Pagina 66 van 201 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 5002 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Nee dat is Der Polarexpress, ik zoek The Polarexpress...

  2. #1627

    Standaard

    Zelfde film, ook met nl-ot. Alleen de Engelse omslag is zo'n 18 euro duurder.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #1628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Zelfde film, ook met nl-ot. Alleen de Engelse omslag is zo'n 18 euro duurder.
    Lelijk, die Duitse teksten...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  4. #1629

    Standaard

    Ooit al eens van een Printer gehoort? Print je toch zelf de Engelse hoes....

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Ooit al eens van een Printer gehoort? Print je toch zelf de Engelse hoes....
    Tuurlijk, waarom download je de film niet gelijk van usenet/torrent? Denk eens na voordat je zoiets roept, want dit slaat nergens op.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  6. #1631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Tuurlijk, waarom download je de film niet gelijk van usenet/torrent? Denk eens na voordat je zoiets roept, want dit slaat nergens op.
    Denk eerder dat tiger bedoeld vanwege een duitse hoes je net zo goed een mooie print kan maken. Doe ik ook wel eens lijkt mij niks mis mee verder?
    Tired of being what you want me to be

  7. #1632

    Standaard

    Jow volgens mij ben jij zo een die hard downloader of zo.

    Ik bedoel idd als je de hoes niet aan staat van een ORIGINELE film dan kun je deze toch downloaden in de taal die je wenst en deze dan in je hoesje steken...

  8. #1633

    Standaard

    doe ik ook met duitse hoesjes, ik download of de engelse, en indien aanwezig de nederlandse.
    Daar is helemaal niets mis mee. Dus ik denk dat Rick Lanting eerst moet nadenken voordat ie iets zegt!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #1634

    Standaard

    -Blade Runner: 5 disc Edition (Blu-ray)




    -Death Sentence (Blu-ray)


    Laatst aangepast door Neil : 25-03-2008 om 02:13
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  10. #1635

    Standaard

    Mijn eerste Blu-Ray titel
    Spiderman Trilogy €23 incl. bij TheHut


  11. #1636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Ooit al eens van een Printer gehoort? Print je toch zelf de Engelse hoes....
    Veel te veel werk: haal ik liever gelijk de Engelse. Tis ook een beetje als merkjes op nepkleding naaien - doe ik ook niet...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Veel te veel werk: haal ik liever gelijk de Engelse. Tis ook een beetje als merkjes op nepkleding naaien - doe ik ook niet...
    Nope.. You're Perfect right?
    Tired of being what you want me to be

  13. #1638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blord Bekijk bericht
    Mijn eerste Blu-Ray titel
    Spiderman Trilogy €23 incl. bij TheHut
    TheHut verzond toch alleen naar adressen in de UK?
    Tired of being what you want me to be

  14. #1639

    Standaard

    Vandaag 2 nieuwe blu ray'tjes gekocht bij media markt:

    The Recruit
    Coyote ugly ( voor het vrouwtje )
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  15. #1640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timecop Bekijk bericht
    TheHut verzond toch alleen naar adressen in de UK?
    Ik heb mijn Spiderman trilogy gewoon van ze mogen ontvangen hoor
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  16. #1641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    doe ik ook met duitse hoesjes, ik download of de engelse, en indien aanwezig de nederlandse.
    Daar is helemaal niets mis mee. Dus ik denk dat Rick Lanting eerst moet nadenken voordat ie iets zegt!!
    Ik doelde op het feit dat ik als verzamelaar graag originele films en originele hoesjes/prints bezit. Daarbij dacht ik dat dat bij de meeste verzamelaars/filmliefhebbers wel zo was, vandaar dat ik gekscherend riep dat je dan net zo goed (nogmaals: bij wijze van spreke) de film kan downloaden. Ter info, ik download nooit films (meer), ik kijk ze in de bios of op schijf omdat ik een groot liefhebber ben van iets tastbaars in mijn handen hebben en ik dan ook gegarandeerd goede kwaliteit in mijn handen heb.

    Maar goed, ik neem mijn woorden terug, al blijf ik het raar vinden dat men een originele (Duitse) film koopt en er vervolgens een zelfgeprinte (Engelse) hoes instopt. Ieder zo z'n ding zal ik maar zeggen. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Necrid Bekijk bericht
    Ik heb mijn Spiderman trilogy gewoon van ze mogen ontvangen hoor
    Als ik jou was zou ik mijn credit card eens nakijken, want ik zie toch echt £23 in plaats van € 23. Scheelt nogal, al blijft het nog goedkoop.
    Laatst aangepast door Rick Lanting : 25-03-2008 om 21:19
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  17. #1642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timecop Bekijk bericht
    Nope.. You're Perfect right?
    Nou... afgezien van mijn nep All-Stars uit Singapore...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Als ik jou was zou ik mijn credit card eens nakijken, want ik zie toch echt £23 in plaats van € 23. Scheelt nogal, al blijft het nog goedkoop.
    Blord bedoel je Lees maar even terug.
    Ik had een tijdje terug al de box besteld toen ie nog 17 pond kostte.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  19. #1644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht


    Als ik jou was zou ik mijn credit card eens nakijken, want ik zie toch echt £23 in plaats van € 23. Scheelt nogal, al blijft het nog goedkoop.
    De Spiderman trilogie kost toen £17,93 bij TheHut. Dus echt €23 incl.
    Zie ook deze thread http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=54509

  20. #1645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Necrid Bekijk bericht
    -Blade Runner: 5 disc Edition (Blu-ray)[COLOR=Blue]

    Hij is het echt waard he? Ik ben best een fan van deze film, maar zoveel versies van een film kan ik moeilijk verteren. Daarentegen, ik kan deze 5 disc versie voor minder geld via eBay kopen dan de 2 disc versie (welke alleen EU is en daarom duurder).

    Hmmm... twijfel alom...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  21. #1646

    Standaard

    I Am Legend
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #1647

    Standaard

    @ Jeroen van K: Voor het geld hoef je het niet te laten nee. Ik heb hem voor 25 Euro inclusief gekocht, dus dan is zo'n 5 disc edition het geld wel waard dacht ik.

    Gekocht:

    10 empty Blu-ray replacement cases.

    Via Ebay.
    Had er al eens 5 van deze verkoper gekocht, en het zijn de originele cases met zo'n slotje.
    Kreeg vandaag weer een pakketje uit Amerika binnen, en door alle sticker toestanden etc kon ik wel weer een paar nieuwe vervangende doosjes gebruiken.


    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  23. #1648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    I Am Legend
    Vandaag ook binnengekregen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1649

    Standaard

    HD-DVD

    -King Kong 1976

    Zaten bij EP30:

    -Serenity
    -Bourne Identity
    -Bourne Supremacy
    -Chronicles of Riddick
    -Children of Men

  25. #1650

    Standaard

    Nieuw erbij:
    HD DVD GHOST RIDER
    HD DVD 1408
    HD DVD CLERKS 2

    BLU-RAY ICE AGE 2

Pagina 66 van 201 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •