Pagina 40 van 139 EersteEerste ... 303637383940414243445090 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 3465 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Vind ik nou ook, jezus het seizoen is pas net begonnen. Lost staat niet bekend om zn hoge tempo en ben blij dat de oude locke weer terug is...
    [spoiler:a5f135b9c8][/spoiler:a5f135b9c8]
    a) je hoeft niet zo te reageren, ieder heeft een eigen mening so respect that!

    b) ipv tussenepisode hadden ze de informatie ook kunnen verwerken tijdens een spannende episode...
    En ja gelukkig, joepie de oude Locke is back... beter
    Ja volgens mij hadden ze beter de 1e aflevering en de 3e aflevering samen kunnen voegen tot de 1e aflevering. Dan was het een super opening geweest van het seizoen. Maar zoals al eerder gezegd moeten ze wel de 22 afleveringen vol zien te krijgen dus vandaar dat het verhaal erg traag gaat.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek

    a) je hoeft niet zo te reageren, ieder heeft een eigen mening so respect
    was niet aanvallend bedoeld hoor


  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Vind ik nou ook, jezus het seizoen is pas net begonnen. Lost staat niet bekend om zn hoge tempo en ben blij dat de oude locke weer terug is...
    [spoiler:4ae6aaac9d][/spoiler:4ae6aaac9d]
    a) je hoeft niet zo te reageren, ieder heeft een eigen mening so respect that!

    b) ipv tussenepisode hadden ze de informatie ook kunnen verwerken tijdens een spannende episode...
    En ja gelukkig, joepie de oude Locke is back... beter
    Ja volgens mij hadden ze beter de 1e aflevering en de 3e aflevering samen kunnen voegen tot de 1e aflevering. Dan was het een super opening geweest van het seizoen. Maar zoals al eerder gezegd moeten ze wel de 22 afleveringen vol zien te krijgen dus vandaar dat het verhaal erg traag gaat.
    Liever dan 20 afleveringen dat ze allemaal goed zijn... Nu is dit seizoen nog niks... En ze hebben nog veel meer seizoenen geplanned maken ze er maar 1 minder.

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek

    a) je hoeft niet zo te reageren, ieder heeft een eigen mening so respect
    was niet aanvallend bedoeld hoor
    cheers :P

  5. #980

    Standaard

    Afl 3 vond ik niet echt een aflevering dat het ''Lost Feeling'' weergaf.
    't leek of ik niet naar Lost aan het kijken was.
    Waarom weet ik niet.

    Nou maar hopen dat de volgende episodes dat wel zullen zijn.

  6. #981

    Standaard

    Net pas gezien doordat we een verouderd modem bleken te hebben die het begaf.

    Vond het een heerlijke aflevering weer! Hele anders maar ik hou wel van die freaky Locke shit

    En ik kan niet wachten op Locke z'n zoektocht naar Jack, Saywer en Kate!

    En Desmond is cool

  7. #982

    Standaard

    Ik vond 't bijzonder interessant hoe 3x03 [spoiler:12b06864a3]exact hetzelfde opende als de pilot. Bijna shot voor shot. En tweemaal met iemand die iets overleefd heeft wat hij eigenlijk niet had kunnen overleven.
    Toeval? I think not![/spoiler:12b06864a3]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  8. #983

    Standaard

    Ok, dit komt van een ander forum maar ik vond het erg boeiend om te lezen, gaat over de derde aflevering:

    [spoiler:4d2ad12f79]Very interesting dream sequence. Here are my thoughts on what exactley the dream sequence meant metaphorically.

    Airport = island

    Sayid,Sun, Jin = Sun and Jin are fighting which isn't unusual, and Sayid is with them in one part of the airport. Boone tells Locke that Sayid's got it. Meaning that they are on another part of the island and Sayid will help them get back to the losties.

    Claire, Charlie, Aaron = nothing big here, just them playing family and apparently they will be in danger later.

    Now for the interesting things......

    If the airport represents the island, then the plane they are going to board represents a way off the island. Desmond is the represented as the pilot. (he may eventually be responsible for helping everyone get off the island). Boone says he's currently helping himself. We'll see where that leads. Hurley is the ticket clerk (maybe he will find the solution to getting off the island and Desmond will be the one to implement or do whatever it takes to get them off the island). Benry is the security guard that has to check people to make sure they are "safe" enough to board the plane, aka leave the island. Funny how Jack is already being wanded and checked, while Kate and Sawyer are patiently waiting and flirting in line. [/spoiler:4d2ad12f79]

  9. #984

    Standaard

    Slechte aflevering: dit is gewoon tijdrekken. Het verhaal ging geen ene klap vooruit, de flashbacks waren weer een helemaal nieuwe plotlijn, en die ijsbeer blijft er lachwekkend cgi uitzien.

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackthorne
    Slechte aflevering: dit is gewoon tijdrekken. Het verhaal ging geen ene klap vooruit, de flashbacks waren weer een helemaal nieuwe plotlijn, en die ijsbeer blijft er lachwekkend cgi uitzien.
    De CGI in een tv-serie is bijna nooit goed,
    Voor een serie vond ik het er toch goed uitzien hoor.

    En dat van het [spoiler:952fb4305e]Airport[/spoiler:952fb4305e] verhaal 2 posts hierboven.
    Dat kan best wel eens zijn, het ziet er allemaal overduidelijk zo uit.

  11. #986

    Standaard

    Vind de serie toch minder leuk worden om naar te kijken, word een beetje moe van de vragen. Telkens komen er weer vragen bij en ze beantwoorden er steeds minder. Flashback scenes die totaal overbodig zijn en niets toevoegen aan het verhaal is ook een slechte zaak.

    Vind dat er snel meer vaart in het verhaal moet komen, anders word het minder leuk.

  12. #987

    Standaard

    Lost Season Three to Continue Feb. 7
    Source: The Hollywood Reporter
    October 25, 2006

    ABC has set February 7 as a return date for the hit drama "Lost." The first portion of the series' third season will end November 8, with new series "Day Break" scheduled to air in "Lost's" 9 p.m. Wednesday slot starting Nov. 15.

    When it returns in February, "Lost" is scheduled to run with all-original episodes through the end of the season.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #988

    Standaard

    Het is toch echt een drama hoe ABC lost uitzend

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Ok, dit komt van een ander forum maar ik vond het erg boeiend om te lezen, gaat over de derde aflevering:

    [spoiler:0bf5e2e671]Very interesting dream sequence. Here are my thoughts on what exactley the dream sequence meant metaphorically.

    Airport = island

    Sayid,Sun, Jin = Sun and Jin are fighting which isn't unusual, and Sayid is with them in one part of the airport. Boone tells Locke that Sayid's got it. Meaning that they are on another part of the island and Sayid will help them get back to the losties.

    Claire, Charlie, Aaron = nothing big here, just them playing family and apparently they will be in danger later.

    Now for the interesting things......

    If the airport represents the island, then the plane they are going to board represents a way off the island. Desmond is the represented as the pilot. (he may eventually be responsible for helping everyone get off the island). Boone says he's currently helping himself. We'll see where that leads. Hurley is the ticket clerk (maybe he will find the solution to getting off the island and Desmond will be the one to implement or do whatever it takes to get them off the island). Benry is the security guard that has to check people to make sure they are "safe" enough to board the plane, aka leave the island. Funny how Jack is already being wanded and checked, while Kate and Sawyer are patiently waiting and flirting in line. [/spoiler:0bf5e2e671]
    Ha, leuke theorie inderdaad!

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Het is toch echt een drama hoe ABC lost uitzend
    Vind ik niet, heb liever vanaf februari elke week een episode dan om de 2 weken weer een pauze zoals in de voorgaande jaren...


  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Het is toch echt een drama hoe ABC lost uitzend
    Vind ik niet, heb liever vanaf februari elke week een episode dan om de 2 weken weer een pauze zoals in de voorgaande jaren...
    Kijk is hoe 24 word uitgezonden... Ik wil helemaal geen pauze laat het dan gewoon later beginnen. Zo irritant al die pauzes.

  17. #992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Kijk is hoe 24 word uitgezonden... Ik wil helemaal geen pauze laat het dan gewoon later beginnen. Zo irritant al die pauzes.
    Tja, zo kan je het ook zien, maar om van mei tot januari te wachten? Pff dan heb je in de herfst bijna geen series om naar uit te kijken


  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Het is toch echt een drama hoe ABC lost uitzend
    Vind ik niet, heb liever vanaf februari elke week een episode dan om de 2 weken weer een pauze zoals in de voorgaande jaren...
    Kijk is hoe 24 word uitgezonden... Ik wil helemaal geen pauze laat het dan gewoon later beginnen. Zo irritant al die pauzes.
    Helaas is Lost nog niet in de positie dat ze zo'n sterke vaste groep kijkers hebben als 24. Het is extreem zeldzaam dat een serie pas in januari start om in één keer ononderbroken door te knallen tot in mei.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps

    Helaas is Lost nog niet in de positie dat ze zo'n sterke vaste groep kijkers hebben als 24. Het is extreem zeldzaam dat een serie pas in januari start om in één keer ononderbroken door te knallen tot in mei.
    LOST is de grootste en meest gekeken serie sinds jaren, dus dit slaat HELEMAAL nergens op....

    Vond de nieuwe afl. echt geweldig! spanning tot het bot


  20. #995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps

    Helaas is Lost nog niet in de positie dat ze zo'n sterke vaste groep kijkers hebben als 24. Het is extreem zeldzaam dat een serie pas in januari start om in één keer ononderbroken door te knallen tot in mei.
    LOST is de grootste en meest gekeken serie sinds jaren, dus dit slaat HELEMAAL nergens op....
    Zo was het in ieder geval met seizoen 2.

    De verandering in het schema zoals het nu is is al een hele overwinning voor de makers en de fans. Maar ABC wil blijkbaar nog steeds Lost ook aan het begin van het seizoen met nieuwe afleveringen hebben. Ze zijn nog niet zo vol vertrouwen dat ze tot januari durven te wachten.

    Niet dat je mij hoort klagen. Hoera voor verse Lost in oktober!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Vond de nieuwe afl. echt geweldig! spanning tot het bot
    Echt waar? Ik vond de nieuwe aflevering behoorlijk tegenvallen! Er gebeurt werkelijk helemaal niks, het enige leuke was [spoiler:acf9723b56]om te zien dat er eigenlijk twee eilanden zijn, al vind ik dat nog moeilijk te geloven ivm dingen uit het verleden...[/spoiler:acf9723b56]

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Vond de nieuwe afl. echt geweldig! spanning tot het bot
    Echt waar? Ik vond de nieuwe aflevering behoorlijk tegenvallen! Er gebeurt werkelijk helemaal niks, het enige leuke was [spoiler:396d68776c]om te zien dat er eigenlijk twee eilanden zijn, al vind ik dat nog moeilijk te geloven ivm dingen uit het verleden...[/spoiler:396d68776c]
    Ik vond deze aflevering ook wel weer tegenvallen.
    [spoiler:396d68776c]
    Allereerst vind ik de 2 nieuwe losties totaal overbodig, ze voegen verder weinig aan het verhaal toe en zijn in de vorige aflevering wel heel raar geintroduceerd. In deze aflevering was alleen die vent te zien, maar vraag me af wat het nut is van deze 2 karakters. Dit heeft niet zozeer met deze aflevering te maken maar wou het even kwijt.

    Daarnaast vind ik het gegeven dat er opeens 2 eilanden ook een beetje te makkelijk.
    Het gaat er toch verdacht veel op lijken dat ze zomaar gaanderweg dingen aan het verzinnen zijn en dat ze het hele verhaal niet in grote lijnen al klaar hebben.

    Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan the Others, vind het maar een stelletje losers. En ik hoop dat Locke, Sayid en Mr. Eko die gasten later in dit seizoen eens flink in elkaar beuken.

    Verder is het wel duidelijk dat Jack gevangen genomen is om iemand te opereren, maar wie dat is blijft nog de vraag.
    [/spoiler:396d68776c]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  23. #998

    Standaard

    [spoiler:86e83c1fc9]Ik denk persoonlijk dat de rontgen foto's van Sawyer zijn.[/spoiler:86e83c1fc9]

  24. #999

    Standaard

    De promo suggereert dat [spoiler:7ba9d77835]de Röntgen foto's van Ben zijn[/spoiler:7ba9d77835]. Al wordt er natuurlijk wel meer gesuggereerd. Sterker nog, ik zou het wel erg zonde vinden als het echt zo is als de trailer doet vermoeden. :P
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #1000

    Standaard

    Nou, ik vond het wel weer een leuke aflevering alleen begin ik ook het gevoel te krijgen dat de schrijvers niet meer weten wat ze doen...

    Het enige wat me eigenlijk nog boeit is wie The Others zijn en waarom ze op die unieke plek zijn en niet gevonden kunnen worden. Voor de rest kan Lost me zo langzamerhand gestolen worden.

    Ze moeten snel een tip van de sluier op gaan lichten anders wordt het een heel erg moedeloos geval ben ik bang...

    Doe mij dan maar The O.C.! Ook niet de perfecte serie maar gek genoeg vind ik die inmiddels boeiender dan Lost.

Pagina 40 van 139 EersteEerste ... 303637383940414243445090 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •