Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 268 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Volgens mij hebben we die regel niet Jaded. Ik zag hem zojuist niet staan toen ik de veilingregels doorlas. Ik las wel snel (door updaten van lijst nu), dus ik kan hem over het hoofd hebben gezien.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Vraagje ...

    Is de "Nu Kopen"-regel in veilingen nog toegelaten?
    Het natuurlijk dvd.nl en geen Ebay, maar misschien kijkt Eric mee kan hij het eens overwegen...

  3. #178
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Volgens mij hebben we die regel niet Jaded. Ik zag hem zojuist niet staan toen ik de veilingregels doorlas. Ik las wel snel (door updaten van lijst nu), dus ik kan hem over het hoofd hebben gezien.
    Het was ook niet echt in de regels opgenomen, maar ik kan me herinneren dat er in het begin (is nog niet zolang geleden) een paar veilingen deze optie hadden.

  4. #179

    Standaard

    oh, daar weet ik niets van.

    Nou, ik denk niet dat het de bedoeling wordt om die regel in gebruik te nemen. Ik zal eens met Eric overleggen.

  5. #180
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Dan heb je natuurlijk geen zuivere veiling meer, maar eerder een verkapte veiling/TKA thread in principe.
    Maar ik zou de optie wel handig vinden, zeker als je echt die bepaalde dvd wil hebben en als je er dan ook wat meer wil voor betalen (dan eigenlijk goed voor je is).

    Voorbeeldje:

    Band of brothers tin box
    Beginbedrag: € 70
    Nu kopen: € 95

    Als iemand echt die box direct wil hebben, dan heeft hij er misschien die € 90 voor over, terwijl het onverstandig is omdat hij binnenkort opnieuw te koop is voor € 100 (maar dat is dan voor zijn eigen rekening).

    EDIT: Grappig, ik zie net dat er een bijna identieke lopende thread bestaat als mijn voorbeeld .. en dan nog wel van Eric van Ballegoie!

  6. #181
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    I'm back!

    Misschien nog een kleine aanvulling op de regels.

    Omdat er meer en meer zijn die zeggen dat het enkel inclusief verzenden binnen Nederland is, moet ik elke keer weer vragen hoeveel ze extra aanrekenen naar het buitenland (België dus).

    Is het daarom misschien niet handiger als je in de regels opneemt dat als er zoiets staat de extra kost gelijk is aan het bedrag dat in deze thread vermeld staat (= € 0,8 )?

    Ook niets wereldschokkends, maar eerder een beetje de regels 'fool proof' maken zoals ze zeggen.

  7. #182

    Standaard

    De "NU KOPEN REGEL" geld alleen als er nog NIET geboden is, zodra er een bod is vervalt de NU KOPEN regel, tenminste zo gaat het op EBAY.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  8. #183
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    De "NU KOPEN REGEL" geld alleen als er nog NIET geboden is, zodra er een bod is vervalt de NU KOPEN regel, tenminste zo gaat het op EBAY.
    Lijkt me wel een leuke aanvulling op de huidige veiling.

    Ik kom zelf nooit op ebay.

  9. #184
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Update?

  10. #185

    Standaard

    Jaded, je hebt volkomen gelijk dat je mij wijst op het feit dat er al anderhalve week geen update is geweest.

    Het spijt me echt. Maar ik heb deze week gewoon echt geen tijd voor internet of dergelijke zaken, laat staan een update doen die paar uur duurt. Ik heb het zeer druk met enkele tentamens die ik hoop zeer goed af te ronden.

    Ik verwacht dat ik zondag of begin volgende week weer een update kan doen.

    Nogmaals excuses dat het te lang duurt.

    Rein

  11. #186
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    KNIP
    Hey Rein

    Het was helemaal geen 'beklag' over het updaten van de traders list.
    Ik weet dat je het druk hebt ivm examens and stuff, begrijp ik volkomen.
    Het ging me eerder om de hierboven genoemde punten, vooral gericht aan de andere van de crew.


  12. #187

    Standaard

    Ok!! Ik ben weer gerustgesteld.

    Ik hoop uiteraard dat een crewmember hier nog reageert......

  13. #188

    Standaard

    Dit is niets ten nadele van Rein, want studie gaat uiteraard voor, maar is er dan niemand anders binnen de crew die het eens kan doen? Gaat nu wel erg lang duren.

    (nogmaals, niets ten nadele van Rein, vindt het top dat hij de hele lijst steeds afloopt en ik ken de tentamendrukte)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  14. #189
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Een helpende hand is nooit ver weg...

  15. #190

    Standaard

    Ik vindt het op zich prima om te helpen, maar weet niet of dat wel mag (ivm extra +'je hier en daar )
    Dus voordat ik een hele lijst naloop om erachter te komen dat er niets mee gedaan wordt doe ik maar niets
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  16. #191

    Standaard

    Ik beloof iedereen dat vrijdagavond de lijst is geupdate.

  17. #192

    Standaard

    Perfect Rein, nog succes met je tentamens
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  18. #193

    Standaard

    Wat kun je het beste doen , als je opgelicht bent op het forum ?"
    Ik zeg nog niet door wie , want misschien krijg ik de dvd die ik heb besteld bij de betreffende persoon wel ineens toe gestuurd, zou een beetje raar zijn
    Ik heb de dvd betaald via een overschrijvings kaart, het geld is al ruim 5 dagen van mijn rekening gehaald maar heb de bestelde dvd nog steeds niet van de persoon ontvangen
    heb hem ook al een aantal mailtjes gestuurd met vragen over het verloop van de transactie , maar blijkbaar wil hij hier niet op reageren , terwijl de persoon voordat ik het geld had gestort wel gretig emails terug stuurde.
    Wat kan ik het beste doen, als ik dan echt opgelicht ben ??????
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Wat kun je het beste doen , als je opgelicht bent op het forum ?"
    Ik zeg nog niet door wie , want misschien krijg ik de dvd die ik heb besteld bij de betreffende persoon wel ineens toe gestuurd, zou een beetje raar zijn
    Ik heb de dvd betaald via een overschrijvings kaart, het geld is al ruim 5 dagen van mijn rekening gehaald maar heb de bestelde dvd nog steeds niet van de persoon ontvangen
    heb hem ook al een aantal mailtjes gestuurd met vragen over het verloop van de transactie , maar blijkbaar wil hij hier niet op reageren , terwijl de persoon voordat ik het geld had gestort wel gretig emails terug stuurde.
    Wat kan ik het beste doen, als ik dan echt opgelicht ben ??????
    als het een echte oplichter is, wil je dan zijn naam z.s.m. posten, weten wij dat ook allemaal!!!

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Wat kun je het beste doen , als je opgelicht bent op het forum ?"
    Ik zeg nog niet door wie , want misschien krijg ik de dvd die ik heb besteld bij de betreffende persoon wel ineens toe gestuurd, zou een beetje raar zijn
    Ik heb de dvd betaald via een overschrijvings kaart, het geld is al ruim 5 dagen van mijn rekening gehaald maar heb de bestelde dvd nog steeds niet van de persoon ontvangen
    heb hem ook al een aantal mailtjes gestuurd met vragen over het verloop van de transactie , maar blijkbaar wil hij hier niet op reageren , terwijl de persoon voordat ik het geld had gestort wel gretig emails terug stuurde.
    Wat kan ik het beste doen, als ik dan echt opgelicht ben ??????
    Om 5 dagen na afschrijving gelijk van oplichting te spreken is wel erg snel dunkt me. Dat de verkoper niet reageert is niet netjes, maar je weet niet wat de oorzaak is. Ik heb ook weleens een deal gehad met iemand op dit forum die 10 dagen niet reageerde. Achteraf bleek dat zijn computer gecrasht was en is de dvd alsnog netjes verzonden. Geduld is een schone zaak, als je over een paar weken nog niks gehoord hebt kun je eigenlijk maar 1 ding doen: een - geven voor de handelaren-lijst.

  21. #196

    Standaard

    Ok , ik zal ze zijn naam bekend maken als ik de dvd over een week nog niet heb ontvangen , en ook nog geen reactie van de persoon heb ontvangen .
    Sorry Swanki ik wil de naam wel bekend maken , maar stel dat ik de dvd binnekort wel gewoon ontvang dan sta wel errug voor paal
    Maar in ieder geval Het is een Junior member.
    Ok een minnetje is dat alles wat er tegen te doen is , ken de betreffende persoon niet geblocked worden ofzo , want ik weet zeker dat als je een keer zoiets flikt het de volgende keer weer gewoon doet , maar in ieder geval jullie horen er nog van .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  22. #197

    Standaard

    Ik denk dat blocken niet veel meer zin heeft dan een min geven. Iedereen op dit forum weet onderhand wel wie te vertrouwens is en wie niet, daarvoor is juist de handelaren-lijst in het leven geroepen. Eventueel kan Rein er een waarschuwing bij zetten, zoals in het verleden ook bij een oplichter is gebeurd. Maar nogmaals, de 'verdachte' heeft zich nog niet kunnen verdedigen dus laten we niet op de feiten vooruit lopen.

  23. #198

    Standaard

    Ok , ik begrijp het , ik wacht nog even rustig af, en als ik hem echt niet ontvang geef ik een - en zal ik aan rein vragen om de waarschuwing .
    Het was ook een gok van me om van een Junior member die nog geen 1 trade of buy had vericht een dvd te kopen, zal ik vanaf nu nooit meer doen , ik koop alleen nog maar bij mensen die plussen achter der naam hebben staan, of erg bekend zijn op het forum , wel jammer nu is mijn vertrouwen in nieuwkomers kwa verkoop en ruil echt heel erg gezakt .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Ok , ik zal ze zijn naam bekend maken als ik de dvd over een week nog niet heb ontvangen , en ook nog geen reactie van de persoon heb ontvangen .
    Sorry Swanki ik wil de naam wel bekend maken , maar stel dat ik de dvd binnekort wel gewoon ontvang dan sta wel errug voor paal
    Maar in ieder geval Het is een Junior member.
    Ok een minnetje is dat alles wat er tegen te doen is , ken de betreffende persoon niet geblocked worden ofzo , want ik weet zeker dat als je een keer zoiets flikt het de volgende keer weer gewoon doet , maar in ieder geval jullie horen er nog van .

    Natuurlijk!!! daar heb je helemaal gelijk in, vind ook dat je wel ff moet wachten, maar aangezien hij nog helemaal geen + had, betwijfel ik het wel, maar goed wellicht dat hij/ zij er niX aan kan doen....en dan is het best wel lullig jaa....

  25. #200

    Standaard

    idd , kreeg vandaag een reactie van hem , zegt dat ie maandag de dvd op de post doet , afwachten dan maar
    Als alles goed komt heb ik uiteraard niks gezegd :P :P :P
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •