Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kijken van aftiteling!?

    Ik ben eigenlijk erg benieuwd wie van jullie in de bios altijd blijft zitten voor de aftiteling, of wie van jullie na het einde van een film op dvd ook de aftiteling kijkt. Ik ben er in ieder een van. Meestal doe ik het om de muziek goed te luisteren.

  2. #2

    Standaard

    ik doe dat normaal gesproken nie licht eraan wat voor een muziek

  3. #3

    Standaard

    In de bioscoop vaak wel, maar niet altijd. Thuis kijk ik altijd naar de aftiteling.

    Maar er zijn denk ik genoeg mensen die de aftiteling niet bekijken. Kijk maar eens hoeveel mensen er meteen opstaan in de bioscoop als de aftiteling begint.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Maar er zijn denk ik genoeg mensen die de aftiteling niet bekijken. Kijk maar eens hoeveel mensen er meteen opstaan in de bioscoop als de aftiteling begint.
    Wat irritant is als de aftiteling bloopers bevat en ze dus recht voor je STAAN terwijl jij nog zit

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Wat irritant is als de aftiteling bloopers bevat en ze dus recht voor je STAAN terwijl jij nog zit
    Het is sowieso irritant. Dat verpest vaak de sfeer voor mij die de film heeft gecreëerd.

  6. #6

    Standaard

    Aftiteling kijk ik nooit, tenzij ik weet dat er iets leuks in verstopt zit ...

    Groet
    Dennis 8)

  7. #7

    Standaard

    Ik kijk steeds vaker de aftiteling. Niet alleen voor de extra stukjes die er in kunnen zitten maar ook vanwege de muziek en de aftiteling op zich.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #8

    Standaard

    Als de muziek goed is, laat ik hem staan (en dat is vaak).
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #9

    Standaard

    In de bios gaan de lichten vaak al aan, en iedereen staat op...
    Thuis kijk ik de aftiteling vaak wel :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Lig er soms aan wat voor film!
    De muziek is ook belangrijk
    En ligt er ook aan met wie ik naar die film ben

    Als ik met vrienden naar een film ga
    Staan ze meestal direct op als de film is afgelopen oké dan kan ik wel blijven zitten maar dat doe je dan dus niet
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  11. #11

    Standaard

    Sinds Star Wars Episode 1 ben ik bij iedere aftiteling in de bios blijven kijken. Bij Episode 1 ging het natuurlijk om het gehijg van Darth Vader, maar iedere andere keer heb ik het gedaan uit respect voor de filmmakers die niet in beeld komen. En bij nederlandse films om de namen van vrienden van me op de creditrol te zien staan. Thuis bekijk ik de aftiteling vaak als ik een commentaartrack aan heb staan.

  12. #12

    Standaard

    Niet altijd, maar wel vaak. Meestal voor de muziek en de beelden aan het eind van de aftiteling. Eerste keer dat ik bleef zitten was bij Two Weeks Notice. Butt-film maar geweldige soundtrack (Counting Crows )
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  13. #13

    Standaard

    Ligt eraan bij wat voor n film. Bij animatiefilms blijf ik altijd zitten voor eventuele bloopers
    Maar zoals vorige week bij Un Long Dimanche De Fiancailles bleef t na afloop erg stil in de zaal en bleef iedereen zitten totdat de aftiteling was afgelopen. Iedereen was erg onder de indruk

    Maar bij n "film" als Snowfever kon ik niet snel genoeg naar buiten rennen toen de aftiteling eindelijk begon
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    In de bios blijf ik alleen zitten als het een goede film was en de aftiteling nog een beetje wordt gedragen door mooie muziek. Voor aftiteling op DVDs geldt eigenlijk hetzelfde. Soms wil ook gewoon nog even de cast op een rijtje zien.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  15. #15

    Standaard

    Ja meestal blijf ik zitten zeker in de bioscoop (werkt niet als iedereen tegelijk naar buiten gaat ). Thuis ook meestal zeker als het een indrukwekkende film is geweest waar je nog even over moet denken.
    Veder wel een hekel aan mensen in de bios die gaan klappen als de film is afgelopen

  16. #16

    Standaard

    Ik blijf altijd zitten voor de aftiteling. Of het is om te genieten van de muziek, of er gebeuren nog dingen tijdens of na de aftiteling.

    Zowel thuis als in de bioscoop blijf ik bijna altijd zitten. Tenzij ik een film kijk met vrienden. Die willen de aftiteling nooit zien, behalve met Passion of the Christ. Toen bleven ze wel zitten. Diep onder de indruk. Maar bij andere film lopen ze altijd na de aftiteling de zaal al uit of zetten de speler stop. :x
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #17

    Standaard

    Ik hou er altijd een raar gevoel aan over wanneer een film gelijk na het beginnen van de aftiteling wordt afgezet Misschien is dat juist het moment waarop je kunt "bijkomen" van een film.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik hou er altijd een raar gevoel aan over wanneer een film gelijk na het beginnen van de aftiteling wordt afgezet Misschien is dat juist het moment waarop je kunt "bijkomen" van een film.
    Precies. Ik vind het ook altijd erg vervelend als ze gelijk de zaal uitlopen of de speler stop zetten. Heb dan altijd het idee dat de film nog niet afgelopen is en je abrupt uit de film wordt gehaald.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #19

    Standaard

    Soms blijf ik, vaak niet. Ik blijf zowieso wel zitten bij films waarin ik me afvraag 'was dat nou die-of-die?' (bijvoorbeeld ook met stemmen in cartoons/animations).

    De enige aftiteling die het waard is om te kijken .... is toch .... en dat zullen kenners moeten weten .... een zekere film van Monty Python!
    I find your lack of faith disturbing

  20. #20

    Standaard

    Ik kijk altijd naar de aftiteling omwille van de vaak goede muziek en omdat je ook de volledige cast en crew eens kan doorkijken, wat mij altijd interesseert. Verder is het ook leuk om lezen op welke locaties een film is opgenomen.

  21. #21

    Standaard

    nooit

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  22. #22

    Standaard

    Ik blijf kijken als ik de film nog ff op me wil laten inwerken, ik ben weg als de film verder niet echt iets met me doet.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  23. #23

    Standaard

    Altijd !

    De perfecte manier om de film wat te laten bezinken, terwijl de muziek je toch nog in de sfeer van de film houdt. Zeker bij een knaller van een film die je helemaal heeft meegesleept zou vroegtijdig weggaan je veel te bruusk wegrukken van de magie van de cinema.

    Het probleem is natuurlijk wel dat bij de oudere films de aftiteling vóór de film komt, maar dan zet ik meestal zelf nog wel wat muziek in de lijn van de film op.

  24. #24

    Standaard

    In mijn bios gaat dan de lamp pas uit.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #25
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik blijf nooit bij de aftiteling zitten.
    Vroeger wel altijd maar de laatste jaren niet meer.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •