Pagina 96 van 155 EersteEerste ... 46869293949596979899100106146 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.376 tot 2.400 van 3866 worden weergegeven.
  1. #2376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    (...)De eerste is helaas onbetaalbaar.
    Laat ik die nou net hebben...

    Nee hoor, grapje... Ik heb -uiteraard- ook de 2e editie. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #2377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    EIN-DE-LIJK in mijn collectie! Althans, gekocht en misschien vanavond ophalen:

    http://www.sideshowtoy.com/placed/lotr/8701R_n01.jpg
    WAUW!!!!!! Overgenomen van Ies? :P
    Yep! Echt super blij mee! Ik hoop dat ik 'm vanavond bij haar kan ophalen, maar heb nog geen reactie terug ontvangen.
    Heb je nou nog wel geld over voor "Minas Tirith"???
    Herjan doet dat met geld van anderen, He Herjan
    (naja hoef ik zaterdag ook niet vroeg me bed uit
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #2378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mee eens. Ik vind de 'duistere' figuren het mooist. Ik heb nu Sauron, de Morgul Lord en deze Ringwraith. Helemaal top!

    En geen slechte koop toch voor 375?
    Zeker geen slechte koop, meestal wordt er veel meer voor gevraagd.
    Shit!!
    En daar komen ze nu mee!!
    Nee hoor, ik heb geld nodig voor luiers...

  4. #2379

    Standaard

    Met het geld dat ze daar normaal méér voor vragen had je nog een boel extra luiers kunnen kopen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #2380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    Met het geld dat ze daar normaal méér voor vragen had je nog een boel extra luiers kunnen kopen

    Oke...that's it..ik ga een inzamelingsactie voor mezelf beginnen.."help Ies+beeb de winter droog door"!!
    Voor m'n girorek.nr. graag pm'en!!

  6. #2381
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Blijft een van de mooiste beelden van Sideshow inderdaad, het geeft ook echt een beetje de gehele sfeer aan van de Ringgeesten in de film. Erg mooi
    Mee eens. Ik vind de 'duistere' figuren het mooist. Ik heb nu Sauron, de Morgul Lord en deze Ringwraith. Helemaal top!

    En geen slechte koop toch voor 375?
    Voor 375 had je ook een Balrog (v1) kunnen hebben (2 en half jaar geleden dan wel...)

  7. #2382

    Standaard

    2 meter groot spiderman beeld kopen ? :P

    http://cgi.ebay.nl/SPIDERMAN-2-Leben...QQcmdZViewItem
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #2383

    Standaard

    Tering wel heeeel gaaF!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  9. #2384
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #2385

    Standaard

    WDCC Cinderella & Coach Off to the Ball !!!!

    De vitrines bij de ACME moviestore zitten al jaren onder de kwijl maar vandaag is dan eindelijk de dag !!!!!!!!!!!!

    De Overbekende scene van Cinderella komt in Februari in mijn bezit!!



    Size: Coach - 10-3/4" high x 30" long x 12" wide; Cinderella - 7-3/4" high; Footman - 5" high

    Carriage supports and wheels: Made of bronze.
    Reins: Gold chain.
    Horses & Coach: Gold paint.
    Coach Door: Opens.
    Footman' hair: Metal hair.
    Cinderella, Coach and Horses' plumes: Painted with opalescent paint.

    This beautiful sculpture set is a matched-numbered, limited-edition set of 1,000. The set includes three sculptures, Cinderella's Coach complete with horse and driver, the footman and Cinderella herself.

    Cinderella and her pumpkin coach is the second sculpture in the Walt Disney Classics Collection's exclusive Signature Series.

    The sculpture comes with a Certificate of Authenticity and two signature cards, one signed by the sculptor (Dusty Horner) and the other signed by the original voice of Cinderella (Ilene Woods).
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #2386

    Standaard

    Eeeeeeuh heb je geld teveel?
    Die 2 muisjes kosten geloof ik alleen al meer als 300 euro....

    Wel heel mooi




    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    WDCC Cinderella & Coach Off to the Ball !!!!

    De vitrines bij de ACME moviestore zitten al jaren onder de kwijl maar vandaag is dan eindelijk de dag !!!!!!!!!!!!

    De Overbekende scene van Cinderella komt in Februari in mijn bezit!!



    Size: Coach - 10-3/4" high x 30" long x 12" wide; Cinderella - 7-3/4" high; Footman - 5" high

    Carriage supports and wheels: Made of bronze.
    Reins: Gold chain.
    Horses & Coach: Gold paint.
    Coach Door: Opens.
    Footman' hair: Metal hair.
    Cinderella, Coach and Horses' plumes: Painted with opalescent paint.

    This beautiful sculpture set is a matched-numbered, limited-edition set of 1,000. The set includes three sculptures, Cinderella's Coach complete with horse and driver, the footman and Cinderella herself.

    Cinderella and her pumpkin coach is the second sculpture in the Walt Disney Classics Collection's exclusive Signature Series.

    The sculpture comes with a Certificate of Authenticity and two signature cards, one signed by the sculptor (Dusty Horner) and the other signed by the original voice of Cinderella (Ilene Woods).

  12. #2387

    Standaard

    Deze net besteld voor een leuk prijsje bij Gator:

    Frank uit Donnie Darko 30cm figuur



    Ben benieuwd of hij er in het echt een beetje fatsoenlijk uitziet... Heeft iemand hem btw? (de 30cm versie)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #2388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Deze net besteld voor een leuk prijsje bij Gator:

    Frank uit Donnie Darko 30cm figuur



    Ben benieuwd of hij er in het echt een beetje fatsoenlijk uitziet... Heeft iemand hem btw? (de 30cm versie)
    Ik heb hem een keer zien staan bij The Moviestore in Heerlen. Zag er goed uit. 8) Mooi realistisch gedetailleerd. Ik houd er persoonlijk niet zo van, maar als je een mooi stuk uit Donnie Darko zoekt zit je hiermee wel goed.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #2389

  15. #2390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Ik heb hem een keer zien staan bij The Moviestore in Heerlen. Zag er goed uit. 8) Mooi realistisch gedetailleerd. Ik houd er persoonlijk niet zo van, maar als je een mooi stuk uit Donnie Darko zoekt zit je hiermee wel goed.
    Ah thanks, zal wel goed zitten dan, ben benieuwd!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #2391

    Standaard

    Net gekocht op een verzamelbeurs in Woluwe (Belgie)

    Scarface 1963 Cadillac series '62 1:24

    Scarface 1968 Chevy Impala 1:64



    Japanse Terminator 2 Mini's



    8)
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  17. #2392

    Standaard

    Een vriendin van m'n ma is naar Engeland geweest, en heeft voor mij meegenomen:

    Locke - McFarlane (Lost).


  18. #2393

    Standaard

    En hoe is ie in vergelijking met de foto ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #2394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Een vriendin van m'n ma is naar Engeland geweest, en heeft voor mij meegenomen:

    Locke - McFarlane (Lost).

    Zo cool die Lost figuren. Ben sinds vorige week zelf in het bezit van het Hurley-figuur
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  20. #2395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Geen idee hoe ze precies heten, maar ik zoek dus het volgende:

    De eenvoudige losse stands, waar je actiefiguren op kunt zetten.

    McFarlane stuurde ze ooit mee met de figuren (bij The Crow heb ik er bijv wel een). Ik ben er zo achter gekomen dat de Neca figuren daar niet op passen. En die Sin City figuren staan niet allemaal even stevig... De meeste stands heb ik dus nodig voor Neca, maar ook nog enkele McFarlane's.

    Wie heeft er, of weet waar ik ze kan halen (online)?
    Bedoel je zulk iets:



    Ik ben helemaal niet thuis in de collectibles enzo, maar keek toevallig eens op de site van Sideshow Collectibles, en herinderde me je post :P

    Hier dus.

  21. #2396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    En hoe is ie in vergelijking met de foto ?
    De hatch op de foto ziet er iets echter uit.
    De base zit er wat nep uit.
    De rest is naar mijn mening hetzelfde en erg goed gemaakt.

  22. #2397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unstoppable
    Bedoel je zulk iets
    Nee, ik bedoelde deze:



    Ik heb ze maar in Amerika besteld (dan maar de torenhoge verzendkosten voor lief nemen) en afgelopen week werden ze afgeleverd. Om het rendabel te maken, heb ik er een paar extra besteld. Deze zal ik waarschijnlijk binnenkort hier op de site zetten.


  23. #2398

    Standaard

    Net aangekomen: (eBay aankoop)


    Gentle Giant Agent Smith mini-bust. Ziet er top uit! Deze heb ik nu in bestelling staan:


    NECA Series 1 POTC (Curse of the Black Pearl) 7'' Jack Sparrow (serious face) action figure. Een hele mond vol, maar dat is dan wel de complete productomschrijving. :P
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  24. #2399

    Standaard

    Die onderste heb ik ook en ik vind het een mooi figuur!


  25. #2400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Die onderste heb ik ook en ik vind het een mooi figuur!
    Inderdaad. Ze zijn maar moeilijk te vinden. Ik heb hem op eBay gekocht van een Engelsman. Series 2 en 3 kom je nog wel tegen, en het zijn nu vooral de Dead Man's Chest - series die beter verkrijgbaar zijn.

    Van deze film vind ik alleen Sparrow interessant om als action figure te hebben. De series 2 Sparrow (ook van de eerste film) heb ik al een hele tijd. Niet goed gekeken, later kwam ik er pas achter dat er nog een eerdere versie was (ook al stond er met koeienletters "Series 2" op de verpakking). Het is het imo zeker waard om ze allebei te hebben. 8)
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

Pagina 96 van 155 EersteEerste ... 46869293949596979899100106146 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •