Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 427 worden weergegeven.
  1. #101
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    knip

    We hebben het trouwens ook over de tour, en niet over amstel gold race, en een aantal 2-e plaatsen in voorjaarsklassiekers. En in de Tour stelt die hele Boogerd geen ene klap voor.
    Sorry,

    Hier moet ik even op inhaken. Dus Boogerd stelt in de Tour niets voor....Wat dan zijn 5e plaats, zijn 8e plaats en zijn 10 plaats in de eindklassementen van de jaren dat hij daar wel voor ging? Of stelt dat ook niets voor.....Als dat zo is stellen die 185 krachtpatsers allemaal niets voor en dat kan niet je mening zijn.
    en dan heb je het nog niet eens over die geweldige overwinning in de koninginnerit van de tour 2002.

    Om iemand het 'boegbeeld van de Tour de France' te noemen, daar gaat het mij om. Ik vind dat een beetje ver gaan voor iemand die 3 jaar geleden een etappe heeft gewonnen.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    En Smeets is een vuilak eerste klas want 3 weken lang geeft Herbert Dijkstra commentaar, en dan komt de laatste etappe, en dan moet Dijkstra aan de kant en mag Smeets.
    Hmm ik hoorde toch echt Mart Smeets gisteren uit mijn televisie komen

    Maaruh even over etappe van gisteren, prachtig hoe Lance weer alle concurenten weer het snot voor de ogen reed. Hoewel enkele zogenaamde favorieten mij toch erg tegenvielen. Al vrij snel in de laatste klim moesten ze bij bosjes lossen. Dit zal wel weer een zege worden voor Lance en hij verdient het helemaal.
    Volgend jaar zal het leuk worden om te zien wie het stokje gaat overnemen.
    Dit is anders het eerste jaar dat Smeets samen met Dijkstra commentaar geeft. Andere jaren heeft ie het alleen maar de laatste etappe gedaan.
    Ach maakt ook geen klap uit, zolang Lance maar wint
    Ben ik nou gek of hoor ik al jaren gewoon Smeets tijdens de hele tour voorbij komen? Ze wisselen het gewoon af volgens mij hoor.

  3. #103

    Standaard

    klopt volgens mij ook. Smeets doet ook tijdens de Tour enkele etappes zoals bijvoorbeeld bergetappes zoals nu ook. Dat is altijd al zo geweest.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    En Smeets is een vuilak eerste klas want 3 weken lang geeft Herbert Dijkstra commentaar, en dan komt de laatste etappe, en dan moet Dijkstra aan de kant en mag Smeets.
    Hmm ik hoorde toch echt Mart Smeets gisteren uit mijn televisie komen

    Maaruh even over etappe van gisteren, prachtig hoe Lance weer alle concurenten weer het snot voor de ogen reed. Hoewel enkele zogenaamde favorieten mij toch erg tegenvielen. Al vrij snel in de laatste klim moesten ze bij bosjes lossen. Dit zal wel weer een zege worden voor Lance en hij verdient het helemaal.
    Volgend jaar zal het leuk worden om te zien wie het stokje gaat overnemen.
    Dit is anders het eerste jaar dat Smeets samen met Dijkstra commentaar geeft. Andere jaren heeft ie het alleen maar de laatste etappe gedaan.
    Ach maakt ook geen klap uit, zolang Lance maar wint
    hehe,

    als ik een samenvatting van je betogen mag geven;
    - je geilt op Armstrong :wink:
    - je hebt een schurft hekel aan Boogerd
    - je mag graag luisteren naar Herbert Zeikstraal, ehh..Dijstra
    - je vind Smeets een arogante zak die geen commentaar moet geven 8)

    Heb ik de kern van je verhalen zo goed samengevat :wink:

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #105
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    En Smeets is een vuilak eerste klas want 3 weken lang geeft Herbert Dijkstra commentaar, en dan komt de laatste etappe, en dan moet Dijkstra aan de kant en mag Smeets.
    Hmm ik hoorde toch echt Mart Smeets gisteren uit mijn televisie komen

    Maaruh even over etappe van gisteren, prachtig hoe Lance weer alle concurenten weer het snot voor de ogen reed. Hoewel enkele zogenaamde favorieten mij toch erg tegenvielen. Al vrij snel in de laatste klim moesten ze bij bosjes lossen. Dit zal wel weer een zege worden voor Lance en hij verdient het helemaal.
    Volgend jaar zal het leuk worden om te zien wie het stokje gaat overnemen.
    Dit is anders het eerste jaar dat Smeets samen met Dijkstra commentaar geeft. Andere jaren heeft ie het alleen maar de laatste etappe gedaan.
    Ach maakt ook geen klap uit, zolang Lance maar wint
    hehe,

    als ik een samenvatting van je betogen mag geven;
    - je geilt op Armstrong :wink:
    - je hebt een schurft hekel aan Boogerd
    - je mag graag luisteren naar Herbert Zeikstraal, ehh..Dijstra
    - je vind Smeets een arogante zak die geen commentaar moet geven 8)

    Heb ik de kern van je verhalen zo goed samengevat :wink:

    gr Coen
    Nou ik vind dat je best kritisch mag zijn toch? :wink:

    Maar ik vind Armstrong een fenomenaal persoon, die mij erg aanspreekt. Ik vind dat Boogerd door de media en dus ook de NOS veel te veel opgehemeld word, met als hoogtepunt de uitspraak van Smeets: "Boogerd, het boegbeeld van de Tour de France'.
    Herbert Dijkstra vind ik wel een goede commentator en ik vind dat Smeets een beetje kinderachtig doet door Herbert Dijkstra 3 weken lang commentaar te laten geven en dan op de laatste dag mag Dijkstra niet meer en moet meneer Smeets het zelf ineens doen. En dat hekelt mij.

    8)

  6. #106

    Standaard

    ik deel je mening over Armstrong.

    Ik durf zelf te stellen dat Armstrong voor mensen, ook mijzelf, een inspiratiebron is.

    Na zoveel tegenslag nog zoiets presteren. Ongelooflijk. Hij laat zien dat als je ergens je tanden inzet en er helemaal voor gaat je bepaalde dingen kan bereiken...

    De eeuwige dopingdiscussie tel ik niet mee, zelfs met doping is alles wat hij en de rest van de renners laat zijn buitengewoon!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #107
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    ik deel je mening over Armstrong.

    Ik durf zelf te stellen dat Armstrong voor mensen, ook mijzelf, een inspiratiebron is.

    Na zoveel tegenslag nog zoiets presteren. Ongelooflijk. Hij laat zien dat als je ergens je tanden inzet en er helemaal voor gaat je bepaalde dingen kan bereiken...

    De eeuwige dopingdiscussie tel ik niet mee, zelfs met doping is alles wat hij en de rest van de renners laat zijn buitengewoon!

    gr Coen
    Ik sluit me hier ook volledig bij aan. Het mooie is ook nog; hij is de meest gecontroleerde renner van de afgelopen 10 jaar en ze hebben hem nog nooit gepakt. En daar bovenop heeft hij ook nog eens de nieuwste apparatuur voor de controles gefinancierd

    Ik hoop dat ( als hij hem dik wint ) er over na gaat denken om niet te stoppen, en volgend jaar weer meedoet.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    ik vind dat Smeets een beetje kinderachtig doet door Herbert Dijkstra 3 weken lang commentaar te laten geven en dan op de laatste dag mag Dijkstra niet meer en moet meneer Smeets het zelf ineens doen. En dat hekelt mij.
    Hoe kom je hier toch bij? Mart Smeets doet al jaren de Tour de France en echt niet alleen de laatste ettappe. Hij was er al bij voordat jij geboren werd waarschijnlijk en misschien ook wel voordat ik geboren werd.
    Gisteren hoorde ik toch echt Mart Smeets en vorig jaar heb ik hem ook regelmatig gehoord. Je uitspraak klopt dus van geen kanten en dat je een hekel aan hem hebt, moet jij weten, maar je moet geen leugens gaan verkondigen hier.

  9. #109

    Standaard

    @ marc, tussen niet betrapt en niet gebruiken zit een verschil he!

    feit is dat dopingonderzoek altijd jaren achterloopt op doping zelf. EPO speelde al jaren en is pas sinds een jaar of 2 te traceren.

    Bovendien heb je state of the art maskeermiddelen die de dopingsporen verbergen/uitwissen!

    maar los hiervan, enorm respect voor alle renners...

    maar zoals een wijze uitspraak is; op alleen een bruine boterham met kaas rijdt je geen tour uit...

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Let maar es op, die man doet maximaal 3/4 etappes en de rest laat ie aan Dijkstra over. De afgelopen jaren in ieder geval wel. Dijkstra zal nooit de laatst etappe verslaan want dat mag Smeets zelf doen.
    En wat is daar mis mee? Smeets is een absolute vakman op het gebied van wielrennen dat hij al 100 jaar elk jaar doet, die daardoor bij de NOS hoger in de hiërarchie staat dan Dijkstra.
    Of je z'n stijl kan waarderen is een andere, ik vind 'm zelf vaak ook irritant, maar hij heeft wel kennis van zaken.

    OK, en de etappe van vandaag heeft niet echt voor grote wijzigingen opgeleverd lees ik net, Vino pakt een minuutje terug op de rest...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    OK, en de etappe van vandaag heeft niet echt voor grote wijzigingen opgeleverd lees ik net, Vino pakt een minuutje terug op de rest...
    In het klassement weinig veranderd behalve dan Botero en Vino die iets dichter komen. Wel Voigt en Hulsmans buiten tijd, toch vooral voor ex-gele trui Voigt wel sneu om zo de tour te moeten verlaten.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    OK, en de etappe van vandaag heeft niet echt voor grote wijzigingen opgeleverd lees ik net, Vino pakt een minuutje terug op de rest...
    In het klassement weinig veranderd behalve dan Botero en Vino die iets dichter komen. Wel Voigt en Hulsmans buiten tijd, toch vooral voor ex-gele trui Voigt wel sneu om zo de tour te moeten verlaten.
    Voigt is echt jammer, als hij los gaat dan is dat een genot om naar te kijken.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  13. #113

    Standaard

    idd Jammer van Voigt, maar niet bijzonder. Zoals hij gisteren over de streep kwam was al niet gezond en vandaag stond hij weer geparkeerd.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #114

    Standaard

    Tom Boonen is afgestapt.

    Hushovd neemt de groene trui over, dat is overigens wel verdiend, na die aanval van gisteren.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Tom Boonen is afgestapt.

    Hushovd neemt de groene trui over, dat is overigens wel verdiend, na die aanval van gisteren.
    Argh, jammer zeg...

  16. #116

  17. #117

    Standaard

    Alsnog dan maar: Valverde uit de tour. Had vanmorgen al gelezen dat hij niet meer zou starten. Blijbaar toch nog geprobeerd, maar te veel last van de knie. Toch wel jammer was een van de mannen die Armstrong kon volgen en podiumkandidaat.

  18. #118

    Standaard

    Idd Jammer, maar nu nog meer kans op een Rabo-renner op het podium.

    Toch wel een mooie finish van Mc Ewen, na heel hard werken van zijn ploeg.

    Maar morgen en overmorgen , dan komen de hoogtepunten van deze tour. letterlijk en figuurlijk :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Maar morgen en overmorgen , dan komen de hoogtepunten van deze tour. letterlijk en figuurlijk :wink:
    Ik hoop het! Zou mooi zijn om twee echt mooi etappes te zien met veel aanvallers en niet allemaal braaf achter Lance aanrijden, maar goed je moet natuurlijk de benen en het lef hebben om aan te vallen. Heb ieder geval al gelezen dat Basso en Rasmussen beiden zoiezo willen gaan aanvallen morgen, dus laten we maar het beste hopen.

  20. #120
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    De Nederlander Gerben Löwik (Rabobank) kwam deze morgen niet meer aan starten toe. De sprinter, vorig jaar nog bij Chocolade Jacques, ondervond teveel last van een ontsteking aan het zitvlak.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    De Nederlander Gerben Löwik (Rabobank) kwam deze morgen niet meer aan starten toe. De sprinter, vorig jaar nog bij Chocolade Jacques, ondervond teveel last van een ontsteking aan het zitvlak.
    oftewel in wielertermen

    "De derde bal"
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  22. #122
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Uitslag 14de rit

    1 TOTSCHNIG Georg
    2 ARMSTRONG Lance
    3 BASSO Ivan
    4 ULLRICH Jan
    5 LEIPHEIMER Levi
    6 LANDIS Floyd
    7 MANCEBO Francisco
    8 RASMUSSEN Mickael
    9 KLÖDEN Andréas
    10 ZUBELDIA Haimar
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  23. #123

    Standaard

    En armstrong slaat al fluitend weer de aanvallen af.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    En armstrong slaat al fluitend weer de aanvallen af.
    En T-Mobile die tot 2 maal toe de ontsnapte Vino terug gaat halen.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    En armstrong slaat al fluitend weer de aanvallen af.
    En T-Mobile die tot 2 maal toe de ontsnapte Vino terug gaat halen.
    Het zag er idd raar uit toen ik het zag gebeuren. Godefroot vertelde in een interview na afloop dat het de bedoeling was dat ullrich, vinokourov zou gebruiken als springplank en vervolgens zelf verder zou gaan. Helaas was het tactisch inzicht van der jan zelf wat minder.

Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •