Pagina 36 van 83 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 2067 worden weergegeven.
  1. #876

  2. #877

    Standaard

    Je kon uiteindelijk geen savegames meer vasthouden zeker, doordat de batterij op was?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Je kon uiteindelijk geen savegames meer vasthouden zeker, doordat de batterij op was?
    Inderdaad

  4. #879

    Standaard

    Ik ken het, de batterij van mijn Axim is ook op, weg MP3, maar erger nog, weg hartenjagen. *snif*
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Je kon uiteindelijk geen savegames meer vasthouden zeker, doordat de batterij op was?
    Inderdaad
    was het een oud spel? Heb hier nml nog diverse NES en SNES titels liggen met een dergelijke batterij en die lijken het nog te doen (paar weken geleden een aantal getest). Zou zonde zijn als je hierdoor savegames kwijtraakt.

    gelukkig zijn de emu's er nog
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Je kon uiteindelijk geen savegames meer vasthouden zeker, doordat de batterij op was?
    Inderdaad
    was het een oud spel? Heb hier nml nog diverse NES en SNES titels liggen met een dergelijke batterij en die lijken het nog te doen (paar weken geleden een aantal getest). Zou zonde zijn als je hierdoor savegames kwijtraakt.

    gelukkig zijn de emu's er nog
    Die savegames zijn ondertussen toch al weg. En ik heb al een rom gedownload.

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Persbericht Microsoft omtrent nieuwe XBOX
    Ter aanvulling. Bekijk hier de unveiling video:

    X-Box 360 unveiling video

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Persbericht Microsoft omtrent nieuwe XBOX
    Ter aanvulling. Bekijk hier de unveiling video:

    X-Box 360 unveiling video
    Het onthullingsprogramma is net afgelopen op MTV.

    Het ziet er leuk uit maar het lijkt toch vooral een evolutie van de huidige Xbox te zijn. De toon lijkt toch wel een beetje te zijn dat ze zich richten op de hardcore (pc) gamers en wat minder op de mainstream. Eigenlijk geen verandering t.o.v. hun huidige concept dus. Eerlijk gezegd denk ik dat Sony en Nintendo met meer spectaculaire consoles zullen komen.

  9. #884

    Standaard

    Nintendo heeft trouwens weer wat losgelaten over Revolution: de opvolger van de Gamecube.

    In zijn uiteindelijke vorm zal de Revolution ongeveer zo dik zijn als drie DVD-doosjes en slechts een klein beetje langer. De wendbare Revolution kan zowel in horizontale als verticale stand gebruikt worden, zodat spelers overal waar een televisie beschikbaar is een game sessie op kunnen zetten.

    Met dank aan Nintendo's partners in de ontwikkeling van de hardware, IBM en ATI, barst de kleine console van de power die spelers zal overrompelen met zijn graphics. Loyale Nintendo-fans zullen blij zijn te horen dat de Revolution backward compatible zal zijn, wat betekent dat de console zowel de Nintendo GameCube discs van 8cm in diameter kan afspelen, als zijn eigen standaard dubbelgelaagde DVD discs, via dezelfde drive.

    In de next-gen consoles zal de toevoeging van Internet erg belangrijk zijn. De Revolution zal dan ook direct draadloos met het Internet verbonden kunnen worden.

    De komende maanden gaan we nog veel meer bekendmaken over Revolution, maar de combinatie van het compacte formaat, draadloos Internet, backward compatibility, snelle opstarttijd en stille, energiezuinige werking, luiden een goed begin in van een geweldige console. Maak je op voor de Nintendo Revolution in 2006!
    Zie http://www.nintendo-europe.com/NOE/n...82x0EJZrt36P0Q

    Lijkt eigenlijk wel veel op de Xbox360 als je het zo leest.

  10. #885

    Standaard

    Man, wat was die X-Box 360 launchparty saai... een programma van een half uur en in totaal nog geen 5 minuten over de 360 zelf. Over het apparaat zelf ben ik niet onder de indruk: inderdaad gewoon een opgevoerde X-Box. De beelden zien er goed uit, maar dat zal bij de Revolution en de PS3 ook ongetwijfeld zo zijn. Nee, ik wacht op Ninty's persconferentie volgende week

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Persbericht Microsoft omtrent nieuwe XBOX
    Ter aanvulling. Bekijk hier de unveiling video:

    X-Box 360 unveiling video
    Was dit net ook op MTV?
    Ik heb alleen maar naar klote muziek zitten luisteren, en een dame die de Xbox 360 op een tafeltje zet

    Vond het echt waardeloos, dacht dat het over gamen zou gaan.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Was dit net ook op MTV?
    Ik heb alleen maar naar klote muziek zitten luisteren, en een dame die de Xbox 360 op een tafeltje zet

    Vond het echt waardeloos, dacht dat het over gamen zou gaan.
    Ik vraag me af hoeveel mensen met diezelfde gedachte geirriteerd door de reclames (waarin juist het meeste van de Xbox360 getoond werd) zijn heengezapt.

    Nou ik vond het ook niet echt een geweldig programma. De Amerikaanse uitzending schijnt een stuk langer geweest te zijn en daarin waren ook beelden van games te zien.

  13. #888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Lijkt eigenlijk wel veel op de Xbox360 als je het zo leest.
    Met het (in mijn ogen belangrijke) verschil dan dat internetten via Revolution helemaal gratis zal zijn en je er bij Microsoft voor moet dokken.

    Maar goed, het verbaast me op zich niks dat de next gen consoles qua ruwe processorkracht niet veel van elkaar verschillen. Zo hard gaan de ontwikkelingen ook niet.

    En natuurlijk heeft Nintendo nog niet gezegd wat Revolution nu precies zo revolutionair maakt. Waarschijnlijk dus de holografische beelden en de nieuwe controllers, maar wie zal het zeggen? Ik wacht ook met spanning op Nintendo's pre-E3 perspraatje.

  14. #889

    Standaard

    Tuurlijk lijken ze op elkaar! Dat lijkt me nogal logisch he! IIG zal Nintendo met iets speciaals op de proppen komen dunkt me. X-Box wordt denk ik en hopelijk ook de verliezende derde.. ik vind hun houding de laatste tijd echt zwaar loserig worden.

  15. #890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Lijkt eigenlijk wel veel op de Xbox360 als je het zo leest.
    Met het (in mijn ogen belangrijke) verschil dan dat internetten via Revolution helemaal gratis zal zijn en je er bij Microsoft voor moet dokken.
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Live voor een deel ook gratis zal zijn. Van de online-service voor de DS las ik laatst dat er naast gratis online gamen ook de mogelijkheid zal bestaan, voor individuele publishers, om toch betaalde diensten te beginnen. Wat ik ervan begrijp is dat het voor de Revolution een beetje hetzelfde zal worden dus ik vraag me af of er wat dat betreft zoveel verschil zal zijn met de opzet van Live.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Maar goed, het verbaast me op zich niks dat de next gen consoles qua ruwe processorkracht niet veel van elkaar verschillen. Zo hard gaan de ontwikkelingen ook niet.

    En natuurlijk heeft Nintendo nog niet gezegd wat Revolution nu precies zo revolutionair maakt. Waarschijnlijk dus de holografische beelden en de nieuwe controllers, maar wie zal het zeggen? Ik wacht ook met spanning op Nintendo's pre-E3 perspraatje.
    Ik krijg ook het idee dat Revo en Xbox360 elkaar niet zoveel zullen ontlopen maar ik ben toch wel benieuwd wat de PS3 gaat doen. In potentie zou de cell-architectuur hele spectaculaire dingen moeten kunnen doen: het is alleen ff de vraag of Sony en de publishers al die kracht weten te gebruiken.

  16. #891

    Standaard

    Is het toegestaan om torrent-links te plaatsen op dit forum?

    Nou ja we proberen het gewoon. Hier een link naar een torrent van een opname van de stukjes van het complete Amerikaanse Xbox360-tv-programma waarin ook echt iets te zien is van dat ding (dus: alles behalve de muziek). Het grootste deel van deze beelden was niet te zien in het Europese programma.

  17. #892

    Standaard

    Heb vamorgen maar weer eens Mario Kart Double Dash gespeeld, weet nu weer waarom ik die niet meer speelde. Wat een waardeloze game zeg, ongelooflijk.
    De kart is zo *** te besturen, het enigste wat ie doet is glijden, druk je de R-button in, begint ie nog meer te glijden.

    Volgende week waarschijnlijk een Nintendo 64 halen, kan als het goed is nog aan een nieuw exemplaar komen.
    Kan ik Mario Kart in stijl en op de manier zoals het hoort spelen.

    Verder wil ik natuurlijk de games als: 1080 snowboarding, Goldeneye, Diddy Kong Racing, Super Mario, Wave Race, etc.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hmmm, ik moet een vriend toch even overhalen om Forza Motorsport aan te schaffen. GT 4 is leuk, maar nu wil ik wel eens weten wat de XBOX ervan gemaakt heeft.
    Next Level Gaming 97/100
    Gamespy 4.5/5
    TeamXBOX 9.8/10
    Daily Game 8.9/10
    GameBiz 100/100
    GameSpot 9.2/10
    Game Trailers 8.9/10
    GamePro 5/5
    Game Zone 9.5/10
    Xbox-Evolved 10/10
    1UP 10/10
    IGN 9.5/10
    Total Video Games 9/10

    Nog 5 dagen 8)
    Hij heeft hem Kan ik nog even doorsparen voor de 360

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    Tuurlijk lijken ze op elkaar! Dat lijkt me nogal logisch he! IIG zal Nintendo met iets speciaals op de proppen komen dunkt me. X-Box wordt denk ik en hopelijk ook de verliezende derde.. ik vind hun houding de laatste tijd echt zwaar loserig worden.
    Ik vind dit wel een erg makkelijk statement. Ondersteun die eens!

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En natuurlijk heeft Nintendo nog niet gezegd wat Revolution nu precies zo revolutionair maakt. Waarschijnlijk dus de holografische beelden en de nieuwe controllers, maar wie zal het zeggen? Ik wacht ook met spanning op Nintendo's pre-E3 perspraatje.
    De controllers zijn draadloos. Niet echt revolutionair als je het mij vraagt. Tenzij ze er van alles op zetten natuurlijk, maar dat zal wel niet.
    Dat van die holografische beelden weet ik zo net nog niet, heb er geruchten over gehoord, maar of ze dat nou echt gaan gebruiken...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Heb vamorgen maar weer eens Mario Kart Double Dash gespeeld, weet nu weer waarom ik die niet meer speelde. Wat een waardeloze game zeg, ongelooflijk.
    De kart is zo *** te besturen, het enigste wat ie doet is glijden, druk je de R-button in, begint ie nog meer te glijden.

    Volgende week waarschijnlijk een Nintendo 64 halen, kan als het goed is nog aan een nieuw exemplaar komen.
    Kan ik Mario Kart in stijl en op de manier zoals het hoort spelen.

    Verder wil ik natuurlijk de games als: 1080 snowboarding, Goldeneye, Diddy Kong Racing, Super Mario, Wave Race, etc.
    Als je het echt in stijl wilt spelen, koop dan een SNES. Dat heeft nog altijd de beste Mario Kart (ondanks dat de opvolgers absoluut niet slecht zijn, integendeel zelfs). Maar vooral de multiplayer van de SNES versie is subliem !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hmmm, ik moet een vriend toch even overhalen om Forza Motorsport aan te schaffen. GT 4 is leuk, maar nu wil ik wel eens weten wat de XBOX ervan gemaakt heeft.
    Next Level Gaming 97/100
    Gamespy 4.5/5
    TeamXBOX 9.8/10
    Daily Game 8.9/10
    GameBiz 100/100
    GameSpot 9.2/10
    Game Trailers 8.9/10
    GamePro 5/5
    Game Zone 9.5/10
    Xbox-Evolved 10/10
    1UP 10/10
    IGN 9.5/10
    Total Video Games 9/10

    Nog 5 dagen 8)
    Hij heeft hem Kan ik nog even doorsparen voor de 360
    Ik ook, sinds gisteren, wat een heerlijke game is Forza
    Dit spel gaat uren van mijn toch al drukke leven kosten, een complimentje aan de ontwikkelaars van dit spel, wat mij betreft hebben ze zich aan hun belofte gehouden.
    Een prachtige racesimulatie.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Live voor een deel ook gratis zal zijn. Van de online-service voor de DS las ik laatst dat er naast gratis online gamen ook de mogelijkheid zal bestaan, voor individuele publishers, om toch betaalde diensten te beginnen. Wat ik ervan begrijp is dat het voor de Revolution een beetje hetzelfde zal worden dus ik vraag me af of er wat dat betreft zoveel verschil zal zijn met de opzet van Live.
    Dat is wel waar, maar wat denk je dat er zal gebeuren als bijvoorbeeld Nintendo's eigen games wel gratis online te spelen zullen zijn en die van Capcom bijvoorbeeld niet? Denk je dan niet dat Capcom zichzelf enorm in de vingers snijdt door wel geld te gaan vragen? Als je dan perse rijk wilt worden van online gamen, vraag dan een iets hogere prijs voor de game zelf. Ik hou niet van abonnementen-systemen bij online games. Zoiets MOET gratis zijn vind ik. (Dit is de reden dat ik nooit online games speel en meerderen met mij.)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Is het toegestaan om torrent-links te plaatsen op dit forum?
    Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen, mits het aangebodene geen MP3-tjes of bioscoopfilms zijn ofzo.

  24. #899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En natuurlijk heeft Nintendo nog niet gezegd wat Revolution nu precies zo revolutionair maakt. Waarschijnlijk dus de holografische beelden en de nieuwe controllers, maar wie zal het zeggen? Ik wacht ook met spanning op Nintendo's pre-E3 perspraatje.
    De controllers zijn draadloos. Niet echt revolutionair als je het mij vraagt. Tenzij ze er van alles op zetten natuurlijk, maar dat zal wel niet.
    Dat van die holografische beelden weet ik zo net nog niet, heb er geruchten over gehoord, maar of ze dat nou echt gaan gebruiken...
    De controllers zijn inderdaad draadloos, maar er zitten waarschijnlijk ook nog wat nieuwe snufjes in, zoals gyroscopische sensoren en evt. een touch screen of touch-sensor, maar dat zal Nintendo nog moeten onthullen.

    En inderdaad, dat van die holografische beelden is nu nog puur speculatie, maar het zou wel erg gaaf zijn. En meteen verklaren waarom Nintendo dit ding "Revolution" heeft gegeven als codenaam. Iemand die trouwens een gokje wil wagen naar de uiteindelijke naam van dat ding? Jammer dat "Holodeck" al bezet is... haha.

  25. #900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Heb vamorgen maar weer eens Mario Kart Double Dash gespeeld, weet nu weer waarom ik die niet meer speelde. Wat een waardeloze game zeg, ongelooflijk.
    De kart is zo *** te besturen, het enigste wat ie doet is glijden, druk je de R-button in, begint ie nog meer te glijden.

    Volgende week waarschijnlijk een Nintendo 64 halen, kan als het goed is nog aan een nieuw exemplaar komen.
    Kan ik Mario Kart in stijl en op de manier zoals het hoort spelen.

    Verder wil ik natuurlijk de games als: 1080 snowboarding, Goldeneye, Diddy Kong Racing, Super Mario, Wave Race, etc.
    Als je het echt in stijl wilt spelen, koop dan een SNES. Dat heeft nog altijd de beste Mario Kart (ondanks dat de opvolgers absoluut niet slecht zijn, integendeel zelfs). Maar vooral de multiplayer van de SNES versie is subliem !
    Mario Kart voor de SNES is inderdaad ook erg leuk om te spelen, maar de versie van de N64 vind ik toch een stuk beter.
    Ik heb sowieso de tijd van de SNES niet echt mee gemaakt, de N64 wel gehad en erg veel potjes tegen elkaar gespeeld.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

Pagina 36 van 83 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •