Pagina 22 van 102 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 2541 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Haha!

    Binnen voor slechts 25 Euro via Posterxxl!



  2. #527

  3. #528

    Standaard

    Internationale Poster

    BD (1243) What i Watch

  4. #529

    Standaard


    What you see below is apparently the latest item in the Perpetual Marketing Overkill Machine that is promotion for THE DARK KNIGHT. This glossy new international poster image (which first appeared at the Brazilian site Omelete) sort of confuses me -- is Batman standing in Wayne Industries? Isn't he more of a rooftop guy? Is that supposed to be Gotham City? When did it get so clean and shiny? It looks more like Hong Kong, but what would Bats be doing in China? And most importantly, where is the Joker? And what is he wearing?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #530

  6. #531

    Standaard

    Heel erg gaaf kwhuisman, weet jij toevallig of er nog mooie en betaalbare posters van Batman en Batman Returns verkrijgbaar zijn?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud Bekijk bericht
    Op AICN hebben ze de trailer geplaatst

    http://www.aintitcool.com/talkback_d...1?q=node/35061
    Erg slechte en amateuristische opname, maar was goed genoeg om mij de indruk te geven dat dit één van de toppers word van volgend jaar.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #533

  9. #534

    Standaard

    Trailer gelekt:

    http://www.youtube.com/watch?v=lwT8GyLxIhk

    (let niet op de titel, dat is om WB te misleiden, het is hem echt!)

    Beste trailer ooit!

    Alles wat k van deze film zie overstijgt mijn (al hoge) verwachtingen!

    EDIT:

    Ook nog 2 nieuwe posters:





    Als Ledger hier geen oscar voor gaat krijgen zou dat echt belachelijk zijn..
    Laatst aangepast door Aloys : 14-12-2007 om 12:32
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Als Ledger hier geen oscar voor gaat krijgen zou dat echt belachelijk zijn..
    Kijk er ook ontzettend naar uit maar dit lijkt me een overstatement gezien de kwaliteit van de trailer en het feit dat dit pas de eerste beelden zijn.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #536

    Standaard

    WOW.!!!!.echt impressive. De trailer is echt ontzettend tof!!! The Joker springt er echt uit, en ziet er echt fantastisch uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Kijk er ook ontzettend naar uit maar dit lijkt me een overstatement gezien de kwaliteit van de trailer en het feit dat dit pas de eerste beelden zijn.
    Oké, maar als je naar alles kijkt wat er is vrikgekomen en de reacties van Castleden (zoals Michael Caine) over Heath, word hij echt fantastisch!

    Wel jammer dat ik een Batman film niet zo snel oscars zie winnen.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  13. #538

    Standaard

    Mooie trailer. Er zijn niet zo heel veel films die uitkomen in 2008 waar ik nu al naar uitkijk, maar dit is dan toch een uitzondering. En Ledger, wow die man zet een coole Joker neer zo te zien aan de trailer. Ik vond het voordien maar een vrij waardeloos acteur (misschien ook wel gewoon omdat de films waarin hij gewoonlijk speelt m'n ding niet zijn), maar dat kan volgend jaar wel eens veranderen

  14. #539

    Standaard

    Megavette trailer, de Joker is echt af...
    Dit is toch wel dé film van 2008 waar ik naar uitkijk...
    Die laatste twee posters zijn trouwens ook heel erg mooi!

  15. #540

    Standaard

    Krijg via die link alleen maar het volgende te zien:

    This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.

    Heb hem zelf dan weer gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=ylGUNzoz8cE
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  16. #541

    Standaard

    Jammer dat het beeld wat crappy is, maar wat te zien is beloofd al zoveel goeds.
    Mijn absolute must-c voor 2008!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #542

    Standaard

    OMG, één van de beste trailers in jaren. Hopelijk vlug de Quicktime versie. Kijk ik zeker naar uit. Was het maar al augustus.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #543

    Standaard

    This video is no longer available due to a copyright claim by Warner Bros. Entertainment Inc.

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheSkindo Bekijk bericht
    This video is no longer available due to a copyright claim by Warner Bros. Entertainment Inc.
    Dan prijs ik mezelf dolgelukkig dat ik hem daarstraks onmiddelijk ben gaan bekijken :wink:

  20. #545

    Standaard

    Had ook ergens gelezen dat WB maandag de trailer online gaat plaatsen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #546

    Standaard

    Ik heb 'm gemist, was vandaag aan het werk, iemand nog ergens een linkje gevonden?

    p.s. Die lui bij Warner zijn wel snel
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik heb 'm gemist, was vandaag aan het werk, iemand nog ergens een linkje gevonden?

    p.s. Die lui bij Warner zijn wel snel
    Ik was ook aan het werk, maar internet op je job...wat een luxe :wink:

    Ze zijn er inderdaad altijd snel bij, ze zullen wel een legertje internauten ingehuurd hebben om op het web een hele dag te zoeken naar illegale trailers e.d.

  23. #548

    Standaard

    Heb de trailer gezien, maar was van zo'n erbarmelijke kwaliteit dat het mijn nog niet veel zegt.

    Ik zag dat sommige mensen Ledger al nomineren voor een oscar. De oscars kennende kun je dat vergeten hoe goed de prestatie ook is. Eerst maar eens de film zien.

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Had ook ergens gelezen dat WB maandag de trailer online gaat plaatsen.
    Zondag

    http://atasteforthetheatrical.com/


  25. #550

Pagina 22 van 102 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •