Pagina 25 van 36 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #601

    Standaard

    As long as we're doing this,

    Yesterday I went to London to see Avatar in IMAX 3D at the BFI IMAX theatre. And it was simply stunning! I already saw the movie a month ago in Rotterdam in IMAX, but this is something else! The image was amazing and I got sucked up into the movie even more than the first time. I think that is mainly because of the much bigger screen size (520m2 compared to 210m2) and the 3D effect which was more impressing and immersing than in Rotterdam. Unfortunately not the entire width of the screen was used. They left about 1/1,5 meter on each side unused. Nevertheless, it looked gigantic. The audio too was unsurpassed. I don't know what kind of speakers they use in there but boy do I want a set of those to watch my movies from now on! Explosions really shook the ground under my feet. Quite impressive for a set of speakers that is meant to serve a room capable of containing over 500 viewers.
    All together it made it the best and most impressing film experience I have ever had!

    I recommend it to you all!
    The future is Blu

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    As long as we're doing this,

    Yesterday I went to London to see Avatar in IMAX 3D at the BFI IMAX theatre. And it was simply stunning! I already saw the movie a month ago in Rotterdam in IMAX, but this is something else! The image was amazing and I got sucked up into the movie even more than the first time. I think that is mainly because of the much bigger screen size (520m2 compared to 210m2) and the 3D effect which was more impressing and immersing than in Rotterdam. Unfortunately not the entire width of the screen was used. They left about 1/1,5 meter on each side unused. Nevertheless, it looked gigantic. The audio too was unsurpassed. I don't know what kind of speakers they use in there but boy do I want a set of those to watch my movies from now on! Explosions really shook the ground under my feet. Quite impressive for a set of speakers that is meant to serve a room capable of containing over 500 viewers.
    All together it made it the best and most impressing film experience I have ever had!

    I recommend it to you all!

    Laatst aangepast door hstadman : 20-01-2010 om 21:17

  3. #603

    Standaard

    Ik blijf erbij dat dit een van de meest teleurstellende films is die ik ooit in de bioscoop heb gezien.

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik blijf erbij dat dit een van de meest teleurstellende films is die ik ooit in de bioscoop heb gezien.
    Dat mag je vinden. Je hoeft niet met de hype mee te gaan!

  5. #605

    Standaard

    Avatar mag je ding niet zijn en natuurlijk hoef je niet met de hype mee te gaan maar meest teleurstellende film ooit in de bios gaat toch niemand serieus nemen lijkt mij.... Vind het een beetje misplaatste krachtterm.. Maar goed, that's me...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik blijf erbij dat dit een van de meest teleurstellende films is die ik ooit in de bioscoop heb gezien.
    Deze film moet het heel erg hebben van het visuele aspect ervan. Heb je hem wel optimaal bekeken (IMAX 3D)? Als je heb bijvoorbeel in een kleine zaal in 2D hebt gezien heb je een totaal andere ervaring.

    Hoe erg hij teleurstelt blijft natuurlijk afhankelijk van je verwachtingen. Ik vind hem niet tegenvallen, omdat ik ook niet een van de beste films ooit had verwacht, maar een van de mooisten ooit. Nou het is naar mijn mening gewoon de mooiste ooit. Visueel dan natuurlijk he.
    The future is Blu

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Deze film moet het heel erg hebben van het visuele aspect ervan. Heb je hem wel optimaal bekeken (IMAX 3D)? Als je heb bijvoorbeel in een kleine zaal in 2D hebt gezien heb je een totaal andere ervaring.

    Hoe erg hij teleurstelt blijft natuurlijk afhankelijk van je verwachtingen. Ik vind hem niet tegenvallen, omdat ik ook niet een van de beste films ooit had verwacht, maar een van de mooisten ooit. Nou het is naar mijn mening gewoon de mooiste ooit. Visueel dan natuurlijk he.
    Heeft niet zo zeer van doen met de grootte van het scherm. Je vind een film goed of niet goed. Maar de beleving is absoluut anders als je groot kijkt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik blijf erbij dat dit een van de meest teleurstellende films is die ik ooit in de bioscoop heb gezien.
    Idem dito, terwijl ik hem in één van de grootste 3d bioscopen van de benelux heb gezien voldeed de film gewoon niet aan mijn verwachtingen. Wel was het allemaal ontzettend mooi, maar oh zo slaapverwekkend.


  9. #609

    Standaard

    Als je alle verhalen gelooft die mensen over de film vertellen (heimwee naar Pandora etc....) kan ik me wel voorstellen dat je het de meest teleurstellende film ooit vind.
    Ik ging er eigenlijk een beetje bij toeval heen terwijl ik eigenlijk geen behoefte had de film te zien, dus tegenvallen deed de film niet daarvoor had ik gewoon te lage verwachtingen. De film viel me mee maar heb niet de behoefte hem nog eens te zien.

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Heeft niet zo zeer van doen met de grootte van het scherm. Je vind een film goed of niet goed. Maar de beleving is absoluut anders als je groot kijkt...
    Ja daarom had ik het daarnaast ook nog over de verwachtingen. Ik vond bijvoorbeeld door alle positieve verhalen en daardoor mijn torenhoge verwachtingen Inglorious Bastards tegenvallen. Maar dat is geen slechte film.
    The future is Blu

  11. #611

    Standaard

    Het viel mij gisteren trouwens op dat in de 2D versie niet de aparte stijl van ondertiteling wordt gebruikt als de Na'vi aan het praten zijn in hun eigen taal. De 3D versie heeft dat wel.
    Ikran is not horse!

  12. #612

  13. #613

    Standaard

    Hehe, eindelijk gaat die kloteboot echt zinken!

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Hehe, eindelijk gaat die kloteboot echt zinken!
    Heerlijk, na 10 jaar!


  15. #615

    Standaard

    *12 jaar zelfs. Vonden jullie het zo erg van Titanic jongens?
    The future is Blu

  16. #616

    Standaard

    Maar een kaartje voor een 3d film is toch ongeveer 50% duurder dan een normaal ticket?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Maar een kaartje voor een 3d film is toch ongeveer 50% duurder dan een normaal ticket?
    Met Pathe als voorbeeld kom ik met 8,80 en 11,30 op een toeslag van 2,50. Dus valt nog enigszins mee. Een IMAX 3D voorstelling is echter 14,30. En voor dat bedrag gaan ook veel mensen naar een film als Avatar. Dus dat helpt ook nogal aan de opbrengsten.
    The future is Blu

  18. #618

    Standaard



    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #619

    Standaard

    lekker zo´n pizza erbij...
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  20. #620
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan valt 14, 30 nog mee...., als je er een pizza bij krijgt
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #621

    Standaard

    Ja enb die man rechts is de enige die honger had en hem aannam.
    The future is Blu

  22. #622
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee hij leeft bij de kreet:
    Wie wat bewaard heeft wat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #623
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Euhh..., foto's maken.
    Wat ik me eerder afvraag...., waarom is iedereen blauw en heeft zij een geel truitje aan?
    En waarom heeft die man als enige zijn eigen designer brilletje meegenomen?
    Waarom trekt die mevrouw 2 plekken ernaast, zo'n rare bek?
    En waarom zie ik een rood kruisje voor de foto?

    Zomaar wat onnodig toegevoegde onduidelijkheden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-01-2010 om 18:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #624

    Standaard

    Volgens IMDB is Titanic onttroont.

    Rank Title Worldwide Box Office
    1. Avatar (2009) $1,840,797,418
    2. Titanic (1997) $1,835,300,000

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini Bekijk bericht
    Volgens IMDB is Titanic onttroont.

    Rank Title Worldwide Box Office
    1. Avatar (2009) $1,840,797,418
    2. Titanic (1997) $1,835,300,000
    Ja, maar volgens Boxofficmojo.com heeft Titanic 1.842.879.955 opgebracht. Dan zou hij nog onder Titanic staan. Beetje vaag allemaal aangezien IMDB ook refereert naar Boxofficemojo. Maargoed, zodra Boxofficemojo ge-update wordt is het wel degelijk zover. En dat kan elk moment zijn.
    The future is Blu

Pagina 25 van 36 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •