Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: E.R.

  1. #26

    Standaard

    Ik heb ook deel 1, 2, 3 en 4 al in huis. Ik moet 5 nog aanschaffen. Ik mag 3 weken voor mijn verjaardag geen aankopen meer doen, dus ik zit in spanning af te wachten of ik serie 5 misschien zaterdag krijg. Is dit niet het geval dan bestel ik hem de volgende dag bij bol.com

    Ik MOET serie 5 en de rest zeker hebben op dvd!!!!!

  2. #27

    Standaard

    Ik ben eindelijk begonnen aan seizoen 2

  3. #28

    Standaard

    Volgende week seizoen 5 aanschaffen. Zag trouwens dat in het MediaMarktfoldertje ze een groffe fout hadden. Ze adverteerde met alle seizoen van E.R. In de folder stond t/m 6 maar die komt pas 14 juni uit. En de actie goldt tot 29 mei. Niet echt netjes vin ik.....
    So Join The JoyRide

  4. #29

    Standaard

    Seizoen 6 lag bij MM al op 12 juni in de winkel

  5. #30

    Standaard

    Ik ben maar weer eens doorgegaan met mn Season 1 box :P
    Het blijft een goede serie!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71
    Komt waarschijnlijk doordat E.R. in Nederland van zender is gewisseld.
    Nee, het komt door de mentaliteit van de AVRO om elk seizoen eerst een keer te herhalen voordat ze het volgende seizoen uitzenden. Ze hebben namelijk het recht betaald om het 1x te mogen uitzenden en 1x te herhalen, dus dan zullen ze het herhalen ook.

  7. #32

    Standaard

    Volgens bol.com verschijnt seizoen 7 op 11okt.
    Ben nu op NL2 seizoen 9 aan t volgen, dit zijn voor mij nog nieuwe afleveringen, dus ben ik wel blij mee. Net5 blijft maar herhalen en gaa pas op 13sept verder met seizoen 8.

  8. #33

    Standaard

    Ik heb alleen seizoen 1, maar ben wel van plan de rest ook aan te schaffen. Ik zat net even op NBC te kijken en daar zijn ze al bij seizoen 12 van E.R. Blijft deze serie eindeloos doorgaan? Niet dat ik het erg vind maar dan moeten ze wel ook alle seizoenen uitgeven in NL.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Volgens bol.com verschijnt seizoen 7 op 11okt.
    Ben nu op NL2 seizoen 9 aan t volgen, dit zijn voor mij nog nieuwe afleveringen, dus ben ik wel blij mee. Net5 blijft maar herhalen en gaa pas op 13sept verder met seizoen 8.
    Seizoen 7 Komt allemaal lekker snel achter elkaar dan

  10. #35

    Standaard

    In de dvd-home R2 database is ER seizoen 7 toegevoegd dus is het zo goed als zeker dat seizoen 7 op 11 oktober uitkomt!!

  11. #36

    Standaard

    Kijk normaal nooit naar ER, maar zapte er gisteren langs en ik zag Liotta. FF kijken dacht ik.... zat ik op een gegeven moment gewoon bijna te janken! Wat een prachtige episode met Ray Liotta, hij speelt echt de sterren van de hemel.
    Ik ga ER nu trouwens niet volgen of aanschaffen, maar deze was

  12. #37

    Standaard

    Zag vandaag seizoen 7 in de winkel liggen. Past dus helemaal niet bij de rest. Het zijn wel bier schijfjes, maar ze zitten in een zelfde verpakking als Prison Break en Lost. Een zo'n dunne keepcast bevat 1 schijfje, die je, net als Friends, kunt omdraaien. Is op zich wel mooi, maar past dus niet bij de rest.

  13. #38

    Standaard

    Martini, ik heb de UK-versies van de eerste 4 delen (met Nl subs) en daar past hij wel bij. Jammer genoeg vallen seizoen 5 en 6 dus uit de toon!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •