De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Yamaha S530 regiovrij hulp

    Wij hebben hier een Yamaha S530 dvd-speler en ik wil deze graag regiovrij maken, aangezien ik denk ik in de toekomst meer dvd's uit het buitenland bestel. Ik heb ondertussen al de code enzo gevonden maar je hebt er geloof ik zo'n one4all afstandbediening voor nodig. Zijn die gewoon bij een elektronicazaak te leen ofzo, want om nou een kapitaal te gaan uitgeven aan zo'n afstandbediening om alleen even de dvd-speler regiovrij te maken, dat lijkt me vrij overbodig. Of zijn er nog andere mogelijkheden?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Ik zou proberen om zo'n AB te lenen/huren van iemand op het forum. Dus je oproepje een beetje aanpassen (als je je eerste bericht edit kun je ook de titel van de thread aanpassen) en wie weet...

    succes
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  3. #3

    Standaard

    dank je, zal het over een tijdje in ieder geval proberen. Kan ook nog eerst even in de buurt navragen, wie weet zijn er wel meer mensen hier in de buurt die er zo een hebben.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Dan hebben ze de S550 beter gemaakt - kun je gewoon met de bijgeleverde RC een code invoeren. Lekker makkelijk
    3d

  5. #5

    Standaard

    Voor reparatie hadden we dus deze dvdspeler weggebracht en ik had er meteen bijgevraagd of ze die dvd-speler regio vrij konden maken. Paar dagen later bellen ze op voor de kosten (€92) voor het regiovrij maken. Ik heb dus tegen ze gezegd dat het ook via een code zou moeten kunnen en ik heb dus een link naar website met die code gestuurd via email. Maar daar stond het type s530 niet op (maar er stond s510, s530 moest als het goed is daar ook mee werken) Maarja.. in ieder geval wilde die gast die code dus niet invoeren omdat hij dacht dat het ding kapot zou gaan en repareerde hij alleen het andere probleem.

    Moeder is dus dvd-speler wezen ophalen. En er zat een heel mooi briefje bij waarom hij de dvd-speler niet regiovrij wilde maken. Van als hij het waarschijnlijk had gedaan dat het hele ding naar de mallemoeren zou gaan. Moeder op helemaal verkeerde ideeen gebracht, dus nu mag ik dus ook helemaal niet proberen het zelf te doen. En ik kan natuurlijk nog steeds niet mijn regio 3 dvd's afspelen op de tv. Niet leuk

    Hebben jullie misschien een andere oplossing. Want ik heb namelijk geen zin €92 te gaan betalen
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Axel,

    Je zou hier eens kunnen kijken

    www.videohelp.com

  7. #7

    Standaard

    Bedankt ik zal het eens goed door gaan lezen
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •