Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 206 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

    Standaard

    Wat een geweldig marketingteam rond deze film, ben wel heel benieuwd en hoor ook steeds meer klanten in de videotheek het er over hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #128

    Standaard

    Ind geweldig! Wat is Sly oud zeg..damn.. Bij de MM hebben ze van elke expendable een film..marketing is zeer uitgebreid..(voor de miereneukers onder ons)
    Laatst aangepast door RobinB : 07-08-2010 om 10:40

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    ..marketing is zeer uitgebreidt..

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Wat is Sly oud zeg..damn.
    Dan heb je Schwarzenegger nog niet gezien...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #131

  7. #132

    Standaard

    Op vrijdag 13/08 en zaterdag 14/08 doen ze om 20.00 uur al een voorvertoning van deze film in de Euroscoop in Genk.
    http://www.euroscoop.be/nl/genk/film...e-expendables/

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Klik even op het linkje boven en je zult zien dat het geen trailer is.
    Ik doelde op de link die een paar posts hoger plaatsen, niet de youtube link.

  9. #134

    Standaard

    Heb een paar reviews gelezen van o.a. IGN en Spill en volgens hen is dit een grote teleurstelling

  10. #135

    Standaard

    Stallone wil tweede Expendables

    Tegenover 24 Frames bekende Sylvester Stallone dat hij zich al lichtelijk voorbereid op een vervolg op zijn film The Expendables. Hij houdt er wel rekening mee dat de actiefilm het misschien niet zo goed zal doen aan de box office: "If this does perform, I think it will open a little more liquidity in funding the sequel." Dit geeft aan dat hij er niet helemaal van overtuigd is of de keiharde actiefilm voldoende geld binnenharkt.



    Hij sprak ook kort over de mogelijke tweede film: "I have an idea ready to go. People think doing a sequel is easy, but it's not because you need the element of surprise. I'm going to try to do something that's quite radical."

    Ondertussen verschijnen er steeds meer recensies. Als we Rotten Tomatoes als graadmeter hanteren, dan zijn de meningen behoorlijk verdeeld. Het percentage op de website staat namelijk op 50%. De verwachting op Boxoffice.com is dat The Expendables (productiebudget $80 miljoen) in de States opent met circa $22 miljoen en eindigt op een totaalscore van zo'n $58 miljoen. Wereldwijd eindigt de film dan rond de $100 miljoen, exclusief DVD en BD verhuur en verkoop.

    Bron : Filmtotaal.nl

  11. #136

    Standaard

    Ik hoop dat ze het bij deze houden

    Het leuke aan deze film is net dat ze alle acteurs bundelen in 1 film, als er een sequel komt (met dezelfde cast) wordt die exclusiviteit helemaal teniet gedaan vind ik

  12. #137

    Standaard

    Liever meer van dit, dan Spider-Man 4 of Batman 7

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze het bij deze houden

    Het leuke aan deze film is net dat ze alle acteurs bundelen in 1 film, als er een sequel komt (met dezelfde cast) wordt die exclusiviteit helemaal teniet gedaan vind ik
    Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik hoop zelf als Stallone fan dat ze er een paar meer maken. Volgende week de film eens gaan bekijken al deze gaat draaien (voorpremiere morgen in Heerlen red ik niet).

    De reden dat het exclusief moet blijven, dan zou iedere filmreeks na 1 deel moeten stoppen, terwijl er sequels zijn die boven deel 1 uitgroeiden...
    Of de Beatles, de Stones, Queen, Dire Straits... hadden eigenlijk na 1 album moeten stoppen??

    Ik hoop dat deze film voldoende gaat opbrengen... niet alleen voor Stallone en deel 2, maar ook zodat de filmwereld ziet dat er nog genoeg mensen zitten te wachten op een ouderwetse 80-s like action flick.
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik hoop zelf als Stallone fan dat ze er een paar meer maken. Volgende week de film eens gaan bekijken al deze gaat draaien (voorpremiere morgen in Heerlen red ik niet).

    De reden dat het exclusief moet blijven, dan zou iedere filmreeks na 1 deel moeten stoppen, terwijl er sequels zijn die boven deel 1 uitgroeiden...
    Of de Beatles, de Stones, Queen, Dire Straits... hadden eigenlijk na 1 album moeten stoppen??

    Ik hoop dat deze film voldoende gaat opbrengen... niet alleen voor Stallone en deel 2, maar ook zodat de filmwereld ziet dat er nog genoeg mensen zitten te wachten op een ouderwetse 80-s like action flick.
    Ik vind dat dit helemaal niet te vergelijken valt met gewone andere filmreeksen of albums van bands
    Ik denk toch dat vele mensen deze film willen kijken omwille van de ongeziene cast, als er een tweede komt is die cast al wat minder overweldigend
    Ik bedoel gewoon dat ik het veel leuker zou vinden als dit echt zo'n eenmalige bijeenkomst is van alle actiehelden
    Als er een sequel komt, dan is dat speciale er al wat af.
    Maar da's mijn mening

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Liever meer van dit, dan Spider-Man 4 of Batman 7
    Spider-Man 4? Batman 7?!? Ik weet van beiden het bestaan niet af. Waar heb je het over? En heb je The Expendables gezien voordat je deze prefereert boven die anderen?
    The future is Blu

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Spider-Man 4? Batman 7?!? Ik weet van beiden het bestaan niet af. Waar heb je het over? En heb je The Expendables gezien voordat je deze prefereert boven die anderen?
    Nu wel. En ja, ik weet het zeker. EXPENDABLES

  17. #142

    Standaard

    'Makes Micheal Bay look like Bergman.'

    Met Expendables gaat Stallone door op de voet die hij met Rambo is ingeslagen. Het is een lekkere knalharde actefim met ubercoole macho personages. Terug naar de jaren 80 is het niet helemaal, daarvoor is het allemaal te snel gesneden en te bombastisch. Maar erg is dat allerminst.

    Kijk je gaat hier natuurlijk voor de line up, de actie en het geweld. Ik moet zeggen dat vrijwel alle spelers goed uit de verf vond komen op eentje na: Arnold. De scene met de grote drie vond ik eigenlijk erg slecht, soort GTST niveau. Pover uitgelicht en weinig spannend. Dat zal er voornamelijk aan liggen dat ze maar een paar uur hadden om de scene te draaien, maar ook denk ik dat Stallone er geen zin in had om Arnold als meest coole personage neer te zetten (wat hij wel had moeten zijn), nu vond ik 'm er vooral oud uitzien. Ook al was de grap leuk, er had gewoon meer ingezeten.

    Wie erg opviel aan postieve kant waren Rourke , en Lundgren. Ook slim van Stallone om Stratham naast hem de hoofdrol te laten spelen, waardoor er voldoende aanknopingspunten zijn voor de jongere generatie. De film kent genoeg, nu al, klassieke actiescenes. Met name de scene met Stratham voor in het vliegtuig en het bombardement van de steiger is geniaal. (vooral die briljante oneliner.)

    Verder maakt Eric Robberts een goede bad guy, maar komen de rest van de bad guys, minder goed uit de verf en dat is jammer.

    Maar dat mocht de pret niet drukken want het laatste half uur gaat het echt helemaal los. Iedereen vecht met iedereen en wat overblijft wordt compleet aan gort geschoten. Hoogtepunt is de entree van Terry Crews met zijn awesome shooter . Ik kan niet wachten om die scene nog 120 keer op blu ray te gaan kijken.

    Kortom, ik heb me vreselijk goed vermaakt, maar een meesterwerk is het niet, daarvoor is het toch net te rommelig van opzet. De bad guy had nog iets beter gepositioneerd kunnen zijn evenals de motivatie van Stallone om terug te keren....
    Maar wat een actie! Daarnaast bevat de film nog tal van leuke oneliners, die snel de klassiekerstatus zullen bereiken.

    Voor nu een dikke 9 en ik heb eigenlijk alweer heel veel zin om een weer te zien, want eigenlijk ging alles veel te snel. Ben ervan overtuigd dat die bij de volgende of 4e herziening de 10 nog wel binnen sleept. Want de film kent een ongelooflijk hoge herzieningswaarde.

    En deel 2 moet er gewoon komen......
    Laatst aangepast door Reinbo : 14-08-2010 om 17:57

  18. #143

    Standaard

    Dankje Reinbo. Ik ben heel benieuwd naar deze film!
    The future is Blu

  19. #144

    Standaard

    Gisteravond The Expendables gezien. Vermakelijke over de top actie film met super cast. Helaas deden Arnold en Willis maar heel even mee.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    'Makes Micheal Bay look like Bergman.'

    Met Expendables gaat Stallone door op de voet die hij met Rambo is ingeslagen. Het is een lekkere knalharde actefim met ubercoole macho personages. Terug naar de jaren 80 is het niet helemaal, daarvoor is het allemaal te snel gesneden en te bombastisch. Maar erg is dat allerminst.

    Kijk je gaat hier natuurlijk voor de line up, de actie en het geweld. Ik moet zeggen dat vrijwel alle spelers goed uit de verf vond komen op eentje na: Arnold. De scene met de grote drie vond ik eigenlijk erg slecht, soort GTST niveau. Pover uitgelicht en weinig spannend. Dat zal er voornamelijk aan liggen dat ze maar een paar uur hadden om de scene te draaien, maar ook denk ik dat Stallone er geen zin in had om Arnold als meest coole personage neer te zetten (wat hij wel had moeten zijn), nu vond ik 'm er vooral oud uitzien. Ook al was de grap leuk, er had gewoon meer ingezeten.

    Wie erg opviel aan postieve kant waren Rourke , en Lundgren. Ook slim van Stallone om Stratham naast hem de hoofdrol te laten spelen, waardoor er voldoende aanknopingspunten zijn voor de jongere generatie. De film kent genoeg, nu al, klassieke actiescenes. Met name de scene met Stratham voor in het vliegtuig en het bombardement van de steiger is geniaal. (vooral die briljante oneliner.)

    Verder maakt Eric Robberts een goede bad guy, maar komen de rest van de bad guys, minder goed uit de verf en dat is jammer.

    Maar dat mocht de pret niet drukken want het laatste half uur gaat het echt helemaal los. Iedereen vecht met iedereen en wat overblijft wordt compleet aan gort geschoten. Hoogtepunt is de entree van Terry Crews met zijn awesome shooter . Ik kan niet wachten om die scene nog 120 keer op blu ray te gaan kijken.

    Kortom, ik heb me vreselijk goed vermaakt, maar een meesterwerk is het niet, daarvoor is het toch net te rommelig van opzet. De bad guy had nog iets beter gepositioneerd kunnen zijn evenals de motivatie van Stallone om terug te keren....
    Maar wat een actie! Daarnaast bevat de film nog tal van leuke oneliners, die snel de klassiekerstatus zullen bereiken.

    Voor nu een dikke 9 en ik heb eigenlijk alweer heel veel zin om een weer te zien, want eigenlijk ging alles veel te snel. Ben ervan overtuigd dat die bij de volgende of 4e herziening de 10 nog wel binnen sleept. Want de film kent een ongelooflijk hoge herzieningswaarde.

    En deel 2 moet er gewoon komen......

    De naam is Jason Statham, zonder RRRRRR dus...
    http://www.imdb.com/name/nm0005458/

  21. #146

    Standaard

    Wat goed dat je dat weet!!!


  22. #147

    Standaard

    Het vervolg met hopelijk Jackie Chan,Van Damme, Wesley Snipes (zit waarschijnlijk in de cel) mis ik nog actiehelden?

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Het vervolg met hopelijk Jackie Chan,Van Damme, Wesley Snipes (zit waarschijnlijk in de cel) mis ik nog actiehelden?
    Arnold voor een complete rol , naast Stallone

    Wesley Snipes is volgens mij alweer vrij, zat laatst ook in Brooklyn's Finest.

    Steven Seagal mag ook wel meedoen, al moet ie dit keer gewoon ja zeggen! En niet te vergeten The Rock, Vinnie Jones & Vin Diesel


  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Het vervolg met hopelijk Jackie Chan,Van Damme, Wesley Snipes (zit waarschijnlijk in de cel) mis ik nog actiehelden?
    Chuck Norris natuurlijk....
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #150

    Standaard

    Michael Dudlikoff, Rutger Hauer, Lee Marvin (of is die dood) en natuurlijk een digitale cameo van Bronson en Lee.

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •