Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard lcd tv gewonnen...houden of verkopen? (houden geworden :) )

    ik was vandaag even thuis, en er zat bij de post een brief van de otto. ik had meegedaan met een prijsvraag, hoofdprijs is een cruise (die gaat er nog uit), maar ik heb dus een LCD TV van JVC gewonnen. Type en dergelijke gaven ze niet, wel stond erin dat de tv een waarde van 2599 euro heeft. Heeft iemand een idee van de kwaliteit van zo'n TV? Ik heb nu een gewone 55 cm televisie, wel plat scherm. Ik ben er natuurlijk harstikke blij mee, maar aangezien mijn relatie net beeindigd is (na aantal jaren samenwonen) zou ik bij verkoop het geld goed voor nieuwe huisraad kunnen gebruiken. wat zouden jullie doen?

    groeten loes

  2. #2

    Standaard

    Ik zou de beste TV houden en de andere verkopen. Tenzij je heel tevreden bent met je huidige TV en geen nieuwe hoeft, dan is het geld lekker meegenomen.

  3. #3

    Standaard

    Tsja, lijkt me een moeilijke keus in jou positie dan. Ik zou eerst kijken hoe groot die LCD is. En omdat jij hier ook op het forum zit, ben je een filmliefhebster volgens mij, dus ik zou dan meer neigen naar die LCD.

    Veel succes.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zelf een jvc lcd tv, die je gewonnen hebt zal een 26inch zijn. Echt een heel goede lcd tv, ziet er ook zeer strak uit.

    Ik zou hem houden als ik jou was, tenzij je het geld nodig hebt. Verkoop hem dan zal je er denk in zo'n 12oo euro voor krijgen en dat is zonde gezien de nieuwwaarde.
    http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=AXIE

    When there's no more room in Hell the dead will walk the earth

  5. #5

    Standaard

    bedankt voor jullie input

    ik ben nog aan het twijfelen, maar ik neig naar het houden...zeker omdat ik normaal zoiets nooit zou kopen, terwijl het toch wel erg gaaf is om te hebben.

    ik ga morgen even bellen met otto, als het goed is neemt de transporteur deze week contact met me op, maar wil sowieso ze nog even bedanken

    ik wil hem in ieder geval zien voor ik een beslissing neem

    lol, ik heb er nog steeds de kriebels van in mijn buik...heb wel vaker dingen gewonnen (doe ook best veel aan wedstrijden mee), maar dit is toch wel echt de grootste prijs ooit

  6. #6

    Standaard

    gefeliciteert ,dat zijn nou eens mooie dingen om te winnen

    Ik zou eerst eens kijken wat je van het beeld en geluid vind en als je zo iets hebt van wauw dat is mooi,zou ik hem gewoon houden.Dit ook in verband met wat je er voor terug krijgt met de verkoop ervan.Want dat zal helaas denk ik niet zo heel veel zijn

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RVX
    Ik zou de beste TV houden en de andere verkopen. Tenzij je heel tevreden bent met je huidige TV en geen nieuwe hoeft, dan is het geld lekker meegenomen.
    Inderdaad. En als t een lcd tv is, zou de keuze voor mij niet moeilijk zijn.

  8. #8

    Standaard

    Ook al kan je het geld op het moment goed gebruiken, denk ik dat je op den duur spijt krijgt als je de lcd gaat verkopen.
    Gewoon houden en het geld voor de huisraad komt vanzelf wel weer en als je hem niet gewonnen zou hebben zou je ook dat extra geld niet hebben toch...

  9. #9

    Standaard



    in dat geval misschien nog wat advies...door de deling in de huisraad heb ik momenteel alleen een dvd-speler qua apparatuur, dus ook geen geluidsinstallatie of boxen. ik moet dus nieuwe spullen hebben, en met of zonder lcd tv, leuk geluid is sowieso fijn de dvd-speler kan ik ook voor cd's en mp3 cd's gebruiken, dus ik denk dat ik dan dus een versterker (met radio) en boxen nodig heb. budget is natuurlijk niet onbeperkt, maar ik kan ook eerst sparen. ik wil namelijk de dingen die ik ga kopen wel goed kopen...via via kan ik voor de tussentijd evt ook wel aan wat ouwetjes kopen....

    dus mijn vraag (misschien is een nieuw topic handiger, maar als er weinig reacties komen kan dat altijd nog): wat voor een soort spullen zouden jullie kopen (en welk prijskaartje hangt daaraan).

    Merk van de dvd-speler weet ik niet uit mijn hoofd...die heb ik 2 jaar geleden van iemand gekregen (was wel nieuw), maar is geen supermerk (maar werkt wel goed).

    alvast bedankt voor de hulp

  10. #10

    Standaard

    Ik zou de lcd TV die je gewonnen hebt verkopen, de waarde van die dingen gaat de komende tijd afnemen, het wordt straks een massa product en over een paar jaar koop je dezelfde TV voor 1400 verwacht ik.

    Die extra cash can je nu gebruiken.

  11. #11

    Standaard

    De nieuwprijs vang je er waarschijnlijk toch niet meer voor, ik zou hem houden als ie beter is dan de tv die je nu hebt :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    door de deling in de huisraad heb ik momenteel alleen een dvd-speler qua apparatuur, dus ook geen geluidsinstallatie of boxen. ik moet dus nieuwe spullen hebben, en met of zonder lcd tv, leuk geluid is sowieso fijn
    Nou, eh, ... koffiezetapparaat, koelkast, wasmachine, boor, vaatwasser (in die volgorde) lijken me handig.

    Een goede stereo- of surround-installatie is fijn (ik ben muziekgek) en ook bruikbaar voor film.
    Toch lijkt me voor echt film-genieten beeldkwaliteit (en ook kwantiteit, nl. de maat) nóg belangrijker dan super-geluid.
    (impliceert dus: hou die gewonnen TV, verpats de oude (marktplaats o.i.d., plaatselijke krantje)).
    Zie over budgetten tips etc voor 'waar te beginnen' in HTgeluid de thread "een ht beginner set(boxen+reciever) voor 500 euro?"

    A3aan

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    door de deling in de huisraad heb ik momenteel alleen een dvd-speler qua apparatuur, dus ook geen geluidsinstallatie of boxen. ik moet dus nieuwe spullen hebben, en met of zonder lcd tv, leuk geluid is sowieso fijn
    Nou, eh, ... koffiezetapparaat, koelkast, wasmachine, boor, vaatwasser (in die volgorde) lijken me handig.
    ik drink geen koffie , koelkast & wasmachine hadden we samen gekocht, maar ga ik met het verdelen vd spullen (nog niet gedaan) wel proberen te krijgen, boor is idd handig, maar ook altijd wel te lenen, vaatwasser is een beetje voorbarig, aangezien ik nog geen woonruimte heb, en waarschijnlijk in een simpele huurwoning kom, met vast geen aansluiting...


    ik was idd net de andere threads hier aan het doorkijken...staan wel handige tips in qua geluid. ik heb nog steeds kriebels in mijn buik van dit leuke nieuws...weer een beetje zonneschijn

    bedankt voor alle tips en hulp en meer is altijd welkom

  14. #14
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Verkopen ... € 2600 is veel geld.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    Verkopen ... € 2600 is veel geld.
    Jep, maar dat vang je er nooit voor als je hem gaat verkopen.
    Ik zou de TV echt alleen verkopen als je er een acceptabel bedrag voor krijgt, anders zou ik hem toch echt gewoon houden.
    Co-StarTrader

  16. #16
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Voor € 2.000 kan je h'm toch wel kwijt ?
    Wat heb je aan iets, als je dat iets helemaal niet wil ?
    Hoe is de beeldkwaliteit eigenlijk ?

  17. #17

    Standaard

    als je hem wegdoet moet je maar even contact met mij opnemen dan komen we er misschien wel uit

    maar als ik jou was zou ik hem houden...

  18. #18

    Standaard

    Het zal aangezien de prijs wel om het 26" model gaan.

    Je bestaande tv is 55 cm ..dus ik neem aan dat het een 3:4 tv is.
    Die LCD is een breedbeeld tv (toch wel een voordeel als je veel dvd,s kijkt) en dat is in vergelijking met je bestaande tv wel een hele verbetering.

    Misschien kun je het toestel wel verkopen en met dat geld een gewone 28"breedbeeld tv kopen van 500 Euro.
    Ik denk dat je er wel 1500 euro voor kunt vragen dus dan hou je nog 1000 euro over.
    Dat geld kun je dan appart zetten om er later geluidsapparatuur van te kopen[/quote]

  19. #19

    Standaard

    bedankt voor al jullie input...het idee wat ik nu heb is om hem gewoon eens op marktplaats te zetten (als ik hem heb, ik word deze week gebeld over de bezorging) om te kijken wat men er voor over heeft...en als dat een leuk bedrag is (2000 euro bv.) dan doe ik het, en kan ik idd het geld mooi besteden aan andere dingen (bankstel, strijkijzer, stofzuiger, kledingkast en wat ik allemaal niet nog meer nodig heb ) en als het minder is, dan ga ik lekker nog meer zitten twijfelen wat ik ga doen

  20. #20

    Standaard

    laat even weten welk model het precies is als je dat weet en laat mensen hier een bod doen, is ook wel genoeg animo denk ik.

  21. #21

    Standaard

    idd, dat zal ik sowieso doen

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Persoonlijk zal ik de lcd houden.
    Tuurlijk kun je het geld gebruiken maar als je dit niet had gewonnen dan had je dat geld van die lcd ook nooit gehad.
    Die andere benodigde spullen komen er toch wel.

    Houden dus.

  23. #23
    Senior Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Stad in het groen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Die andere benodigde spullen komen er toch wel.
    Niet als je geen geld hebt.

  24. #24
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Die andere benodigde spullen komen er toch wel.
    Niet als je geen geld hebt.
    Dat is waar maar dat had ie anders ook niet gehad.
    Nu heeft ie teminste nog een mooie lcd.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Die andere benodigde spullen komen er toch wel.
    Niet als je geen geld hebt.
    Dat is waar maar dat had ie anders ook niet gehad.
    Nu heeft ie teminste nog een mooie lcd.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •