Pagina 38 van 54 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1331 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik ben voor mezelf ook wel overtuigd dat het wel de moeite waard zal zijn. De keus is dan ook definitief gevallen op de BD80 van Panasonic. Past mooi bij de 42G10E die een aantal maanden geleden aangeschaft is. Ik speel veel games, en aangezien ik geen garantie meer heb op de PS3 lijkt me dit helemaal goed. Het afspelen van CD's gaat ook ff iets sneller en makkelijker dan met een gameconsole.

    Nogmaals dank dus

    Pana, goede keus, maar met jouw receiver, die zelf over de HD decoders beschikt, is het een beetje dubbelop om te gaan voor de 80, geloof me, de 60 zal voldoen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Pana, goede keus, maar met jouw receiver, die zelf over de HD decoders beschikt, is het een beetje dubbelop om te gaan voor de 80, geloof me, de 60 zal voldoen
    Ik ben zelf ook trots eigenaar van de BD60, en de enige meerwaarde die de 80 heeft is de analoge uitgang.
    Hylian, geef niet te veel uit en ga lekker voor de 60 zoals DVDProfilersFilmgek al aangeeft

  3. #928

    Standaard

    Bedankt jongens. Scheelt me weer 80 euro! Heb hem mooi voor 199,- euro kunnen bestellen. Nu hopen dat (na maanden wachten) eindelijk de Onkyo 807 een dezer dagen op voorraad komt...

    Ben benieuwd naar het resultaat . Geef achteraf altijd meer geld uit dan je verwacht voor beeld en geluid, maar het resultaat mag er dan hopelijk ook naar zijn .

  4. #929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn ps3 in combinatie met mijn sony tv.
    3 keer een monteur aan huis gehad en een keer hebben ze de tv zelfs meegenomen maar zonder resultaat. Volgens sony viel dit alles binnen hun kwaliteitsnormen (terwijl het er vaak nog slechter uitzag dan bij jou).
    Uiteindelijk maar teruggegaan gaan de winkel en die deden na het zien van het probleem niet moeilijk, ik mocht een andere tv uitzoeken.

    Ik ben dus bang dat het aan je tv ligt en niet aan je ps3.
    Heb je je tv al eens aangesloten op een andere tv?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht


    Denk dat je de PS3 bedoeld.

    Ik zou ook gevraagd hebben, heb je al eens een andere kabel geprobeerd naar zowel de TV als de PS3.....

    Maar ik denk ook dat het aan de TV ligt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik bedoel idd de ps3. :wink:
    ik had eerst ook een andere kabel geprobeerd, maar ook dat hielp niet.Het lag echt aan mijn tv.
    Bedankt voor de reacties. Ik heb bij Benjamin Button helemaal geen probleem met het beeld, dan is het juist snaarstrak. Ook de games zien er volgens mij goed uit en zelfs bij BoB hangt het weer van de scene af. Had jij dit probleem bij alle/meerdere films kruspe? Ik dacht (hoop) zelf toevallig ook aan de kabel, omdat ik er eerder wat andere probleempjes mee had, maar dat lijkt me ook weer apart dat een kabel per scene een bepaalde kwaliteit levert. Als het echter wel de TV is dan moet ik maar even kijken of het binnen de garantieperiode valt (volgens mij nog net). Afijn ben er dus nog niet helemaal.

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door p3on Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties. Ik heb bij Benjamin Button helemaal geen probleem met het beeld, dan is het juist snaarstrak. Ook de games zien er volgens mij goed uit en zelfs bij BoB hangt het weer van de scene af. Had jij dit probleem bij alle/meerdere films kruspe? Ik dacht (hoop) zelf toevallig ook aan de kabel, omdat ik er eerder wat andere probleempjes mee had, maar dat lijkt me ook weer apart dat een kabel per scene een bepaalde kwaliteit levert. Als het echter wel de TV is dan moet ik maar even kijken of het binnen de garantieperiode valt (volgens mij nog net). Afijn ben er dus nog niet helemaal.

    ik had hetzelfde als jij...sommige films zagen er perfect uit, maar andere waren weer van een 50 jaar oude betamax videoband kwaliteit.
    Ook had ik films waar sommige scenes goed waren maar vooral donkere scenes waren weer bagger.
    Games zagen er altijd perfect uit.

    dus jij hebt gewoon hetzelfde probleem als wat ik had.
    gewoon mee terug naar de winkel en netjes uitleggen wat het probleem is en eventueel ook laten zien als dat mogelijk is.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik had hetzelfde als jij...sommige films zagen er perfect uit, maar andere waren weer van een 50 jaar oude betamax videoband kwaliteit.
    Ook had ik films waar sommige scenes goed waren maar vooral donkere scenes waren weer bagger.
    Games zagen er altijd perfect uit.

    dus jij hebt gewoon hetzelfde probleem als wat ik had.
    gewoon mee terug naar de winkel en netjes uitleggen wat het probleem is en eventueel ook laten zien als dat mogelijk is.
    Vraag me echt af hoe dit dan kan, want alle logica zegt dat dit niet kan kloppen... hoe kan het nou dat bij de ene film het beeld af en toe bagger is en bij een andere film niet, en bij games perfect, uiteindelijk wordt er hetzelfde signaal naar de tv gestuurd, dus als het dan ergens aan zou moeten liggen zou ik eerder denken aan de player..

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Vraag me echt af hoe dit dan kan, want alle logica zegt dat dit niet kan kloppen... hoe kan het nou dat bij de ene film het beeld af en toe bagger is en bij een andere film niet, en bij games perfect, uiteindelijk wordt er hetzelfde signaal naar de tv gestuurd, dus als het dan ergens aan zou moeten liggen zou ik eerder denken aan de player..
    dat vroeg ik me dus ook af, en het klinkt ook helemaal niet logisch!
    Maar met mijn nieuwe tv heb ik nergens meer last van en ik gebruik de zelfde ps3 en bekabeling.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #933

    Standaard

    De informatie over de nieuwe PS3 slim is uit, en voor de liefhebbers schijnt deze dus wel alle audiostreams te supporten:

    http://nl.playstation.com/games-medi...n-nieuwe-look/

    maar of het puur vanwege de hardware is, of vanwege FW3.0 is niet duidelijk..
    Veel bijzonders is er ook niet te melden over FW3.0, de functionaliteiten die ze nu bekend hebben gemaakt zijn echt niet interessant (behalve voor sommige mensen die een braviatv hebben, maar ook daar is het de vraag of het aan FW3.0 ligt of aan de nieuwe hardware).. Zoals gewoonlijk zeggen ze bar weinig over ALLE toevoegingen/aanpassingen van de nieuwe FW, dus het is maar zeer de vraag of er ook daadwerkelijk wat verbeterd is mbt media weergave (ofwel bv mkv support, wat ik ondertussen ten zeerste betwijfel)..
    Tevens hebben ze dus bij de Slim WEER een optie verwijderd die de PS3 zo interessant maakte voor bepaalde groepen, namelijk de OtherOS optie is niet meer.. Hoppa naast de SACD , PS2 BC, dus de 3rde optie die er bij de orginele PS3 in zat en er uitgeflikkerd is... Dikke vinger dus naar Sony want beloftes maakt schuld zullen we maar zeggen.. Tja, zo kan ik ook wel een apparaat kleiner en kostenbesparender krijgen, maar het is dus niet meer de PS3 die belooft is... Das dus lekker als je PS3 kapot gaat, want wie wil er nu een 2e handse waarvan je niet weet hoe die gebruikt is en hoe lang die dus nog mee gaat...

    qua design ziet de PS3 slim er best aardig uit, maar vindt em persoonlijk toch een stuk cheaper uitzien dan het huidige model..

    Dus wil je toch nog OtherOS kunnen zul je helaas nu je slag nog moeten slaan, maar gelukkig is dat wel voor de prijs van 299 (en dat is op sommige plekken zelfs inclusief games).

  9. #934

    Standaard

    én hij is 299,-! Dus 100,- goedkoper!
    PS: nu aanbieding (nieuwsbrief) van Bart Smit voor 299 met 2 consoles en 1 spel.

  10. #935

    Standaard

    Vraagje: ik heb wat karaoke dvd's (de 'zing maar mee' serie). De microfoons van Singstar weigeren echter dienst. Kent iemand een workaround of een manier om microfoons aan te sluiten op een Harman/Kardon receiver?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  11. #936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    De informatie over de nieuwe PS3 slim is uit, en voor de liefhebbers schijnt deze dus wel alle audiostreams te supporten:

    http://nl.playstation.com/games-medi...n-nieuwe-look/

    maar of het puur vanwege de hardware is, of vanwege FW3.0 is niet duidelijk..
    Veel bijzonders is er ook niet te melden over FW3.0, de functionaliteiten die ze nu bekend hebben gemaakt zijn echt niet interessant (behalve voor sommige mensen die een braviatv hebben, maar ook daar is het de vraag of het aan FW3.0 ligt of aan de nieuwe hardware).. Zoals gewoonlijk zeggen ze bar weinig over ALLE toevoegingen/aanpassingen van de nieuwe FW, dus het is maar zeer de vraag of er ook daadwerkelijk wat verbeterd is mbt media weergave (ofwel bv mkv support, wat ik ondertussen ten zeerste betwijfel)..
    Tevens hebben ze dus bij de Slim WEER een optie verwijderd die de PS3 zo interessant maakte voor bepaalde groepen, namelijk de OtherOS optie is niet meer.. Hoppa naast de SACD , PS2 BC, dus de 3rde optie die er bij de orginele PS3 in zat en er uitgeflikkerd is... Dikke vinger dus naar Sony want beloftes maakt schuld zullen we maar zeggen.. Tja, zo kan ik ook wel een apparaat kleiner en kostenbesparender krijgen, maar het is dus niet meer de PS3 die belooft is... Das dus lekker als je PS3 kapot gaat, want wie wil er nu een 2e handse waarvan je niet weet hoe die gebruikt is en hoe lang die dus nog mee gaat...

    qua design ziet de PS3 slim er best aardig uit, maar vindt em persoonlijk toch een stuk cheaper uitzien dan het huidige model..

    Dus wil je toch nog OtherOS kunnen zul je helaas nu je slag nog moeten slaan, maar gelukkig is dat wel voor de prijs van 299 (en dat is op sommige plekken zelfs inclusief games).

    Mmm, zie wat je bedoeld, ziet er inderdaad wat goedkoper uit, en is dat ook nog eens. Heb zelf nog 600 euro betaald voor mijn PS3, maar die heeft dan wel alle mogelijkheden, PS2 games-OtherOS-SACD. Och, heb ook nog 1000 gulden betaald voor de PS2, is hier ook nog steeds aanwezig en doet het nog steeds, al wordt hij niet meer gebruikt. Dat de PS3 wel de nieuwe audio formaten kan weergeven is een pluspunt, maar als je net als ik er geen spelletjes mee speelt, dan is het momenteel een dure en energieslurpende BR speler. Mijn PS3 zit weer in zijn originele verpakking, een standalone heeft zijn werk overgenomen Vraag mij af hoeveel herrie deze slimline maakt
    Have fun and enjoy your collection

  12. #937

    Standaard

    Echt, dat GEMEKKER ( hier niet zo gemerkt hoor op het forum trouwens ) over de prijs van de PS3 komt me echt de strot uit. Men verwacht echt dat een PS3, Wii en X360 even duur zullen zijn in de winkel en vinden de PS3 'duur'. Waarom? Niet omdat hij 'duur' is, maar omdat de andere consoles in vergelijking zo goedkoop zijn. En de mensen die nog steeds die fictieve 'consolewar' hoog houden online kan ik ook niet luchten of zien. Die is er namelijk helemaal niet. We hebben het over een familieconsole met een retrosmaakje, een hardcore gamer console en een multimediamachine voor de casual gamer. Make your pick.

    Ik heb een PS3, maar als puntje bij paaltje komt is de Wii het duurste van allemaal. Tel al die shit die je daar bij 'moet' kopen om het een beetje interessant te maken en je bent 500 euro kwijt.

    Klagers zijn pas tevreden als de PS3 even duur is als de x360, wat ie nu is. Ik vind het persoonlijk jammer dat de PS3 zo ver in prijs is gedaald. Krijg een beetje het gevoel dat Sony over 2 jaar met de PS4 op de proppen komt en dat deze console een tussenstapje is geweest. Jammer, maar helaas.

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Vraag me echt af hoe dit dan kan, want alle logica zegt dat dit niet kan kloppen... hoe kan het nou dat bij de ene film het beeld af en toe bagger is en bij een andere film niet, en bij games perfect, uiteindelijk wordt er hetzelfde signaal naar de tv gestuurd, dus als het dan ergens aan zou moeten liggen zou ik eerder denken aan de player..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    dat vroeg ik me dus ook af, en het klinkt ook helemaal niet logisch!
    Maar met mijn nieuwe tv heb ik nergens meer last van en ik gebruik de zelfde ps3 en bekabeling.
    Om toch nog even een duit in het zakje te doen: Ik heb mijn PS3 + HDMI kabel + BoB BD op een andere TV aangesloten (Philips) en ook daar was de grain der mate aanwezig. Vervolgens heb ik vandaag de BoB BD nogmaals op een andere PS3+TV geprobeerd en opnieuw het grain probleem. Het lijkt dus eerder aan mijn BD van BoB te liggen dan de TV/PS3. Wat ik eigenlijk nog vreemder vind! Ik zie geen krassen op de BD of iets van een vervorming, dus ik zit nogal vast... Misschien een slechte persing van de BD set, ik weet het even niet.

    Gelukkig ziet GT5 er wel goed uit, dus de PS3 mag blijven

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door p3on Bekijk bericht
    Om toch nog even een duit in het zakje te doen: Ik heb mijn PS3 + HDMI kabel + BoB BD op een andere TV aangesloten (Philips) en ook daar was de grain der mate aanwezig. Vervolgens heb ik vandaag de BoB BD nogmaals op een andere PS3+TV geprobeerd en opnieuw het grain probleem. Het lijkt dus eerder aan mijn BD van BoB te liggen dan de TV/PS3. Wat ik eigenlijk nog vreemder vind! Ik zie geen krassen op de BD of iets van een vervorming, dus ik zit nogal vast... Misschien een slechte persing van de BD set, ik weet het even niet.

    Gelukkig ziet GT5 er wel goed uit, dus de PS3 mag blijven


    GT5 gaat rocken.


    Ik ga in ieder geval een week vakantie nemen wanneer DE race sim uitkomt (L)

  15. #940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Echt, dat GEMEKKER ( hier niet zo gemerkt hoor op het forum trouwens ) over de prijs van de PS3 komt me echt de strot uit. Men verwacht echt dat een PS3, Wii en X360 even duur zullen zijn in de winkel en vinden de PS3 'duur'. Waarom? Niet omdat hij 'duur' is, maar omdat de andere consoles in vergelijking zo goedkoop zijn. En de mensen die nog steeds die fictieve 'consolewar' hoog houden online kan ik ook niet luchten of zien. Die is er namelijk helemaal niet. We hebben het over een familieconsole met een retrosmaakje, een hardcore gamer console en een multimediamachine voor de casual gamer. Make your pick.

    Ik heb een PS3, maar als puntje bij paaltje komt is de Wii het duurste van allemaal. Tel al die shit die je daar bij 'moet' kopen om het een beetje interessant te maken en je bent 500 euro kwijt.

    Klagers zijn pas tevreden als de PS3 even duur is als de x360, wat ie nu is. Ik vind het persoonlijk jammer dat de PS3 zo ver in prijs is gedaald. Krijg een beetje het gevoel dat Sony over 2 jaar met de PS4 op de proppen komt en dat deze console een tussenstapje is geweest. Jammer, maar helaas.
    AMEN!

    ik heb de eerste versie voor 799,- gekocht, omdat het me op dat moment gewoon waard was.
    PS2 .. 1200,- gulden!!!
    maar ook met de intro van de cd speler en de dvd, heb ik de hoofdprijs betaald.

    leuke post Marc durven weinig te doen.

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    AMEN!

    ik heb de eerste versie voor 799,- gekocht, omdat het me op dat moment gewoon waard was.
    PS2 .. 1200,- gulden!!!
    maar ook met de intro van de cd speler en de dvd, heb ik de hoofdprijs betaald.

    leuke post Marc durven weinig te doen.
    Thanks mate


    Ik heb de PS2 nog gekocht voor 450 euro exclusief game. Toen heb ik GT3: A Spec erbij gekocht. De PS3 is een:

    dvd speler
    blu ray speler
    Playstation
    ( soms een Playstation2 )
    Playstation 3
    cd speler

    Ik heb daar gerust 400 euro voor over. Kwaliteit kost nu eenmaal geld.

    Het is me daarom ook een totaal mysterie waarom de 360 op game gebied nog steeds niet voorbij gestreefd is door de capaciteit van de PS3. Je zou toch denken dat er met games op blu ray vs games op dvd een duidelijke winnaar aanwezig zou moeten zijn. Niets is minder waar. Er is amper verschil. Ik begrijp het niet meer.

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    dat vroeg ik me dus ook af, en het klinkt ook helemaal niet logisch!
    Maar met mijn nieuwe tv heb ik nergens meer last van en ik gebruik de zelfde ps3 en bekabeling.
    welke tv (merk/type) had je dan Rob?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Het is me daarom ook een totaal mysterie waarom de 360 op game gebied nog steeds niet voorbij gestreefd is door de capaciteit van de PS3. Je zou toch denken dat er met games op blu ray vs games op dvd een duidelijke winnaar aanwezig zou moeten zijn. Niets is minder waar. Er is amper verschil. Ik begrijp het niet meer.
    Omdat games niet per se baat hebben bij meer opslag. Ook het gebruik van bepaalde shader technieken zorgt ervoor dat alles er prima uit ziet. Er gaan wel steeds grotere games uitkomen voor de 360 waar een BR drive zeker handig zou zijn geweest. Denk aan Forza 3 die over 2 discs verdeeld gaat zijn en Rage zou over nog meer discs verspreid gaan worden. Op het moment dat de textures in games zo groot gaan worden dat ze noodgedwongen gesplitst moeten worden over meerdere discs heeft de PS3 toch wel een flinke technische voorsprong. Als blijft het programmeren voor de Cell processor moeilijker dan de vrij reguliere IBM triple core processor in de 360. Tevens gebruikt de 360 veel technieken uit Directx wat ook eea makkelijker maakt. De maximale kracht is inmiddels wel ver uit de 360 gehaald, maar de PS3 heeft nog heel veel meer potentie, het komt er helaas nog niet uit...

    maar goed, maar weer on topic...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    welke tv (merk/type) had je dan Rob?
    ik had een sony KDL40V3000.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #945

    Standaard

    Wat houd OtherOS dan in en is dit zo belangrijk?

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt Bekijk bericht
    Wat houd OtherOS dan in en is dit zo belangrijk?
    Other= ander
    OS= Operating System oftewel het besturingssysteem (de 2 bekendsten Windows-Linux)

    Of je iets mist is geheel persoonlijk, zo kon de 1e generatie PS3 ook SACD afspelen, de rest niet meer, als je geen SACD's hebt zul je het niet belangrijk vinden. Maar veel PS2 gebruikers zulllen het toch minder waarderen dat zij hun PS2 spellen niet meer op de latere generatie PS3's af kunnen spelen.

    Als je niet weet wat OtherOS inhoud zul je het waarschijnlijk niet missen, niet belangrijk voor je lijkt me. :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt Bekijk bericht
    Wat houd OtherOS dan in en is dit zo belangrijk?
    Hiermee kun je bv Linux installeren op je PS3, en op die manier bv ook andere programma's draaien waaronder emulators.. Je kunt daarmee ook dan zelf programmeren voor de CELL als je dat interessant zou vinden..
    Enig nadeel tot nu toe was dat Sony geen toegang gaf tot de RSX (multimediachip) van de PS3, waardoor je dus bv niet rechtstreeks de 3d-zuk van die chip kon gebruiken, er is alleen een framebuffer beschikbaar (maar door gebruik van de cell kon je daar ook behoorlijk wat mee)..

    Ik vraag me nog steeds af waarom werkelijk de optie eruit gehaald is, zal toch wel iets te maken hebben gehad met iets hardwarematigs, want anders kostte het ze geen moeite om het toch te blijven ondersteunen...
    Ik vindt het in iedergeval wel iets negatiefs dat er WEER wat verwijderd is uit het concept van de PS3, en daarmee is de PS3 dus niet meer zoals orgineel gereleased was.. MS en Nintendo hebben nog steeds niets uit hun console gepleurt..

  23. #948

    Standaard

    Ik denk dat het grafisch geen nadeel geeft maar alleen besturingstechnisch. Volgens mij zijn er niet veel mensen die Linux op de PS3 draaien.

    Denk toch dat ik maar voor de Slim ga aangezien er niet veel nadelige verschillen tussen zitten.

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt Bekijk bericht
    Denk toch dat ik maar voor de Slim ga aangezien er niet veel nadelige verschillen tussen zitten.
    Belangrijkste nadeel schijnt wel de lawaaierige drive te zijn, als je echt alleen gamed en filmpjes kijkt is er verder geen reden om niet de slim te kopen...

  25. #950

    Standaard Probleem ps3 en de onkyo tx-sr607

    Heren ik zit met een probleempje,

    Hoop echt dat jullie me kunnen, helpen zit met het volgende. Ik heb de ps3 aangesloten op de tx-sr607 dmv hdmi, alleen nu het probleem als ik de ps3 instel op beeld 1080P dan krijg in onzettend veel pixels te zien zowel in het ps3 menu als bij het afspelen van een film.

    Vink ik nu 1080p uit dan heb ik nergens last van alleen zie is het beeld dan 1080i, heb ik nu ergens iets verkeerd ingesteld staan? als ik dezelfde instellingen gebruik maar en de hdmi van uit de ps3 direct op de lcd aansluit geeft deze wel 1080P goed weer.

    Alvast bedankt voor jullie moeite.

    groetjes
    Niels
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 27-08-2009 om 08:18 Reden: bericht weer teruggeplaatst

Pagina 38 van 54 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •