Pagina 85 van 104 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 2580 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Net Gamer gezien.
    een verhaal wat niet superorigineel is en een paar hiaten erin.
    De uitwerking vond ik vrij rommelig en af en toe zelfs irritant.
    Uiteindelijk best een aardige film maar geen herkijker.

  2. #2102

    Standaard

    Satanis: The Devil's Mass (1970)

    Docu over de satanskerk en de oprichter daarvan Anton LaVey. De satanisten blijken een zeer goed gevoel voor humor te hebben en geen vlieg kwaad te doen. Rituelen bestaan uit dansen met slangen en naakt op een altaar liggen en boekjes voorlezen. Geinig om te zien. De docu had makkelijk de helft korter gekund zonder informatie te verliezen. Gekke types....die satanisten.

    6.0

  3. #2103

    Standaard

    @ Thomas - Flinke lijst met aardig wat 'klassiekers', alles voor het eerst gezien?

  4. #2104

    Standaard

    Dinner For Smucks [2010]

    Verhaal in het kort:
    Tim Conrad (Rudd) staat op het punt om promotie te maken. Het enige wat hij hiervoor nog voor moet doen is een gast (Carell) mee te nemen naar een diner van zijn baas.
    De gasten voor deze diner zijn echter nogal aparte figuren.

    Vele zwaargewichten in het komediegenre zijn aan deze film verbonden.
    Steve Carell, Paul Rudd, Zach Galifianakis en zelfs Sacha Baron Cohen als producent om er een paar te noemen.

    Dit heeft uiteindelijk een aardige en originele film opgeleverd maar waar ik stiekem op meer had gerekend gezien de namen.
    De humor was lang niet even sterk en leuk, soms vrij flauw en soms fysiek, maar had ook zijn momenten waar ik breeduit kon lachen.
    Carell doet het leuk en brengt een hoog 'smuckness' in zijn personage.



    You look a little old to be a schoolgirl.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #2105

    Standaard

    Gisteren gekeken:
    Millennium 3 - Luftslottet Som Sprängdes (The Girl Who Kicked the Hornet's Nest/Gerechtigheid)
    Het laatste deel in Stieg Larsson`s Millennium trilogie is een goede afsluiter van de reeks. Eén die gelukkig beter is dan het tweede deel maar het nog steeds niet haalt bij het eerste.
    Waar de film vooral "faalt" is op het feit dat het soms wel erg lastig te volgen is op het gebied van personages. Er worden zoveel namen op je afgevuurd dat je af en toe de draad dreigt kwijt te raken.
    Gelukkig steekt het verhaal zelf wel goed in elkaar en weet de film tot het einde te boeien.
    Jammer dat de twee sequels niet het niveau van het eerste deel halen maar kijkbaar is het zeker.

    7,5/10

    Machete
    Robert Rodriguez gaat vrolijk verder waar hij aan het einde van Planet Terror meer ophield: een belachelijk verhaal, geweldige actie in een combinatie met over the top humor en een all star cast waarvan er geen één onder doet voor de ander. Allemaal zijn ze geweldig: De Niro, Jeff Fahey, Jessica Alba, Michelle Rodriguez, natuurlijk Cheech Marin (die in de weinige screen time die hij heeft de show steelt) en uiteraard de held Danny Trejo him self.
    Rodriguez probeert er nog wel een actueel tintje aan te geven door de immigranten problematiek in de VS een belangrijk deel in de film te geven, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de actie en humor. En die is dik, zeer dik in orde.
    Take note, Mr. Stallone: zo maak je pas echt een goede en humoristische actie film.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2106

    Standaard

    The Road

    Wat een vreselijk saaie film.
    Ik kan dat "No, papa." van dat kind niet meer horen. Zie nog liever behang drogen.
    Misschien is het wat als je meeleeft met vader en zoon. Ik vond het maar een vervelend stel. En verder gebeurd er helemaal niets

    En die flashbacks met die vrouw waren hier trouwens nog een pak vervelender dan bij Inception.

    Nee, slechtste wat ik dit jaar gezien heb.

    1/10

    The Collector
    Wat een geweldige film. Freddy, Michael, Jason en Pinhead move over. There is a new guy on the block:

    The Collector

    Gruwelijk fijn filmpje.

    8,5/10 voor deze heerlijke adrealine rush.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 13-09-2010 om 08:57

  7. #2107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    @ Thomas - Flinke lijst met aardig wat 'klassiekers', alles voor het eerst gezien?
    De meeste wel, ik probeer met wat te verdiepen in de film. Ik ben nog jong dus ik heb héél véél in te halen


  8. #2108
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Adem

    Doet exact wat de voorstukjes laten uitschijnen.

    7,3

  9. #2109

    Standaard

    The Imaginairrium of Doctor Parnasses

    Wederom prachtig fantasievol sprookje. Wat een briljante man is de Gilliam toch. Zag overigens een hoop raakvakken met Inception, maar dan zonder al die uitleg en 100 keer zo fantasievol.

    8/10

  10. #2110

    Thumbs up

    United 93
    9/11: The day that forever changed the modern world.
    En wat is nou een beter moment om de beste film over deze historische dag nog eens te kijken dan in het weekend van z`n verjaardag.
    Nog steeds staan de haren op m`n armen recht overeind als ik de beelden zie van de vliegtuigen die in de WTC torens vliegen. Opnieuw beleef je die dag die massaal in ons geheugen gegrift staat.

    Greengrass heeft een mooie ode aan deze dag en haar slachtoffers gemaakt met deze eerlijke en zeer ingrijpende film. Veel van de betrokkenen op de luchthavens spelen zich zelf en voor de slachtoffers van vlucht United 93 worden uitsluitend onbekende acteurs ingezet. Beide komt de authenticiteit ten goede.
    Daardoor leef je nog meer met de slachtoffers mee. De scene waarin de passagiers telefonisch afscheid nemen van hun geliefden wordt hierdoor ontzettend emotioneel en zorgt voor een brok in je keel.
    Het einde is dan ook even schokkend als triest.
    Een mooie en sterke film over de vlucht van 9/11 die zo vaak onterecht vergeten wordt. Maar als de inzittenden niet zo heldhaftig hadden opgetreden was die 11e september op een nog veel groter drama uitgedraaid.
    Daarom mogen zij die in Shanksville, Pennsylvania hun leven verloren nooit vergeten worden. Daar heeft Greengrass een goede aanzet gegeven.

    9,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2111

    Standaard

    195. Sex Drive (2008) 4.8
    Sex Drive duurde véél te lang. Er kwam geen einde aan het absurde verhaal. Het enige dat je kon doen was uitlachen, en dat heb ik dan ook gedaan. Leuk dus met vrienden.

    196. The Karate Kid (2010) 6.9
    The Karate Kid is niets minder dan een leuke familiefilm. De film zit vol met 'feel good' momenten en leuke actie (die af en toe niet goed te volgen is). Ik ben nogal een grote fan van Will Smith en ik zie dan ook een groeiende ster in Jaden, maar niet in deze film. Hij paste niet bij het plaatje dat het origineel wel had. Veel voorspelbare momenten, maar wat verwacht je dan anders? De muziek van James Horner is uitstekend!

    197. The Condemned (2007) 6.0
    Als je bij The Condemned gaat nadenken, ga je je pijn doen. Steve Austin kan evengoed acteren als mijn kleine teen, maar had mijn teen maar zoveel charisma! Wat een kleerkast! Ik had eerder een zwaar en slecht karakter verwacht (lees: The Expendables) maar dat is hij helemaal niet in de film. De actie is hard en het concept had wel beter uitgewerkt mogen worden.


  12. #2112

    Standaard

    Mifunes Sidste Sang / Mifune's Last Song (1999)
    Op audiovisueel gebied al een stuk beter te verteren dan de films van Susanne Bier. Het camerawerk is een stuk rustiger en de beelden zijn niet als een gek aan elkaar geplakt. En af en toe is er wat buitenbeeldse muziek te horen (waardoor het predikaat Dogme-film niet verdient).

    Alleen zit het commentaar dit keer in het verhaal en de uitwerking ervan. Het moet een komedie voorstellen maar ik heb geen moment kunnen lachen. Ik vond het juist een behoorlijk deprimerende film. Maar misschien kan dat ook komen omdat de film zoveel zijwegen bewandeld zonder dat echt uit te diepen. Wat voorbeelden (!SPOILERS!):

    - zijn kersverse vrouw verlaat hem na één nacht huwelijk terwijl er gewoon sprake is van een klein misverstand. Merkwaardig.
    - de huishoudster papt wat aan met een aantal mannen in het hotel. Maar vervolgens valt ze toch weer in zelfmedelijden.
    - de verkrachtingsscène van een aantal mannen uit het dorp. Waar ging dit over?
    - de wraak van een aantal vriendinnen. Huh?
    - en de zoon die dus voor veel misere zorgden. Wat een cliffhanger!


    Voor de rest prima acteerwerk.

    Van de 38 Dogme-films heb ik er tot nu toe vijf (Festen, The Idiots, Mifune's Last Song, Italian for Beginners en Open Hearts) gezien. Op Festen na eigenlijk niet veel soeps. Iemand misschien nog serieuze aanraders? Anders laat ik deze marketingstunt voor de Deense filmindustrie voortaan maar links liggen.

  13. #2113

    Standaard

    377. Live Free or Die Hard (2007)
    Super vermakelijke popcornfilm; Willis is nog steeds cool als McClane en Long is een aardige toevoeging. Het verhaal is leuk, de bad guys overtuigen en het steekt allemaal wel prima in elkaar. De film probeert realistisch over te komen, maar de actie is extreem over de top wat een beetje tegenstrijdig werkt. Toch is de actie enorm spectaculair en groots, af en toe tot het belachelijke aan toe.. maar dat is wat de film zo leuk maakt.

    7.0
    Verder heb ik ook alle Resident Evil films gezien (behalve die animatiefilm, maar die had ik al eens gezien). Filmische hoogstandjes, allemaal pareltjes.

    378. Resident Evil (2002) 5.5
    379. Resident Evil: Apocalypse (2004) 5.0
    380. Resident Evil: Extinction (2007) 5.0
    381. Resident Evil: Afterlife (2010) 4.0

  14. #2114

    Standaard

    Iron man 2

    Teleurstellend en matig vervolg dat niet in de buurt komt van deel 1. Het lijkt wel alsof men de film teveel diepgang wilde geven. Prima insteek, maar de film komt hierdoor nogal traag op gang en verzand te veel in dialogen wat de actie niet goed doet. Simpel gezegd; te veel geouwehoer en als er dan eindelijk actie is, is het te snel voorbij. Monaco als locatie vond ik ook niet echt in het geheel passen op de een of andere manier. Jammer

    6 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #2115

    Standaard

    Don,

    Je kunt in ieder geval niet zeggen dat de Resident Evil films geen constante kwaliteit hebben

  16. #2116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Iron man 2

    Teleurstellend en matig vervolg dat niet in de buurt komt van deel 1. Het lijkt wel alsof men de film teveel diepgang wilde geven. Prima insteek, maar de film komt hierdoor nogal traag op gang en verzand te veel in dialogen wat de actie niet goed doet. Simpel gezegd; te veel geouwehoer en als er dan eindelijk actie is, is het te snel voorbij. Monaco als locatie vond ik ook niet echt in het geheel passen op de een of andere manier. Jammer

    6 / 10
    Jammer he ? Het leek af en toe wel een comedy met Downey Jr. in de hoofdrol..........

  17. #2117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Jammer he ? Het leek af en toe wel een comedy met Downey Jr. in de hoofdrol..........
    Inderdaad, die scene's waren helemaal tenenkrommend..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #2118

    Standaard

    Road to Perdition (Sam Mendes, 2002)

    Eigenlijk is Road to Perdition helemaal geen slechte film, alleen vind ik dat de setting slecht is uitgewerkt. Daniel Craig tenenkrommend slecht gecast is en ik na 15 minuten de kop van Tom Hanks met dat kt-snorretje al niet meer kon uitstaan. Ik heb me eigenlijk dus geergerd door de film door. Idee is niet slecht, uitwerking ook niet maar ik vind het gewoon een kt-film, hopelijk verkracht Mendes de nieuwe James Bond niet zo als hij hier heeft gedaan want ik vond het niet echt goed/leuk om naar te kijken.

    Cijfer: 5/10
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #2119

    Standaard

    Een 5 maar? Ik vind road to perdition geweldig en ademt echt een realistische sfeer! Vind het zeker een 8 waard..maar ik wadeer je film perceptie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #2120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Een 5 maar? Ik vind road to perdition geweldig en ademt echt een realistische sfeer! Vind het zeker een 8 waard..maar ik wadeer je film perceptie.
    Tis ook helemaal geen slechte film ofzo. Het is gewoon goed en solide gemaakt alleen het is absoluut niet hoe ik zo'n soort film zie of hoe ik vind dat het uitgevoerd zou moeten worden. Tis gewoon niet mijn ding zeg maar
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  21. #2121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Klopt.
    Maar omdat er in Nederland nooit een goede dvd versie is uitgekomen van Mr. Vengeance heb ik die nooit aangeschaft (de 2 disc Koreaanse versie is OOP). Dus zal `m een keer op blu-ray aanschaffen.
    de eerste versie is inderdaad niet oke maar is later volgens mij in juiste formaat en dts sound uitgebracht
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #2122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Don, Je kunt in ieder geval niet zeggen dat de Resident Evil films geen constante kwaliteit hebben
    Dat is zeker waar Maar wat ik dan niet snap is dat ze dat na 2 delen niet doorhebben en dan de goede punten meer uitwerken, of ze juist de mindere elementen beter proberen te maken.

  23. #2123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Een 5 maar? Ik vind road to perdition geweldig
    Eensch. Road to Perdition is een fantastische film. Die scene met Paul Newman en Tom Hanks in de regen, geweldig. Helemaal smullen op blu ray!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #2124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Eensch. Road to Perdition is een fantastische film. Die scene met Paul Newman en Tom Hanks in de regen, geweldig. Helemaal smullen op blu ray!
    Ik neem aan dat je die scene aan het einde bedoeld? Dat is inderdaad echt fantastisch en het hoogtepunt uit de film. Visueel overdonderend. De film zelf vond ik overigens ook best tof.

    filmpje! BEVAT SPOILERS

  25. #2125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Dat is zeker waar Maar wat ik dan niet snap is dat ze dat na 2 delen niet doorhebben en dan de goede punten meer uitwerken, of ze juist de mindere elementen beter proberen te maken.
    Toch vond ik ze best vermakelijk. De nieuwe schijnt ook wel aardig te zijn
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 85 van 104 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •