Pagina 18 van 83 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 2067 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    oud spel inmiddels luther...bovendien was het spel goldeneye zwaar bagger op elke console waar ie voor uitkwam
    Het is voor de DS he! En aangezien Metroid me niet zoveel kan boeien, kan Golden Eye mij dat misschien wel. Op de N64 was het in ieder geval geweldig om mee te multiplayeren.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Wat is jullie strategie bij Wanted? Ik kom amper boven de 25 en jullie gaan met gemak over de 200
    Same here.
    Mijn enige truuk is dat ik m'n DS wat dichterbij hou dan normaal. Sommige details zijn echt moeilijk te zien.
    Wat is jouw record dan? ik heb zelf ook vaan m'n DS dicht op me, maar vaak heb ik dan juist het overzicht niet meer

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Eerste screens van Goldeneye Rogue Agent en Age of Empires!!!!




    Vooral Golden Eye lijkt me een titel die erg veel stof zal doen opwaaien!
    Kijk!!! Dit zijn nou echt titels waar het Touch Screen ideaal voor is! Hoop dat ze nog een paar vette RTS spellen naar de DS brengen! Ouwe C&C ofzo 8) Dat zou echt te bruut zijn gewoon

  4. #429

    Standaard

    @Nathan: bij Sort or 'Splode heb ik zojuist 239 neergezet

  5. #430

    Standaard

    GoldenEye wordt 3x niets. Als ze het bij de originele hadden gehouden was het iets anders geweest, maar die nieuwe zijn gewoon barslecht. Bovendien koop ik dit soort spellen niet voor de DS want qua functies doe je er gewoon te weinig mee (evenals Rayman dadelijk bijvoorbeeld).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Wat is jullie strategie bij Wanted? Ik kom amper boven de 25 en jullie gaan met gemak over de 200
    Same here.
    Mijn enige truuk is dat ik m'n DS wat dichterbij hou dan normaal. Sommige details zijn echt moeilijk te zien.
    Wat is jouw record dan? ik heb zelf ook vaan m'n DS dicht op me, maar vaak heb ik dan juist het overzicht niet meer
    Gisteravond haalde ik hiermee opeens 106 na steeds niet meer dan 20 te halen ofzo. Nog niet zo hoog als de andere scores die ik hier lees, maar ik stopte dat spelletje dan ook omdat ik een lamme hand kreeg van het vele spelen. :wink:

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Wat is jullie strategie bij Wanted? Ik kom amper boven de 25 en jullie gaan met gemak over de 200
    Same here.
    Mijn enige truuk is dat ik m'n DS wat dichterbij hou dan normaal. Sommige details zijn echt moeilijk te zien.
    Wat is jouw record dan? ik heb zelf ook vaan m'n DS dicht op me, maar vaak heb ik dan juist het overzicht niet meer
    Gisteravond haalde ik hiermee opeens 106 na steeds niet meer dan 20 te halen ofzo. Nog niet zo hoog als de andere scores die ik hier lees, maar ik stopte dat spelletje dan ook omdat ik een lamme hand kreeg van het vele spelen. :wink:
    OK, dan zal ik je tactiek eens gaan proberen, maar ik blijf Luigi een eikel vinden En ik speel liever Sort or 'Splode

  8. #433

    Standaard

    Yoshi Touch & Go vandaag trouwens gespeeld. Leuk spel, alleen geen spel dat je dagen lang blijft spelen (voor mij althans). Ziet er ook wat simpel uit helaas. Maar wel leuk als je een paar minuten vrije tijd hebt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #434

    Standaard

    Nieuwste aanwinst: Polarium (voor de DS natuurlijk ).

    Het is een leuke puzzeler (laat je niet afschrikken door de simpele graphics) en dan vooral voor mensen die wiskunde-aanleg hebben. In de puzzel-mode is ie soms erg moeilijk en in de challenge gaat het echt HARD. Bij die modus moet je dan ook behoorlijk goed je stylus kunnen hanteren want het snel trekken van de juiste lijnen terwijl je beeld zich vult is echt hectisch.

    Mijn records tot nu toe: 66970 voor challenge en level 20 van de puzzel-mode (ik ben nog maar minder dan een dag bezig ok?).

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    oud spel inmiddels luther...bovendien was het spel goldeneye zwaar bagger op elke console waar ie voor uitkwam
    Het is voor de DS he! En aangezien Metroid me niet zoveel kan boeien, kan Golden Eye mij dat misschien wel. Op de N64 was het in ieder geval geweldig om mee te multiplayeren.
    ik bedoel rogue agent he, goldeneye op n64 was idd top.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nieuwste aanwinst: Polarium (voor de DS natuurlijk ).

    Het is een leuke puzzeler (laat je niet afschrikken door de simpele graphics) en dan vooral voor mensen die wiskunde-aanleg hebben. In de puzzel-mode is ie soms erg moeilijk en in de challenge gaat het echt HARD. Bij die modus moet je dan ook behoorlijk goed je stylus kunnen hanteren want het snel trekken van de juiste lijnen terwijl je beeld zich vult is echt hectisch.

    Mijn records tot nu toe: 66970 voor challenge en level 20 van de puzzel-mode (ik ben nog maar minder dan een dag bezig ok?).
    Ik heb 'em denk ik 5 minuten gespeeld. Ik hou ontzettend van puzzle spellen, maar deze kon me niet boeien. Helaas...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    wat High-Scores van mij....geen idee of het goed is..

    Wanted: 390
    Sort & Splode: 187
    Trampoline Time: 31
    Bounce and Trounce: 64
    Shell Smash: 30670
    Pair-a-Gone: 45* 443 munten
    Bob-omb Squad: 53400
    Snowball Slalom: 15"40
    Wanted: 390
    Sort & Splode: 219
    Trampoline Time: 31
    Bounce and Trounce: 64
    Shell Smash: 30670
    Pair-a-Gone: 95* 889 munten
    Bob-omb Squad: 53400
    Snowball Slalom: 14"13

    Nu jullie weer!


  13. #438

    Standaard

    Ik heb de scores maar weer eens bijgewerkt.

    Mijn "strategie" bij Wanted wankelt nog wel een beetje, maar ik hou de DS juist iets verder weg om meer overzicht te hebben.

    Pas als ik het poppetje niet in 1 oogopslag kan zien (vaak het geval bij Luigi dus) ga ik een beetje dichterbij het scherm de boel kruislingsgewijs afzoeken. Bij Luigi is vaak in de latere levels zijn petje verborgen waardoor je hem meestal enkel herkent aan zijn iets andere oog/neusvorm en de smallere kin. Oefen dus vooral op het herkennen van deze elementen.

    Ik had ook eerst grote moeite om ver te komen, maar opeens, na veel oefenen, ging het veel beter en als ik nou niet een paar slordige "clicks" had gemaakt had ik de score van Joost wellicht allang gebroken.

  14. #439

    Standaard

    Ik krijg het maar niet voor elkaar om bij Snowball Slalom te finishen. Iemand die nog speciale tips heeft? Hoe krijg ik die bal het snelst op gang?

  15. #440

    Standaard

    Heb gekocht:
    Gamecube:
    Resident Evil 4 zit er errug gelikt uit!speelt ook super lekker.

    PC:
    Silent Hunter III duikboot simulator....
    Brothers in arms zowel grafisch als speelbaarheid heel erg goed!!!

  16. #441

    Standaard

    Ik heb weer scores Nathan

    MP Hunters:
    Regulator: 25.120 (6:10)
    Survivor: 662 (46 kills)
    Morphball: 50.410 (55:00)

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Ik heb weer scores Nathan

    MP Hunters:
    Regulator: 25.120 (6:10)
    Survivor: 662 (46 kills)
    Morphball: 50.410 (55:00)
    De scores zijn weer bijgewerkt.

    Enne... nog steeds de speedboost niet gevonden bij Morph Ball zie ik?

  18. #443

    Standaard

    haha, jawel, maar dan vlieg ik de bocht uit, en pak ik altijd per ongeluk dat "muntje" erna, en kan ik weer opnieuw beginnen met me keten.

  19. #444

    Standaard

    Tijd voor een PSP 8) :P

    Iemand nog interesse in een DS (+ games) ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #445

    Standaard

    Weet iemand of er een apparaat is waarmee je je Cube en/of Xbox controller kan aansluiten op je PC? Zodat je games met die dingen kan spelen enzo.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  21. #446

    Standaard

    Trailers van de nieuwste Final Fantasy, deel XII alweer;

    http://www.ff12.com/trailers/index.html

  22. #447

    Standaard

    Nou, ik dacht gisteren: "Laat ik maar weer even proberen om m'n highscore van 'Wanted' te verbeteren". Ik had 32 en m'n nieuwe record is 253

  23. #448

    Standaard

    Gaat iemand die PSP van Sony nog aanschaffen?
    Wat zijn jullie verwachtingen van dit ding?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Gaat iemand die PSP van Sony nog aanschaffen?
    Wat zijn jullie verwachtingen van dit ding?
    Ik denk dat dat ding niets vernieuwends zal brengen, enkel PS2 games met een mindere kwaliteit....


  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Gaat iemand die PSP van Sony nog aanschaffen?
    Wat zijn jullie verwachtingen van dit ding?
    weet het nog niet

    heb er wel al meegespeeld

    wel echt een mooi ding
    mooi beeld,ligt ook goed in de hand

    had ff ridge racers gespeeld maar dat zag er toch wel erg strak uit

    maar ja is denk de prijs die mij een beetje tegen houd wacht wel ff op de prijsdalingen

    heb toch mijn DS nog :wink:


    vandaag gran tourismo 4 binnen

    en die is echt ook weer super
    nog mooiere graphics
    handeling van de auto's zijn iets strakker geworden
    naar mijn idee reageren de auto's nu nog beter

    alleen het menu is een beetje rommelig had wel wat beter gekund

    maar echt een aanrader
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Pagina 18 van 83 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •