De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: True romance UK

  1. #1

    Standaard True romance UK

    weet er iemand wat er met deze dvd aan de hand is, ik bedoel de 2 disc edition :

    volgens mr bensons is deze dvd off the shedule :

    True Romance (Wide Screen) (Director`s Cut) (Special Edition) (DVD) OFF THE SCHEDULE - Released on 4 Nov 2002

    This item is no longer available.

    volgens blackstar :


    Availability: PREORDER
    Deleted
    This item was recently deleted in the UK, but we may still be able to get stock of it.
    Released: 4th Nov 2002

    hmm strange

    iemand hier iets rond gehoord?

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me wel een bijzonder vage zaak. Misschien zijn alle films al verkocht in pre-order ofwel is de hele actie afgeblazen. Zijn er misschien nog mensen die deze film in bestelling hebben?

    Goed idee om dit hier even te plaatsen Mattias.

  3. #3

    Standaard

    Iemand die hier meer over weet?

  4. #4
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Na lang wachten is deze DVD dan eindelijk binnengekomen, ik kan 'm jullie van harte aanbevelen!

    Voor zover ik weet is dit de enige DVD die audiocommentaar bevat van Quentin Tarantino, een unicum. Erg leuk is het ook om de film te bekijken met commentaar van Tarantino en links onderin de storyboards die betrekking hebben op de betreffende scène.

    De verpakking is identiek aan die van 'One Flew over the Cuckoo's Nest' SE en 'Speed' SE. De ondertiteling is alleen in het Engels.

    Het beeld is superstrak, het geluid klinkt goed, Dolby Digital 5.1 op 384kbps.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb deze versie in regio 1... Hij is precies hetzelfde, erg vette uitgave, zit alleen wel DTS op integenstelling tot de regio 2, zonder DTS :)
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #6

    Standaard

    Ik heb deze DVD afgelopen vrijdag ontvangen en bij mij loopt hij op twee punten vast. Heeft iemand anders problemen met deze DVD?

  7. #7
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Ik heb deze DVD afgelopen vrijdag ontvangen en bij mij loopt hij op twee punten vast. Heeft iemand anders problemen met deze DVD?
    Ik heb 'm afgelopen zondag zonder problemen kunnen draaien. Ik zou gewoon even contact opnemen met je leverancier.

  8. #8

    Standaard

    Zit er op de versie die Play verkoopt ook Nederlandse ondertiteling?
    "There will be no dawn for men."

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Zit er op de versie die Play verkoopt ook Nederlandse ondertiteling?
    Nee, alleen engels en engels voor doven en s.h..


  10. #10

    Standaard

    Geweldige film . Ik hoop dat de NL uitvoering binnenkort ook komt en dan niet onderdoet voor deze UK versie. Maar mijn vrees is weer groot.

  11. #11

    Standaard

    heb hem binnengekregen maar nog niet gekeken eigenlijk...vind het wel een mooie uitvoering zo op het eerste gezicht :)
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  12. #12

    Standaard

    net in canada de Director's Cut SE 2-disk R1 besteld....

    voor maar € 17,95 !!

    koopje
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Voor zover ik weet is dit de enige DVD die audiocommentaar bevat van Quentin Tarantino, een unicum.
    Hij deed al eerder een audiocommentaar voor From Dusk Till Dawn samen met Robert Rodriguez.

  14. #14
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Voor zover ik weet is dit de enige DVD die audiocommentaar bevat van Quentin Tarantino, een unicum.
    Hij deed al eerder een audiocommentaar voor From Dusk Till Dawn samen met Robert Rodriguez.
    Ok , bedankt voor de aanvulling. Ik vind dat ook een verschrikkelijke film, waarschijnlijk wist ik het daarom niet :wink:

  15. #15

    Standaard

    Ik heb de UK binnen en bekeken. Gave film zeg!!!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Ok (y), bedankt voor de aanvulling. Ik vind dat ook een verschrikkelijke film, waarschijnlijk wist ik het daarom niet :wink:
    Het audiocommentaar van FDTD is ook erg goed. Ben dus benieuwd naar de True Romance track. Volgens mij zijn alleen QT en Bruce Campbell in staat om alleen een geweldig audiocommentaar neer te zetten...

  17. #17

    Standaard

    Je kan beter de R1 nemen, want de R2 UK heeft helaas de DTS track niet...

  18. #18

    Standaard

    volgens mij is de versie die op 20 mei uitkomt,dezelfde versie als de uk versie maar dan met nederlandse ondertiteling.zie deze link:
    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=349540
    En voor 24,99 min het kortings bonnetje van 5 euro uit dat blad van hun dus voor 19,99,lijk me een aardige prijs!!!!!!!!!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •