Pagina 75 van 104 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 2580 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    The Phantom Menace

    Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind verzot was op deze Star Wars film. Het probleem dat ik nu ondervind is dat het verhaal gewoon niet goed vertelt word. Alles komt van de hak op de tak en het is niet leuk om zo het verhaal te volgen. De special effects zijn tot op de dag van vandaag niet gedateerd en dat is hetgene (samen met Liam Neeson) dat de film 'waardig' houd. Het had wat kunnen worden maar dat is uiteindelijk niet gebeurd.

    6/10
    ------------------------------------------------------------------------------
    Attack of the Clones

    Attack of the Clones doet waar The Phantom Menace mee gestopt is. Onuitgewerkte relaties, niet vertelde achtergronden en clichés in liefdesrelaties (Anakin en Padmé). De film kijkt echter wel lekker weg door de mooie special effects (heel de film is zo goed als gefilmd voor een bluescreen + Yoda is geen pop meer) en de prachtige muziek. Op naar deel 3!

    6/10
    ------------------------------------------------------------------------------
    Kick-Ass

    DE verassing van het jaar. Een uitermate origineel concept dat zeer goed is uitgewerkt. De kijker kan zich direct identificeren met het hoofdpersonage. Zo hoort het. De film zit vol met goede muziek. Het gebruik van redelijk onbekende acteurs doet de film goed (min.Cage natuurlijk). Ik kijk uit naar deeltje 2!

    9/10
    ------------------------------------------------------------------------------
    Stardust

    Ik had er persoonlijk VEEL meer van verwacht. Het is allemaal zo cliché en dat is spijtig. Er is goed geacteerd en het zag er allemaal goed gelikt uit, maar het mist toch iets... Verveeld heb ik me ook niet.

    7/10
    ------------------------------------------------------------------------------
    Bridge to Terabithia

    Ik was al gewaarschuwd. De trailers doen denken dat je een film à la Narnia voorgeschoteld krijgt maar dit is alles behalve waar. Als je dit verwacht, wordt je teleurgesteld. Maar Bridge to Terabithia is meer dan dat. Het is een mooie en aangrijpende film geworden die verder inspeeld op de opgroeiing van kinderen.

    8/10
    ------------------------------------------------------------------------------
    Inception

    Ik ben voor de 2de keer Inception gaan zien. En nog steeds vind ik het een prachtfilm. Heel de film zit op zo'n hoog en spannend tempo. Die 2 uur en half vliegen voorbij. Een instant classic! Toppertje!

    9.5


  2. #1852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Op de brakke zondag gekeken:


    342. Splice (2009) 6.8
    De trailers doen mij denken aan de Alien films...


  3. #1853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    De trailers doen mij denken aan de Alien films...
    Mwah, het is meer Species dan Alien. Alien is ook veel donkerder en meer een horror, Splice niet.

  4. #1854

    Standaard

    TOWN CREEK

    BLOOD CREEK

    Goede bovennatuurlijke horror waar maar een paar minpuntjes aan te vinden zijn waarvan er een het gebruik van cgi is al is het behekste paard een aardige touch Schumachers beste sinds PHONE BOOTH en THE LOST BOYS

    Niet te verwarren met BLOOD CREEK van 3 jaar eerder

    8.0

    Trailer


  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Make Way For Tomorrow
    "This movie will make a stone cry!" zei Orson Welles ooit over Leo McCarey`s drama Make Way For Tomorrow. Die uitspraak slaat de spijker redelijk op z`n kop. Het verhaal over een bejaard echtpaar dat door financiële problemen hun huis kwijt raakt en beide bij een ander kind in trekt is een echte tear jerker zonder echt overdreven sentimenteel te worden of geforceerd aan te doen. Het voelt écht. Het knappe is dat je iedere seconde van de film mee leeft met het echtpaar - met hun paar uur samenzijn in Manhattan op het einde als hoogtepunt- , terwijl je op het zelfde moment ook de beweegredenen van hun kinderen (die hun ouders eigenlijk liever niet in huis hebben) begrijpt. McCarey zet ze niet neer als boemannen maar als mensen, mensen die te zeer gesteld zijn op hun eigen vertrouwde leventje om voor hun ouders te kunnen of willen zorgen.
    Dat maakt de film 75 jaar na de release misschien nog wel actueler dan destijds.
    Een pracht film.

    8,0/10
    Deze heb ik vrijdag ook gezien, schat hem nog hoger in dan jij. Die Orson Welles uitspraak wordt echt heerlijk nagedaan door Peter Bogdanovich, 'oh my god, this is the saddest movie ever, This movie will make a stone cry!' haha.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1856

    Standaard

    UP

    Wederom knappe animatiefilm van pixar. Het verhaal is goed uitgewerkt en visueel is het een plaatje !!! Het begint allemaal wel wat droevig, en typisch... maar daarna neemt het verhaal toch wel een mooie wending
    Qua geluid vond ik het ietsje tegenvallend... Misschien ligt het aan mij, maar ik had graag meer uit mijn rear speakers gehoord..

    Kortom: Voor mij niet pixars beste, maar al bij al een vermakelijke film ! 8/10
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #1857

    Standaard

    IF YOU DON'T STOP IT... YOU'LL GO BLIND!!!

    YOU MUST BE JOKING

    Bartender: Hey listen, how's the wife?
    Guy: Oh you didn't hear? She died last week. Gonorrhea... strangled to death.
    Bartender: Gee, that's too bad. Hey wait a minute, people don't strangle to death
    when they have gonorrhea.
    Guy: Well, they do when they give it to me.


    Nogal flauwe sexy versie van KENTUCKY FRIED MOVIE. Een aantal sketches achter elkaar die allemaal met sex en blote dames te maken heeft. Vreemdgenoeg vond ik dat de film een soort DEATH RACE 2000 achtige sfeer uitademde. Ik weet het, het slaat nergens op

    Tis allemaal zo puberaal dat het weer geestig wordt

    6.5


  8. #1858

    Standaard

    THE FLAME BARRIER

    BEYOND THE FLAME BARRIER / IT FELL FROM THE FLAME BARRIER

    Wtf? Flame Barrier? Een expeditie in de jungle gaat op zoek naar een neergestorte satelliet en komt er achter dat er een THE BLOB'achtig monster is meegekomen. CALTIKI en THE BLOB en z'n remake zijn een heel stuk leuker dan deze saaie film vol geouweteringhoer

    4.5


  9. #1859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Deze heb ik vrijdag ook gezien, schat hem nog hoger in dan jij. Die Orson Welles uitspraak wordt echt heerlijk nagedaan door Peter Bogdanovich, 'oh my god, this is the saddest movie ever, This movie will make a stone cry!' haha.
    Ja geweldig heerlijk hoe passievol hij over films vertelt. Luister/kijk altijd graag naar zijn bijdrages.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1860

    Thumbs up

    Enchanted
    Beginnend als een ouderwetse Disney animatie film maar na een inleiding overgaand in live-action is Enchanted van begin tot einde een liefdevolle ode aan de tekenfilm klassiekers die Disney vroeger heeft gemaakt.
    Regisseur Kevin Lima liet zich inspireren door alles van Sneeuwwitje tot Cinderella tot Sleeping Beauty (je kunt als extra op de blu-ray zelfs een spelletje spelen waarbij je fragmenten uit de film te zien krijgt en moet raden op welke Disney klassieker het gebaseerd is). Het is niet slechts een simpel aftrek van die prachtige films maar veel meer een hommage, waarin Amy Adams met verve de rol van de prinses speelt die in een hele andere wereld terecht komt: New York.
    Het geheel is echt heel leuk en knap gemaakt waarbij de combinatie van animatie en live-action goed werkt. Ook de liedjes die zoals gebruikelijk in Disney sprookjes voorkomen zijn erg leuk.
    Een hele leuke, vermakelijke film die ook voor volwassenen absoluut de moeite waard is.
    Een zeer betoverende verrassing!

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1861

    Standaard

    The Terminator

    Na Terminator Salvation en de serie gezien te hebben was het is tijd voor The Terminator.

    The Terminator is gewoon een steengoede film. De spanningsopbouw is nagenoeg perfect (kijk: Aliens) samen met de actiescènes. Arnie is retegraaf met zijn plastieken gezicht en zonnebril! Ik denk niet dat hij dagen aan zijn dialogen heeft gezeten. Een redelijke afknapper was het gebruik van stop motion op het einde. Vandaag zou dit niet meer kunnen. I'll be back!

    Judgement Day word voor morgen denk ik.

    8.5/10


  12. #1862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    The Terminator

    Na Terminator Salvation en de serie gezien te hebben was het is tijd voor The Terminator.
    Je gaat toch niet zeggen dat je eerst de serie en Salvation heb gekeken voordat je Terminator 1/2/3 hebt gezien?

  13. #1863

    Standaard

    (Y)Ip man 2

    Vervolg op het prachtige ip man. Het vervolg is meer een vechtfilm geworden dan deel 1 waardoor duidelijk de tragiek en het hart dat deel 1 zo meeslepend maakte mist. Desondanks een heerlijk vervolg...

    7 / 10

    Echelon conspiracy

    Een onbekende man krijgt via de post een zeer futuristisch uitziende gsm. Het is een raadsel waar de gsm vandaan komt en wie hem heeft opgestuurd. Als de gsm aan wordt gezet krijgt de man sms'jes met aanwijzingen die hem schatrijk kunnen maken.

    Op zich begint deze thriller meer dan goed want zodra de berichtjes binnen komen en de hoofdrolspeler opdrachten en aanwijzingen ontvangt is het zeer spannend en vraag je je constant af wat de volgende stap zal worden. Helaas zakt het niveau beduidend als bekend wordt wie / wat de sms's maakt en dit komt vooral door de geloofwaardigheid van deze uitleg. Hierna was de lol er voor mij dan ook aardig van af en maakte het mij ook niet meer uit dat de film zeer zwak eindigt.

    6 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #1864

    Standaard

    Predators

    Als je Adrian Brody bekijkt in the pianist zou je niet denken dat hij ooit gevraagd zou worden voor deze rol. Gelukkig heeft men dit wel gedaan, wat hij overtuigt volledig als gewetenloze killer, eigenlijk is hij het beste wat deze film te bieden heeft. Soms wat geforceerde verwijzingen naar de originele film de rus met zijn minigun als verwijzing naar de destijds super relaxte "painless" vond ik iets te waren een beetje onnodig, men probeert duidelijk een nieuwe film in een nieuwe setting te maken. Ik vond de groep goed gecast, leuk dat Walton Goggins en rol in deze film heeft die hem op het lijf geschreven is . Het personage van Lawrence Fishburne is leuk bedacht maar totaal miscast alsof hij met z'n dikke kop en lijf al 10 jaar de steeds bijlerende en beter wordende predators ontloopt . Al met al een leuke no-brainer voor een keertje.
    Who buys DVD's anyway? :)

  15. #1865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ja geweldig heerlijk hoe passievol hij over films vertelt. Luister/kijk altijd graag naar zijn bijdrages.
    Idem, ik moet ook altijd juichen als ik hem in The Sopranos zie! De therapeut van de therapeute, zo Amerikaans!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #1866

    Standaard

    NIGHT OF THE WITCHES

    Psychedelische film over een stelletje heksen op een eiland die de toekomst voorspellen aan degene die een behoorlijk bedrag in z'n achterzak heeft zitten. Ik heb geen idee wat de makers van deze film gebruikt hebben maar ik wil er ook wel eens wat van proberen

    6.5


  17. #1867

    Standaard

    The Sorcerer's apprentice

    Aardig niemendalletje over een nerdige jongen die de langverwachte opvolger van merlijn is. Erg braaf allemaal, wel een aardige rol voor Nicolas Cage, die met zijn typerende ietwat scheve blik aardig uit de verf komt als tovenaar Balthazar. Voorspelbaar verloop, hier en daar wat leuke special effects, maar als geheel toch te gezapig. Net leuk genoeg voor een keertje.
    Who buys DVD's anyway? :)

  18. #1868

    Standaard

    Adventureland (Greg Mottola, 2009)
    Leuke film over de tiener James Brennan (Jesse Eisenberg) die in de zomer van 1987 in een attractiepark gaat werken om zijn studie te kunnen bekostigen. Het plot is redelijk simpel, maar toch is het allemaal best een vermakelijke mix van komedie en drama. Daarnaast een heerlijk soundtrack met veel (foute) jaren '80 muziek. Vond de setting (het attractiepark) leuk, voornamelijk omdat ik zelf in een soortgelijk park vijf jaar werkzaam ben geweest. Veel herkenbare dingen. 7.3

    Inception (Christopher Nolan, 2010)
    Nolan levert met Inception wederom een prima film af, al is het geen absolute topper. Het uitgangspunt van de film is perfect, helemaal om volledig los te gaan met vette aktiescenes. De uitvoering is op zich ook nog wel aardig, maar het had van mij wel een tikkeltje minder serieus gemogen en wat minder afstandelijk. Kon niet echt helemaal meeleven met het hoofdpersonage bijvoorbeeld. De cinematografie is weer van hoog niveau, al waren er toch een paar kleine momentjes die juist heel amateuristisch overkwamen. De film weet gedurende de gehele speelduur van ruim 2,5 uur een hoog tempo te behouden, iets wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Denk dat ik Inception nog wel een tweede kijkbeurt ga gunnen in de bioscoop. 8.5

  19. #1869

    Standaard

    IT CAME FROM HOLLYWOOD

    Leuke aaneenschakeling van klassieke scenes uit B-klassiekers zoals THE GIANT CLAW, ROBOT MONSTER en PLAN 9 FROM OUTER SPACE aanelkaar gelult door Cheech en Chong, John Candy en Dan Aykroyd

    Fans van dit soort films zullen grotendeels alle films gezien hebben die hier de revue passeren maar dat maakt het niet minder leuk

    7.0


  20. #1870
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    LO
    9.0
    Mijn beoordeling komt maar op een magere 4.0.
    Met een flauwe plotwending die je al een halve film ziet aankomen.

  21. #1871

    Standaard

    BLOOD TIDE

    Monsterfilm waarin een pasgetrouwd stel op huwelijksreis zijn in Griekenland geloof ik om naar zijn verloren zus te zoeken (....................) wat een hoop geouwehoer oplevert

    Het monster is amper 10 seconden in beeld en toen besefte ik dat ik hem al eerder gezien had

    Ik ben hem nu al weer vergeten dus het zou best kunnen dat ik hem over een half jaartje of zo weer per ongeluk kijk

    3.0

    Trailer


  22. #1872

    Standaard

    THAT MAN BOLT

    OPERATION HONG KONG

    Als de titel THAT MAN BOND was geweest had ik het ook geloofd want het is typisch een verhaal uit de pen van Ian Fleming maar dan met een zwarte ipv een brit. Fred 'you can't kill me and i always get the girl' Williamson is zoals gewoonlijk simpelweg zichzelf met een scheutje martial arts

    Niets nieuws maar wel leuk

    7.0

    Trailer


  23. #1873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Als de titel THAT MAN BOND was geweest had ik het ook geloofd want het is typisch een verhaal uit de pen van Ian Fleming maar dan met een zwarte ipv een brit.


    Politiek correcte versie is afro-amerikaan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1874

    Standaard

    Deathwatch
    Een cast met veel bekende gezichten (oa. Jamie Bell, Andy Serkis, Kris Marshall) en een goed neergezette claustrofobische sfeer kunnen niet voorkomen dat deze film enkel opvalt door een erg rommelig script. Het lijkt alsof het onderhevig is geweest aan eindeloze herschrijvingen en besluiteloosheid van de makers.
    Het uitgangspunt is goed maar de uitwerking laat dus te wensen over. Ook het belachelijk lang uitgerekte einde verpesten de film.
    Erg matig dus.

    5,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Je gaat toch niet zeggen dat je eerst de serie en Salvation heb gekeken voordat je Terminator 1/2/3 hebt gezien?
    Haha! Jawel...


Pagina 75 van 104 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •