Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 521 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    ik antwoorden net op een topic via quick reply en kwam erachter dat het gewoon veel trager is als normaal reageren.

    Misschieen een id om het eruit te halen echt nodig is het niet. En misschien helpt het wel met de snelheid

  2. #377

    Standaard

    Het is nu weer een ellende, of ligt het aan mij?
    Arrivederci

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Het is nu weer een ellende, of ligt het aan mij?
    Nee het ligt niet aan jou, het is echt een drama momenteel

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Het is nu weer een ellende, of ligt het aan mij?
    Ligt niet aan jou als je het mij vraagt. Ik heb er erg veel last van dat het forum snel op te vragen is maar het posten/editen of moderaten duurt eeuwen.

  5. #380

    Standaard

    Probleempjes zouden weer opgelost moeten zijn.

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Lavrijsen
    Probleempjes zouden weer opgelost moeten zijn.
    Daar lijkt het idd wel op.
    Arrivederci

  7. #382

  8. #383

    Standaard

    DVD.nl zal vanavond vanaf circa 19:00 enige tijd niet bereikbaar zijn. De reden hiervoor is dat we de server van DVD.nl gaan uitbreiden met twee zeer snelle (10.000 toeren) SCSI-harddisks, om zo de prestaties van de databases van de site en het forum te optimaliseren. Het installeren van de nieuwe schijven en het overzetten van de databases zal echter enige tijd kosten. Tegen het eind van de avond zal als alles meezit de site weer bereikbaar zijn, en als het goed is een stuk sneller! Onze excuses voor het ongemak.


  9. #384

    Standaard

    sterkte . Alvast hartelijk dank voor de waarschuwing iig

  10. #385
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Inderdaad een goede set om ons even van tevoren te informeren.
    Ze mogen we dat graag zien (anders was er om 19.00 uur weer totale paniek onder de forumleden)

  11. #386

    Standaard

    De DVD.nl en DVD.nl Forum databases draaien nu vanaf twee bloedsnelle 15.000 toeren SCSI-harddisks. Gisteren aan het eind van de avond en nu is uiteraard niet het juiste moment om het uit te proberen, maar ik verwacht dat vooral het plaatsen van berichten nu een stuk sneller zal gaan. Ik ben benieuwd hoe de site gaat werken in het spitsuur!

  12. #387

    Standaard

    Hoe ervaren jullie de snelheid op dit moment? Voor zover wij kunnen zien is de snelheid op vandaag op alle momenten uitstekend geweest.
    Eric van Ballegoie

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Hoe ervaren jullie de snelheid op dit moment? Voor zover wij kunnen zien is de snelheid op vandaag op alle momenten uitstekend geweest.
    Het forum wordt te snel!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Hoe ervaren jullie de snelheid op dit moment? Voor zover wij kunnen zien is de snelheid op vandaag op alle momenten uitstekend geweest.
    Echt veel beter. Posten duurt nu geen eeuwigheid meer. TOP!!!!!

    Eigenlijk gewoon goed dus

  15. #390

    Standaard

    Snelheid is top!
    Four-Star Trader (236)

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Snelheid is top!
    Houwe zo! :wink:

  17. #392
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Het is gewoon een genot zoals het nu gaat.

  18. #393

    Standaard

    Fijn om te lezen dat we dan dus eindelijk de vinger hebben kunnen leggen op het probleem! Mochten er weer klachten over de prestatie komen, dan horen we het wel. Ik denk in ieder geval dat er wel weer een tijdje tegenaan kunnen!

  19. #394

    Standaard

    eens even kijken hoe deze post gaan.
    Aangezien ik toch ook even wil kijken hoelang editten gaat zal ik even laten weten hoe dat verloopt

    posten gaat zo in veilige modus heel behoorlijk. Moest even 2 of 3 tellen wachten en toen ging die . Daar hoor je mij de komende tijd niet meer over klagen .
    Nu nog even het editten
    seconde of 5 voor editten

  20. #395

    Standaard

    het forum is ERNSTI langzaam op het moment

  21. #396
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Het "snelle" lijkt inderdaad langzaam weer te verdwijnen en dat was ook zo tijdens de rustige dagen van de kerst.

  22. #397

    Standaard

    Het is er wel veel sneller op geworden, alleen hebben we nog steeds last van wat softwarematige problemen.

    Die zijn inmiddels weer (tijdelijk) opgelost.

  23. #398

    Standaard

    nu gaat het inderdaad weer een stuk sneller. Toen ik mijn vorige post plaatste was het nix bijzonders om een minuut te moeten wachten tot mijn antwoord in beeld verscheen

  24. #399

    Standaard

    De concurrent wil ff helemaal niet :wink:.

  25. #400

    Standaard

    ah vandaar de oude bekenden..

Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •