Pagina 21 van 254 EersteEerste ... 111718192021222324253171121 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 6334 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    R.I.P

    Ik hoop dat de dader in de gevangenis wordt afgemaakt
    als ik de vader was had ik het zelf gedaan
    Neen, dat doe je niet als je nog andere kids hebt want dan wordt het voor hen helemaal moeilijk.
    Als je dan geen andere kids hebt etc etc dan.........
    Dan ben je toch ook minder toerekeningsvatbaar. Zwaar trauma in het verleden gehad enz....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #502

    Standaard

    Nope.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #503

    Standaard

    Oh jawel hoor, dat is zeker een strafverminderingsgrond.


  4. #504

    Standaard

    Ik bedoelde het niet eens serieus..... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #505

    Standaard

    Niet iedereen met een trauma krijgt automatisch strafvermindering.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Niet iedereen met een trauma krijgt automatisch strafvermindering.
    Ach kom, wanneer heb jij voor het laatst gehoord dat mensen op zo'n manier danwel vergelijkbare manier over de schreef gingen ((poging tot) moord/doodslag) en dat niet meteen het eerste was dat er over die persoon gezegd werd 'moeilijke jeugd', 'gebroken gezin' enz.

    BULLSHIT vind ik ut!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #507

    Standaard

    Het is niet vaak zo nieuwswaardig.
    Er is tenslotte niet voor niks een Landelijk Team Kindermoorden die belast zijn met het onderzoek naar kinderen en babies die al dan niet op mysterieuze wijze zijn gestorven. TBS is een populaire straf maar wordt niet altijd toegepast op basis van ontoerekeningsvatbaarheid.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #508

    Standaard

    Neemt niet weg dat je dan voor een paar jaar in de gevangenis vliegt waardoor die andere kids ook nog eens zonder de vader zitten.

  9. #509

    Standaard

    Eigen rechter spelen is bijna nooit een goed idee, en in dit geval al helemaal onzin want er is nogsteeds geen dader, slechts een verdachte.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #510

    Standaard

    Door een verhuizing lees ik het nu pas: Comictekenaar Dave Cockrum is op 26 november overleden aan de gevolgen en complicaties van diabetes. Geestelijk vader van onder meer Nightcrawler, Storm en Colossus van X-Men. Zorgde samen met schrijver Chris Claremont dat X-Men een opleving kreeg (de serie zou gecancelled worden).

    Voor mij de kennismaking met comics en nog steeds een van de meest sfeervolle tekenaars ooit op de reeks...



  11. #511

    Standaard

    Prachtig stukje op CNN ook.

    "Wearing Superman pajamas and covered with his Batman blanket, comic book illustrator Dave Cockrum died Sunday.

    The 63-year-old overhauled the X-Men comic and helped popularize the relatively obscure Marvel Comics in the 1970s. He helped turn the title into a publishing sensation and major film franchise.

    Cockrum died in his favorite chair at his home in Belton, South Carolina, after a long battle with diabetes and related complications, his wife Paty Cockrum said Tuesday.

    ...."
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #512

    Standaard

    Mooi stukje ja.

    Echt verschrikkelijk dat deze man een paar jaar geleden bijna blut was (mede door zijn ziekte). Toen hebben een paar mensen een actie gestart om hem er door te helpen en uiteindelijk kwam zelfs Marvel over de boeg met wat extra geld omdat zij inzagen dat Cockrum hun boegbeeld X-Men van de ondergang had gered.


  13. #513

    Standaard Re:

    130 Teletekst wo 13 dec
    ***************************************
    Kort nieuws buitenland

    ***************************************
    Peter Boyle,de acteur die de rol van
    de narrige vader speelde in de serie
    Everybody Loves Raymond,is overleden.
    Hij was 71 jaar.Boyle speelde verder
    het tap-dansende monster in de film
    Young Frankenstein.Voor zijn gastrol in
    The X-Files kreeg hij een Emmy Award.

    NOS TT

  14. #514

    Standaard

    R.I.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #515

    Standaard

    RIP



    Prachtige rol in Everybody loves Raymond.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #516

    Standaard

    Verschrikkelijk,
    Ben sinds enkele maanden een ELR fan geworden, en hij was m'n favoriet.
    Kwam toch erg hard aan.

  17. #517

    Standaard

    R.I.P. , inderdaad 1 vd pijlers van de serie.....
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #518

    Standaard

    R.I.P. Peter Boyle...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #519

    Standaard

    Erg jammer dat Peter Boyle is overleden.
    Vond hem ook erg leuk in ELR.

    RIP
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  20. #520

    Standaard

    Zanger Robert Long (63) overleden

    De zanger Robert Long is overleden. Deze week werd bekend dat hij aan een ernstige vorm van k anker leed en nog maar kort te leven had. Naast zanger was Long ook cabaretier, acteur, schrijver en tv-presentator. Hij is 63 jaar geworden.

    Robert Long, geboren als Bob Leverman, maakte in 1974 zijn eerste solo-album: 'Vroeger of Later'. Hij zong veel over de kerk en homoseksualiteit. Hij begon zijn carrière als zanger van de groep Unit Gloria.

    Vorig jaar kreeg Long een hartinfarct en moest hij het rustiger aan doen. Hij zou het komende seizoen een theatertoer gaan doen met het Deep River Quartet.

  21. #521

  22. #522

    Standaard

    R.I.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #523

    Standaard

    Omdat mijn moeder een groot liefhebber van Robert Long was heb ik altijd veel van zijn muziek gehoord.

    RIP
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  24. #524

    Standaard

    Is wel heel snel gegaan, RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #525

    Standaard

    Ik vond 'm als presentator het ook heel goed doen, oa vroeger Tien voor Taal.... R.I.P.
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 21 van 254 EersteEerste ... 111718192021222324253171121 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •