Pagina 26 van 254 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 6334 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #626

    Standaard

    R.I.P. Ray Evans - Je nummer zal nog lang te horen zijn in de ArenA... :wink:

    R.I.P. Robert Adler - Inderdaad een uitvinding waar we veel gebruik van maken (ik heb er 4 thuis liggen... ).
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Uitvinder van afstandsbediening overleden

    De uitvinder van de afstandsbediening voor tv-toestellen, Robert Adler, is in een bejaardentehuis in het Amerikaanse Boise overleden aan een hartinfarct. De Amerikaanse ingenieur is 93 jaar geworden.

    Adler vroeg in 1956 octrooi aan voor de eerste afstandsbediening. Hij had een hekel aan reclame op televisie en wilde het voor de kijker makkelijker maken om van kanaal te veranderen.

    Adler dacht overigens met zijn zaphulp een remedie te hebben gevonden voor een slechts ‘tijdelijke mode’: hij dacht dat de reclame gauw weer van de televisieschermen zou verdwijnen, aldus de krant La Repubblica zaterdag.

    De eerste afstandsbediening van Adler was behoorlijk zwaarder dan modellen die nu gangbaar zijn.

    Bron: Volkskrant.nl


    Mr. Adler heeft toch een mooie uitvinding gedaan, maak er dagelijks gebruik van.
    R.I.P.
    Het is toch een handig dingetje.
    We hoeven niet te raden waar het sluiten van z,n kist,de muziek,de crematie oven of het zakken van de kist mee gedaan zal worden.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #628

    Standaard

    R.I.P. een ware pionier.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #629

    Standaard

    Goede uitvinding inderdaad, heb er een hoop van liggen hier.
    R.I.P.

  5. #630
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard Johanna Sällström



    Citaat Oorspronkelijk gepost door De Standaard
    De Zweedse actrice Johanna Sällström werd dinsdag dood aangetroffen in haar woning in Malmö. De actrice is bekend door haar rol in de politieserie 'Mankells Wallander', een serie die ook op Canvas wordt uitgezonden. Dat meldt VRT.

    Johanna Sällström is een bijzonder populaire en bekende actrice in haar geboorteland en buurlanden. Dinsdag vond de politie het levenloze lichaam van de 32-jarige vrouw. Het is zo goed als uitgesloten dat het om een misdaad gaat. Sällström laat een dochtertje van vijf na. De alleenstaande moeder zou al een tijdje depressief geweest zijn.

    Haar rol als Linda in de misdaadreeks 'Mankells Wallander' maakte haar ook internationaal bekend. Daarnaast speelde ze mee in heel wat Scandinavische producties en kaapte ze verschillende prijzen weg.


    Klik hier of hier voor het hele verhaal.


  6. #631

    Standaard

    RIP... moet je al heel depressief zijn om zo'n kind van 5 moederloos achter te laten.

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    RIP... moet je al heel depressief zijn om zo'n kind van 5 moederloos achter te laten.
    Inderdaad, maar miscchien was het iets heel anders.

    R.I.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #633

    Standaard

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #634

    Standaard

    Fons Rademakers overleden

    Uitgegeven: 22 februari 2007 10:35
    Laatst gewijzigd: 22 februari 2007 10:44

    RIJSWIJK - Regisseur Fons Rademakers is donderdag op 86-jarige leeftijd overleden in een ziekenhuis in het Zwitserse Genève, nabij zijn woonplaats Thoiry in Frankrijk. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt.

    Rademakers (5 september 1920) bezweek omstreeks vier uur 's ochtends aan de gevolgen van longemfyseem. In 1986 kreeg hij een Oscar voor de film De Aanslag

  10. #635

    Standaard

    Groot verlies voor de Vaderlandse cinema ...
    RIP
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #636

    Standaard

    Ik las het net ook dat Rademakers is overleden. Groot cineast met een paar prachtige films (niet alleen de Aanslag). Mira en Max Havelaar vind ik ook erg mooi. Hij had overigens al lang niets meer gemaakt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Groot verlies voor de Vaderlandse cinema ...
    Inderdaad! R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #638

    Standaard

    RIP, gelukkig wel een leeftijd waar men vrede mee kan hebben, na alle berichten over 20-,30- en 40-ers.
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #639

  15. #640

    Standaard

    R.I.P.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #641

    Standaard

    R.I.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #642

    Standaard

    zag het op het nieuws, nog nooit een film van hem gezien

    R.I.P.

  18. #643

    Standaard

    R.I.P. neerlands trots
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #644

    Standaard

    R.I.P. Fons.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  20. #645

    Standaard

    R.I.P. Fons... Bedankt voor die mooie films.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #646

    Standaard

    Naast Verhoeven en Haanstra, was Rademakers de man die de Nederlandse cinema op de wereldkaart heeft gebracht. Zeker 'n groot verlies...

    RIP
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  22. #647

  23. #648

    Standaard

    De Duitse schrijver Lothar-Günther Buchheim is op 89-jarige leeftijd in Beieren overleden. Zijn bekendste boek is Das Boot, dat in 1981 werd verfilmd.

  24. #649

    Standaard

    Tarzan-acteur overleden
    SANTA MONICA (ANP) - Herman Brix, die onder de naam Bruce Bennett de rol van Tarzan speelde in films, is op 100-jarige leeftijd overleden. Dat meldde de Washington Post woensdag. De laatste film waarin Brix speelde, was de Nederlandse productie Laat De Dokter Maar Schuiven (1980).

    Brix, geboren in 1906 in Washington, won in 1928 een gouden medaille met kogelstoten op de Olympische Spelen in Amsterdam. Daarna begon hij als Bruce Bennett aan een acteercarrière. Hij speelde in meer dan honderd films.

    Brix stierf 24 februari in het UCLA Medisch Centrum in Santa Monica. Hij had complicaties gekregen na een gebroken heup.
    -------------------
    Bruce Bennett was an American actor billed in his Tarzan films under his birth name of Herman Brix.

    After a number of serials and B-movies, and finding himself still typecast as "Tarzan" in the minds of major producers, Brix changed his name to "Bruce Bennett" following time in service during World War II.

    He appeared in many top-notch films in the 1940s and early 1950s including Sahara (1943), Mildred Pierce (1945), Nora Prentiss (1947), Dark Passage (1947), The Treasure of the Sierra Madre (1948), Mystery Street (1950) and Sudden Fear (1952). However, he was always in the shadow of Gary Cooper, and often got inferior Cooper-type roles.

  25. #650

    Standaard

    R.I.P.

    Zeker genoten van z'n films.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 26 van 254 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •