Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 268 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    nou volgens mij gaat het toch helemaal goed komen, met mijn koop .
    Ik neem nu uiteraard terug wat ik in eerdere berichten heb gezegd :P .
    Maarja het duurde allemaal ook wel een beetje lang , en tja als je dan inneens niets meer van ieand hoort dan krijg je toch de neiging om te gaan beschuldigen
    Maarja het is nog niet voorbij natuurlijk hehehe
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  2. #202
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik zie de laatste tijd meer en meer mensen die een veel te hoge prijs neerzetten om zo het bieden in de hand te werken en dan meestal nog via PM.

    Dit is heel frustrerend voor eventuele geïnteresseerden.
    Is hier reglementair iets aan te doen? Volgens mij zijn dit gewoon veilingen die in een TKA thread staan...

    Is het misschien ook een idee om dit subfora wat op te schonen door threads te verbannen naar de eeuwige jachtvelden (of naar de afgehandelde transacties)?

  3. #203
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Gewoon even een opmerking....
    ik begin het behoorlijk zat te worden dat je steeds maar mensen achter hun broek aan moet zitten om terug te plussen en dat regelmatig niet gebeurt. Hierdoor loop ik veel plussen min (gelukkig heb ik al behoorlijk wat opgebouwd maar toch). Kan een gegeven plus teruggetrokken worden als de ander na een aantal PM's nog niet heeft teruggeplust?

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Gewoon even een opmerking....
    ik begin het behoorlijk zat te worden dat je steeds maar mensen achter hun broek aan moet zitten om terug te plussen en dat regelmatig niet gebeurt. Hierdoor loop ik veel plussen min (gelukkig heb ik al behoorlijk wat opgebouwd maar toch). Kan een gegeven plus teruggetrokken worden als de ander na een aantal PM's nog niet heeft teruggeplust?
    Mja niet iedereen die ik een plus heb gegeven ,heeft mij er 1 teruggegeven(de meeste gelukkig wel:P) maar dit werd toch automatisch gedaan bij de telling?

    In de zin als jij iemand een plus geeft krijg je er zelf ook 1?(tot deze een min word gemaakt door de tegenpartij)
    Natural Born Killer

    ***Heel veel dvd's***



    MegaStarTrader

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    I'm back!

    Misschien nog een kleine aanvulling op de regels.

    Omdat er meer en meer zijn die zeggen dat het enkel inclusief verzenden binnen Nederland is, moet ik elke keer weer vragen hoeveel ze extra aanrekenen naar het buitenland (België dus).

    Is het daarom misschien niet handiger als je in de regels opneemt dat als er zoiets staat de extra kost gelijk is aan het bedrag dat in deze thread vermeld staat (= € 0,8 )?

    Ook niets wereldschokkends, maar eerder een beetje de regels 'fool proof' maken zoals ze zeggen.
    Inderdaad dat zou handig zijn.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -=MV=-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Gewoon even een opmerking....
    ik begin het behoorlijk zat te worden dat je steeds maar mensen achter hun broek aan moet zitten om terug te plussen en dat regelmatig niet gebeurt. Hierdoor loop ik veel plussen min (gelukkig heb ik al behoorlijk wat opgebouwd maar toch). Kan een gegeven plus teruggetrokken worden als de ander na een aantal PM's nog niet heeft teruggeplust?
    Mja niet iedereen die ik een plus heb gegeven ,heeft mij er 1 teruggegeven(de meeste gelukkig wel:P) maar dit werd toch automatisch gedaan bij de telling?

    In de zin als jij iemand een plus geeft krijg je er zelf ook 1?(tot deze een min word gemaakt door de tegenpartij)
    Helaas niet
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #207
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -=MV=-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Gewoon even een opmerking....
    ik begin het behoorlijk zat te worden dat je steeds maar mensen achter hun broek aan moet zitten om terug te plussen en dat regelmatig niet gebeurt. Hierdoor loop ik veel plussen min (gelukkig heb ik al behoorlijk wat opgebouwd maar toch). Kan een gegeven plus teruggetrokken worden als de ander na een aantal PM's nog niet heeft teruggeplust?
    Mja niet iedereen die ik een plus heb gegeven ,heeft mij er 1 teruggegeven(de meeste gelukkig wel:P) maar dit werd toch automatisch gedaan bij de telling?

    In de zin als jij iemand een plus geeft krijg je er zelf ook 1?(tot deze een min word gemaakt door de tegenpartij)
    nee in de zin van als ik direct betaal, en ik ontvang iets, ik plus iemand, ik vraag he vergeet je mij niet, ik vraag het nog een keer want ik vind het maar raar dat iets eenzijdig werkt en dat iemand dan nog gewoon geen plus teruggeeft ik spijt krijg dat ik mij wel aan de afspraak hou. Het lijkt mij ook niet meer dan normaal om terug te plussen zou wat worden anders!!!!!!

  8. #208

    Standaard

    Das idd vervelend..
    Natural Born Killer

    ***Heel veel dvd's***



    MegaStarTrader

  9. #209

    Standaard

    lijst met plussen en minnen is geupdate maar waar je de vernieuwde plussen minnen dan gaan kijken

    als je kijkt op die handelaren zie je gewoon de ouwer lijst

    vraagjeeeeeeeeeee
    THX centified Dolby laboratories licensing corporation symbol are trademarks

  10. #210
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Uit het bericht in de plussen/minnen thread:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Rein Schaap, Ronald Stiebolt en ikzelf zijn vandaag druk bezig geweest om de lijst te updaten.
    Als het goed is, is alles tot nu toe geteld. Rein zal waarschijnlijk maandag a.s. de grote handelaren lijst hebben bijgewerkt.

    Namens het DVD.NL team,

    Ronald Dassen
    Eh voila.
    Gewoon nog even geduld hebben tot morgen.

  11. #211

    Standaard

    aha

    dat staat beter

    hahaha
    THX centified Dolby laboratories licensing corporation symbol are trademarks

  12. #212

    Standaard

    't Is nu dinsdag, en volgens mij is hij nog niet geupdate. Althans, er staat achter mijn naam nog steeds 7, terwijl ik toch behoorlijk wat titels heb overgenomen de laatste tijd...

  13. #213

    Standaard

    Hopelijk wordt het binnenkort eindelijk bijgewerkt.
    Ik hoop voor de toekomst dat de lijst vaker geupdate wordt, anders heeft zo'n lijst niet zo veel zin en dan met name voor de newbies!
    Als Rein er geen of te weinig tijd voor heeft dan is volgens mij slimmer om dit te laten doen door iemand die dat wel heeft.
    jmm.deijkers@tiscali.nl
    UltraStarTrader

  14. #214

    Standaard

    Rustig heren. Ik heb er inderdaad de afgelopen weken nul tijd voor gehad. Morgen voor 16.00 uur is de update een feit. Ik regel het persoonlijk!

    Vanaf dat moment doe ik het samen met Ronald Dassen, Ronald Stiebolt en Sander Haarmans. Dat heeft als resultaat dat de lijst altijd elke week geupdate zal worden. Ik heb tevens een mooie verrassing voor alle leden voor het lange wachten, dat verzeker ik jullie. Ik weet heel goed dat het mijn schuld is.

    Welterusten!

  15. #215

    Standaard

    En de update is eindelijk een feit!!!!!!

  16. #216

    Standaard

    even een vraag/opmerking:

    mijn forumnaam is zoals <-hiernaast te zien is -Phoenix- ,maar ik sta in de lijst als phoenix
    zonder de streepjes (-) dus, mijn vraag is dan ook of dit even kan worden aangepast.

    alvast bedankt

  17. #217

    Standaard

    Beste Rein,
    in de Grote +/- lijst staat
    Tom Lempers 1
    tlempers 4
    Ik ben dus Tom Lempers maar heb als gebruikersnaam tlempers, mijn vraag is dus of het veranderd kan worden in:
    tlempers 5
    Alvast bedankt!

  18. #218

    Standaard

    -=MV=- 14 Co-StarTrader

    Ik tel er 17...

    *Ik zie dat er voor mv1891 "toevallig" 3 staan en er zijn een paar plussen gegeven aan mij (met als nick mv zonder de -= =-)

    Misschien dat daar de fout in zit???

    *Weet niet of die 1981 anders ook plussen heeft gehad...?!

    Mijn plussen beginnen iig vanaf pag. 213...
    Natural Born Killer

    ***Heel veel dvd's***



    MegaStarTrader

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Dat heeft als resultaat dat de lijst altijd elke week geupdate zal worden. Ik heb tevens een mooie verrassing voor alle leden voor het lange wachten, dat verzeker ik jullie. Ik weet heel goed dat het mijn schuld is.
    Dat is mooi om te horen! Elke week, wat een luxe!
    Ik zat al te balen dat er de afgelopen week 2 mensen waren die het niet nodig vonden om ondanks de goed verlopen deal mij te voorzien van een +, evanals dat er 2 andere mensen waren die nu net pas vandaag (1-10) de plussen geplaatst hebben. Ik zag alweer 1,5 maand lang die vermaledijde "23" achter mijn naam staan. Maar dat komt nu gelukkig snel goed.

    enne.....die "mooie verrassing "? Ik ben benieuwd 8)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  20. #220
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Spannend Rein!!

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Beste Rein,
    in de Grote +/- lijst staat
    Tom Lempers 1
    tlempers 4
    Ik ben dus Tom Lempers maar heb als gebruikersnaam tlempers, mijn vraag is dus of het veranderd kan worden in:
    tlempers 5
    Alvast bedankt!
    Is nu aangepast. De naam Tom Lempers heb ik echter uit de lijst verwijdert :wink:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  22. #222

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -=MV=-
    -=MV=- 14 Co-StarTrader

    Ik tel er 17...

    *Ik zie dat er voor mv1891 "toevallig" 3 staan en er zijn een paar plussen gegeven aan mij (met als nick mv zonder de -= =-)

    Misschien dat daar de fout in zit???

    *Weet niet of die 1981 anders ook plussen heeft gehad...?!

    Mijn plussen beginnen iig vanaf pag. 213...
    De laatste update is uitgevoerd t/m pagina 217, waar Ronald Stiebolt een postje met "test" neer heeft gezet. Kan dit misschien de reden zijn?
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    even een vraag/opmerking:

    mijn forumnaam is zoals <-hiernaast te zien is -Phoenix- ,maar ik sta in de lijst als phoenix
    zonder de streepjes (-) dus, mijn vraag is dan ook of dit even kan worden aangepast.

    alvast bedankt
    nogmaals de vraag of m'n naam in de traderslist gewijzigd kan worden van Phoenix in -Phoenix- (met de streepjes dus).

  25. #225

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •