Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 99 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bij MM Zwolle hebben ze de actie inmiddels ook.

  2. #52

    Standaard

    En heren, is het nu wat, die Blu-ray van A.I.? Hoe is de beeldkwaliteit en het geluid, bijv. in vergelijking tot de DVD? Is het een upgrade/vervanging waard?

    Er wordt hier nogal hysterisch gedaan over deze actie, want ja, we blijven Hollanders en als je iets "gratis" kunt krijgen dan staan we vooraan. Ik laat dit feest aan me voorbijgaan, want ik heb geen zin om twee Blu-rays te (moeten) kopen die ik eigenlijk niet wil hebben om alleen maar de Blu-ray van A.I. er gratis bij te krijgen. En de Blu-rays uit de actie die ik wel interessant vind, heb ik al een tijdje geleden gekocht (voor overigens minder geld dan dat er nu voor gevraagd wordt). Ik wacht wel een jaartje, dan ligt ie voor pak 'm beet 7,50 euro bij de FRS.

  3. #53

    Standaard

    Ik ben ook benieuwd hoe de bd nu is, veel posts over de actie, maar nog niets over de kwaliteit .

  4. #54

    Standaard

    Ik kom er voorlopig nog niet aan toe.

    Ik ben in de eerste plaats bij dat A.I. op BD is uitgekomen. De actie is een leuke bijkomstigheid.

  5. #55

    Standaard

    Tja maar 30 euro voor 3 blu-rays is toch best wel een aardige prijs dacht ik zo...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Ik vond het een aangename en filmische transfer, rekening houdend met de artistieke keuzes. De DVD, van ondertussen 10 jaar oud, komt toch vrij beperkt, vaag en blokkerig over. (Maar sommigen gaan natuurlijk altijd zeggen dat dit "toch meer dan goed genoeg is".)

    Wat visueel materiaal: http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...ce_blu-ray.htm
    .

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik vond het een aangename en filmische transfer, rekening houdend met de artistieke keuzes. De DVD, van ondertussen 10 jaar oud, komt toch vrij beperkt, vaag en blokkerig over. (Maar sommigen gaan natuurlijk altijd zeggen dat dit "toch meer dan goed genoeg is".)

    Wat visueel materiaal: http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...ce_blu-ray.htm
    .
    Dank je! De DVD heb ik pasgeleden opgezet, maar weer snel afgezet...zonder overdrijven kon ik daar echt niet meer naar kijken.

  8. #58

    Standaard

    Als je de transfer van minority report goed vond dan zul je deze A.I. ook wel zien zitten. Inderdaad zeer filmische transfer. Daarmee is dan ook alles gezegd.

  9. #59

    Standaard

    A.I. zal nooit een demo disc worden op vlak van contrasten en scherpte.

    De bluray uitgave heeft alleen de artistieke keuzes nog verbeterd in beeld gebracht.

    Daar waar de dvd eerder een vertekend beeld gaf en eerder onder de noemer "bagger" beeld viel, is deze bluray gewoon zoals Spielberg het zich voorstelde.

    Net zoals met de bluray van War of the World.

    Spielberg Blurays zijn om de een of andere reden altijd iets om naar uit te kijken, echter zit er zo goed als altijd wel een korrel in (buiten zijn puur entertainende films als Indiana Jones bv.), een bewuste keuze van kleurenfilters etc. En toch als je het ding in je speler duwt en je ziet het beeld ben je eerst even teleurgesteld maar vlug kom je tot het besef dat het nu eenmaal artistiek zo gekozen is, en dat het op bluray gewoon nog beter tot zijn recht komt.

  10. #60

    Standaard

    Het viel me op dat het beeld ook verandert naarmate de film verandert. Van soft naar (soms zeer) contrastrijk.
    CGI is ook zeer overtuigend.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #61

    Standaard

    Nou de MM in Eindhoven zei ze gehad te hebben maar nu niet meer... Zijn er nog andere winkels die mee doen aan deze actie?

  12. #62

    Standaard

    Ik vond het beeld, zeker de shots binnenshuis, wat grainy en soft maar de avondshots spetteren werkelijk van je beeldscherm af en vooral de shots van de volle maan en van Rouge City zijn werkelijk schitterend.


  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Nou de MM in Eindhoven zei ze gehad te hebben maar nu niet meer... Zijn er nog andere winkels die mee doen aan deze actie?
    De enige die ik heb kunnen vinden zijn bol.com en cosmox.nl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Nou de MM in Eindhoven zei ze gehad te hebben maar nu niet meer...
    Dat is onzin. Ik ben er de afgelopen tijd diverse malen geweest en heb niets van deze actie gezien of iets wat daar maar op lijkt.

  15. #65

    Standaard

    ECI doet ook mee, maar titels zijn beperkt.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Nou de MM in Eindhoven zei ze gehad te hebben maar nu niet meer... Zijn er nog andere winkels die mee doen aan deze actie?
    Das idd bullshit (sorry dat ik dat zeg), maar die gast bij de DVD/Bluray afdeling zei me dat ie ze nog niet gezien had bij MM Eindhoven (& andere collega's ook niet), en dat hij er ook niet vanaf wist.

    Enigste Blu ray actie was de 5 voor 20 euro (wat een aanfluiting is natuurlijk, als ze 4 euro te stuk zijn, heb je er idd 5 voor 20 euro), andere acties hadden ze niet zei hij me.

    Maar toen ik vervolgens van de bali daar wegliep zag ik naast het podium een display staan waar een blu ray actie van 2 voor 25 euro (waar overigens ook wat essentials bij stonden) inzat, maar dat wist de zogenaamde verkoper dan weer niet.

    Nee, fijne knowhow hebben ze daar in Eindhoven bij de MM.

    Sorry voor het off topic verhaaltje.

    Dan maar eens online kijken naar A.I. voor het aanschaffen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-01-2011 om 19:50

  17. #67

    Standaard

    Bij de MM in Rotterdam Centrum was de actie wel bekend. Er lagen vooraan, bij de trap verschillende stapels Essentials, met een bordje erboven. Vreemd genoeg lagen niet alle Essentials daar, maar zaten er ook nog genoeg tussen de rest van de Blu-ray's. Ik heb Where the Wild Things Are en Gran Torino meegenomen, plus A.I. Wat mij betreft een geslaagde actie.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Even een vraag. Heb vanavond bij bol twee blu-rays uit de actie besteld, maar krijg je bij de bevestiging ook de melding dat A.I. wordt meegestuurd?
    Dit wil ik ook graag weten, ik zie A.I. nergens staan als ik twee essentials wil bestellen.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    Dit wil ik ook graag weten, ik zie A.I. nergens staan als ik twee essentials wil bestellen.
    Krijg je meegestuurd als je 2 titels uitkiest uit de lijst van titels

  20. #70

    Standaard

    Ik heb ook net twee titels besteld.
    Maar het was wel handig geweest als de gratis IA disc in het bestel overzicht kwam te staan

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Krijg je meegestuurd als je 2 titels uitkiest uit de lijst van titels
    Dank u.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb ook net twee titels besteld.
    Maar het was wel handig geweest als de gratis IA disc in het bestel overzicht kwam te staan
    Inderdaad.

  22. #72

    Standaard

    Is deze blu-ray van I.A. regiovrij? ik zou dat willen weten voor het profiel aan te maken bij dvdprofiler. Vindt hier nergens op de BD welke regiocode die is.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is deze blu-ray van I.A. regiovrij? ik zou dat willen weten voor het profiel aan te maken bij dvdprofiler. Vindt hier nergens op de BD welke regiocode die is.
    Warner titel, dus normaliter regiovrij.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is deze blu-ray van I.A. regiovrij? ik zou dat willen weten voor het profiel aan te maken bij dvdprofiler. Vindt hier nergens op de BD welke regiocode die is.
    www.dvdbeaver.com bevestigt het.
    http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...ce_blu-ray.htm


    There are optional subtitles and my Momitsu has identified it as being a region FREE disc playable on Blu-ray machines worldwide.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is deze blu-ray van I.A. regiovrij? ik zou dat willen weten voor het profiel aan te maken bij dvdprofiler. Vindt hier nergens op de BD welke regiocode die is.
    Dit profiel is al aangemaakt? Het EAN/UPC zit onder de actiesticker die op het plastic is aangebracht.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •