Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.

Discussie: Oldboy

  1. #1

    Standaard Oldboy

    Op 21 april brengt Asiamania Oldboy uit in Nederland. Naast een reguliere 1-disc versie, zal er ook een luxe 3-disc beschikbaar zijn. Ben benieuwd!

  2. #2

    Standaard

    Da's mooi want ik heb 'm nog niet gezien. Ik denk dat ik 'm dan eerst een keer huur want ik ben totaal onbekend in dit genre :wink:

  3. #3

    Standaard

    Dat ziet er niet verkeerd uit. Maar dat hij er net zo netjes uit zal zien als de R3 giftset betwijfel ik.

  4. #4

    Standaard

    Prachtfilm, de 3 disc versie wordt van mij!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Dat ziet er niet verkeerd uit. Maar dat hij er net zo netjes uit zal zien als de R3 giftset betwijfel ik.
    Ik betwijfel het ook, en bovendien sluit ik ook niet uit dat er wederom een gigantisch (en bovendien spuuglelijk) Asiamania logo op de cover zal rondslingeren. Ach ja, wil 'm toch wel hebben, hoor.

  6. #6

    Standaard

    waar kan je die info vinden dan? ik heb op de site gekeken maar zag niets
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  7. #7

    Standaard

    Nee, op die website staat barweinig echte informatie. Zeker nog in aanbouw?

  8. #8

    Standaard

    Reeds paar maanden in bezit van Oldboy Starmax SE 2 disc release:

    http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReview6/oldboy.htm

    Meer dan te spreken over deze film!, en betreur het dan ook erg dat er in 2006 een amerikaanse remake hiervan komt!.

  9. #9

    Standaard

    Heb de releaselijst op hun forum gevonden (hier), de website zelf is inderdaad nogal verouderd - beetje amateuristisch.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Dat ziet er niet verkeerd uit. Maar dat hij er net zo netjes uit zal zien als de R3 giftset betwijfel ik.
    Ik betwijfel het ook, en bovendien sluit ik ook niet uit dat er wederom een gigantisch (en bovendien spuuglelijk) Asiamania logo op de cover zal rondslingeren. Ach ja, wil 'm toch wel hebben, hoor.
    Wat ik nu dus niet helemaal volg is dat deze dvd door asiamania wordt uitgegeven, echter de FRS site wekt de indruk dat de 3 disc door A-Film wordt uitgegeven, en de 1-disc dus door Asiamania (met verschrikkelijke logo)

    1-disc http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=733153

    3-disc http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=751520

    Zijn ze bij de FRS leuk aan het knutselen geslagen met die foto's of zijn er 2 verschillende distributeurs?

  11. #11

    Standaard

    3-disc ziet er wel stoer uit. Denk (en hoop!) dat het net zo'n hoes wordt als Eternal Sunshine.

    Ik heb de film nog niet gezien, maar ga voor een blinde aanschaf van de 3 disc!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Éomer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Dat ziet er niet verkeerd uit. Maar dat hij er net zo netjes uit zal zien als de R3 giftset betwijfel ik.
    Ik betwijfel het ook, en bovendien sluit ik ook niet uit dat er wederom een gigantisch (en bovendien spuuglelijk) Asiamania logo op de cover zal rondslingeren. Ach ja, wil 'm toch wel hebben, hoor.
    Wat ik nu dus niet helemaal volg is dat deze dvd door asiamania wordt uitgegeven, echter de FRS site wekt de indruk dat de 3 disc door A-Film wordt uitgegeven, en de 1-disc dus door Asiamania (met verschrikkelijke logo)

    1-disc http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=733153

    3-disc http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=751520

    Zijn ze bij de FRS leuk aan het knutselen geslagen met die foto's of zijn er 2 verschillende distributeurs?
    De 1 disc is ook van A-film hoor.

  13. #13

    Standaard

    Asiamania wordt inderdaad uitgegeven door A-film zover ik weet...
    Four-Star Trader (236)

  14. #14

    Standaard

    Die 3 disc ziet er wel stoer uit .. heb alleen al een tijdje de 2-disc R3 versie. *twijfelt

  15. #15

    Standaard

    wil graag nog eens de final edition R3 met soundtrack hebben, dus wacht tot die nog eens langskomt. Tot die tijd doe ik t wel met mn huidige 1disc R3 versie

  16. #16

    Standaard

    Ik vind die asiamania releases aartslelijk. Toch zeker die 1 disc versies van Oldboy, Infernal Affairs.. Overal met dat veel te groot Asiamania mtv asian screen ..bla bla.. logo op...

    Zelf heb ik al de Originele R3 Starmax 2-Disc digi en ik ga het daarbij laten. 30 euro voor 1 film is er ook wel ferm over bij mij.

  17. #17

    Standaard

    Asiamania is een samenwerking tussen A-Film en Total Film. Ik geloof dat de Oldboy uitgave door A-Film gedaan wordt.

  18. #18

    Standaard

    Wat ziet mijn oog bij die 3-disc? DTS? Hopelijk klopt het plaatje!!!

  19. #19

    Standaard

    Is toch niets meer dan normaal dat er dts opzit bij deze A-film uitgave

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Is toch niets meer dan normaal dat er dts opzit bij deze A-film uitgave
    Niet bij een Asiamania uitgave (enkel Infernal Affairs tot nu toe).

  21. #21

    Standaard

    De drie disc moet wel heel mooi zijn wil ik er mn R3 final edition voor inleveren.. En 30 euro.. sjeesh
    To lazy to be an evil genius

  22. #22

    Standaard

    heb de film nog steeds niet gezien en ben onderhand wel erg benieuwd geworden!
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheiron
    De drie disc moet wel heel mooi zijn wil ik er mn R3 final edition voor inleveren.. En 30 euro.. sjeesh
    Zal wel €24,99 worden, Eternal Sunshine 3-Disc heeft tot aan de dag van release voor €29,99 in de pre-order gestaan.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheiron
    De drie disc moet wel heel mooi zijn wil ik er mn R3 final edition voor inleveren.. En 30 euro.. sjeesh
    Zal wel €24,99 worden, Eternal Sunshine 3-Disc heeft tot aan de dag van release voor €29,99 in de pre-order gestaan.
    Inderdaad, en icm met Free ID en PJR wordt het eigenlijk best een aardig prijsje voor een dergelijke uitgave.

  25. #25

    Standaard

    De gegevens van de 3-disc versie:

    Tech specs: 16:9 ANAMORPHIC (2.35)
    DISCFORMAT: DVD-9
    PAL
    COLOR
    DOLBY DIGITAL
    5.1 / DTS KOREAN
    5.1 FRENCH

    INHOUD:

    Disc1:
    Original Theatrical Trailer
    Director's Commentary Track

    Disc 2:
    BEHIND THE SCENES (+/- 81 min)
    Special Effects
    Creating the Music
    Design
    Cannes Film Festival
    DELETED SCENCES (+/- 23 min)
    INTERVIEWS (+/- 41 min)

    Disc 3:
    "Autobiography of OLD BOY": Shooting Diary from Crank In to Crank Up (each shooting day from day 1 to day 69 (+/- 212 min)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •