Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Maak je wel eens gebruik van Pre-Order?

    Maak je wel eens gebruik van Pre-Order?
    ik zelf niet echt.
    Ben benieuwd naar de reden en welke film je dan neemt.
    SafeTrader

  2. #2

    Standaard

    Jawel ik maak regelmatig gebruik van pre-order. met wisselend resultaat overigens. vaak genoeg worden ze al voor de release datum verzonden, maar ook vaak genoeg niet. ligt er net aan bij wat voor site je besteld.
    Tis vooral makkelijk bij n LE of n dvd die je gewoon erg graag wilt hebben
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Het heeft eigenlijk weinig nut om te pre-orderen. Vaak wordt een dvd ook nog goedkoper naarmate de release datum dichterbij komt.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #4

    Standaard

    Ik doe 't zo nu en dan. Eigenlijk alleen bij Limited Editions en mooie films waarvan ik vrijwel zeker weet dat het een goede prijs is. Laatste tijd gedaan: Aladdin Gift Set, Troy L.E. en Bambi.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nog nooit een dvd gepreordered.

  6. #6

    Standaard

    Ik pre-order eigenlijk nooit. Maar misschien dat ik in de toekomst ooit nog wel eens iets zou pre-orderen omdat het een LE is ofzo.
    Four-Star Trader (236)

  7. #7

    Standaard

    Ik heb tot nu toe eigenlijk ook nog nooit wat gepreordered...Misschien in de toekomst nog een keertje.

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb één keer een dvd gepre-ordered, maar daar kwam ik pas na een week achter. Ik meende dat Battle Of Algiers al uit was en had hem besteld. Maar na verloop van tijd was ie nog steeds niet afgeleverd waardoor ik eens ging kijken bij de status van de bestelling. En ja hoor, de status was pre-order, hij zou pas twee week later uitkomen. Inmiddels is ie verzonden en hoop ik hem de komende week te ontvangen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  9. #9

    Standaard

    Ik heb wel eens pre-orders geplaatst en altijd met beroerde resultaten. Je verwacht dat je een dvd op tijd of misschien zelfs vroeger in huis hebt maar het tegenovergestelde is vaak waar. Daarom doe ik het dus ook niet meer. Ik heb zoveel dvd-zaken in de buurt zitten dat ik altijd een dvd op de release-datum kan kopen als ik dat zou willen. Daarmee vervalt het nut van een pre-order voor mij.

    Btw: winkels of online stores zouden vaker speciale acties moeten verbinden aan pre-orders. Posters of andere 'extra's' zijn nog wel dingen die me zouden kunnen lokken.

  10. #10

    Standaard

    ik doe NOOOOOIT pre-orders omdat in de praktijk de films toch altijd op genoeg plaatsen verkrijgbaar zijn op de dag van de release en meestal nog tegen vele malen interessantere prijzen ook!!!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #11

    Standaard

    Nog nooit, zie ook eigenlijk het nut er niet van aangezien ik alles R2 NLO wil hebben :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Af en toe bij DVDSoon. Omdat die dan wel eens goedkoper zijn dan als ze uitkomen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Lijkt me wel handig op zich voor special editions
    Dan heb je toch meer hou vast dat je hem heb en als het je even tegen zit heb je hem dan ook niet kijk maar naar Troy C.E

    Maar voor normale dvd doe ik dat niet
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  14. #14

    Standaard

    Ik maak nooit gebruik van pre-order, omdat ik de introductieprijs van vrijwel elke DVD te hoog vind. Ik wacht altijd wel een aantal maanden en koop op het moment dat de prijs me wel aanstaat.

  15. #15

    Standaard

    zeker wel. 2 jaar ofzo terug bij play alan partridge in preorder gedaan en 1 dag na release was ie verboden ivm rechtenprobleem :wink:

    en nu bij dvdsoon buck rogers S1+S2 staan. risico blijft faillisement (denk aan splashdvd, ook nooit meer iets van teruggezien).

    Offtopic maybe, bij cdwow HalfLife2 voor pc al 3 maanden in preorder: prijs was daar zeer laag.

  16. #16

    Standaard

    Binnenkort ga ik de EE van LotR pre-orderen, maar dat is alleen omdat ik op vakantie ben als die uitkomt.

  17. #17

    Standaard

    Ik pre-order wel bij DVDSoon. Kan toch altijd cancelen als het goedkoper wordt. Daarentegen als het duurder wordt heb ik 'm al goedkoper gepreordered. 8)

    Bij Nederlandse internetwinkels pre-order ik niks, want 't ligt toch altijd goedkoper in de winkel.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Af en toe bij DVDSoon. Omdat die dan wel eens goedkoper zijn dan als ze uitkomen.
    same here...
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  19. #19
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    laatst toevallig nog met de Hellraiser box, maar anders nooit. Ik vond de prijs ok, en ik wist dat ik hem anders toch wel op de dag dat hij zou uitkomen zou bestellen. Waarom hem dan niet alvast even orderen, had ikd at ook weer gehad. Hij was ook netjes een paar dagen na de release datum al binnen en dat weekend er op heb ik lekker 3 hellraiser films gekeken

  20. #20

    Standaard

    Ik pre-order wel eens dvd's, als het veel geld scheelt. Bijvoorbeeld Friends serie 10 bij Vlietman-trading voor 29,95.

  21. #21

    Standaard

    af en toe wel is, meestal bij een giftset of iets dergelijks

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ik pre-order wel eens dvd's, als het veel geld scheelt. Bijvoorbeeld Friends serie 10 bij Vlietman-trading voor 29,95.
    En waren die optijd geleverd?
    Ik had daar namelijk The Day After Tomorrow en Troy besteld, maar ik heb ze nog steeds binnen

    Verder pre-order ik eigenlijk weinig.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb toevallig 3 weken geleden de scream trilogy set preorderd bij play, er staat vermeld dat als de prijs omlaag gaat intussen ik dan ook de lagere prijs betaal, toch netjes vind ik.
    Life would be boring without movies!!!

  24. #24

    Standaard

    Als ik iets pre-order doe ik dat nooit bij een NL online winkel, dan ga ik toch voor play of dvdsoon. Maar dan moet het wel een dvd zijn met een aantrekkelijke prijs.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ik pre-order wel eens dvd's, als het veel geld scheelt. Bijvoorbeeld Friends serie 10 bij Vlietman-trading voor 29,95.
    En waren die optijd geleverd?
    Ik had daar namelijk The Day After Tomorrow en Troy besteld, maar ik heb ze nog steeds binnen

    Verder pre-order ik eigenlijk weinig.
    Ik heb mijn dvd op tijd gekregen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •