69

    Standaard

    Ik heb The Matrix vroegtijdig afgezet omdat ik er geen ene ruk aan vond, nu heb ik hem op dvd en vind ik het een hele goede film , het kan raar lopen.
    Gladiator heb ik ook voordat 'ie afgelopen was, al uitgezet. Maar hij komt binnenkort op tv, dus kan ik hem herwaarderen, zal je net zien, dat ik die ook zeer goed ga vinden, heb ik helemaal geen films over die ik klote vind.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #70

    Standaard

    Spider..
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  21. #71

    Standaard

    Traffic (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap)
    The Elite (damn wat een bagger)
    Midnight Cowboy had ik gekocht, maar ik kon maar niet de eerste 15 minuten doorkomen.

    En nog wel een paar anderen, waar ik nu niet op kan komen. Ik probeer altijd films uit te kijken, maar soms wordt het me gewoon te erg en begin ik me te irriteren. Dan doe ik hem maar uit.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Traffic (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap)
    ....
    Die had ik ook na 30 min wel gezien.

  23. #73

    Standaard

    het is dat ik in het vliegtuig zat maar anders had ik patch addams uitgezet. En me snikkende moeder ook trouwens.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Traffic (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap)
    ....
    Die had ik ook na 30 min wel gezien.
    Same here.... schandalig eigenlijk want ik weet dat het een heel sterke film is.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  25. #75

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •