Pagina 106 van 176 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 4379 worden weergegeven.
  1. #2626

    Standaard

    Chinese Ghost Story (1987)

    Een ding is zeker, vervelen doe je je niet. Wat een waanzin, alles lijkt mogelijk in deze film. Toch niet helemaal mijn smaak. Iets te hoog pief paf poef gehalte. Op een wat kinderlijke manier geacteerd met vrij suffe dialogen als "laat je niet bedonderen" en "gemene boef, pak aan". Alles is vrij dik aangezet met op de koop toe wat liedjes erbij...tja....ahum. Tevens leek het af en toe wel op een Chineze Evil Dead kloon, dat was wel grappig. En uiteraard vlogen de types met gedrapeerde doeken weer doodleuk door de lucht. Aardig vrijdagmiddagvertier maar ik ben er dus niet echt kapot van.

    6,5

  2. #2627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hairspray (Adam Shankman, 2007) ****
    Daarnaast heeft de film een inmiddels iets gedateerde boodschap die het scheiden van rassen veroordeelt. De tijden dat negers apart in bussen moesten zitten of eigen kraantjes habben is inmiddels niet meer actueel.
    In hoeverre de rassenproblemen in Amerika verdwenen zijn laat ik even in het midden, maar zelfs daarnaast is de boodschap van de film ook nu nog even actueel. Je hoeft maar het begrip 'neger' te vervangen door iets anders 'afwijkends' en dan blijkt dat er weinig gedateerd is aan de film.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #2628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    In hoeverre de rassenproblemen in Amerika verdwenen zijn laat ik even in het midden, maar zelfs daarnaast is de boodschap van de film ook nu nog even actueel. Je hoeft maar het begrip 'neger' te vervangen door iets anders 'afwijkends' en dan blijkt dat er weinig gedateerd is aan de film.
    Rassenproblemen zijn iets van alle tijden. Het gaat echter om hoe er in de film vorm aan wordt gegeven. De echte segregatie is een gepaseerd stadium, hoewel discriminatie helaas nog wel actueel is.

    De makers hadden er ook voor kunnen kiezen om de film in de hedendaagse tijd te laten afspelen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #2629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Rassenproblemen zijn iets van alle tijden. Het gaat echter om hoe er in de film vorm aan wordt gegeven. De echte segregatie is een gepaseerd stadium, hoewel discriminatie helaas nog wel actueel is.

    De makers hadden er ook voor kunnen kiezen om de film in de hedendaagse tijd te laten afspelen.
    Dat had gekund, maar daar hebben ze niet voor gekozen om de doodsimpele reden dat de John Waters film zich ook in hetzelfde tijdperk afspeelt. En het is ook nogal idiote kritiek natuurlijk, want anders kun je wel gaan zeggen dat alle historische films niet meer relevant of actueel zijn, omdat alle problematiek in die films een gepasseerd stadium is. Ik bedoel, is Barry Lyndon een iota minder mooi omdat de strakke klassenscheidingen uit de periode van die film niet meer gehanteerd worden?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #2630

    Standaard

    In The Loop (Armando lanucci, 2009)

    Prima satirische komedie over de Britse en Amerikaanse politiek. Een beetje te omschrijven als The Office meets Dr. Strangelove. Tom Hollander speelt Simon Foster, Britain's Minister of International Development. Simon Foster maakt een paar ongelukkige (media)foutjes, waardoor een oorlog (met welk land blijft onduidelijk) steeds dichterbij komt. Geweldige rollen zijn weggelegd voor onder andere de alsmaar vloekende Peter Capaldi en wie kent hem niet.. Don Soprano, James Gandolfini.

    Beoordeling: 7.9/10


    Taxi to the Dark Side (Alex Gibney, 2007)

    Van een bizarre komedie naar een nog bizardere realiteit. Deze documentaire van de BBC staat in het teken van illegale ondervragingstechnieken uitgevoerd door het Amerikaanse leger in Afghanistan. De titel slaat op een Afghaanse taxichauffeur die op een dag 3 passagiers meeneemt naar 1 of andere stad. Onderweg worden ze opgepakt door Afghaanse militairen en overgedragen aan de Amerikanen. Ze worden verdacht van het bombarderen van een stelling van het Amerikaanse leger. Later in de documentaire komt de waarheid rondom deze bombardement aan het licht. De documentaire focust zich vooral op de ondervragingstechnieken die de Amerikanen hanteren tijdens de oorlog in Afghanistan, maar ook op Guantanamo Bay. Deze technieken komen absoluut niet in de buurt van de humane afspraken van de Geneva Convention. Sterker nog, geen enkele vermeende terrorist (7% maar van de gevangen in Guantanamo Bay zijn door het Amerikaanse leger zelf opgepakt) heeft de binnenkant van een rechtzaal gezien. We zien mensen aan het woord die tijdens hun dienst in het Amerikaanse leger Afghanen op zeer inhumane wijze behandelden. Zij zijn hiervoor gestraft, maar de hogere piefjes van o.a. de Bush Administration gaan volledig vrijuit. De documentaire laat een scherp beeld zien over de krankzinnige manieren waarmee o.a. een onschuldige taxichaffeur dood is gemarteld.

    Beoordeling: 9.0/10
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #2631

    Standaard

    Babylon A.D

    Hmm, ik weet niet goed wat ik hier over moet zeggen. Het is echt een hele rare film. Visueel ziet het er prachtig uit vooral de special effects. Ik vind wel dat de muziek met momenten echt slecht gekozen is en dat het gevecht in die "disco" zeer schokkerig is gefilmd. Waar ik het meeste van heb genoten is Vin Diesel. Op de een of andere manier vind ik deze kerel echt ZALIG!! Wat ik mij wel afvroeg na de film is : WTF! Waar slaagt die titel op ????? :P

    7.9/10


  7. #2632

    Standaard

    Gisteren in de sneak:

    Terug Naar De Kust
    Het succesvolle boek van Saskia Noort heeft met het speelfilmdebuut van tv regisseur Will Koopman zijn weg naar het witte doek gemaakt.
    Linda de Mol speelt Maria Vos, een gescheiden moeder van 2 kinderen die samen met haar alcoholistische vriend in Amsterdam woont. Nadat ze een abortus heeft ondergaan ontvangt ze een aantal drijgende brieven en foto`s. De bedreigingen worden steeds erger en op aanraden van de politie duikt ze onder bij haar zus, die een verlaten huis aan de kust heeft.

    De film begint bij het einde en vertelt het verhaal in één lange flashback. We krijgen een kleine blik in het chaotische leven van Maria. De spanning wordt redelijk goed opgebouwd en het wordt een leuke whodunnit. Maar doordat het geheel wel heel erg voorspelbaar wordt het grootste deel van de spanning ook weer weg genomen.
    Toch blijft het interessant genoeg, vooral doordat je zelf blijft raden of je het goed had en of het dus inderdaad zo voorspelbaar was als het lijkt.
    Linda de Mol zet een hele sterke rol neer, overtuigd en draagt de film zonder problemen.

    Achter af zijn er toch zeker wel dingen op aan te merken en hoe langer je er over nadenkt hoe meer dingen je gaan opvallen als plot gaten of dingen die niet echt kloppen.
    Dat is wel jammer. Maar desalniettemin is Terug Naar De Kust toch zeker een kijkje waard.

    6,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #2633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar voor mensen met smaak moet je niet hier zijn :wink:
    Over smaak valt te twisten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #2634

    Standaard

    I Love You, Man (John Hamburg, 2009)

    Feel good movie met een vrij cheesy verhaaltje. Normaal gesproken niet mijn ding, maar humor in deze film maakt veel goed. Peter Klaven gaat trouwen, maar heeft eigenlijk geen vrienden. Op een dag hoort hij zijn aanstaande met een paar vriendinnen praten over het feit dat hij geen vrienden heeft. Z'n moeder is z'n beste vriend wordt geopperd. Vanaf dan gaat hij op zoek naar een beste vriend. Bullshit verhaal natuurlijk, maar de sfeer is vrij luchtig en een paar keer echt goed gelachen.

    Beoordeling: 6.8/10
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #2635

    Standaard

    ik ben The Number 23 op dit moment an het kijken.. wat een mooi verhaal zeg. ik kan totaal niet rekenen maar het klinkt logies..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  11. #2636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat had gekund, maar daar hebben ze niet voor gekozen om de doodsimpele reden dat de John Waters film zich ook in hetzelfde tijdperk afspeelt. En het is ook nogal idiote kritiek natuurlijk, want anders kun je wel gaan zeggen dat alle historische films niet meer relevant of actueel zijn, omdat alle problematiek in die films een gepasseerd stadium is. Ik bedoel, is Barry Lyndon een iota minder mooi omdat de strakke klassenscheidingen uit de periode van die film niet meer gehanteerd worden?
    Nee natuurlijk niet, maar het prettige van een remake is dat je een compleet eigen (soms nieuwe) draai kan geven aan het origineel. In dit geval is daar niet voor geopteerd. Dat is hun goed recht, maar in een tijd waarin de VS voor het eerst een donkere president hebben zou je ook voor een andere insteek hebben kunnen kiezen. Dit laat echter onverlet dat Hairspray een erg prettige film is!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee natuurlijk niet, maar het prettige van een remake is dat je een compleet eigen (soms nieuwe) draai kan geven aan het origineel. In dit geval is daar niet voor geopteerd. Dat is hun goed recht, maar in een tijd waarin de VS voor het eerst een donkere president hebben zou je ook voor een andere insteek hebben kunnen kiezen. Dit laat echter onverlet dat Hairspray een erg prettige film is!
    Maar het hele feit dat het blijkbaar zo bijzonder is dat Obama de eerste zwarte president is, betekent toch vrij duidelijk dat de rassenscheiding in Amerika nog altijd actueel is, dus dat maakt Hairspray niet eens gedateerd maar zelfs actueel. Daarnaast is de hele raison d'etre van de film (zowel de Waters film als de remake) dat het een knipoog is naar een andere, vervlogen tijd, dus waar jij de film op bekritiseert is zelfs waar de film om draait - het is bewust retro. Hairspray 2, als die ooit nog van de grond komt speelt zich weer een paar jaar later af dan het eerste deel, met alle problematiek die in dat tijdperk actueel was zoals de British Invasion, Vietnam oorlog, LSD etc.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #2638

    Standaard

    Eden Lake Dat was een zware zit. Erg aangrijpend en vele malen beter dan het ongelofelijk saaie Das Weisse Band.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #2639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Dit laat echter onverlet dat Hairspray een erg prettige film is!
    Echt waar? Op de een of andere manier heb ik deze in bioscoop gezien. Ik wist totaal niet waar deze film over ging, maar ik heb me echt kapot geërgerd. Ben al niet zo'n fan van musicals, maar deze.. damn. Een wonder dat ik het vol gehouden heb tot het eind; 117 minuten van m'n leven naar de vuilnisbelt gebracht.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #2640

    Standaard

    A Perfect Getaway (2009)

    Na alle slechte verhalen over deze film en de matige recensies. Dacht ik moet ik het nu wel doen. Ik heb het uiteindelijk toch gedaan, en het eerste uur is goed vermakelijk. Ook veel mooie shots van Hawaii enzo. Maar daarna de plottwists die uit het niets komen. Ze zijn wel onverwacht maar er is niks van te begrijpen. Aan het einde gaat er toch iemand dood. Maar waarom is mij nog steeds niet duidelijk. Verder is het personage van Nick nogal ongeloofwaardig. Toch vond ik het best een vermakelijke film, maar dat kan ook omdat ik een zwak heb voor Timothy Olypahnt.

    Cijfer: 6/10
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #2641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    ik ben The Number 23 op dit moment an het kijken.. wat een mooi verhaal zeg. ik kan totaal niet rekenen maar het klinkt logies..
    Logies? Met ontbijt?

  17. #2642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Logies? Met ontbijt?
    haha ik wist dat ik dat niet kan spellen.. ik ben beter in het engels.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #2643

    Standaard

    ik heb hem afgekeken!
    http://yviesborrringlife.blogspot.co...friday_24.html
    daar staat wat ik ervan vond.. gewoon omdat ik te lui ben om het te vertalen.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  19. #2644

  20. #2645

    Standaard

    Stan Helsing (Bo Zenga, 2009)

    Tja, je weet van te voren wat je kan verwachten bij zo'n film. Het is goed te vergelijken met de Scary Movie films. Deze film doet daar dan ook niet voor onder. Ik vond hem eigenlijk best vermakelijk. Er zitten een aantal hele flauwe grappen tussen, maar ook wel een aantal goede grappen. Het acteren was ook wel redelijk.
    Positief punt vond ik de monsters! Die zagen er wel goed uit, net als Diora Baird 6,5/10



    Die tieten van Diora schijnen trouwens echt te zijn
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 24-10-2009 om 15:21
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #2646

    Standaard

    MAIS NE NOUS DÉLIVREZ PAS DU MAL

    DON'T DELIVER US FROM EVIL

    Een vrijwel nutteloze film over 2 meisjes die zich afzetten tegen de kerk en een verbintenis aangaan met elkaar en met Satan. Ik voelde mij bij sommige scenes ongemakkelijk vooral bij de scenes waarbij de echt jonge actrices halfnaakt te zien zijn. Ik schat dat ze 15 jaar oud waren of zoiets

    Het einde is erg sterk maar kan de film niet redden

    6.0


  22. #2647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    MAIS NE NOUS DÉLIVREZ PAS DU MAL

    DON'T DELIVER US FROM EVIL
    Snap ook niet goed waar de lof over deze film vandaan komt. Zelf gezien de laatste tijd:

    627. The Bodyguard (Mick Jackson, 1992) :: 7.0
    Vond deze als kind fantastisch, had verwacht dat ik het nu vreselijk zou vinden, maar dat viel allerminst mee, wat op zich wel vreemd is aangezien ik erg weinig heb met zowel Kevin Costner als Whitney Houston. Haar verkrachting van het Dolly Parton liedje blijft tenenkrommend, maar is in zo’n schmaltzy film dan ook weer op zijn plaats op zich.

    628. Friday the 13th Part III (Steve Miner, 1982) :: 6.5
    Vond deze aanzienlijk minder sterk dan zijn twee voorgangers.

    629. A Dangerous Place (Jerry P. Jacobs, 1995) :: 6.5
    Zo eens in de zoveel tijd kun je me wakker maken voor een PM Entertainment film. Het bijzondere aan deze films is dat er altijd een soort eigen universum gecreëerd wordt waarin testosteron en adrenaline constant om voorrang vechten en cliché en voorspelbaarheid eerder een voordeel dan een nadeel zijn. Deze Karate Kid rip-off is geen hoogvlieger, maar ook niet vervelend. Toch zie ik PM liever met veel schieten en ontploffingen.

    630. The Silence of the Lambs (Jonathan Demme, 1991) :: 9.5
    Bijzonder hoe deze film zelfs na al die keren gezien te hebben nog even sterk blijft. Creatief vakmanschap.

    631. Miss Sadie Thompson (Curtis Bernhardt, 1953) :: 7.5
    Een van de verfilmingen van het verhaal van Sadie Thompspn, met Rita Hayworth en Jose Ferrer en zelfs een kleine rol van Charles Bronson. Niet verkeerd, maar kan niet tippen aan de wonderschone Joan Crawford versie ‘Rain’.

    632. Kill Bill: Vol. 1 (Quentin Tarantino, 2003) :: 8.3
    Ben niet bepaald de grootste Tarantino liefhebber, maar deze film mag ik dan nog altijd graag zien. Het gaat overigens onherroepelijk mis als Tarantino weer ‘leuke’ dialogen wil gaan schrijven, die gehele Sonny Chiba sequentie is weer tenenkrommend slecht, maar als ie actie filmt is ie op zijn best. Fantastische blu-ray overigens ook, vond de film nu ook visueel vele malen mooier nog dan toen ik hem in de bioscoop zag.

    633. Meetin' WA (Jean-Luc Godard, 1986) :: 7.0
    20 minuten durend interview tussen Jean-Luc Godard en Woody Allen, op de typische Godard manier. Leuk voor een keertje.

    634. Angels Over Broadway (Ben Hecht, 1940) :: 7.5
    Veelzijdig scenarist Ben Hecht nam ook op de regiestoel plaats voor dit pet-projectje, waarbij ook nog topcameraman Lee Garmes een handje hielp. Het is een soort proto-film noir waar naar mijn gevoel iets meer ingezeten had dan er nu uitkwam.

    635. Pat and Mike (George Cukor, 1952) :: 3.5
    Een Cukor/Hepburn/Tracy film is eigenlijk altijd wel de moeite waard, maar deze blijkt een pijnlijke uitzondering. Nu snap ik sportfilms sowieso niet zo, maar Katharine Hepburn als professioneel golfster en tennister was niet bijzonder geloofwaardig. Daarnaast is de film niet geslaagd noch als komedie noch als dramafilm. Het is eigenlijk gewoon een drama, deze film. Wel met Charles Bronson!

    636. Mea Culpa (Bruce Conner, 1981) :: 7.0
    Muziekvideo van Bruce Conner voor het nummer Mea Culpa, van het legendarische eerste Brian Eno/David Byrne album ‘My Life in the Bush of Ghosts’. Niks mis mee.

    637. Four Daughters (Michael Curtiz, 1938) :: 7.0
    Deze film staat vooral te boek als het nogal indrukwekkende debuut van de veel te jong gestorven cutie John Garfield. De film is gebaseerd op een boek van Fannie Hurst (‘Imitation of Life’) en vooral de eerste helft gaat het allemaal nergens heen. De film krijgt vrij letterlijk een nieuwe dimensie als Garfield na een minuut of 40 het beeld binnenwandelt en zijn prestatie is niets minder dan fantastisch. De film zelf blijft helaas iets minder interessant, zelfs Claude Rains en Michael Curtiz kunnen dat niet voorkomen.

    638. Sunrise: A Song of Two Humans (F.W. Murnau, 1927) :: 7.5
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie de genialiteit van deze film nog steeds niet. Het zijn feitelijk drie films in een: het begint als ‘Double Indemnity’, wordt dan ‘Babe in the City’ en eindigt als ‘De Storm’. De eerste en derde delen zijn sterk en bij vlagen zelfs heel sterk, maar dat hele middenstuk is ronduit treurig, met die sequentie rondom het dronken varkentje als onkijkbaar dieptepunt. De film als geheel is daarom nogal onevenwichtig en ik snap sowieso niet goed wat de film nu precies wil zeggen – de vermeende universaliteit ontgaat me nogal. De personages zijn ook allemaal nogal vervelend eigenlijk, vooral die naïeve boerentrien die nog nooit in een stad geweest is. Ook de blu-ray vond ik niet direct overweldigend mooi of zo. Als je me het out of the blue had laten zien had ik gedacht dat het een goede DVD was en geen blu-ray. De Tsjechische versie zag er trouwens wel een heel stuk beter uit, dat zag er meer uit als blu-ray dan de Movietone versie.

    639. The House on Sorority Row (Mark Rosman, 1983) :: 7.5
    Beetje vreemde slasher eigenlijk: het begin vond ik bij vlagen echt vervelend, maar de laatste twintig minuten of zo behoren dan weer tot het beste wat ik ooit in slasher gezien heb, waarna ik me begon af te vragen of ik de eerste helft met mijn ogen dicht gekeken heb. Wel suf om te zien dat de remake twee dagen geleden in première gegaan is zonder dat ik daar iets vanaf wist.

    640. Frasier - Seizoen 4 (David Angell, Peter Casey, David Lee, 1993) :: 9.5
    Behoeft weinig commentaar denk ik.

    641. Twin Peaks - Seizoen 2 (Mark Frost, David Lynch, 1990) :: 8.8
    Vond het tweede seizoen de eerste keer niet ontzettend sterk, maar daar is nu verandering in gekomen, misschien vind ik het nu zelfs beter dan het eerste seizoen. Ongelooflijk hoe sfeervast de serie is.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #2648

    Standaard

    Escape from New York (John Carpenter, 1981)
    Vermakelijke film die eigenlijk nergens over gaat. Met name het sfeertje en de personages zorgen ervoor dat de film lekker wegkijkt. In de hoofdrol Kurt Russell en in de bijrollen onder andere Lee van Cleef en Isaac Hayes. Helaas wel weer een dvd van matige kwaliteit, met name het beeld, helemaal jammer omdat het al een vrij donkere film is. 7.3

  24. #2649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    MAIS NE NOUS DÉLIVREZ PAS DU MAL

    DON'T DELIVER US FROM EVIL

    Een vrijwel nutteloze film over 2 meisjes die zich afzetten tegen de kerk en een verbintenis aangaan met elkaar en met Satan. Ik voelde mij bij sommige scenes ongemakkelijk vooral bij de scenes waarbij de echt jonge actrices halfnaakt te zien zijn. Ik schat dat ze 15 jaar oud waren of zoiets

    Het einde is erg sterk maar kan de film niet redden

    6.0
    Alweer aan aantal jaar geleden dat ik hem zag, vond hem toen geniaal. Gaf hem ergens in de 9 geloof ik. Ik herinner me erg veel sfeer die ik erg sterk vond. Moet hem dringend nog eens kijken maar hij zal zeker hoger dan een 6 uitkomen.

  25. #2650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Stan Helsing (Bo Zenga, 2009)

    Die tieten van Diora schijnen trouwens echt te zijn
    De film trekt me voor geen meter....maar die Diora des te meer.....



    Toch ook maar eens op golf gaan....

Pagina 106 van 176 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •