Pagina 100 van 101 EersteEerste ... 509096979899100101 LaatsteLaatste
De resultaten 2.476 tot 2.500 van 2525 worden weergegeven.
  1. #2476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    JAAAAAAAAAAAAAAAA boven Duitsland! boven Duitsland! ole ole oleeeeeeeeeee!!!...
    lees ik nou echt dat er wat hebben staan huilen??...mannelijk...
    Rot alsjeblieft een eind op.

  2. #2477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    JAAAAAAAAAAAAAAAA boven Duitsland! boven Duitsland! ole ole oleeeeeeeeeee!!!...
    lees ik nou echt dat er wat hebben staan huilen??...mannelijk...
    Deze reactie slaat dus helemaal nergens op
    --

  3. #2478

    Standaard

    Het huilen siert juist deze mannelijke mannen, keihard gestreden hebben ze, het zat er niet in, maar sport is ook emotie, en zo hoort het, het is juist geweldig dat ze dit laten zien...

    ...en laten we als nederlanders ook eens ophouden met die eeuwige neiging de Duitsers te kleineren, die Mannschaft was gewoon goed.

    Spanje heeft terecht gewonnen, maar heel veel beter dan Nederland was het niet, en daarom is de frustratie ook zo groot, het had nl. zo maar wel gekund...

  4. #2479

    Standaard

    Ik vond Spanje eigenlijk helemaal niet zo goed spelen, vond ze zelfs zeer vervelend, met die Iniesta voorop. Constant vallen en vragen om gele kaarten. Dat hij uitgerekend de winnende maakt (had ook afgekeurd kunnen worden voor buitenspel volgens mij) is extra zuur. De scheidsrechter valt veel te verwijten, voornamelijk dat hij de wedstrijd dood floot en zeer inconsequent was. De Nederlandse kaarten waren terecht maar bij Spanje hadden ook wat meer gele en rode kaarten kunnen vallen. De niet gegeven corner was natuurlijk helemaal belachelijk.

    Maar uiteindelijk heeft Nederland het aan zich zelf te wijten, want goed speelden wij ook zeer zeker niet, al hadden we het in reguliere tijd natuurlijk gewoon kunnen beslissen met 2x Robben.

    Maar felicitaties aan Spanje. Heb altijd wel een zwak voor ze maar ze lijken in niets op de Europees Kampioen van 2008. Met uitzondering van de 2e helft tegen Duitsland zijn ze zelfs één van de meest vervelende ploegen om te zien dit toernooi. Geen flitsend voetbal maar voornamelijk veel strategisch theater. Ik heb er voorlopig niet zo veel meer mee...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #2480

    Standaard

    Verschrikkelijk. Ik merkte pas nadat het afgelopen was dat het half Spaans zijn in deze me echt geen ruk interesseert. Ik heb het land, de spelers en de vlag voor rotte vis uitgemaakt tussen de enkele traan door.

    Over de wedstrijd is alles gezegd, beide landen hadden een topscheidsrechter verdiend en dat was Webb niet. Verder vond ik Spanje vanaf minuut 1 al zeuren als kleine kinderen. Met als lichtend voorbeeld die terugspeelbal die er bijna invloog. Het leek wel of Casillas z'n snoep werd afgepakt. Over Iniesta wil ik nieteens wat zeggen pfffff.

    Naast de 'gebruikelijke' goede spelers wil ik wel een speciale vermelding voor Van Bronckhorst, wat een toernooi heeft die man gespeeld zeg.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  6. #2481

    Standaard

    Vergeleken met de match Spanje-Duitsland die zeer saai was omdat ze veel te veel defensief speelden, vond ik deze match veel boeiender. Nederland was een goede tegenpartij want ze hebben zich niet laten doen. Je zag dat op het einde van de match. Ze waren allemaal doodop, zekers de Spanjaarden. Enig minpunt was dat de Nederlandse spelers te agressief waren. Volgens de presentators op de Franse zender TF1, hebben de Nederlanders veel geluk gehad dat ze nog met 10 geëindigd waren. Dus zo slecht was Webb nog niet.

  7. #2482

    Standaard

    Zo slecht was Webb dus niet? Het feit dat Nederland nog wel een rode kaart extra had moeten krijgen maakt hem dan, buiten alle andere arbitrale dwalingen, toch alleen nog maar slechter?!

    Knap staaltje onzin van de Fifa trouwens door Forlan de gouden bal te geven (??), Cassilas uit te roepen tot beste keeper (uhh?) en de gouden schoen te beslissen op assists.. Apart.

  8. #2483

    Standaard

    Van Bronckhorst heeft inderdaad een supertoernooi gespeeld en de FIFA heeft zich dit toernooi van een zeer slechte kant laten zien, draaikonterij en bijzonder veel slechte arbitrage. FIFA moet zich echt eens achter de oren gaan krabben omtrent veel zaken.
    Gelukkig ben ik alleen een grote toernooien liefhebber en interesseert de rest me niets dus heb ik nu twee jaar rust !

  9. #2484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    JAAAAAAAAAAAAAAAA boven Duitsland! boven Duitsland! ole ole oleeeeeeeeeee!!!...
    lees ik nou echt dat er wat hebben staan huilen??...mannelijk...
    Ik dacht dat het vrouwen het juist erg konden waarderen als mannen huilden? Je reactie is nogal smaakloos. Iets waar vrouwen toch pretenderen meer van te hebben... smaak dan...

    Maar goed, on-topic:

    Nederland is moedig ten onder gegaan. Helaas wel met enkele domme overtredingen, maar het gros van de gele kaarten was onterecht. Webb heeft dan ook naar mijn mening de wedstrijd al vanaf het begin kapotgefloten. Nederland durfde niet meer te voetballen en als ze al aan de bal kwamen gingen die Spanjolen gelijk naar de grond, auw auw roepen, wijzen naar het zere plekje en hopen op een kusje van de scheids. Deze finale is alles behalve een visitekaartje en tekent het hele toernooi. Slechte arbitrage voerde de boventoon.

    Desalniettemin heb ik voor het toernooi begon al gedacht dat Spanje wereldkwampioen zou worden. Ze speelden gewoonweg het betere spel, maar hadden eerder in het toernooi niet het geluk wat Nederland had. Het doelsaldo zegt immers genoeg. Wij kunnen trots zijn op 'onze jongens'. Hoewel het lichtelijk overdreven is om nu ook nog eens door de grachten te gaan, vooraf aan de huldiging...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #2485

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht


    Ik hou het bij een emoticon...................
    Dat dus. Echt ontzettend jammer. Tuurlijk moeten die kansen van Robben er in. Als je die niet maakt wordt je nooit wereldkampioen... Heel erg zuur, vooral omdat de kansen er absoluut naar waren.
    Toch vind ik dat Webb een waardeloze wedstrijd floot en dat absoluut gezegd mag worden. hij floot de wedstrijd kapot, floot voor de kleinste overtredingen waarbij ik vaak zoiets had "dat kan gerust door gaan" en hij was vooral gigantisch inconsequent...
    Dat doet er natuurlijk niets aan af dat we zelf wat kansen hadden gekregen en die gewoon moesten maken. Het mocht niet zo zijn Over 4 jaar in en tegen Brazilie dan maar...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2486

    Standaard

    Over 2 jaar eerst Spanje terugpakken
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #2487

    Standaard

    Prachtige prestatie de finale halen maar ik vrees dat de wijze waarop wij hebben gevoetbald de reputatie van Nederland niet te goede is gekomen. De buitenlandse media is echt vernietigend over onze "trapvoetballers".

    http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...10/8808636.stm


    "The good news is that Spain are the champions and worthy champions, but the bad news is the biggest match in the world was soiled and stained and betrayed by the Netherlands.
    I know part of football is to stop your opponent, but you must do it legitimately and I don't really see the point of getting to the final if you're going to disrespect it like the Dutch did so crudely. It was a bit like watching a child trying to build a sandcastle and another child then knocking it down."

    Auw... iets anders dan door een oranjebril.

  13. #2488

    Standaard

    Laat ze ook eens alle reacties van de Spanjaarden onder de loep nemen, bij het minste en geringste op de grond gaan liggen kermen, kaarten aannaaien en vooral heel veel zeuren op de scheids.

    Sinds gisteren is mijn liefde voor Barcelona wel bekoeld, wat was die Iniesta gisteren een vuile *!(#@!.


  14. #2489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Laat ze ook eens alle reacties van de Spanjaarden onder de loep nemen, bij het minste en geringste op de grond gaan liggen kermen, kaarten aannaaien en vooral heel veel zeuren op de scheids.

    Sinds gisteren is mijn liefde voor Barcelona wel bekoeld, wat was die Iniesta gisteren een vuile *!(#@!.
    Ja idd. Daar hoor je niemand over. Maar dat zal vast zijn omdat Nederland (en vooral Robben) daar ook een handje aan heeft...
    En dan krijgen ze ook nog de fair play award...
    Laatst aangepast door TheGodfather : 12-07-2010 om 11:01
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Prachtige prestatie de finale halen maar ik vrees dat de wijze waarop wij hebben gevoetbald de reputatie van Nederland niet te goede is gekomen. De buitenlandse media is echt vernietigend over onze "trapvoetballers".

    http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...10/8808636.stm


    "The good news is that Spain are the champions and worthy champions, but the bad news is the biggest match in the world was soiled and stained and betrayed by the Netherlands.
    I know part of football is to stop your opponent, but you must do it legitimately and I don't really see the point of getting to the final if you're going to disrespect it like the Dutch did so crudely. It was a bit like watching a child trying to build a sandcastle and another child then knocking it down."

    Auw... iets anders dan door een oranjebril.
    Helaas hebben ze wel een beetje gelijk. In de eerste helft hadden we met 8 man op het veld kunnen staan. Die flying kick van de Jong was donkerrood. Sneijder en Van Bommel hadden ook rood kunnen krijgen. Maar later in de wedstrijd hetzelfde voor Xavi, Iniesta en Puyol (geloof dat het deze drie waren). Die Webb had gewoon totaal geen overwicht; verreweg de slechtste man van het veld. Laat die Engelsen daar maar eens over gaan schrijven zeg.
    Spanje was over de gehele linie net iets beter dan Nederland, maar we hebben de grote kans gehad met Robben.
    Voor de neutrale toeschouwer zal het een ongelofelijke zaadpot geweest zijn, als Nederlander is het een regelrechte drama. Wat een vreselijke dag zeg... ben er kapot van... weer niet!!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  16. #2491
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die engelse vervelen zich gewoon, nu ze hun eigen coach niet meer kunnen afbranden.
    Remember McClaren.
    Spanje was ook gewoon matig, als je steeds zo slecht afrond op doel?? Het leek allemaal wel heel wat, maar goed in de 16 kwamen ze ook niet echt. En dat voor een op elkaar ingespeeld team.
    Het komt ook door het verwachtingspatroon dat men had bij Nederland. Nederland stal altijd de show met weergaloos voetbal. Maar niet onze Bert. Wij zelf zijn alleen maar mild omdat we zo ver kwamen.
    Maar kan ons het schelen wat men allemaal roept, we zijn Dick Advocaat niet.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 12-07-2010 om 11:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #2492

    Standaard

    De kritiek van de Engelsen kan me werkelijk aan m'n reet roesten. Laat ze Webb eens onder de loep nemen, menig andere (gemiddelde) scheidsrechter had deze wedstrijd in veel betere banen geleid.

    Laat ze inderdaad lekker ophef maken over hun eigen "team" en die joker die ze als bondscoach hebben aangesteld. Nederland heeft het toch maar mooi geflikt om de finale te bereiken.. kunnen we van die Engelsen niet zeggen.

  18. #2493

    Standaard

    Teleurstelling en trots voel ik op het moment. Dramatisch einde van een prachtig toernooi. We mogen trots zijn op deze groep mannen die alles hebben gegeven. Hopelijk blijft de technische staf intact, dan kan deze groep de komende jaren alleen nog maar gaan groeien.

  19. #2494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Teleurstelling en trots voel ik op het moment. Dramatisch einde van een prachtig toernooi. We mogen trots zijn op deze groep mannen die alles hebben gegeven. Hopelijk blijft de technische staf intact, dan kan deze groep de komende jaren alleen nog maar gaan groeien.
    Volgens mij heb jij een ander toernooi gezien!?

    Laat Nederland maar weer mooi voetballen. Resultaatvoetbal zonder resultaat ( 1e worden ) is gewoon *** en je hebt er geen reet aan. Je hebt nu werkelijk niks om naar terug te kijken.
    Dat eeuwige handje boven van Persie houden komt me ook de strot uit, die gozer heeft het hele toernooi niet gepresteerd, speelde totaal niet als spits maar toch laat je hem lekker staan.


  20. #2495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Volgens mij heb jij een ander toernooi gezien!?
    Met mooi voetbal was Nederland er in de kwartfinale al uitgevlogen en nee ik heb geen ander toernooi gezien. Ik heb, ondanks de tactische keuzes van van Marwijk, intens genoten van de strijdlust en de manier waarop met name de Nederlandse verdediging heeft bewezen zeker geen zwakke(re) schakel te zijn. Dit team is volwassen geworden en daar moeten we op voortborduren.

  21. #2496

    Standaard

    Waarom heeft die Argentijn zo weinig gefloten? Die was briljant tijdens SPA-POR.

    Iniesta mag trouwens de tyfus krijgen. Gister in ergere bewoordingen hem flink lopen vervloeken.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #2497

    Standaard

    Wat een gezeik zeg. Nederland was gisteren gewoon een ordinaire schopploeg en mensen schuiven in mijn ogen de schuld teveel in de schoenen van Webb. Snap best dat iedereen teleurgesteld is, maar dat zoeken naar een schuldige buiten onszelf vind ik triest.

    Als er een iemand is die ik schuldig vind is het die huppelhomo van een Robben wel.

  23. #2498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Wat een gezeik zeg. Nederland was gisteren gewoon een ordinaire schopploeg en mensen schuiven in mijn ogen de schuld teveel in de schoenen van Webb. Snap best dat iedereen teleurgesteld is, maar dat zoeken naar een schuldige buiten onszelf vind ik triest.

    Als er een iemand is die ik schuldig vind is het die huppelhomo van een Robben wel.
    Helemaal met je eens.
    Het ligt aan iedereen behalve aan het elftal.........ja daag. Spanje was gewoon beter en hebben een doelpunt gemaakt. Zo is het nou eenmaal.

  24. #2499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Wat een gezeik zeg. Nederland was gisteren gewoon een ordinaire schopploeg en mensen schuiven in mijn ogen de schuld teveel in de schoenen van Webb. Snap best dat iedereen teleurgesteld is, maar dat zoeken naar een schuldige buiten onszelf vind ik triest.

    Als er een iemand is die ik schuldig vind is het die huppelhomo van een Robben wel.
    Helemaal met jou ééns. Webb had nog strenger kunnen zijn. Zoals Jaap22 zei: "In de eerste helft hadden we met 8 man op het veld kunnen staan".

  25. #2500
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met mooi voetbal was Nederland er in de kwartfinale al uitgevlogen en nee ik heb geen ander toernooi gezien. Ik heb, ondanks de tactische keuzes van van Marwijk, intens genoten van de strijdlust en de manier waarop met name de Nederlandse verdediging heeft bewezen zeker geen zwakke(re) schakel te zijn. Dit team is volwassen geworden en daar moeten we op voortborduren.
    Ik heb ook wel genoten van de wedstrijden van Nederland, zeker met de achterliggende gedachte dat geeneen team echt goed heeft gespeeld. De wedstrijden waren soms niet om aan te zien, maar wel altijd superspannend. Nederland mist idd meestal het killerinstinct en doorzettings vermogen om scherp op de aanval te spelen, maar nu gingen we van het ene uiterste naar het andere. Maar toch zie ook ik liever mooi voetbal. Spanje heeft ook gewoon met positiespel gewonnen, ondanks dat ze ook niet altijd even fraai speelde. Ik weet ook niet wat er onder van Basten gebeurt was als het Boularouz drama niet als een bom insloeg. Dat is voor mij nog steeds de hoofdreden van het matige spel tegen Rusland. Iedereen was er nu van overtuigd dat Nederland met deze tegenstander wel uit hun schulp zou kruipen. Dat was immers de enigste manier om Spanje te kunnen verslaan, althans volgens de 'kenners' Maar weer zagen we precies hetzelfde spel. De coach had net zo goed thuis kunnen blijven, want hij heeft niks opzienbarends gedaan, tegen wil en dank vasthouden aan hetzelfde team,teruglopen, tegenhouden en gokken op Robben die idd steeds hetzelfde trukje deed. Spanje was niet zo gek om daar in te trappen en gaf hem vaak driedubbele dekking. Was daar Huntelaar, Affelay of van Nistelrooy, dan hadden die optimaal van de ruimte kunnen profiteren. Men hoefte alleen Robben te dekken. De rest was niet belangrijk. Nu heb ik 120 minuten naar kansloos voetbal zitten kijken, en dat terwijl Spanje niet eens zo goed was.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 12-07-2010 om 12:22
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 100 van 101 EersteEerste ... 509096979899100101 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •