Pagina 88 van 101 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 2525 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Hmmm...
    Ik heb inderdaad gezegd dat Slowakije onderschat zou worden. Maar zoals ik al eerder had gereageerd, dacht ik, mits NL iets beter zou voetballen dan de poule - ronden dat ze wel zouden winnen met 2-1. En dat is dus gebeurd

  2. #2177

    Standaard

    Goed genoeg, hoop dat dit ook geldt voor vrijdag, Chili en Brazilië zijn andere koek. De halve finale daarna is wel een op het oog haalbare kaart...come on guys!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #2178

    Standaard

    Van Persie was inderdaad niet overtuigend, en dan gaat ie klagen als ie er afmoet. Scoren zal je!

  4. #2179

    Standaard

    Oranje was duidelijk de betere ploeg, maar het speelde nog steeds een aardig eind onder het niveau dat ze kunnen spelen. Maar dat geeft juist veel hoop voor komende vrijdag.

  5. #2180

    Standaard

    Ik zie Duitsland-Nederland al helemaal voor me..
    --

  6. #2181

    Standaard

    hm wel verdomme irritant dat er een liplezer zich mee gaat bemoeien met wat v persie zou hebben gezegd over sneider.

    Geef niet veel om het nederlandse elftal maar gun ze wel de wereldtitel.
    Heb gewoon het idee dat ze klaar zijn voor een grote prijs.

    Maar dat alles kan teniet worden gedaan door een liplezer als we niet uitkijken.
    Het zijn toch ook van die opgeblazen ego's tegenwoordig.

  7. #2182

    Standaard

    Weinig verassingen in de wedstrijd van Brazilië - Chili. Brazilië speelde zeker niet fantastisch, maar hebben gewoon ontzettend veel kwaliteit in het team, spelen erg makkelijk en vinden snel de combinaties.

    Het is gewoon een erg sterk team en ik denk dat we vrijdag een enorm spannende wedstrijd voor de kiezen krijgen.

  8. #2183

    Standaard

    Nederland goed vandaag. Brazilië moet geen probleem zijn vrijdag.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  9. #2184

    Standaard

    Kan een leuk potje worden vrijdag. Brazilie is vooral defensief ijzersterk, aanvallend vind ik ze niet zo heel erg bijzonder. Eigenlijk erg on-Braziliaans, maar dat is ook te verwachten met Dunga als coach.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #2185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Nederland goed vandaag. Brazilië moet geen probleem zijn vrijdag.
    Da's ook een beetje overdreven. Er zijn kansen voor Oranje, maar makkelijk kan het tegen Brazilie nooit worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Kan een leuk potje worden vrijdag. Brazilie is vooral defensief ijzersterk, aanvallend vind ik ze niet zo heel erg bijzonder. Eigenlijk erg on-Braziliaans, maar dat is ook te verwachten met Dunga als coach.
    Wat ik lees is dat ie in Brazilië feitelijk dezelfde kritiek krijgt als Van Marwijk hier in Nederland. En eigenlijk verschilt de speelstijl van beide landen ook helemaal niet zoveel: beide teams spelen heel berekenend waarbij men hoopt dat de creatieve spelers voorin het net weten te vinden. Het is niet altijd mooi (of bijna altijd niet mooi) maar je wint er wel kampioenschappen mee.

  11. #2186

    Standaard

    Nederland voetbalde gister beter dan in de poule fase. Brazilie vond ik ook gewoon erg goed spelen ; echt een grote kanshebber. Nederland heeft evt een kans als Brazilie pech heeft of een slechte dag.

    Ik voorspel een makkelijke 2-0 winst voor Brazilie.

  12. #2187

    Standaard

    Als Brazilië slecht speelt, spelen ze net zo goed als het Nederlandse elftal, wanneer zij goed spelen
    Ik denk niet dat Nederland de kwart finales haalt, maar ik hoop toch van wel.
    --

  13. #2188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Als Brazilië slecht speelt, spelen ze net zo goed als het Nederlandse elftal, wanneer zij goed spelen
    Ik denk niet dat Nederland de kwart finales haalt, maar ik hoop toch van wel.
    Ze hebben de kwartfinale al bereikt verder denk ik dat NL in een uitstekende positie zit als underdog tegen de Brazilianen. Daar waar van overschatting nauwelijks sprake is in het Hollandse kamp, denk ik dat de Braziliaanse laksheid hen wel eens de kop kan gaan kosten. Ik hoop dat NL vrijdag vooral aanvallend eindelijk eens kan gaan schitteren, dan gaan we winnen!

  14. #2189

    Standaard

    FIFA toch bereid te praten over videobewijs

    De wereldvoetbalbond FIFA is toch bereid om te praten over het mogelijke gebruik van technische hulpmiddelen bij voetbalwedstrijden. Dat liet voorzitter Joseph Blatter dinsdag weten in Johannesburg bij het WK voetbal.



    Afgelopen weekeinde laaide de discussie over de invoering van bijvoorbeeld videobewijs op nadat een glaszuiver doelpunt van de Engelsman Frank Lampard in de achtste finale van het WK tegen Duitsland niet werd waargenomen door de arbitrage. De bal was de doellijn echter ruimschoots gepasseerd en daarmee zou Engeland op 2-2 zijn gekomen.


    Volgens Blatter wordt het thema op de agenda gezet voor de FIFA-vergadering van 21 en 22 juli in Cardiff. De boodschap van Blatter is in tegenspraak met wat de FIFA zondag nog geen uur na de wedstrijd tussen Duitsland en Engeland verklaarde. De bond liet in een officiële verklaring weten volledig achter de beslissing van de spelregelcommissie IFAB te staan, die in maart bepaalde dat er geen experimenten met videobewijs of ballen met chips komen. Blatter liet eerder al eens weten dat „voetbal een menselijk element moet houden”.
    De 74-jarige Zwitser kwam daar dinsdag echter op terug. „Het zou na de ervaringen tot nu toe op het WK gek zijn om daar niet over na te denken”, verklaarde Blatter. „We moeten opnieuw discussiëren over dit thema. Maar we gaan alleen praten over camera's op de doellijn. Bij de wedstrijd van Engeland was er discussie of de bal wel of niet in het doel was. Moeten we teams dan de mogelijkheid gaan geven om één of twee keer per wedstrijd een herhaling aan te vragen? Voor een situatie zoals in de wedstrijd van Mexico heb je echter geen technologie nodig.”
    Blatter doelde op de foutieve beslissing van scheidsrechter Roberto Rosetti zondag in de achtste finale tussen Argentinië en Mexico. Op advies van zijn grensrechter keurde Rosetti een doelpunt van Carlos Tevez goed, terwijl de Argentijn duidelijk in buitenspelpositie stond. De Zwitser heeft inmiddels excuses aangeboden voor de scheidsrechterlijke dwalingen op het WK.
    Het onderwerp wordt volgende maand besproken met de IFAB, de spelregelcommissie die bestaat uit afgevaardigden van de voetbalbonden van Engeland, Schotland, Wales, Noord-Ierland en de FIFA.

  15. #2190

    Standaard

    Ik hoor de laatste tijd weer wat meer positieve berichten over de verdediging van Oranje maar ik heb er toch niet zo veel vertrouwen in dat die overeind blijft tegen Brazilië.
    Heitinga was tegen Kameroen al zwak bij momenten (paar keer compleet onder de bal door bij kopduels). Tegen Slowakije gaven ze 2-3 goede (schiet)kansen weg terwijl Slowakije eigenlijk maar matig speelde. Van Bronckhorst is gewoon duidelijk over zijn top heen en v.d. Wiel speelt de laatste paar wedstrijden ook wat onzeker na een goed begin.
    Al met al heb ik dus niet zo veel vertrouwen in de verdediging. Hopen dat ze er voorin meer inschieten dan achterin doorlaten

  16. #2191

    Standaard

    Oef, Japan er uit na strafschoppen! Was behoorlijk spannend.

  17. #2192

    Standaard

    Iedereen is zo negatief over Nederland.
    Ik denk dat ze winnen!

  18. #2193

    Standaard

    Pingels...het blijft een loterij...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #2194

    Standaard

    Mooi dat het voetbal zegeviert. Portugal go home met die walgelijke CR voorop.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #2195

    Standaard

    Inderdaad zeg.. wat een irritant ventje dat NIETS heeft laten zien dit WK.

  21. #2196

    Standaard

    Spanje was voetballend erg sterk de 2e helft, Portugal kon vrijwel niks uitrichten. Terechte overwinning! (ondanks de buitenspel goal)

  22. #2197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    die walgelijke CR
    2 dagen voor het WK zei de voorzitter van Real Madrid nog dit:
    "Messi is de beste speler ter wereld, op Ronaldo na."
    http://www.voetbalonline.nl/item/148...r-Real-Madrid-


  23. #2198

    Standaard

    Gelukkig m'n 2e land ook weer door, ook erg sterk in de 2e helft. De groeten Ronaldo
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  24. #2199

    Standaard

    Zou Ronaldo nog geschorst/berispt worden vanwege spugen naar de cameraman? Ik vond dat erg irritant en CR ten voeten uit, walgelijke speler, ben blij dat Portugal zijn biezen kan pakken.

  25. #2200

    Standaard

    Heerlijk die frustratie bij Ronaldo. Die zal ik in ieder geval niet missen dit toernooi.

Pagina 88 van 101 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •