Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 307 worden weergegeven.

Discussie: Hiteker HTB-1026

  1. #226

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb hier ook een hiteker htp-1026 staan, alleen heb ik het probleem dat mijn geluid zo raar is.
    Ik heb hier een jvc rx-5062 dolby digital dts prologic II receiver staan.
    Het probleem is dat als ik een film ga afspelen springt de versterker netjes naar digitaal, er komt geluid uit.
    Alleen de stemmen van de mensen mis ik.
    het lijkt er wel op of de 7.1 indeling volledig anders is waardoor de front speakers waar normaal o.a. de stemmen op zitten spontaan verdwenen zijn.
    Wat ik ook probeer. het blijft weg.(ook op dvd's)
    ocm 5.1 reageerd helemaal niet, versterker blijft in analoog modus staan(twee speakers waar trouwens wel de stemmen op zitten)
    Dit doet hij zowel via de optical(via de tv(HDMI) ) als via de coax digtal rechtstreeks vanaf de hiteker.
    Doe ik iets fout(met de oude dvd speler werkte het altijd goed maar sinds de koop van het hitekertje is het helemaal mis.
    Kan deze receiver de hiteker wel handelen of moet ik toch echt naar een receiver met HDMI in en zo?

    Alvast bedankt voor de reactie.

    Jurgen

  2. #227

    Standaard

    7.1 gaat niet door een optical/coax kabel, dus dat kun je iig niet afspelen.
    Het kan zijn dat je de geluidsuitvoer niet juist hebt staan in de Hiteker, het lijkt wel of de speler de 5.1 downmixt naar PCM 2.0.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    7.1 gaat niet door een optical/coax kabel, dus dat kun je iig niet afspelen.
    Het kan zijn dat je de geluidsuitvoer niet juist hebt staan in de Hiteker, het lijkt wel of de speler de 5.1 downmixt naar PCM 2.0.
    Je snapt het soms niet, zitten boekjes bij die dingen, stel je voor dat je de moeite neemt om ze te lezen

    Denk net als jij dat de speler niet correct is ingesteld. Het staat op blz 6 12 en 14 van de gebruiksaanwijzing, met Bitstream moet het lukken
    Have fun and enjoy your collection

  4. #229

    Standaard

    Deze Blu-ray speler aangeschaft voor mijn ouders, maar toen ik zag dat hij zonder enige moeite ook Regio A afspeelde ben ik terug gegaan om er ook 1 te halen voor me zelf.
    De beeld kwaliteit is prima en de herrie valt goed mee.

    Het mooiste vond ik wel dat ik deze speler niet regio vrij hoefde te maken en hij zowel A als B zonder problemen afspeelde

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mescaline Bekijk bericht
    Het mooiste vond ik wel dat ik deze speler niet regio vrij hoefde te maken en hij zowel A als B zonder problemen afspeelde
    Bijzonder, dat doet die van mij niet, weet je zeker dat je een BD hebt geprobeerd die echt regio B is?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bijzonder, dat doet die van mij niet, weet je zeker dat je een BD hebt geprobeerd die echt regio B is?
    Heb een blu-ray geprobeerd waar regio 1 op stond( import van cdwow) en de regio b doen het er ook gewoon op, kan best zijn dat ik ooit wel een regio A Blu-ray tegen kom die het niet doet.

  7. #232

    Standaard

    Weet iemand of deze speler ook in België te koop is?

  8. #233

    Standaard

    Weet iemand wat er aan de hand is als deze bluray stopt met laden? Soms stopt ie midden in de film(bluray of dvd, maakt niet uit welke regio). Is erg vervelend en moet 1000x opnieuw opstarten en van de stroom halen voor ie iets doet.

    Hiteker's helpdesk heeft ook nog niet geantwoord(terwijl ik al zeker 2 maanden terug een mail stuurde).

  9. #234

    Standaard

    Gewoon terug gaan naar de kruitvat.
    Had er 1 gekocht voor mijn vriendin.
    Happerde steeds in Februarie gekocht, gister terug gebracht en gewoon meteen een nieuwe meegekregen.
    En met de mededeling dat als deze het weer doet we het aankoop bedrag gewoon terug krijgen.\
    Denk dat meer mensen dit probleem hebben.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    Gewoon terug gaan naar de kruitvat.
    Had er 1 gekocht voor mijn vriendin.
    Happerde steeds in Februarie gekocht, gister terug gebracht en gewoon meteen een nieuwe meegekregen.
    En met de mededeling dat als deze het weer doet we het aankoop bedrag gewoon terug krijgen.\
    Denk dat meer mensen dit probleem hebben.
    Kijk, dat is nu goede service

    Spelertje voor weinig geld, niet goed....omruilen en weer niet goed je geld terug
    Have fun and enjoy your collection

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    Happerde steeds in Februarie gekocht, gister terug gebracht en gewoon meteen een nieuwe meegekregen.
    Waar is dat dan? Ik heb overal gezocht maar elke Kruitvat vertelde mij dat ie allang was uitverkocht. De aanbieding was ook in juli. Waar kun je hem nog kopen dan?

  12. #237

    Standaard

    Heb de mijne in november bij de trekpleister gekocht, inclusief de blu-ray oorlogswinter voor 70 euro (met 1 jaar garantie)

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waar is dat dan? Ik heb overal gezocht maar elke Kruitvat vertelde mij dat ie allang was uitverkocht. De aanbieding was ook in juli. Waar kun je hem nog kopen dan?
    In Oegsgeest liggen ze nu voor 50 euro maar als ik hem terug breng krijg ik mijn aankoop bedrag van 102,99 retour.

  14. #239

    Standaard

    Gister retour gebracht had het zelfde probleem.
    Zoder probleem namen ze hem terug en 103 euro retour gekregen.
    Toen voor 105 euro de Philips BDP2700 gehaald.

  15. #240

    Standaard

    ik heb er nog wel een te koop,voor 40 euri ex verzending.
    zelf niet gebruikt,laatst gekocht via t forum maar ik denk er toch over om een a-merk uit amerika mee te nemen als ik met die regioA begin...

    pm maar als je interesse hebt.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    Gister retour gebracht had het zelfde probleem.
    Zoder probleem namen ze hem terug en 103 euro retour gekregen.
    Toen voor 105 euro de Philips BDP2700 gehaald.
    ik heb hetzelfde probleem, ga 'm ook terugbrengen. die Philps speelt zeker geen regio A af toch?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  17. #242

    Standaard

    Nee die Philips speelt geen regio A af.

  18. #243

    Standaard

    Is er iemand die er nog eentje te koop heeft staan of hem nog ergens bij een kruidvat of trekpleister voor me kan halen. Uiteraard tegen een kleine vergoeding.

  19. #244

    Standaard

    Ik heb de Ambiance AMB-1026 volgens mij dezelfde als deze. Heb het herrie verhaal opgelost door de koeler te vervangen. Ik hoor hem nu niet meer.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barrie Bekijk bericht
    Ik heb de Ambiance AMB-1026 volgens mij dezelfde als deze. Heb het herrie verhaal opgelost door de koeler te vervangen. Ik hoor hem nu niet meer.
    Welke koeler heb je geplaatst Barrie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Is er iemand die er nog eentje te koop heeft staan of hem nog ergens bij een kruidvat of trekpleister voor me kan halen. Uiteraard tegen een kleine vergoeding.
    Jamie, Niels heeft er 1 te koop. Check het hardware verkoop topic...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #247
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ha nog een Tilburger, wat zijn jullie goed vertegenwoordigd hier

    Had meteen een PM naar Smooth-J gestuurd toen 'k de advertentie van Niels
    zag, hij is dus reeds op de hoogte.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #248

    Standaard

    @ Stefaan:
    @ Mike:

  24. #249

    Standaard

    Dankzij dit forum heb ik een maand of zo geleden met veel geluk ook een Hiteker 1026 op de kop kunnen tikken, de laatste in het dichtsbijzijnde Kruidvat-filiaal. Ongelooflijk toch, en dat voor 50 euro...

    Voor degenen onder jullie die graag probleemloos regiovrij zijn: al eens 973500 geprobeerd?
    Dan hoef je niet meer te switchen tussen 973501 en 973502.

    Bij mijn speler werkte het. Daarnet nog getest met de Criterion Regio A Blu-ray van Paris, Texas.

    Succes!

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rezonator Bekijk bericht
    Dankzij dit forum heb ik een maand of zo geleden met veel geluk ook een Hiteker 1026 op de kop kunnen tikken, de laatste in het dichtsbijzijnde Kruidvat-filiaal. Ongelooflijk toch, en dat voor 50 euro...

    Voor degenen onder jullie die graag probleemloos regiovrij zijn: al eens 973500 geprobeerd?
    Dan hoef je niet meer te switchen tussen 973501 en 973502.

    Bij mijn speler werkte het. Daarnet nog getest met de Criterion Regio A Blu-ray van Paris, Texas.

    Succes!
    Nog nooit ergens gelezen. Ga ik morgenvroeg eens uitproberen. Waar heb je deze wijsheid vandaan?

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •