Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik preorder nooit. Ik zie er het nut niet zo van in. Misschien dat het inderdaad wel dankbaar is als je limited editions wil hebben oid, maar mij gaat het meer om de film, niet om het doosje dat eromheen zit of extra's die niet boeien.

  2. #27

    Standaard

    Bij koreandvd`s heeft t trouwens afgelopen week wel geholpen dat ik die Girl With A Pearl Earring LE had gepreordered. Hij is inmiddels niet meer te krijgen, maar ik heb m nog voor $ 23,... incl
    Kijk dat is dan makkelijk :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ik pre-order wel eens dvd's, als het veel geld scheelt. Bijvoorbeeld Friends serie 10 bij Vlietman-trading voor 29,95.
    Is die site een beetje te vertrouwen? zie nu al 2 aanbiedingen waar zik zeker interesse in heb. Youp van t Hek boxset scheelt gewoon 35 euro

  4. #29

    Standaard

    Bij DVDsoon werkt pre-orderen perfect.
    Hellboy DC is vlak voor het weekend al verzonden en zal ik op de dag van release dus binnen hebben. Hetzelfde geldt voor Mulan SE, die volgende week uitkomt. Bovendien is de prijs een aantal weken /maanden voor de release vaak lager.

    Ook bij CDwow werkt het prima, dan ontvang je de DVD vaak zelfs voor de release date.

    Dus: vooral handig om de nieuwste DVD's goedkoop en vroeg te ontvangen!

  5. #30

    Standaard

    Ik preorder nooit iets. Meestal ligt de prijs hoger dan dat hij kost als hij uit is.

  6. #31

    Standaard

    ja kill bill 1 en kill bill 2 gepreordend

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Ik heb werkelijk nog nooit een pre-order geplaatst.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ik pre-order wel eens dvd's, als het veel geld scheelt. Bijvoorbeeld Friends serie 10 bij Vlietman-trading voor 29,95.
    Is die site een beetje te vertrouwen? zie nu al 2 aanbiedingen waar zik zeker interesse in heb. Youp van t Hek boxset scheelt gewoon 35 euro
    Bij mij is in ieder geval alles goed gegaan met bestellen.

  10. #35

    Standaard

    Nooit gebruik van gemaakt, vind ze ook meestal zo duur
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #36

    Standaard

    ontzettend vaak, kijk regelmatig op diverse sites of er leuke titels aan komen en die bestel/pre order ik meteen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #37

    Standaard

    Ik pre-order zelden, maar zoals de meeste alleen die ik echt graag wil. Zo weet ik bijvoorbeeld niet hoe snel ik de nieuwe disney treasrues in de pre-order moet zetten. Maar bij het gros wacht ik gewoon op de release.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb nog nooit gepre-orderd. Gewoon omdat de winkels waar dit kan, bijna nooit de goedkoopste zijn.

  14. #39

    Standaard

    Nee, pre-orderen doe ik écht niet. Het is véél te leuk om op de dag dat een film uitkomt alle winkels af te gaan voor de laagste prijs! En nog leuker is dat als je een film bij de MM koopt, je de volgende 14 dagen aanspraak kan maken op de laagste prijs garantie! Normaal gesproken zit je daar altijd goed.
    pluk de dag

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manon kuik
    Nee, pre-orderen doe ik écht niet. Het is véél te leuk om op de dag dat een film uitkomt alle winkels af te gaan voor de laagste prijs! En nog leuker is dat als je een film bij de MM koopt, je de volgende 14 dagen aanspraak kan maken op de laagste prijs garantie! Normaal gesproken zit je daar altijd goed.
    Hoe ik het ook draai of keer, de FRS blijft met PJR-kortingsbonnen icm FREE-ID in 90% van de gevallen de goedkoopste. Ik doe al steeds minder moeite het ergens anders nog goedkoper te krijgen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Het heeft eigenlijk weinig nut om te pre-orderen. Vaak wordt een dvd ook nog goedkoper naarmate de release datum dichterbij komt.
    Precies, zo denk ik er ook over.
    Pre-orderen is voor mij totaal niet interessant.

  17. #42

    Standaard

    Ik pre-order de laatste tijd ook niks meer, alleen ROTK staat in pre-order maar dat had eigenlijk ook niet gehoeven.

  18. #43

    Standaard

    2 keer gedaan, omdat ik de prijs er graag voor betaalde => Babylon 5 seizoen 1 en 2

  19. #44

    Standaard

    ik heb Spartan enkele weken terug ge-pre-ordered, nu staat ie op verzonden
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  20. #45

    Standaard

    Ik heb gisteren voor het eerst een dvd gepreordered namelijk Harry Potter 3 voor de niet al te hoge prijs van 12,90 8) .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •