Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.

Discussie: E.R.

  1. #1

    Standaard E.R.

    Kon niet zo snel een topic vinden dus vandaar. Als der wel een is kan deze op slot.

    Vind het in het algemeen een goeie serie die met elk seizoen beter wordt. Afgelopen vrijdag de laatste aflevering van seizoen 7 op Net5. Helaas zijn ze vandaag weer bij seizoen 1 begonnen. Das weer minder.

  2. #2

    Standaard

    Heerlijke serie. Zit alweer geruime tijd op seizoen 5 te wachten. Hij is nu uitgesteld tot nader bericht.

    Als iemand weet wanneer dit seizoen gaat komen hoor ik het graag. Kijken op tv doe ik de serie niet. Wil zelf de serie het liefste achter elkaar doorkijken, en dan is iedere keer een week wachten niet aan mij besteed.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  3. #3

    Standaard

    Dat is voor mij wel mooi, kijk ik morgenochtend even de herhaling als die komt, want dat is niet altijd en dan kan ik het ook volgen.

  4. #4

    Standaard

    In België zitten we inmiddels al ver in seizoen 12. Dit is ook het seizoen dat lopende is in de USA.
    E.R. is zowat de enige serie (naast Stargate SG-1) waar in we vooruit lopen op Nederland.
    Komt waarschijnlijk doordat E.R. in Nederland van zender is gewisseld.
    Hier in Vlaanderen is de serie op Kanaal twee te zien geweest steeds.
    Binnenkort zullen ze naar Nederlands model, de serie elke werkdag herhalen in de vooravond en zullen we waarschijnlijk vanaf seizoen 1 weer beginnen te herhalen.
    Tv serie fan

  5. #5

    Standaard

    Nieuwe datum van Dvd-Home releaselijst voor seizoen 5 !!!

    12-04-2006 E.R. - Serie 5 TV film/serie Warner Home Video ....

    Zou tijd worden !
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  6. #6

    Standaard

    Hey mensen,

    Ik had al gezien op de site van amazon seizoen 6 ook ergens in april uitkomt maar of dat nu alleen in Engeland = (UK) of ook in Europa, weet ik niet. Ik heb nog een andere tip. [verwijdert door beheer] Ik weet, het is natuurlijk niet verantwoord, maar ook ik kan niet wachten om de rest van de seizoenen te zien !!

    Groeten Frank

  7. #7

    Standaard

    AVRO start na de Olympische Spelen, het nieuwe seizoen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    In April dan eindelijk Seizoen 5 op DVD. Dit is een serie waar ik en mijn vriendin graag naar kijken. Hoop dat de prijs een beetje meevalt.

  9. #9

    Standaard

    Ben pas laat begonnen met het kijken naar deze serie maar heb ondertussen de meeste afleveringen wel al gezien door herhalingen op tv.

    De aflevering waar [spoiler:9aba4e3730]Dr Greene sterft zal mij altijd bijblijven...ik geloof dat ik nog nooit zo erg voor de tv heb zitten huilen!
    Verder was ik wel even geschrokken in die aflevering waar die éne dokter (ben even zijn naam kwijt) zijn arm kwijt was door die helicopter![/spoiler:9aba4e3730]

    Ondertussen is in België het 12e seizoen al bezig maar om de één of andere reden begin ik een beetje af te haken...ik mis o.a. Anthony Edwards en George Clooney een beetje, met andere woorden de originele cast.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Ben pas laat begonnen met het kijken naar deze serie maar heb ondertussen de meeste afleveringen wel al gezien door herhalingen op tv.

    De aflevering waar [spoiler:8aaa32f79c]Dr Greene sterft zal mij altijd bijblijven...ik geloof dat ik nog nooit zo erg voor de tv heb zitten huilen!
    Verder was ik wel even geschrokken in die aflevering waar die éne dokter (ben even zijn naam kwijt) zijn arm kwijt was door die helicopter![/spoiler:8aaa32f79c]

    Ondertussen is in België het 12e seizoen al bezig maar om de één of andere reden begin ik een beetje af te haken...ik mis o.a. Anthony Edwards en George Clooney een beetje, met andere woorden de originele cast.
    Ik denk nu Noah Whyle, Anthony Edwards en al veel eerder George Clooney niet meer deel uit maken van de serie de magie van E.R. een beetje weg is. Toch kijk ik nog altijd met veel plezier naar deze serie en ga ik absoluut het vijfde seizoen aanschaffen die volgende maand verschijnt.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb gehoord dat ze na seizoen 5 geen andere meer uitbrengen op DVD. Weet iemand of dat klopt? Zo ja, waarom?
    So Join The JoyRide

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Ik heb gehoord dat ze na seizoen 5 geen andere meer uitbrengen op DVD. Weet iemand of dat klopt? Zo ja, waarom?
    Ik hoop toch echt dat het niet waar is, maar wie heeft hier meer info over??

  13. #13

    Standaard

    Goeie serie
    Maar ben nog maar bij disc 1 van seizoen 1

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niqie
    Goeie serie
    Maar ben nog maar bij disc 1 van seizoen 1
    Dan heb je nog even te gaan

  15. #15

    Standaard

    Ik vind het ook een hele goede serie en kijk het nu elke dag op Net 5. Weet niet welke seizoen dit is en dat doet er ook weinig toe want ik geniet er toch wel van.
    Weet nog niet of ik ze ga kopen want als ik daaraan begin moet ik weer blijven kopen tot ik alles compleet heb, ik ken mezelf en dat zijn weer aardig wat boxen en dus een hoop geld.

  16. #16

    Standaard

    Heb al veel afleveringen van E.R gezien (denk een stuk of 70-75) maar vind het na ongeveer de helft van Season 5 minder worden.
    Heb vandaag de dvd-box Season 1 van E.R gekregen van mijn pa. kan ik weer vanaf het begin aan genieten!

  17. #17

    Standaard

    Maare....nog even terugkomend: weet iemand iets meer over een gerucht wat ik gehoord heb, dat ze willen stoppen met het uitbrengen van E.R. op DVD na seizoen 5??
    So Join The JoyRide

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Maare....nog even terugkomend: weet iemand iets meer over een gerucht wat ik gehoord heb, dat ze willen stoppen met het uitbrengen van E.R. op DVD na seizoen 5??
    Lijkt me géén logische actie omdat veel mensen de eerste vier of inmiddels vijf delen al gekocht hebben. Ze kunnen toch niet zomaar besluiten om te stoppen met het uitbrengen van de overige seizoenen?!?

  19. #19

    Standaard

    Seizoen 5 heb ik vandaag in de winkels zien liggen. Zit toch te twijfelen of ik ze allemaal op dvd ga kopen.

  20. #20

    Standaard

    Bij MM Breda : € 29,95
    Bij Freerecord: € 39,95

    Laat seizoen 6 maar komen. Iemand al geruchten wanneer die gaat verschijnen ?????????
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  21. #21

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer ned 2 of 3 weer verder gaat met het uitzenden? Ze waren meen ik bij seizoen 11 gebleven en zouden na de winterspelen weer beginnen.

  22. #22

    Standaard

    E.R. is een leuke serie om naar te kijken. Heb nu alle dvd boxen die er te krijgen zijn. Ik volg het op tv maar niet omdat ik niet wil weten wat er in latere seizoenen gebeurd. Maar ja sommige dingen zijn nou eenmaal niet tegen te houden

    Het zou fijn zijn als Warner sneler zou zijn met het uitbrengen van de dvdboxen van E.R. Want er zat geloof ik een jaar tussen seizoen 4 en 5 en dat vind ik toch wel iets te lang!!!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Maare....nog even terugkomend: weet iemand iets meer over een gerucht wat ik gehoord heb, dat ze willen stoppen met het uitbrengen van E.R. op DVD na seizoen 5??
    Lijkt me géén logische actie omdat veel mensen de eerste vier of inmiddels vijf delen al gekocht hebben. Ze kunnen toch niet zomaar besluiten om te stoppen met het uitbrengen van de overige seizoenen?!?
    Seizoen 6 komt in Juni uit.

    Ben zelf pas net begonnen met het kijken van deze serie. Zeker erg vermakelijk, vind de personages ook leuk behalve Benton. Vind hem maar een irritante personage.

    Ben nu halverwege seizoen 1, maar heb seizoen 2,3 en 4 al gekocht
    Prijs valt erg mee, voor seizoen 1 t/m 4 heb ik € 65 euro betaald.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Prijs valt erg mee, voor seizoen 1 t/m 4 heb ik € 65 euro betaald.
    Das een koopje,ik ben ze nog niet tegen gekomen onder de 19,99 per seizoen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Prijs valt erg mee, voor seizoen 1 t/m 4 heb ik € 65 euro betaald.
    Das een koopje,ik ben ze nog niet tegen gekomen onder de 19,99 per seizoen.
    Had nog een PJR bon en een kortingsbon van Bol.com :wink:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •