Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 134 worden weergegeven.

Discussie: slot aub

  1. #1

    Standaard slot aub

    Er is een tijd van komen en een tijd van gaan...

    Wegens bereiken van de 1000 trades geef ik een dvd box weg, betreft een gesealed exemplaar van kill bill vol 2 premium box r2 jp.

    Geef in een paar zinnen aan waarom ik deze box naar jou zou moeten toesturen.
    inschrijven kan tot 25-11-2004 22:00 u.
    de winnaar betaalt wel de verzndkst eur 5,50.

    succes met verzinnen van iets origineels.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #2

    Standaard

    Waaaaaak Die wil ik wel.. waarom? Omdat ik hem wil, nee, MOET hebben! :P

  3. #3

    Standaard

    so seg!!! dat is nogal een prijs!!! ten eerste: proficiat met je 1000ste trade.!!

    verder waarom je die naar mij zou moeten sturen: geen idee al zou ik hem wel heel graag willen hebben! mijn collectie is nog klein en dus een mooie kans om hem met dit mooie exemplaar al iets groter te maken
    ennuh.. over die 5.50 verzendkosten doe ik niet moeilijk :P


    groetjes,

    Stephan
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4

    Standaard

    John,

    deze box wil ik erg graag hebben! Ik kan geen originele reden bedenken, wel kan ik een tegenprestatie bedenken:

    als tegenprestatie kom ik dan een keer je schitterende voiture wassen tot die bling bling doet! En niets carwash, gewoon met spons en sop!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    John, effe off-topic wat bedoel je precies met 'er is een tijd van komen en gaan'
    Graag wat meer duidelijkheid

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    John, effe off-topic wat bedoel je precies met 'er is een tijd van komen en gaan'
    Graag wat meer duidelijkheid
    ga hier een paar maanden weg, laatste tijd vind ik het niet echt gezellig, constant gezeik op alles en nog wat en de oh wordt ook minder en minder.
    over een paar maanden kijk ik wel hoe het hier loopt.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #7

    Standaard

    Gave aktie John!!
    Ik heb eigenlijk een hele simpele reden: Ik ken hem nog niet!!
    Dus gooi mij maar in de hoge hoed!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    John, effe off-topic wat bedoel je precies met 'er is een tijd van komen en gaan'
    Graag wat meer duidelijkheid
    ga hier een paar maanden weg, laatste tijd vind ik het niet echt gezellig, constant gezeik op alles en nog wat en de oh wordt ook minder en minder.
    over een paar maanden kijk ik wel hoe het hier loopt.
    jammer John dat je weg gaat
    ik doe trouwens NIET mee, ik heb em al :wink:
    maar mocht ik em door een of andere reden toch winnen dan verkoop ik em lekker verder dus laat maar komen :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  9. #9

    Standaard

    Jammer dat je weggaat, maar gefeliciteerd met je 1000ste plus!

    Waarom zou ik de box moeten krijgen?

    Nou ik heb hem nog niet, en ik ben student dus kan niet zo veel geld missen. Verder ben ik net als jou Ajax-supporter, en ik zal hard mijn best doen om ervoor te zorgen dat de Ajacieden nog steeds de voetbal-tread overheersen :wink:.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    John, effe off-topic wat bedoel je precies met 'er is een tijd van komen en gaan'
    Graag wat meer duidelijkheid
    ga hier een paar maanden weg, laatste tijd vind ik het niet echt gezellig, constant gezeik op alles en nog wat en de oh wordt ook minder en minder.
    over een paar maanden kijk ik wel hoe het hier loopt.
    Heel jammer John
    Verder laat ik de box over aan iemand die deze nog niet heeft Bij deze meld ik mij af :wink:
    Hopelijk bedenk je je wel.

    EDIT: Oja helemaal vergeten, gefeliciteerd met je meer dan 1000 plussen

  11. #11

    Standaard

    John, van harte gefeliciteerd, dat moet eerst gezegd worden natuurlijk. Verder erg jammer dat je weggaat.

    Waarom ik deze wel zou willen winnen? De relatie tussen Ossenaren en Bosschenaren is nooit goed geweest (op voetbalgebied) dus misschien is dit de kans om de strijdbijl eindelijk eens te begraven en te laten zien dat Den Bosch en Oss wel degelijk samen kunnen gaan.

  12. #12

    Standaard

    Toffe actie J.

    Ik heb em uiteraard al, dus ik doe niet mee; maar dit is een ultiem gebaar.

    Respect!

  13. #13

    Standaard

    Gefeliciteerd John.

    Ik heb deze box al, maar doe toch graag mee.
    Mocht ik namelijk de gelukkige zijn, dan mag je 'm van mij veilen. Het bedrag wat je ervoor zal krijgen, mag je dan overmaken naar het kankerfonds. (k.a.n.k.e.r.fonds)
    Nick DvDForum: SnakeEye

  14. #14

    Standaard

    Hoi,

    Ik wil deze box ook wel graag hebben. Waarom moet ik hem krijgen?:

    Als ik hem win maak ik 50 euro over naar een goed doel welke jij dan mag bepalen!

    Groetjes Raymond
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  15. #15

    Standaard

    Omdat ik een PSV'er ben john


    jammer dat je weg gaat btw

  16. #16

    Standaard

    Gefeliciteerd met je 1000 trades!
    Jammer dat je er even genoeg van hebt en er tussenuit gaat,
    zal de discussie's in het voetbaltoppic wel missen. :wink:

    Maar verder doe ik wel graag mee met je aktie!
    Dat je die weg wilt geven zeg! Mooie (afscheids)aktie!!

    Waarom ik hem zou verdienen, omdat ik hem nog niet heb....
    en omdat Tarantino gewoon de Master is en wil graag dat ene lege
    plekje inde kast wel opvullen met die box!!!

    succes met je vele vrije tijd als je een tussenpauze neemt!
    (misschien eindelijk eens tijd om films te gaan kijken :wink: )
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  17. #17

    Standaard

    Gefeliciteerd!
    Superactie, ik doe dan ook graag mee.

    Waarom?

    Omdat ik wel weer 's een schoon t-shirt kan gebruiken
    En natuurlijk omdat het een superfilm is die ik gewoon moet hebben!

  18. #18

    Standaard

    felisitas! Heb je ze ook allemaal zelf gezien?

    Ik heb tot nog toe alleen deel 1 van Kill Bill gezien. Nu schijnt het zo te zijn dat het tweede deel niet meer zo veel wordt gehakt en gesneden. Ik vraag me dan echt af wat er nog over blijft....


    groet,
    Joost
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  19. #19

    Standaard

    Sow the **** zeg, dat noem ik nog eens weggaan met een bang!

    En natuurlijk gefeliciteerd met je 1000e trade Ik zie je wel veel handelen hier, maar zoveel. 1000 keer zeg, dat is dus gewoon echt veel!!
    Respect!

    Anyway, waarom ik die box zou moeten krijgen? Heel simpel:

    Omdat ik zo'n lieve jongen ben 8)

    Nee, ff serieus, ik zou de box weer doorverkopen en het geld storten op een rekening voor onderzoek naar het al eerder genoemde kan-ker fonds. Mijn vader is daar 4 jaar geleden aan overleden en ik heb aan den lijve meegemaakt hoe erg die ziekte is. Als we er wat aan kunnen doen om het in de toekomst allemaal wat draaglijker te maken voor mensen met die ziekte zou dat zeer mooi zijn.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #20

    Standaard

    Jammer dat je weg gaat John, je was 1 van de weinigen die ooit is van me kocht . Maar goed, waarom zou ik de box wel willen winnen? Omdat ik graag de Premium boxen van Kill Bill wil hebben maar heb helaas nog niet de kans gehad om ze te kopen wegens geldtekort. Niet echt de beste reden, maar ja, who knows :wink:

  21. #21

    Standaard

    1042 keer goed gehandeld. :impressed:
    gefeliciteerd en alles.

    Waarom ik?
    Ik heb KillBill1 na alle recenties blind gekocht. En ik vond hem wel mooi maar niet fijn te kijken. Te veel bloed en hakken.
    Veel lui, waaronder recenties en reacties op dit forum, vinden dat deel 2 beter is. Veel beter zelfs als je niet van een 'ode aan geweld' houdt. Dus misschien zou ik 'm moeten kopen, maar ik durf niet meer.

    A3aan
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  22. #22
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Gefeliciteerd met je 1000e trade! Jammer dat je (tijdelijk) weggaat.

    Ik denk dat ik één van de weinigen ben die nog steeds overtuigd moet worden van het feit dat Kill Bill een absolute must is in ieders dvd-collectie. Ik heb verschillende films van Tarantino, vooral Pulp Fiction en Reservoir Dogs vind ik geweldig!, maar Kill Bill (1 of 2) heb ik zelfs nog nooit gezien. En David Carradine schijnt zelfs weer op zijn originele houten fluit uit de Kung Fu-serie te spelen!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #23

    Standaard

    Allereerst: gefeliciteerd met je 1K-status en tja, toch jammer om je te zien vertrekken. Ik heb je een paar keer ontmoet en vond je een prima gast!

    Waarom je mij die box zou moeten sturen? In principe heb ik geen reden. Kill Bill-films zijn niet mijn genre. Heb ze beide ook (nog) niet gezien. Waarom wil ik dan toch meedoen? Mocht ik je verloting winnen, dan bied ik deze box (misschien toch na eerst gekeken te hebben) te koop aan voor een goede prijs. De opbrengst gaat dan naar War Child, een stichting waar ik 100% achter sta.

    Maarre... kom vooral nog regelmatig langs! Hopelijk wordt de OHT weer, zoals "vroeger"...

  24. #24

    Standaard Re: gratis dvd

    [quote="John Sital"]

    Jammer te horen/lezen dat je er een tijdje mee stopt John,aan de andere kant zit ik in een zelfde situatie op het andere forum,ook daar
    is de sfeer om te huilen de laatste tijd,prijsaanvallen aan de lopende band
    div. moraalridders die het allemaal beter weten.........

    Nee prettiger word het er niet op,ik kom ook op dit forum en een van de reden is om JOU topic,s te bekijken,altijd mooi spul. :wink:

    De reden waarom je de Kill Bill box naar mij gaat sturen,
    omdat we een goeie dvd relatie zijn van ELKAAR.

    Ik hoop je snel weer terug te zien op DIT forum.

    gr.jan.

  25. #25

    Standaard

    Waarom ik hem zou "moeten" winnen? Nou, omdat ik al die tijd heb gewacht met het kopen van KB2. Iedereen vertelde me: "Je moet hem écht kopen", maar ik antwoordde altijd: "Nee, joh. Het kan niet lang meer duren voor John weggaat van het forum en ik vertrouw erop dat hij dan een Kill Bill vol 2 premium box weggeeft". Dus vandaar...


Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •