Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: El Orfanato

  1. #26

    Standaard

    in de bios gezien, en ligt hier nu ook op dvd... zo goed issie

  2. #27

    Standaard

    Uitstekende film! Prima acteerwerk, goed script en een fantastische sfeer zorgen voor een film die eindelijk weer eens echt spannend is en het niet moet hebben van een paar goedkope schrikmomenten (al zitten er wel een paar in).
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #28
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    heerlijke film, sterk geacteerd, mooi verhaal. Het einde vond ik niet eens zo overdreven, het gaf simpelweg de veranderde houding van de vader weer

  4. #29

    Standaard

    Beetje een teleurstelling deze film. Het verhaal stelt eigenlijk niet zo heel veel voor en ik had er ook meer van verwacht na al die zeer positieve berichten. De film is zeker vermakelijk en is goed gemaakt maar 1 keer kijken is genoeg. Het einde vond ik ook het minpunt van de film, dat had beter gemoeten.

    Al die ophef over deze film snap ik niet, de film is goed maar komt net boven de doorsnee uit.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Beetje een teleurstelling deze film. Het verhaal stelt eigenlijk niet zo heel veel voor en ik had er ook meer van verwacht na al die zeer positieve berichten. De film is zeker vermakelijk en is goed gemaakt maar 1 keer kijken is genoeg. Het einde vond ik ook het minpunt van de film, dat had beter gemoeten.

    Al die ophef over deze film snap ik niet, de film is goed maar komt net boven de doorsnee uit.

    Het ligt er natuurlijk aan hoe ver je meegaat in het verhaal. Als je afstandelijk toe blijft kijken dan is het jou genoemde ervaring maar als je echt om Laura geeft wordt je een bijzondere wereld ingetrokken.:wink:

  6. #31

    Standaard

    Ik vond het een mooie film, mooi einde ook, ik verwachtte meer schrikmomenten in de film, maar die bleven grotendeels uit. 't ging dan ook meer de drama kant op dan de horror kant, maar goed, geen probleem . Ik zou trouwens zweren dat er in de trailer een scene in zat die niet in de film zat (?).
    N/A

  7. #32

    Standaard

    Meh, ik denk dat als ik deze film had gekeken terwijl ik niet al 48 uur op was, dat ik hem wat beter had gevonden. Nu kwam het over als een Drama met een horror tintje.

  8. #33

    Standaard

    Straks ook eindelijk kijken, ben hartstikke benieuwd!
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #34

    Standaard

    Vanavond bekeken. Dit was bijna een erg goeie film geweest. Maar het sentimentele einde verknalt de film in de laatste 10 minuten toch nog even . Heel erg jammer, want tot dat moment deed de film eigenlijk niks verkeerd.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •