De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Slotje

  1. #1

    Standaard Slotje

    Slotje

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  2. #2

    Standaard

    Mooie aanbieding...
    Helaas heb ik al heel veel van de DVD's.

    Moest je het overwegen toch los te verkopen ben ik wel geinteresseerd in:

    1. Amelie
    2. A time to kill
    3. Full Metal Jacket

    Ik hoor het wel.

    Groeten
    The world is screaming...

  3. #3

    Standaard

    Slotje

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  4. #4

    Standaard

    geen probleem... je weet me te vinden als je toch van mening verandert...
    Groeten.
    The world is screaming...

  5. #5

    Standaard Re: DVDpakket

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    The Godfather Trilogy Boxset
    ik weet het, geen losse verkoop maar mocht je toch los verkopen heb ik wel interesse in deze.

    pm me maar

  6. #6

    Standaard Re: DVDpakket

    Slotje

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  7. #7

    Standaard Re: DVDpakket

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Wat begrijpen jullie niet
    Ik begrijp geen snars van je, maar als jij daar ook achter bent, dan ben ik geinteresseerd in:

    Indiana Jones Trilogy Boxset
    Trainspotting The Definitive,uncut filmmaker's version 2disc
    Léon 2-disc THEATRICAL VERSION & DIRECTOR'S CUT (NL subs?)

  8. #8

    Standaard Re: DVDpakket

    Slotje

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  9. #9

    Standaard Re: DVDpakket

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Wat begrijpen jullie niet
    Ik begrijp geen snars van je, maar als jij daar ook achter bent, dan ben ik geinteresseerd in:

    Indiana Jones Trilogy Boxset
    Trainspotting The Definitive,uncut filmmaker's version 2disc
    Léon 2-disc THEATRICAL VERSION & DIRECTOR'S CUT (NL subs?)
    flikker ff een heel eind op ik verkoop me dvd's niet los

    en natuurlijk heeft regio 3 geen nl subs ben je stom of niet
    Reageer ff normaal joh
    Ik zou je lekker laten zitten met je dvd'tjes.....

  10. #10

    Standaard

    Slotje

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  11. #11

    Standaard

    doe is normaal joh!!!

    als je de dvd's in 1x kan verkopen zal mooi zijn maar blijkbaar wil je er van af en zijn die mensen alleen netjes geintresseerd erin en willen je er dus van af helpen wat uiteindelijk op het zelfde neer komt qua vraagprijs dan

    beetje jammer....
    DVD FREAK

  12. #12

    Standaard Re: DVDpakket

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    flikker ff een heel eind op ik verkoop me dvd's niet los

    en natuurlijk heeft regio 3 geen nl subs ben je stom of niet


    Hoe ben jij ooit UltraStarTrader geworden met dit soort postings?

  13. #13

    Standaard Re: DVDpakket

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    flikker ff een heel eind op ik verkoop me dvd's niet los
    De ervaring leert dat de verkoop van dergelijke paketten vaak niet lukt en de koper alsnog overgaat tot losse verkoop. Vandaar de reacties van mensen die wel geinteresseerd zijn in een deel van jouw waren. De reden dat je zo reageert ontgaat mij volkomen, net als dat het me volkomen ontgaat dat je per se alles in een keer wil kunnen slijten. Als er al iemand in AL jouw titels geinteresseerd zou zijn, dan heeft hij of zij er ongetwijfeld al een flink aantal van en is jouw bod niet interessant.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    en natuurlijk heeft regio 3 geen nl subs ben je stom of niet
    Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.

  14. #14

    Standaard

    Sorry voor de off topic remco.

    Ik geef Remco wel gelijk. Hij zegt duidelijk geen losse verkoop. Dan komen mensen, met zoals we wel gewend zijn, met posts van als je toch losse verkoop doet... dan zegt hij dat hij dat soort posts graag wil vermijden. Dan proberen mensen het nog steeds, dat vind ik vaag.

    Dit soort pakketten werken vaak niet, ok, maar als remco toch uiteindelijk besluit om ze los te verkopen dan geeft hij dat tegen die tijd zelf wel aan en dan kan je gaan voor de titels die je wilt. Ik vind dat ook oneerlijk tegenover tegenover mensen die wel zo netjes zijn om geen losse verkoop praatjes te posten. Ik zie ook wel eens threads als deze, bv de criterions in één pakket. Daar wil ik ook wel een aantal van, maar ik post dat niet omdat er duidelijk staat dat er als pakket verkocht wordt.

    Dat Remco dan een beetje kwaad wordt en met een boze reply terugkomt is ongetwijfeld de frustratie over losse-verkoop-praatjes terwijl er duidelijk staat als pakket. Ik kan me dat best voorstellen, alhoewel ik ook denk dat het totaal niet zo boos bedoeld is, maar het gewoon frustreert.

    Nogmaals sorry voor de off topic, maar moest dit even kwijt.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #15

    Standaard Re: DVDpakket

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Wat begrijpen jullie niet
    Ik begrijp geen snars van je, maar als jij daar ook achter bent, dan ben ik geinteresseerd in:

    Indiana Jones Trilogy Boxset
    Trainspotting The Definitive,uncut filmmaker's version 2disc
    Léon 2-disc THEATRICAL VERSION & DIRECTOR'S CUT (NL subs?)
    flikker ff een heel eind op ik verkoop me dvd's niet los

    en natuurlijk heeft regio 3 geen nl subs ben je stom of niet
    HOUD DIE DVD'S MAAR
    ALS JE NIET NORMAAL
    KUNT DOEN IDIOOT

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik geef Remco wel gelijk. Hij zegt duidelijk geen losse verkoop. Dan komen mensen, met zoals we wel gewend zijn, met posts van als je toch losse verkoop doet... dan zegt hij dat hij dat soort posts graag wil vermijden. Dan proberen mensen het nog steeds, dat vind ik vaag.

    Dit soort pakketten werken vaak niet, ok, maar als remco toch uiteindelijk besluit om ze los te verkopen dan geeft hij dat tegen die tijd zelf wel aan en dan kan je gaan voor de titels die je wilt. Ik vind dat ook oneerlijk tegenover tegenover mensen die wel zo netjes zijn om geen losse verkoop praatjes te posten. Ik zie ook wel eens threads als deze, bv de criterions in één pakket. Daar wil ik ook wel een aantal van, maar ik post dat niet omdat er duidelijk staat dat er als pakket verkocht wordt.

    Dat Remco dan een beetje kwaad wordt en met een boze reply terugkomt is ongetwijfeld de frustratie over losse-verkoop-praatjes terwijl er duidelijk staat als pakket. Ik kan me dat best voorstellen, alhoewel ik ook denk dat het totaal niet zo boos bedoeld is, maar het gewoon frustreert.
    Ik neem aan dat het een beetje zinloos is om hier een discussie te beginnen aangezien er toch een slotje of een opschoning aankomt maar ik kan het niet laten.

    Zelfs als dit soort dingen gebeuren dan kun je natuurlijk nog vriendelijk reageren of (beter nog!) de postings gewoon negeren. De reageerders hadden helemaal niets kwaads in zin en willen ook hetzelfde als Remco, namelijk gewoon handelen. Ik denk dat dat in een aantal voorgaande postings ook al heel goed is uitgelegd. Het is natuurlijk niet echt netjes om de reacties van je potentiele klanten als 'geleuter' af te doen en ruzie met ze te gaan zoeken.

    Maar goed, zoals jezelf ook al een beetje zei: ik denk ook niet dat Remco's reacties kwaad bedoeld waren. Een forum-posting typt zo makkelijk weg.. :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •