De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bruce Lee box 30th Anniversary (6 Disc)

    Bruce Lee box 30 th Anniversary box (6 disc), met het volgende (release 22-07-2003) :
    Deze unieke 6-disc Collector’s Edition bevat de complete en ongecensureerde versies van The Big Boss, Fist of Fury, Way of the Dragon en Game of Death (2-discs); een reeks films die het doorzettingsvermogen en de passie van de grootste kung fu kunstenaar aller tijden vertegenwoordigen.

    De vele uren aan spannende bonusmaterialen, zoals zeldzame beelden, interviews, featurettes en audiocommentaren, verschaffen inzicht in het leven en werk van de man die op handen werd gedragen door zijn vrienden en collega’s, waarvan er velen op deze dvd’s aan het woord komen, zoals Dan Inosanto, Taky Kimura, de voormalige James Bond-acteur George Lazenby en Hong Kong-legendes Sammo Hung, Carter Wong, Tony Lau en Donnie Yen. Daarnaast bevat deze box een speciale ‘limited edition’ disc, die exclusief voor deze box is vervaardigd, met daarop nog eens drie uur aan nooit eerder vertoonde extra’s, waaronder de enige bewaarde screentest van Bruce Lee, een zeldzame verzameling stills en foto’s, interviews met zijn familieleden, Van Williams (The Green Hornet) en Golden Harvest production manager Louis Sit. Met elke film beeld voor beeld gerestaureerd van originele filmnegatieven, is het volop genieten van het werk van de charismatische Bruce Lee, een man die zonder meer gerekend mag worden tot één van de meest inspirerende iconen van de twintigste eeuw!

    Plaatje kan nog veranderen
    Bij Van Leest 69.99 Euro als voornotering.
    Wie heeft hem goedkoper gespot
    http://www.vanleest.nl/pages/product...ductID=366451#
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  2. #2

    Standaard Re: Bruce Lee box 30th Anniversary (6 Disc)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Bij CD-Wow voor zo'n 55 Euro (38.99 Pond m.b.v. de 1-pond link :wink

    Grtz.

  3. #3

    Standaard

    MM Heerlen, vanaf vandaag voor 64,99
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  4. #4

    Standaard

    Vandaag bij MM Rijswijk gekocht voor €59.99.
    Samen met wat andere erg leuke aanbiedingen echt de moeite waard om daar eens te gaan shoppen....

  5. #5

    Standaard

    MM Rotterdam Alexandrium 69.99 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Bij www.hongkonglegends.co.uk aan £44.99 (excl. £2 verzendkosten).

    Nu (tijdelijk?) gratis The Man, The Legend (RRP £16.99) bij aankoop van de box.

  7. #7

    Standaard

    €59,99 bij MM Rotterdam Centrum (UK-versie, maar met NL subs)
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Wie of wie heeft hem nog gezien voor een goede prijs???

    (rond de 40 euri)

  10. #10

    Standaard

    Bij MM Rotterdam voor 40 a 45 euro geloof ik, er waren nog genoeg,


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #11

    Standaard

    MM in Middelburg ook iets van 40,-

    Ben alleen nogsteeds aan 't twijfelen, staat niks over beeld kwaliteit en geluid etc.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Bij MM Rotterdam voor 40 a 45 euro geloof ik, er waren nog genoeg,
    Weet je zeker dat het hier de 30th anniversary betreft? Bij MM Rotterdam Centrum heb ik namelijk wel een pallet met de 35th Anniverasry edition zien staan. Dat is die zwart/witte doos die qua vorm veel wegheeft van de shoebox van SATC.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  13. #13

    Standaard

    Ja in MM Rotterdam is de 35th edition.


    Four **** Trader & SafeTrader


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •