De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beekeeper, The (UHD)

    Beekeeper, The (UHD)

    The Beekeeper is een aardige actiefilm op een uitstekende UHD+BD-uitgave.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Blij dat The Searchers het licht heeft gezien en UHD+BR combo's uitbrengt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik had de film al in de bioscoop gezien en vond het ook niet de beste film, maar heb deze toch gekocht als BD. Dit komt doordat de combo 2 maal zo duur was/is en deze als toevoeging alleen 4K en DV heeft.

    Waarom ik deze toch gekocht heb, heeft te maken met het gedeelte van het verhaal achter de film wat niet verteld wordt. Dit kan alleen begrepen worden bij de juiste beleving en daarom ben ik blij dat deze niet alleen dinges heeft, maar ook een paar andere codecs. Helaas zijn deze -zoals vroeger bij recensies van DVD's wel gebeurde- weer niet ter vergelijking meegenomen en dat vind ik teleurstellend. Ik vind het niet nodig dat je de film 4 keer gaat bekijken om de codecs (Dolby Atmos, DTS-HD MA 5.1, DTS-HD 7.1 en Auro3D) afzonderlijk te beoordelen, maar een paar scenes lijkt me geen probleem. Hoe kan iemand met een anders soort luidspreker-opstellingen en alleen recensies leest nu zelf bepalen of deze moeite van het kopen waard is?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik had de film al in de bioscoop gezien en vond het ook niet de beste film, maar heb deze toch gekocht als BD. Dit komt doordat de combo 2 maal zo duur was/is en deze als toevoeging alleen 4K en DV heeft.

    Waarom ik deze toch gekocht heb, heeft te maken met het gedeelte van het verhaal achter de film wat niet verteld wordt. Dit kan alleen begrepen worden bij de juiste beleving en daarom ben ik blij dat deze niet alleen dinges heeft, maar ook een paar andere codecs. Helaas zijn deze -zoals vroeger bij recensies van DVD's wel gebeurde- weer niet ter vergelijking meegenomen en dat vind ik teleurstellend. Ik vind het niet nodig dat je de film 4 keer gaat bekijken om de codecs (Dolby Atmos, DTS-HD MA 5.1, DTS-HD 7.1 en Auro3D) afzonderlijk te beoordelen, maar een paar scenes lijkt me geen probleem. Hoe kan iemand met een anders soort luidspreker-opstellingen en alleen recensies leest nu zelf bepalen of deze moeite van het kopen waard is?
    Twee keer zo duur is wat overdreven, bij Bol.com is op dit moment het verschil 9,-
    Maar Gerco, als jij een volledige Auro 3D-setup financiert, dan zal ik je met alle liefde het verschil tussen de geluidsformaten laten weten.
    Toch niet? Dacht ik al. Daarnaast werden "vroeger" vooral codecs bij DVD's besproken, omdat dat toen relevant was. Daarna werd dat met BD steeds minder relevant, simpelweg omdat de codecs steeds meer hetzelfde werden. En dat is nu nog steeds. En daarnaast ben ik van de beleving, en dat is voor mij niet afhankelijk van welke codec een geluidstrack heeft. Dat heeft IMO er niks mee te maken, en daarom bespreek ik dat ook niet. Mocht jij je beleving wel willen baseren op welke specificaties een geluidstrack heeft, dan zijn mijn recensies voor jou niet de juiste bron denk ik.

  5. #5

    Standaard

    Misschien dat ik m aanschaf vanwege de auro3d track.
    Ik vind auro3d output, bij een dolby atmos track al een verbetering. Met met een dedicated zal het nog beter zijn.

    Heb nu alleen een blu Ray van Twister met auro3d (Twister met dolby atmos ter overname voor de liefhebber)
    Laatst aangepast door Mark van L. : 14-05-2024 om 12:31
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik had de film al in de bioscoop gezien en vond het ook niet de beste film, maar heb deze toch gekocht als BD. Dit komt doordat de combo 2 maal zo duur was/is en deze als toevoeging alleen 4K en DV heeft.

    Waarom ik deze toch gekocht heb, heeft te maken met het gedeelte van het verhaal achter de film wat niet verteld wordt. Dit kan alleen begrepen worden bij de juiste beleving en daarom ben ik blij dat deze niet alleen dinges heeft, maar ook een paar andere codecs. Helaas zijn deze -zoals vroeger bij recensies van DVD's wel gebeurde- weer niet ter vergelijking meegenomen en dat vind ik teleurstellend. Ik vind het niet nodig dat je de film 4 keer gaat bekijken om de codecs (Dolby Atmos, DTS-HD MA 5.1, DTS-HD 7.1 en Auro3D) afzonderlijk te beoordelen, maar een paar scenes lijkt me geen probleem. Hoe kan iemand met een anders soort luidspreker-opstellingen en alleen recensies leest nu zelf bepalen of deze moeite van het kopen waard is?
    Wat bedoel je hiermee?

  7. #7

    Standaard

    Ik vond het een leuke film, via Pathé thuis gezien.

    Auro3D weer beter dan Atmos??

    Ik hou het niet meer bij lol.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat bedoel je hiermee?
    Een film is meer dan alleen geregisseerd acteerwerk.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Een film is meer dan alleen geregisseerd acteerwerk.
    Dit is toch weer een heel vaag en nietszeggend antwoord.
    Je zegt eerst: "Waarom ik deze toch gekocht heb, heeft te maken met het gedeelte van het verhaal achter de film wat niet verteld wordt.".

    Welk gedeelte van het verhaal wordt niet verteld?

  10. #10

    Standaard

    Bijna iedere film en serie heeft een gedeelte (of kant) van het verhaal dat niet verteld wordt. Over dat gedeelte (of die kant) zijn vaak andere films gemaakt zoals The Matrix.

    Om het antwoord op die vraag te kunnen vinden zal je dus ook andere films gezien moeten hebben.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  11. #11

    Standaard

    Hahaha, wat een heerlijke onzin weer Gerco....

  12. #12

    Standaard

    Die cover van deze film is wel heel fout.Of is dit bij action films weer een trend ?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Bijna iedere film en serie heeft een gedeelte (of kant) van het verhaal dat niet verteld wordt. Over dat gedeelte (of die kant) zijn vaak andere films gemaakt zoals The Matrix.

    Om het antwoord op die vraag te kunnen vinden zal je dus ook andere films gezien moeten hebben.
    Hoewel ik heel, heel, heel veel films heb gezien begrijp ik het steeds niet. Ongetwijfeld ligt het aan mij.

    Wees eens concreet en vertel: welke gedeelte van het verhaal van The Beekeeper ligt achter de film en werd niet verteld?
    En wat heeft The Matrix hiermee te maken (of je gelooft echt dat we in een Matrix leven en dit slechts een gecreëerde wereld is)?

  14. #14

    Standaard

    Petje af dat je het gesprek aangaat JP....petje af...

  15. #15

    Standaard

    Ik kijk elke film, waarbij eigenlijk iets niet verteld wordt, wat ik eigenlijk wel weet.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hoewel ik heel, heel, heel veel films heb gezien begrijp ik het steeds niet. Ongetwijfeld ligt het aan mij.

    Wees eens concreet en vertel: welke gedeelte van het verhaal van The Beekeeper ligt achter de film en werd niet verteld?
    En wat heeft The Matrix hiermee te maken (of je gelooft echt dat we in een Matrix leven en dit slechts een gecreëerde wereld is)?
    In dat laatste geloven heel veel mensen.
    Zelf geloof ik alleen maar in dingen die bewezen kunnen worden.Als je in films of games gaat geloven dan ben je jezelf kwijt.

    Dat bepaalde mensen connectie met een boom hebben is niet heel ver gezocht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-05-2024 om 15:37

  17. #17

    Standaard

    Die Gerco kan nooit, maar dan ook nooit eens eens film opzettend & vervolgens ongedwongen gaan kijken, zonder te letten op geluid of dergelijke dingen. Nee, hij stript de film zowat met zijn ogen en oren & vervolgens probeert hij te doceren als een Albert Einstein!. Ga nou eens gewoon een film kijken Gerco en ga genieten, want genieten doe jij nu echt niet. De mensen die een film gaan kijken, gaan op in de film. Zou uniek zijn als jij dat doet, want wat jij doet is ontleden en ontleden, pfffffffffffffff

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die Gerco kan nooit, maar dan ook nooit eens eens film opzettend & vervolgens ongedwongen gaan kijken, zonder te letten op geluid of dergelijke dingen. Nee, hij stript de film zowat met zijn ogen en oren & vervolgens probeert hij te doceren als een Albert Einstein!. Ga nou eens gewoon een film kijken Gerco en ga genieten, want genieten doe jij nu echt niet. De mensen die een film gaan kijken, gaan op in de film. Zou uniek zijn als jij dat doet, want wat jij doet is ontleden en ontleden, pfffffffffffffff
    Ben het deels met jou eens.Wel is het zo dat er ook mensen zijn die veel plezier uit de tech halen.
    Een goede film in VHS kijken is vandaag de dag ook niet heel tof hoor.

    Dat @Gerco dingen anders bekijkt zie ik niet meteen als iets heel slechts.Of ik het met hem eens ben is een ander verhaal.

  19. #19

    Standaard

    Wel, ik heb 'm gisteren gezien en ik ga'm niet overanalyseren. Alhoewel het me niet logisch lijkt dat het zoontje van de president aan het hoofd staat van een bende afzetters (alhoewel, na Trump schrik ik van niks meer) , is het dubbel fun als Jason Statham met de baddies afrekent. En nee, ik ga me niet afvragen of de slechteriken wel een goede verzekering hebben wanneer Jason de tanden uit hun bek slaat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hoewel ik heel, heel, heel veel films heb gezien begrijp ik het steeds niet. Ongetwijfeld ligt het aan mij.

    Wees eens concreet en vertel: welke gedeelte van het verhaal van The Beekeeper ligt achter de film en werd niet verteld?
    En wat heeft The Matrix hiermee te maken (of je gelooft echt dat we in een Matrix leven en dit slechts een gecreëerde wereld is)?
    We leven niet in een Matrix, maar een film kan er voor zorgen dat we even in een Matrix kunnen zijn.

    Ondanks dat het 2 verschillende werelden zijn hebben ze veel overeenkomsten en verschillen en ik kan het begrijpen dat sommige mensen die moeilijk uit elkaar kunnen houden. Ik ben daarom blij dat we nog steeds kiezen tussen een rood en een blauw pilletje.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 17-05-2024 om 10:32
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    We leven niet in een Matrix, maar een film kan er voor zorgen dat we even in een Matrix kunnen zijn.

    Ondanks dat het 2 verschillende werelden zijn hebben ze veel overeenkomsten en verschillen en ik kan het begrijpen dat sommige mensen die moeilijk uit elkaar kunnen houden. Gelukkig kunnen we nog steeds kiezen tussen een rood en een blauw pilletje.
    Zullen we het hier even on-topic houden aub. Vaag gewauwel mag in de andere topics. Bedankt

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zullen we het hier even on-topic houden aub. Vaag gewauwel mag in de andere topics. Bedankt
    Goed idee, want dat was wel weer next level qua vreemde uitspraken..

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zullen we het hier even on-topic houden aub. Vaag gewauwel mag in de andere topics. Bedankt
    Goed idee.

    Heb je de andere audio-tracks van The Beekeper al geprobeerd?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht

    Heb je de andere audio-tracks van The Beekeper al geprobeerd?
    Nee, waarom zou ik dat doen? Eén is wat mij betreft voldoende, en de film zelf vond ik erg matig dus ik denk niet dat de UHD ooit nog uit de hoes komt

  25. #25

    Standaard

    Poeh, net na 50 minuten afgezet. Ik vind het een verspilling van talent en tijd. Wat een gaten in het verhaal.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •