Pagina 45 van 66 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1649 worden weergegeven.

Discussie: Redesign dvd-covers

  1. #1101

    Standaard

    Is er al een workshop voor het ontwerpen van eigen dvdhoesjes?

    als ik in Photoshop zit, wordt ik al duizelig van alle functies die op me af komen!

  2. #1102

    Standaard

    mooi hoor, vooral Gladiator.

    Enne die 2e van FInding Nemo waar de releasedatum van de film op staat? beetje raar :P

  3. #1103

    Standaard

    ik ben op zoek naar 3 mooie highres hoesjes voor de indiana jones film. Ik wil namelijk van die kartonnen hoesjes af, die beschadigen te veel..

    wie kan mij helpen..en als hij deze heeft uitprinten ofzo..

    PM me

  4. #1104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Enkele nieuwe recente covers van mijn kant :

    http://www.roderidder.be/Scara/Batman.htm
    Een hele reeks covers voor de genaimeerde batman tekenfilm serie. In ontwikkeling zijn op dit moment nog covers voor Batman Beyond, de Batman films en Mystery of the Batwoman.

    In dezelfe stijl en reeks volgen ook nog covers voor onder andere Justice League en X-Men, misschien wordt dit ook nog uitgebreid naar Looney Tunes en Tom & Jerry, dit wel nog onder voorbehoud. Eerst en vooral alle covers voor die animatieseries gebaseerd op amerikaanse comics.

    Ook nog enkele nieuwe in mijn Disney serie:

    *

    Verder heb ik ook nog een cover gefabriceerd voo een 4 of 5 disc keepcase voor de Indiana Jones Trilogy:

    *

    De Disney serie wordt natuurlijk nog steeds verdergezet, op dit moment is ook volgende cover nog onder productie

    *knip*

    Zoals altijd zijn de covers te downloaden op www.dvdcoverart.com
    Ik neem aan dat jij de disney covers dus niet zelf gemaakt heb.. aangezien er op dvdcoverart al 2 jaar iemand mee bezig is "Chris Elder" een van de toppers van dvdcoverart.

    Die batman covers... als jij de befaamde Scaramanga bent mijn complimenten! .

    [edit] mmm scaramanga & chris elder werken samen?[/edit]

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    ik ben op zoek naar 3 mooie highres hoesjes voor de indiana jones film. Ik wil namelijk van die kartonnen hoesjes af, die beschadigen te veel..

    wie kan mij helpen..en als hij deze heeft uitprinten ofzo..

    PM me
    Te vinden op dvdcoverart.com

    ps. misschien idee om met meerdere mensen dvdcoverart.com covers te delen?

  5. #1105

    Standaard

    Zo, ik ook maar een piccie van de collectie



    Ik heb niet echt een indeling van de DVD's, al houd ik me wel aan het volgende:

    - Alle Film series op 1 plank (Bond, Lethal Weapon etc)
    - Alle TV Series op 1 plank (CSI, Avangers, Baantjer etc)
    - Alle goedkoopies op 1 plank
    - Speciale hoezen/digipacks bij elkaar
    - Kindermeuk bij elkaar
    - Gekopieerde DVD's bij elkaar en niet door de verzameling heen (ook niet deel2 naast een originele deel1 ofzo).
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  6. #1106

    Standaard

    Dat zijn niet de standaard James Bond hoesjes??
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  7. #1107

    Standaard

    Nee, dat zijn de "Zinema" hoezen, heb de originele eruit gehaald en deze ervoor in de plaats. Vond ik iets mooier staan.
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  8. #1108

    Standaard

    Oeps .. ik zie net dat ik dit in het totaal verkeerde topic gepost heb :P , moest namelijk in het topic over foto van je collectie
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  9. #1109
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Ik neem aan dat jij de disney covers dus niet zelf gemaakt heb.. aangezien er op dvdcoverart al 2 jaar iemand mee bezig is "Chris Elder" een van de toppers van dvdcoverart.
    Toch wel .... zie verder ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Die batman covers... als jij de befaamde Scaramanga bent mijn complimenten! .
    Dat ben ik inderdaad

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    [edit] mmm scaramanga & chris elder werken samen?[/edit]
    Dat is inderdaad zo ... contacteer hem er gerust over
    Hij doet de classics (die reeks is zo goed als compleet) en ik doe alle andere Disney DVD (animatie) releases (een regelrecht titanenwerk).

    Ben ondertussen wel al gewoon dat er mensen zijn die denken dat ik zijn covers steel ... maar aangezien het beleid van DVDCA op dat vlak zeer streng is en aangezien de covers ie ik hier vernoem ook wel degelijk onder mijn naam staan op de site laat dat weinig twijfele over.

    Dit is trouwens wat Chris me ooit mailde :

    The covers look great. Keep up the good work. I
    wasn't too keen on doing them since I don't own any.
    But there were so many requests I figured I would.
    But now I don't have to. Those look great.

    later,
    chris


    En nu ik hier toch ben, ik heb de laatste tijd niet stilgezeten, dit kwam er nog uit de bus:









    Voor Babylon 5 maak ik dus gebruik van spines die allemaal samen 1 geheel vormen


  10. #1110

    Standaard

    Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij een hoesje die ik mag uploaden bij dvdcoverart.com.
    Mijn hoesjes worden steeds afgekeurd en ik wil dolgraag een hoesje downloaden van de godfather collectie, maar ik heb geen credits.

    alvast bedankt!

  11. #1111

    Standaard

    Wow, ik denk dat ik ook maar eens zo'n fotobewerkingsprogramma ga regelen ...

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snatch
    Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij een hoesje die ik mag uploaden bij dvdcoverart.com.
    Mijn hoesjes worden steeds afgekeurd en ik wil dolgraag een hoesje downloaden van de godfather collectie, maar ik heb geen credits.

    alvast bedankt!
    Die kun je daar gewoon kopen hoor.

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snatch
    Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij een hoesje die ik mag uploaden bij dvdcoverart.com.
    Mijn hoesjes worden steeds afgekeurd en ik wil dolgraag een hoesje downloaden van de godfather collectie, maar ik heb geen credits.

    alvast bedankt!
    Die kun je daar gewoon kopen hoor.
    Als je een credit card hebt ja...
    En ik ga echt niet bij mijn ma gaan zeuren om haar visa kaart te gebruiken voor 'onnozele' dvd covertjes...

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snatch
    Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij een hoesje die ik mag uploaden bij dvdcoverart.com.
    Mijn hoesjes worden steeds afgekeurd en ik wil dolgraag een hoesje downloaden van de godfather collectie, maar ik heb geen credits.

    alvast bedankt!
    Die kun je daar gewoon kopen hoor.
    Weet ik! maar misschien is iemand zo vriendelijk om mij zonder kosten te helpen.............

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quicky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snatch
    Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand voor mij een hoesje die ik mag uploaden bij dvdcoverart.com.
    Mijn hoesjes worden steeds afgekeurd en ik wil dolgraag een hoesje downloaden van de godfather collectie, maar ik heb geen credits.

    alvast bedankt!
    Die kun je daar gewoon kopen hoor.
    Als je een credit card hebt ja...
    En ik ga echt niet bij mijn ma gaan zeuren om haar visa kaart te gebruiken voor 'onnozele' dvd covertjes...
    tsjah... dan niet...
    dan download je de nuttige covertjes van cdcovers.cc

    maar wat is er mis met het feit dat je bijv. je moeder 10 euro geeft.. en voor 10 dollar 100 credits koopt? maakt ze nog winst ook

  16. #1116

    Standaard

    Hans, hier neem ik mijn hoed voor af. Met name je Gladiatorhoes is prachtig! Doe me een plezier en stuur je compacte hoesjes naar Martin die heeft een site met alle redesignhoezen.

    Groeten Gerben

  17. #1117

    Standaard

    Welke (100+ credits, dus...)
    Cheers.

  18. #1118

    Standaard

    Wohh, die Gladiatorhoes is echt een diamantje! Leuk topic dit, staan erg mooie dingen tussen!
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  19. #1119

    Standaard

    Mijn huidige work in progress is een redesign voor CONfidence.
    DFW heeft een cover gemaakt die totaal niet in de stijl van de film / filmposters past. Dan doe ik t zelf maar

    Kleur en fontstijl van de poster art blijft gehandhaafd.



    achterkant moet ik nog wat voor verzinnen, maar de voorkant is al redelijk af....
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  20. #1120

    Standaard

    Ik wil zeelf graag een hoesje maken voor Finding Nemo. Heeft iemand voor mij een link naar high-res afbeeldingen van F.N. die ik kan gebruiken?

  21. #1121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sanderke
    Ik wil zeelf graag een hoesje maken voor Finding Nemo. Heeft iemand voor mij een link naar high-res afbeeldingen van F.N. die ik kan gebruiken?
    http://outnow.ch/Media/Img/2003/FindingNemo/

    Tip: als je hebt geklikt op een foto, kun je meestal daarna nog eens klikken voor een nog grotere versie!

    Succes

  22. #1122

    Standaard

    En bij deze ga je dan weer terug naar het hoofdmenu .
    Wel hele leuke plaatjes .

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    En bij deze ga je dan weer terug naar het hoofdmenu .
    Wel hele leuke plaatjes .
    Je hebt nog gelijk ook...ik had het verkeerd gezegd: als je één keer hebt geklikt, komt rechtsboven op de vergrote versie 'Bild in Originalgrösse zeigen' te staan...als je daar nog eens op klikt dan wordt het nog groter.

    Sorry

  24. #1124

    Standaard

    off-topic .... gave site met al die foto's van al die films
    direct ff aan favo's toegevoegd !!

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    off-topic .... gave site met al die foto's van al die films
    direct ff aan favo's toegevoegd !!
    Ik wil niet zeuren, maar...
    Die foto's van Mystique al gezien bij X-Men II?!?

Pagina 45 van 66 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •