De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry potter limited edition box (19 disc)

    ik wil binnenkort deze aanschaffen. Wat zijn de plus-min punten van deze box ? ik heb nooit naar deze gekeken, en ben niet op de hoogte van de bd uitgave.

    graag zou ik info willen van de mensen die deze al hebben ?

  2. #2

    Standaard

    Nou als eerste niet in NL kopen. De 180/200 euro die ze ervoor vragen bij de FRS is belachelijk hoog. Mooie box extreem mooi maar voor die prijs nee. Play.com heeft ze goedkoper.

    Hij is erg netjes afgewerkt en de inlays zijn super.

  3. #3

    Standaard

    Naar het schijnt komt er in 2012 een nog specialere versie uit? Ik heb ondertussen deze wel aangeschaft en hij is héél mooi. Wel geen idee waar hij nog te krijgen is. In de MediaMarkten hier in België is hij uitverkocht. De Nederlandstalige versie is gelimiteerd tot 1500 exemplaren, dacht ik. Ik heb nummertje 1287 .

  4. #4

    Standaard

    thnx brothers, ik zal erover nadenken.

  5. #5

    Standaard

    Begin november (nog voor de dvd release van Deathly Hallows Part 2) heeft WB de trailer gelanceerd voor de "Definitive Collection". Trailer voor de boxset: http://www.youtube.com/watch?v=SWYDhfTbbsk

    Tijdens de promotie voor de bluray van Deathly Hallows Part 2 zei David Yates het volgende over de boxset:

    MN = MuggleNet (de bekende (en 1 van de grootste) harry potter fansite)
    DY = David Yates

    "MN: On this home video release, there's an advertisment for "Harry Potter: The Definitive Collection." 2012 release date.. ish.... very vague details. Can you share any details about that release?
    DY: Not much, other than everything that the Warner back-catalogue has in terms of extras and documentaries... will go into it... It will be full-on.
    MN: Including bloopers?
    DY: We've got some great bloopers. They've got some great bloopers. I can't wait for [fans] to see some bloopers, they're terrific. We've got a really good bloopers reel, actually, which I was hoping would make it into this home video release, but clearly it hasn't."

  6. #6

    Standaard

    oww, ik had de box vandaag bijna gekocht, hoe lang duurt deze voor ie uit is ?

  7. #7

    Standaard

    Dat is nog niet bekend. Waarschijnlijk tegen het einde van het jaar.

  8. #8

    Standaard

    Heb deze box onlangs aangeschaft. Het valt me op dat de box niet gesloten blijft als ik deze met de rug naar voren (dus als een boek) in de kast zet. De lotr box heeft daar geen last van. Die heeft een soort magnetische sluiting die bij de hp box ontbreekt. Hebben meer mensen dit probleem?
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hklink Bekijk bericht
    Heb deze box onlangs aangeschaft. Het valt me op dat de box niet gesloten blijft als ik deze met de rug naar voren (dus als een boek) in de kast zet. De lotr box heeft daar geen last van. Die heeft een soort magnetische sluiting die bij de hp box ontbreekt. Hebben meer mensen dit probleem?
    Het klopt dat dit zo is, dat is bij al deze boxen zo. Ik zie het zelf echter niet als probleem. Want als ik de box in de kast zet, staat die naast die van Lotr aan de ene kant en naast een hoop BD's aan de andere kant, hij blijft automatisch dicht

  10. #10

    Standaard

    @Drikus
    Bedankt, dan weet ik dat er met de box zelf niks mis is. Bij mij staat ie ook naast de lotr box.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  11. #11

    Standaard

    Idd, zo'n magnetische sluiting had mooi geweest op deze box. Het is dus geen productiefout in die van jou, hlink. Het ontbreekt bij alle HP boxen (zoals Drikus reeds zei)...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Idd, zo'n magnetische sluiting had mooi geweest op deze box. Het is dus geen productiefout in die van jou, hlink. Het ontbreekt bij alle HP boxen (zoals Drikus reeds zei)...
    Klopt... en het is echt een mooi ding... Ik ben blij dat iemand hem op Marktplaats hem kortgeleden voor 90.- aan mij verkocht heeft:P.. de orginele prijs was mij ook veel te veel

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is nog niet bekend. Waarschijnlijk tegen het einde van het jaar.
    Inmiddels bekend.
    2e week van september in UK en US

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    geen NL versie dus ?
    Nee, maar ik duim nog altijd dat de Engelse versie nederlandse ondertitels heeft, maar de kans is klein tot vrijwel nihil.

    Maar wellicht dat er ook nog een Nederlandse box komt, alhoewel daar toch dan wel berichten over zouden moeten komen nu.

    EDIT: de box uit de UK kost trouwens 190 pond en da's niet veel voor wat je krijgt.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Klopt... en het is echt een mooi ding... Ik ben blij dat iemand hem op Marktplaats hem kortgeleden voor 90.- aan mij verkocht heeft:P.. de orginele prijs was mij ook veel te veel
    Mooie prijs. Ik had nog eentje "in overschot" (had hem cadeau gekregen terwijl ik hem zelf gekocht had ook) en heb deze op "het concurrerende forum" kunnen verkopen voor 130 € . Inderdaad een mooie uitgave. Geen overbodige prulletjes erbij, maar een degelijke stevige box, twee mooie openklapbare binnenboxen en een leuk hardcover fotoboekje...

    De DVD's vind ik voor ene Bluray box wat overbodig. (Tenzij er andere extra's op staan, maar ik heb nog niet de tijd gehad om dit te vergelijken.)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •