De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke hd(ready) beamer ?

    Hallo beste mensen,

    Ik zit met een vraag: wil graag een hd beamer kopen rond de 1000 euro.
    Ik heb geen grote afstand om te projecteren (2,75) max.
    Op welke grote kan ik het beeld dan verwachten op die afstand ?
    Ik zit zelf te neigen naar sanyo plv z5.
    Zijn er mensen die die beamer hebben?
    Of zijn er op dit moment andere opties die beter zijn?

    mvg Niels Suurbier

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zelf afgelopen december de sanyo z5 gekocht en ben meer dan tevreden.

    Projecteer zelf gewoon op een witte muur maar echt schitterend beeld. Heb er nu een hd-dvd en een ps3 (voor de blu-ray films, spellen doen me niks) aanhangen en het is elke keer weer genieten...

  4. #4

    Standaard

    weet jij ook welke grote op 2,75 ik kan verwachten van de z5?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nelis83 Bekijk bericht
    weet jij ook welke grote op 2,75 ik kan verwachten van de z5?
    Hoi

    Ik heb ook een Sanyo z5 ... ben ook erg tevreden over ...

    Sanyo heeft een online tool om te de afstand te bereken om bepaald diagonaal van scherm te projecteren

    zie http://entfernungsrechner.sanyo.de/tool_en.asp

  6. #6

    Standaard

    Je moet wat meer informatie geven om een degelijk advies te kunnen krijgen.
    Bijvoordbeeld: is de ruimte goed verduisterd wil je een ceilingmount of zet je hem neer etc.

    Zelf heb ik de panasonic pt-ax200e en dat is een geweldige hd ready beamer. In tegenstelling tot de Sanyo Z5 kan deze ook goed met minder verduisterde omgevingen overweg (hoge ansilumen waarde).

    Als je krap zit met projectieafstand, kies dan in ieder geval voor een beamer met een 2,.1x zoomlens, dat maakt het leven een stuk eenvoudige qua plaatsing. De Epson TW-700 / 800 / 900 hebben die optie iig ook en zijn ook zeer goede projectoren.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  7. #7

    Standaard

    Hee Ik wil graag aan plafon (2.40) hangen.
    Als ik wil kan ik me kamer helemaal donker maken dat is dus niet echt het probleem .
    Maar ik denk dat maar is langs een beamerboer ga kijken kan allemaal zelf zien.
    Weet iemand nog special zaak in noordholland die goed staat aan geschrijven ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •