Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    lol, idd

    ik zag net een reclamefolder van Expert waar een lcd tv van jvc in stond, met normale prijs van 2599 (nu 1999) dus ik denk dat dat hem is (de bezorger heeft nog niet gebeld). uitgaande van die folder (plaatje, want type staat er niet bij), denk ik dat het om de volgende tv gaat:


    http://www.jvc.nl/product.php?id=LT-26C50BU&catid=63
    LT-26C50B
    26" DynaPix LCD-TV met D.I.S.T.
    • Ingebouwde tuner
    • W-XGA (1.366 x 768 pixels) panel
    • Contrastbereik: 800:1, helderheid: 500 cd/m2, kijkhoek: 170 graden
    • D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology): voor een haarscherp beeld

    ik weet nog steeds niet zeker wat ik ga doen...ik zie het nog wel even...eerst maar eens woonruimte vinden, dat is nog best lastig in Hengelo/Enschede.

  2. #27

    Standaard

    Lekker houden joh. kleintje voor in de slaapkamer. Dit maakt film kijken weer een stuk mooier. Wellicht na een relatie nog een beetje in de put waardoor dit soort dingen net iets meer doen vergeten tijdens een heerlijke film. Of je kan natuurlijk een nieuwe vlam uitnodigen om een filmpie te komen kijken hehe. Mooi ding hoor. Zeker om te winnen.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Ik zou hem lekker houden. Je krijgt nu al kriebels in je buik van het idee dat je hem gewonnen hebt. Iedere keer dat je je onwijs gave LCD tv aanzet heb je die kriebels voorlopig weer, das toch helemaal top.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Die andere benodigde spullen komen er toch wel.
    Niet als je geen geld hebt.
    Ok, bijna off topic...

    Ook voor koelkasten, bankstellen, stofzuigers etc. kun je vaak prima slagen bij kringloopwinkels of op sites als marktplaats.nl
    Een portie geduld kan in je voordeel werken.

  6. #31

    Standaard

    Hmm, zo te lezen is het geld belangrijker dan een plat klein beeldschermpje. Natuurlijk kom je voorlopig niet meer aan zo'n lcd maar wees gerust; Heb de jvc wel gezien en een goede crt breedbeeld van € 700.-- heeft nog steeds een mooier beeld maar ziet er niet zo cool uit natuurlijk. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #32

    Standaard

    ze komen hem vrijdag 22 oktober brengen, ben errug benieuwd

    zit er nu wel steeds meer over te denken om hem te houden...ach we zien het wel...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    verloten op het forum 8)
    goed idee
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=28372

    nou ja.... bijna dan

  9. #34

    Standaard

    hij is vandaag gearriveerd, idd een 26"

    en ik heb besloten hem te houden

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    hij is vandaag gearriveerd, idd een 26"

    en ik heb besloten hem te houden
    Veel kijkplezier dan!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #36
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    hij is vandaag gearriveerd, idd een 26"

    en ik heb besloten hem te houden
    slim! Je zult er geen spijt van krijgen.

    gr. robbert

  12. #37

    Standaard

    inmiddels 2 weken geleden verhuisd, ik had de tv daarvoor maar in de doos gelaten. maar inmiddels is hij dus uitgepakt, en staat ie op een mooi plekje in de woonkamer (nu nog een lekkere bank (komt hopelijk in december))

    ben er erg blij mee iedereen nog bedankt voor de adviezen, en ik zal binnenkort denk ik een topic openen over geluid (heb nu qua apparatuur alleen tv, dvd-speler, vcr en computer (zonder boxen)...moet dus nog even gaan puzzelen wat ik wil gaan doen...maar zal eerst eens gaan rekenen over het budget, aangezien dat toch best een bepalende factor is...

    bij de weg, toen ik over geluid begon tegen mijn broer, zei hij dat ik voor het bose 321 systeem moest gaan...heb er nog maar weinig over gehoord...maar misschien wel een grappig idee...wat jullie?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    inmiddels 2 weken geleden verhuisd, ik had de tv daarvoor maar in de doos gelaten. maar inmiddels is hij dus uitgepakt, en staat ie op een mooi plekje in de woonkamer (nu nog een lekkere bank (komt hopelijk in december))

    ben er erg blij mee
    ok, gefeliciteerd (en leuk dat je 'de moed erin houdt'). Overhaast je 'geluid'-oriënteren niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    bij de weg, toen ik over geluid begon tegen mijn broer, zei hij dat ik voor het bose 321 systeem moest gaan...heb er nog maar weinig over gehoord...maar misschien wel een grappig idee...wat jullie?
    eh, ... niet verder vertellen hoor, maar ik vind zelf Bose echt niet klinken (zeker niet als je er wat langer naar luistert) en bovendien erg duur. Er zijn voor vergelijkbare prijzen veel betere systemen te krijgen. Er is echter maar één judge hiervan en dat is jouw eigen gehoor.
    Andere tip: boxen zijn hoogst belangrijk qua geluidsweergave. Als je daarop wilt bezuinigen (in eerste instantie), doe dat dan door minder stuks te kopen, liever dan mindere kwaliteit.

  14. #39

    Standaard

    net nog even met wat collega's overlegt...en ik vind stereo geluid ook best belangrijk (muziek en zo). zit er dus idd over te denken om in ieder geval 2 goede boxen te kopen...

    alleen vind ik het een beetje jammer om nu een stereo receiver te kopen, en die dan later te moeten vervangen door een surround-receiver...wil er dus eigenlijk 1 die in beide goed is....vraag me alleen af of dat mogelijk is (en tegen welke prijs)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    bij de weg, toen ik over geluid begon tegen mijn broer, zei hij dat ik voor het bose 321 systeem moest gaan...heb er nog maar weinig over gehoord...maar misschien wel een grappig idee...wat jullie?

    Menig forumlid (inclusief ik) zal je aanraden om niet iets van Bose te kopen. Liever voor hetzelfde geld 5 grotere speakers en een sub.

    Arjen

  16. #41

    Standaard

    Buy Old Sound Expensive

    Je kan het niet zo goed met je broer vinden??

    Voor hetzelfde geld, ca. € 1500 - € 2000.-- , kun je veel beter bij gerenomeerde merken zoals Pioneer / Marantz / Yamaha / Denon / Kef / Tannoy / B&W / Infinity enz. gaan kijken en luisteren. Je doet jezelf echt te kort met die 3-2-1 Bose set. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #42

    Standaard

    ok, I get the picture

    bedankt...en ik zal binnenkort eens ergens gaan luisteren

  18. #43
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    B&W DM602 schijnt her en der favoriet te zijn op dit forum. :wink:
    mijn HT Loewe Xelos 5270 ZW @media 100hz breedbeeld tv,
    Denon AVR-2700 5x80watt, Denon DCD-960, Pioneer DV-565A (sacd), JVC HR-S8500 (s-vhs),
    Front (2x) Magnat Zero 7, Rear (2x) B&W DM601, Center (1x) B&W CC6.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    net nog even met wat collega's overlegt...en ik vind stereo geluid ook best belangrijk (muziek en zo). zit er dus idd over te denken om in ieder geval 2 goede boxen te kopen...
    Goed idee!!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    alleen vind ik het een beetje jammer om nu een stereo receiver te kopen, en die dan later te moeten vervangen door een surround-receiver...wil er dus eigenlijk 1 die in beide goed is....vraag me alleen af of dat mogelijk is (en tegen welke prijs)
    Snap ik, en je hebt wel gelijk. Het is wel te koop hoor. Zelf ben ik erg gecharmeerd van (mijn) Yamaha, die niet alleen prima stereo levert, maar ook prima DTS,DD etc. En dat laatste ook nog eens aangepast aan het aantal boxen dat je (al) hebt staan. Prima passend dus bij een eerst-dit-dan-dat-aanschaf-politiek.
    Ik raad je hevig die vorm (dus dubbel-gebruik versterker-of-receiver aanschaffen en goede boxen, desnoods maar 2, later per box(enset) uitbreiden naar wat voor geld je beschikbaar hebt) aan boven de variant eerst iets 'aardigs' te kopen en dan later alsnog beter. Die weg is sowieso duurder.

    Een link naar 'mijn Yamaha', de RX-V650RDS
    Een link naar een prijsindicatie

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •