De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Even jullie medewerking gevraagd

    Hallo allemaal
    Willen jullie even een stem uitbrengen?
    Onze school is namelijk één van de finalisten van een wedstrijd om een digitaal schoolbord te winnen.
    Stemmen doe je door hier http://www.sanyo.be/stemmen/klasse_01.php naartoe te gaan en te stemmen op finalist 13.
    Er wordt wel gevraagd een adres in te vullen (dat zeg ik er nu al maar bij).
    Alvast bedankt!!!

    Britte

    Even er bij vermelden dat ik voor dit berchtje toestemming heb gekregen. Ik ben in ieder geval blij dat het mag en hoop dat onze school wint

  2. #2

    Standaard

    Gestemd op 13
    En veel succes!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Ik probeer te stemmen, maar ik weet het antwoord op de vraag niet...
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Ik probeer te stemmen, maar ik weet het antwoord op de vraag niet...
    Oh, ik heb niks ingevuld. Werkte desondanks toch.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Oooh zo...
    Oke, dan ga ik nu stemmen! ^^;
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Done!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #9

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Succes ik heb ook gestemd. Wel een foto plaatsen als je deze wint.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •